تعمیر موبایل سونی

تعمیر موبایل سونی در نمایندگی موبایل  توسط مهندسین توانای این مجموعه انجام می شود. مرکز تعمیر موبایل  تمامی اصولِ مشتری‌ مدار را سرلوحه ی خود در ارائه ی خدماتش قرارداده و خود را ملزم به ارائه‌ ی بالاترین سطحی کیفی خدمات و کسب رضایت تمامی مشتریان ساخته است. کارشناسان فعال در مرکز تعمیرات موبایل سونیضمن آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات خاص تعمیر -که بالاترین سطح سازگاری با موبایلهای سونی را دارند، قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در موبایل سونی هستند.

عملیات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سونی صورت می پذیرد. کادر فنی تعمیر موبایل سونی درجهت نیل به این اهداف، در تلاش هستند تا ضمن ارتقاء سطح فنی و کیفی خدمات، تمامی سرویس های ارائه شده در این مرکز را گارانتی نمایند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تمامی خدمات مربتط با تعمیر و ترمیم محصولات سونی را دریافت نمایید.

تعمیر-موبایل-سونی

نمایندگی تعمیر موبایل سونی

اگر برای تعمیر موبایل خود نیاز به کمک متخصصان نمایندگی سونی دارید کافی است با این مرکز تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از کارشناسان دریافت کنید. تعمیر برد موبایل سونی، تعمیر صفحه نمایش، تعمیر کلید پاور، تعویض سوکت شارژ، رفع مشکل پردازنده، تعمیر مدار شارژ موبایل و تعمیر اسپیکر از جمله خدماتی است که به دست متخصصان باتجربه و توانمند این مرکز انجام می شود. 

نمایندگی تعمیر موبایل سونی با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر موبایل و بهره گیری از قطعات اصلی و اورجینال، باکیفیت ترین خدمات را به هموطنان ارائه می کند. هدف این مجموعه کسب رضایت مشتریان و اعتماد روز افزون آنان می باشد. از این رو همواره تلاش دارد خدماتی درخور و شایسته نام سونی به کاربران ارائه دهد.

تعمیر اسپیکر موبایل سونی

یکی از بخش هایی که ممکن است دچار مشکل و نقص فنی شود، اسپیکر می باشد. اسپیکر موبایل سونی در قسمت پشتی برد قرار دارد که به وسیله یک رابط به آن متصل شده است. اسپیکر وظیفه تولید و پخش صدا در دستگاه را برعهده دارد. بنابراین خرابی آن نیز باعث بروز مشکلاتی در بخش صدای دستگاه می شود. کاهش کیفیت صدا، قطع شدن آن، خش خش کردن صدا و کم شدن صدای دستگاه از مهمترین مشکلاتی است که در صورت خرابی اسپیکر بروز پیدا می کنند. در این شرایط، تنها راه حل رفع مشکل تعمیر و تعویض اسپیکر گوشی می باشد.

تعویض سوکت شارژ موبایل سونی

چنانچه گوشی شما به درستی شارژ نشود و یا اینکه کابل شارژ در جای خود قرار نگیرد، به احتمال زیاد سوکت شارژ موبایل خراب شده است. این بخش که در قسمت انتهایی گوشی قرار دارد به برد دستگاه متصل شده و ارتباط بین کابل و مدار شارژ را فراهم می کند. بنابراین اگر سوکت خراب شود به هیچ عنوان امکان شارژ باتری دستگاه وجود ندارد. از جا کنده شدن سوکت، سوختگی و شکستگی سوکت از مهمترین مشکلات آن می باشد. در این شرایط باید برای رفع مشکل، سوکت شارژ موبایل تعویض شود. توجه داشته باشید که تعویض سوکت مستلزم بازکردن برد دستگاه و اتصالات آن می باشد. بنابراین باید حتما توسط تعمیرکاران مجرب انجام شود.

تعمیر برد موبایل سونی

افتادن گوشی و وارد شدن ضربه بیشترین تأثیر را بر خرابی برد آن دارند. برد مجموعه ای از قطعات الکترونیکی است که تمامی پردازش های دستگاه به واسطه آن انجام می شود. باید گفت که تمامی قطعات مرتبط با تصویر، صدا، تماس، ذخیره اطلاعات و شارژ تلفن با برد در ارتباط هستند. بنابراین اگر کوچک ترین مشکلی در این قسمت ایجاد شود، ممکن است عملکرد کلی دستگاه دچار اختلال شده و پردازش های مورد نظر به درستی انجام نشود. نکته ای که باید مدنظر قرار داد این است که همیشه امکان تعمیر برد وجود ندارد و در صورتی که آسیب های جدی به آن وارد شود تنها راه رفع مشکل دستگاه تعویض برد می باشد.

تعمیر دوربین موبایل سونی

تعمیر دوربین با دو روش نرم افزاری و سخت افزاری امکان پذیر است. احتمالاً با این مشکل مواجه شده اید که پس از باز کردن دوربین گوشی، هیچ گونه عملکردی از آن مشاهده نمی کنید. گاهی نیز دوربین به کندی عمل می کند. در چنین شرایطی احتمال رفع مشکلات دروبین موبایل با استفاده از نرم افزارها و به روز رسانی درایو دوربین امکان پذیر است. در غیر این صورت تنها راه حل رفع مشکل دوربین انجام تعمیرات سخت افزاری است. تعمیرات سخت افزاری درصورتی به کار گرفته می شوند که دوربین از کار افتاده باشد و یا اینکه اتصالات آن به برد با مشکل مواجه شده باشد. البته در این شرایط ممکن است امکان تعمیر وجود نداشته باشد و دوربین دستگاه تعویض شود.

خدمات تعمیر موبایل سونی

  • برطرف کردن مشکل هنگ و ریست در گوشی سونی
  • تعمیر معایب میکروفن موبایل سونی
  • تعمیر عدم کارکرد دوربین موبایل سونی
  • تعمیر مموری کارت تعمیر موبایل سونی
  • تعمیر عدم کارکرد ویبره موبایل سونی
  • تعمیر موبایل سونی در صورت عدم کارکرد تاچ
  • تعمیر عدم کارکرد ال سی دی موبایل سونی
  • تعمیر عدم کارکرد بلوتوث موبایل سونی
  • تعمیر موبایل سونی در صورت عدم کارکرد USB
  • تعمیر مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل سونی
  • تعمیر و رفع ایراد مشکلات بلوتوث موبایل سونی
  • رفع ایراد مشکل ویبره موبایل سونی
  • رفع ایراد مشکل پرش صفحه نمایش موبایل سونی
  • رفع ایراد مشکل باطری موبایل سونی
  • رسوب زدایی موبایل سونی با تینر فوری
  • رسوب زدایی موبایل سونی با اولتراسونیک
  • شوک دادن باطری تعمیر موبایل سونی
  • تست تغذیه قطعات تعمیر موبایل سونی
  • تست افت ولتاژ موبایل سونی
  • تست صدای اسپیکر موبایل سونی

موبایل سونی از گذشته تا کنون

اریکسون در کنار نوکیا و موتورولا همواره به عنوان پیشتاز و بدعت‌گذار عرصه موبایل محسوب می‌شد. این شرکت سوئدی از سال ۱۸۷۶ مشغول به تعمیرات تجهیزات ارتباطاتی بوده و بنابراین اعتبار این شرکت در این زمینه بسیار بالا بود. درحالی که سونی کمتر از ۱درصد بازار موبایل را در اختیار داشت، ایجاد همکاری با یک شرکت معتبر می‌توانست سهم سونی در بازار را افزایش دهد. اعتبار و جایگاه اریکسون در صنعت موبایل و تکنولوژی‌ های فوق‌ العاده سونی می‌توانست تلفیق مناسبی برای بهبود و ارتقای جایگاه موبایل و اسمارت‌ فون باشد.

درسال ۲۰۱۰ و پس از درک این موضوع که سیستم عامل سیمبیان دیگر راه به جایی نخواهد برد، شرکت تصمیم به پیوستن به جرگه اندرویدی‌ها گرفت اما اینجا هم سونی اریکسون دیر وارد رقابت شده بود، چرا که HTC، سامسونگ و موتورولا مدت‌ها مشغول ساخت اسمارت‌ فون‌های اندرویدی بودند. سونی هیچ‌گاه اجازه نداد که حضور و تسلط دیگر رقبا بر بازار مانع حضور این شرکت در چنین رقابت نفس‌گیری شود و مانند همیشه با تکیه بر استراتژی تولید محصولات بهتر و مرغوب‌تر وارد گود شد.

سونی اریکسون در دهه ی اخیر

بدون تردید سونی یکی از بازیگران اصلی فناوری دنیا در طول دهه‌های اخیر بوده است. روزنامه گاردین در مطلب کوتاهی به ذکر نکاتی در مورد تاریخچه شرکت سونی پرداخته که شاید برای کسانی که چندان با این غول فناوری آشنا نیستند، مفید باشد.

  • شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط Akio Morita و Masaru Ibuka بنیان‌گذاری شد. نام این شرکت برگرفته از کلمه لاتین sonus به معنی صدا است. جالب است بدانید سال ۱۹۶۱ سونی اولین شرکت ژاپنی بود که سهامش در آمریکا عرضه شد. همچنین سال ۱۹۷۳ این شرکت نخستین جایزه Emmy را برای توسعه تلویزیون‌های رنگی Trinitron دریافت کرد. این شرکت سال ۱۹۸۲ اولین سی‌دی پلیر را با نام CDP-101 معرفی کرد.
    کمپانی سونی سال ۱۹۸۹ با خرید Columbia Pictures به قیمت ۳٫۴ میلیارد دلار وارد دنیای هالیوود شد. این کمپانی سال ۱۹۹۱ به Sony Pictures Entertainment تغییر نام داد.
  • سال ۱۹۹۹، AIBO روبات اسباب‌بازی این شرکت، به شکل یک سگ، ساخته شد. این روبات بعدها به تالار مشاهیر روبات‌های دانشگاه Carnegie Mellon به عنوان بهترین محصول روباتیک که تا آن زمان به بازار مصرف عرضه شده بود، راه یافت. آخرین نسخه از این روبات سال ۲۰۰۵ ساخته شده است.
  • تا سال ۲۰۱۳ شرکت سونی توسط Sir Howard Stringer تاجر ولزی به عنوان رییس هیئت مدیره مدیریت می‌شد. او سال ۲۰۰۵ به عنوان اولین مدیر عامل غیر ژاپنی این شرکت انتخاب شد و  سال ۲۰۱۰ جای خود را به Kazuo  Hirai داد و به مقام ریاست هیئت مدیره شرکت سونی منصوب شد و سال ۲۰۱۳ از این پست نیز کناره‌گیری کرد.

سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمند ترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینه تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد.

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل خدمات تخصصی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات موبایل را به کاربران تلفن های همراه ارائه می نماید. مدیریت این مجموعه جهت جذب پرسنل در هر بخش  سه عامل ؛  تخصص ، تجربه و تعهد را مد نظر قرار داده است. همچنین ابزار آلات مدرن جهت ارائه ی خدمات در هر بخش فراهم شده است.

واحدهای تعمیرات موبایل به صورت مجزا طراحی شده اند و در هر واحد خدمات مرتبط با یکی از برندهای تلفن همراه به کاربران ارائه می گردد. در این قسمت به ذکر نام هریک از واحدهای تعمیرات موبایل بسنده می کنیم. در صورت تمایل می توانید خدمات ما را درهرواحد مطالعه نمایید.