نمایندگی موبایل در تهران

نمایندگی موبایل در تهران در راستای رفاه بیشتر مشتریان تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات انواع موبایل را ارائه می کند. کاربران می توانند با مراجعه به این نمایندگی تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در راستای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ارائه شده در نمایندگی و همچنین نحوه ی دریافت خدمات به بخش تماس با ما در وبسایت تعمیر موبایل مراجعه کنید.

کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر موبایل با ارائه ی راهنمایی هایی مفید و کاربردی شما را یاری می کنند. نمایندگی رسمی موبایل در تهران در دو بخش فروش و تعمیرات موبایل به کاربران گرامی خدمات رسانی می کند. در ادامه به جزئیات بیشتری در خصوص این واحد ها و سایر بخش های فعال در نمایندگی موبایل در تهران می پردازیم.

نمایندگی موبایل در تهران

ارائه ی گارانتی در نمایندگی موبایل تهران

گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی برای خدمات و سرویس های نمایندگی موبایل در تهران عرضه خواهند شد. این گارانتی ها اصالت و کیفیت دستگاه به فروش رسیده و یا تعمیر شده را تضمین می کنند. هدف اصلی نمایندگی موبایل تهران کسب رضایت شماست. ما به رفاه شما اندیشیده ایم. سرویس های پس از خرید به تک تک محصولات موجود در فروشگاه های نمایندگی موبایل تهران و نیز خدمات تعمیراتی تعلق دارند.

تعمیر موبایل در مناطق 22 گانه ی تهران

از آن جا که یکی از مهم ترین مشکلات کاربران تهرانی، نبودن مرکزی جامع و حرفه ای برای رسیدگی به مشکلات گوشی های تلفن همراهشان بوده است، مدیران این مجموعه لازم دانستند با احداث مرکزی جامع و بزرگ، این نیاز اساسی را برطرف کنند.  خوشبختانه چند سال است که مرکز تعمیرات موبایل با هدف پشتیبانی همه جانبه از این عزیزان در سراسر تهران فعالیت دارد. مرکز تعمیرات موبایل در تهران اکنون در مناطق 22 گانه فعالیت دارد.

این مرکز از واحدهای مجزایی تشکیل شده است که هر کدام برای رسیدگی به مشکلاتی مشخص و جداگانه اختصاص یافته اند. متخصصان و مهندسان فعال در این مراکز ضمن گذراندن دوره های مختلف بین المللی و داخلی تعمیرات موبایل، به شناخت بسیار بالایی نسبت به ساختار کلی و جزیی انواع گوشی های موبایل دست یافته اند و قادرند کلیه ی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را در انواع این محصولات شناسایی و مرتفع سازند. از مهم ترین امتیازاتی که مرکز تعمیرات موبایل در اختیار کاربران خود قرار میدهد، گارانتی تعمیر است. تهرانی های عزیز این امکان را دارند تا برای دریافت این خدمات، به نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود مراجعه نمایند.

تعمیرات موبایل در شمال و جنوب تهران

از آن جا که خدمات شعب نمایندگی گوشی سامسونگ کلیه ی مناطق تهران بزرگ را در بر میگیرد، لازم دانستیم تا شعب واقع در میرداماد و ولیعصر را از قلم نیندازیم. این شعب آماده ی ارائه ی هر گونه سرویس پشتیبانی، به کاربران گرامی تهرانی هستند. خدمات پشتیبانی در این مجموعه ها، کلیه ی مراحل عیب یابی، تعمیر، ترمیم و بازیابی و تعویض را در بر میگیرد و شامل تمامی برندهای تولید کننده ی گوشی های تلفن همراه میشود.

خدمات تعمیر در این شعب با بهره مندی از تخصص و تجربه ی بسیار بالا صورت میگیرد و در سریع ترین زمان ممکن ارائه میشود. کاربران و مراجعین به این شعب میتوانند ضمن دریافت کلیه ی خدمات پشتیبانی، از گارانتی های معتبر نمایندگی تعمیرات موبایل نیز بهره مند گردند.

تعمیر موبایل در غرب و شرق تهران

همانطور که گفته شد، نمایندگی تعمیر موبایل در کلیه ی مناطق تهران، شعبه ی رسمی و فعال دارد و این شعب قادرند کلیه ی خدمات تعمیر موبایل را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه کنند. از مهم ترین مراکز خدمات رسانی مرکز تعمیر موبایل در تهران، میتوان مراکز احداث شده در شرق و غرب را نام برد که حجم بالایی از جمعیت تهران را در چنین زمینه ای پشتیبانی میکند. برای راحتی بیشتر کاربران، چندین شعبه در این مناطق راه اندازی شده است.

از شعب قرار گرفته در غرب پایتخت، میتوان به شعبه ی ستارخان، سعادت آباد اشاره کرد. همچنین شعب فعال این مجموعه در شرق تهران نیز در رسالت، و شعبه ی خیابان پیروزی قرار گرفته است. کاربران عزیز میتوانند با مراجعه و تماس با هر یک از این مراکز، از مشاوره و راهنمایی های لازم جهت دریافت سرویس های مختلف تعمیر موبایل بهره مند گردند.

نمایندگی تعمیر موبایل

واحد های فعال در نمایندگی موبایل در تهران

از دیگر واحد های فعال در نمایندگی رسمی تعمیر موبایل در تهران می توان به واحد های اخبار، مقالات، معرفی محصولات و سوالات متداول اشاره کرد. تیم فعال در بخش خبری نمایندگی موبایل به روز ترین اخبار مرتبط با دنیای موبایل های هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهند. این اخبار برای تمامی برند ها بوده و انواع موبایل را شامل می شود. تیم مقاله نویسی با دسترسی به روز ترین اطلاعات تخصصی و تعمیراتی انواع موبایل مقالاتی کاربردی را در اختیار شما قرار می دهند. محتوای مقالات شامل تعمیرات تخصصی موبایل و همچنین آموزش ترفند هایی برای رفع رایج ترین اختلالات موبایل می باشد.

واحد معرفی محصول ریز ترین مشخصات فنی هر گوشی و سایر قابلیت های آن را در اختیار علاقمندان قرار می دهد، بررسی این مشخصات به شما کمک می کند تا با جدید ترین تولیدات موبایل آشنا شوید و بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. واحد پاسخگویی به سوالات متداول کاربران تمامی سوالات پرسیده شده توسط مخاطبان را در مدت زمان کوتاهی پاسخ داده و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار خواهد داد. سطح اطلاعات ارائه شده در مقالات و پاسخ به سوالات متداول برای کاربران عادی و مبتدی و همچنین متخصصان در نظر گرفته شده است.

فروش در نمایندگی موبایل در تهران

فروش انواع موبایل به صورت کاملا اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر موبایل در تهران به شمار می رود. برند های موجود در این نمایندگی عبارتند از بلک بری، نوکیا، ال جی، سامسونگ، سونی، موتورولا، اپل، ایسوس، هوآوی، اچ تی سی و … . گردآوری تیمی از مجرب ترین مشاوران در راستای ایجاد شرایطی بهتر برای خریداران از دیگر اقدامات کاربردی نمایندگی موبایل به شمار می رود.

مشاوران این مجموعه با ارائه ی تمامی اطلاعات تخصصی و فنی انواع موبایل و همچنین توضیح قابلیت های خاص هر دستگاه امکان خریدی هوشمندانه و  متناسب با سلیقه و نیاز افراد را در این نمایندگی  فراهم کرده اند. به عبارت بهتر شما با مراجعه به نمایندگی تعمیر موبایل در تهران می توانید انواع گوشی های موجود را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.

نمایندگی تعمیر موبایل در تهران

تعمیرات در نمایندگی رسمی موبایل در تهران توسط تیمی حرفه ای و متخصص انجام می شود. نمایندگی تعمیر موبایل در تهران با گردآوری گروهی از برترین تعمیرکاران و متخصصان در سطح کشور، به خدمات رسانی کاربران پرداخته است. مجهز بودن واحد تعمیرات موبایل به انواع ابزار و قطعات از دیگر امتیازات این واحد به شمار می رود. تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل در انواع برند در این واحد امکان پذیر است. همچنین تعویض قطعات سوخته و یا آسیب دیده ی موبایل مثل ال سی دی موبایل، دوربین، گلس و … در این واحد انجام می شود. اصالت تمامی قطعات تعویضی برای کاربران با تضمین همراه خواهد بود.

خدمات نمایندگی موبایل در تهران

  • تعویض برد موبایل
  • رفع داغ شدن موبایل
  • تعمیرات آی سی صدا
  • حل مشکل هنگ کردن
  • رفع ایراد اسپیکر مکالمه
  • تعویض قاب پشت موبایل
  • حل مشکل کند کار کردن
  • حل مشکل وای فای موبایل
  • رفع مشکل ریست شدن موبایل
  • تعویض تاچ و ال سی دی موبایل
  • رفع ایراد خود به خود خاموش شدن
  • تعویض آی سی های چسبی موبایل
  • رفع مشکل آنتن دهی نرم افزاری موبایل
  • برطرف کردن مشکل سوختن هارد موبایل
  • رفع مشکلات مربوط به سوکت شارژ موبایل
  • تعمیرات پروگرام
  • تست افت ولتاژ موبایل
  • فلش نرم افزاری موبایل
  • شوک دادن باطری موبایل
  • حل مشکل بلوتوث موبایل
  • تست تغذیه قطعات موبایل
  • بر طرف کردن ارور های موبایل
  • حل مشکل نویز در صدا موبایل
  • حل مشکل دوربین پشت موبایل
  • حل مشکل روشن خاموش شدن
  • تعمیرات عدم کارکرد ویبره موبایل
  • رفع مشکل کار نکردن تاچ گوشی
  • بر طرف کردن مشکل موبایل ضربه خورده
  • رفع مشکل عدم توانایی در انتقال اطلاعات از موبایل به کارت حافظه

ویژگی های اصلی نمایندگی موبایل تهران

نمایندگی موبایل در تهران بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در دو حوزه ی فروش و تعمیر ارائه می دهد. مهم نیست که قصد خرید چه نوع موبایلی را از چه برندی دارید و یا خواهان تعمیر چه اختلالی در گوشی مورد استفاده ی خود هستید. نمایندگی موبایل تهران زیر نظر کارشناسان مجرب خود کلیه ی مراحل فروش و یا تعمیر گوشی های قدیمی و جدید برندهای مختلف را به اتمام می رساند. این مراحل براساس چند ویژگی زیر ارائه خواهند شد.

توجه به پارامترهای استاندارد در تعمیر گوشی

گوشی های هوشمند امروزی در حین خرید و یا تعمیر، یک سری المان های خاص دارند که باید به آن ها توجه کرد. برای مثال اپل بعد نرم افزاری خود را بر پایه ی کد ویژه و منحصر به فرد اپل آیدی مستقر می سازد. توجه به این کد موضوع بسیار مهمی است. یک اختلال جزیی خلاف محدودیت های سازنده ی گوشی، منجر به از کار افتادگی و بلاک شدن کلی دستگاه می شود. با حضور در نمایندگی موبایل تهران مطمئن باشید که هیچ گونه مغایرتی با پارامترهای استاندارد کمپانی سازنده چه در تعمیر و چه در خرید گوشی وجود نخواهد داشت.

تعویض قطعات معیوب با نمونه ی اصلی

گاهی اوقات یک بخش از گوشی های هوشمند کارایی خود را به طور کامل از دست داده و به قطعه ی غیر قابل تعمیری تبدیل می شود. در این بین باتری موبایل نیز حضور دارد که دارای عمر مفید از پیش تعیین شده ای است. پس از استفاده ی چند ساله از گوشی تعویض باتری ضروری می شود. همان طور که می دانید پروسه ی جایگزینی قطعه ی معیوب زمانی کارایی اصلی گوشی را بازگردانی می کند که با نمونه ی اورجینال صورت پذیرد. نمایندگی موبایل در تهران به شما این اطمینان را می دهد که فرآیند تعویض قطعات به طور حتم با نمونه ی اورجینال مشابه انجام شود تا هیچ گونه افت کیفیتی شامل حال دستگاه نگردد.

نمایندگی تعمیر موبایل

نمایندگی تعمیر موبایل در شعبه های متعددی فعالیت می کند. نمایندگی تعمیر موبایل در کرج نیز تمامی خدمات ذکر شده در بخش بالا را ارائه می کند. خدمات نمایندگی تعمیر موبایل در بخش های فروش و تعمیرات ارائه می شود. انواع موبایل های هوشمند در معتبر ترین برند های دنیا در نمایندگی تعمیر موبایل به فروش می رسند.

ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر به همراه تمامی موبایل های فروخته شده از دیگر امتیازات این مجموعه به شمار می رود. در صورتی که موبایل شما با آسیب دیدگی هایی مواجه شد می توانید به واحد تعمیرات موبایل در نمایندگی موبایل مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. موبایل ها امروزه به یکی از ابزارهای ثبت اطلاعات شخصی کاربران تبدیل شده اند، به همین منظور از سپردن گوشی خود به دست مراکز غیر رسمی خودداری کنید. نمایندگی تعمیر موبایل حفاظت از اطلاعات خصوصی افراد را تضمین می کند.

2 پاسخ

  1. غلامرضا قایدی گفت:

    سلام
    می بخشید نمایندگی شیراز هم دارید؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام
      خدمات رسانی به شهرستان ها به صورت ارسال کالا به شعبه تهران است
      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال کالا با شماره 02154114 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نوزده =