تعمیر سوکت شارژ

تعمیر سوکت شارژ گوشی یکی از مهمترین مشکلات در تلفن همراه می باشد. تعمیر موبایل به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیرات موبایل در کرج و تهران، هر روزه تعداد زیادی مراجعه کننده دارد که مشکل گوشی خود را عدم شارژ شدن گوشی، عدم شناسایی دستگاه تلفن همراه توسط کامپیوتر (مشکل در شناسایی USB گوشی)، عدم اتصال کابل OTG (خرابی سوکت شارژ) به تلفن همراه و شناخته نشدن USB توسط گوشی و مسایلی این چنینی دست عنوان می کنند. به همین دلیل بر آن آمدیم تا مطلبی را برای روشنگری علل رخداد مشکل در سوکت شارژ گوشی و روش های پیشگیری از بروز این مشکل ارائه دهیم.

تعمیر سوکت شارژ

تعمیر سوکت شارژ و نحوه استفاده صحیح

شاید این امر بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد اما نحوه استفاده از شارژر و استفاده درست از سوکت شارژ بسیار مهم می باشد . طبق تجربه بدست آمده از کاربرانی که برای تعمیر سوکت شارژ گوشی خود به ما مراجعه نموده اند ، ما در یافتیم که اغلب آنها برای جدا سازی سوکت شارژر از تلفن همراشان از قسمت انتهایی سیم استفاده می کنند. همین امر در طولانی مدت باعث پارگی در سوکت شارژ می شود.

برخی دیگر به دلیل نبود فضای کافی اقدام به تاباندن سیم شارژر خود می نمایند به عنوان مثال در خودرو به دلیل نبودن فضای کافی برای قرار دادن گوشی در موقعیت دلخواه سیم را از قسمت متصل شده به  گوشی می تابانند ، این کار نیز موجب آسیب رسیدن به سوکت شارژ را فراهم میکند.

  • ابتدا از انتخاب درست شارژ مطمئن شوید

شارژر قطعه ای الکترونیکی است که باتری گوشی را  شارژ می کند. شارژ کردن باتری به معنی انتقال میزان معینی از بار الکتریکی (الکترون) به باتری است که توان مصرفی گوشی را تامین کند. معمولا شارژرها ازسه بخش برخوردار هستند: بخشی که به پریز متصل می شود(کله گی)، سوکت شارژ که به گوشی متصل می شود و کابلی که سوکت شارژ را به کله گی شارژر متصل می کند.

  • نرخ شارژر مناسب

نکته مهم در مورد شارژرهای موبایل و تبلت ها اندرویدی این است که شارژرهای مختلف می توانند با سرعت متفاوتی گوشی شما را شارژ کنند. شاید شارژرها از لحاظ شکل ظاهری کانکتورها  یکسان باشند اما از لحاظ نرخ شارژ متفاوت اند. دستگاه هایی که اندازه ی بزرگتری دارند نیاز به مقدار جریان بیشتری برای شارژ شدن دارند. این بدان معناست که جریان نوشته شده روی شارژر مناسب این دستگاه ها باید عدد بزرگتری را نشان دهد. ابن امر خود یکی از مهمترین دلایل فرسایش و خرابی باتری می باشد.

ارژ بسیار مهم می باشد . طبق تجربه بدست آمده از کاربرانی که برای تعمیر سوکت شارژ گوشی خود به ما مراجعه نموده اند ، ما در یافتیم که اغلب آنها برای جدا سازی سوکت شارژر از تلفن همراشان از قسمت انتهایی سیم استفاده می کنند. همین امر در طولانی مدت باعث پارگی در سوکت شارژ می شود.

برخی دیگر به دلیل نبود فضای کافی اقدام به تاباندن سیم شارژر خود می نمایند به عنوان مثال در خودرو به دلیل نبودن فضای کافی برای قرار دادن گوشی در موقعیت دلخواه سیم را از قسمت متصل شده به  گوشی می تابانند ، این کار نیز موجب آسیب رسیدن به سوکت شارژ را فراهم میکند.

امان از روزی که 👈 گوشی سامسونگ شارژ نمیشه 🤦‍♀️

تعمیر سوکت شارژ گوشی

تعمیر سوکت شارژ گوشی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و کارامدترین ابزار انجام می پذیرد. مرکز تعمیر موبایل در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربر ارزانی دارد.

مدیریت این مرکز همواره با برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیر –به ویژهتعمیر سوکت شارژ گوشی – برای کارشناسان خویش، درصدد همگام‌ سازی مباحث نظری و فنی کارشناسان تعمیر سوکت شارژ گوشی با تکنولوژی‌های روز دنیا بوده است. خروجی این دوره‌ها متخصصانی متبحر بوده است که با به‌روزترین متدها و تکنیک‌های تعمیر سوکت شارژ جدیدترین گوشی های عرضه شده به بازار ، آشنا گشته‌ و قادر به رفع تمامی عیوب نرم افزاری و سخت افزاری موجود در این دستگاه گشته‌اند.

واحدهای تعمیرات موبایل

مرکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی، ارتقاء و بازیابی اطلاعات به کاربران تمامی مدل های تلفن همراه است. دارندگان کلیه تلفن های همراه حتی جدیدترین گوشی ها صرف نظر از مدل و سری دستگاه خویش می توانند به نمایندگی تعمیرات گوشی مراجعه نمایند و تخصصی ترین تعمیرات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیرات گوشی کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید کوچگترین  عیب و نقص موجود در موبایل های خود را – اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری- تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید. نکته شایان ذکر در باب سرویس و تعمیرات موبایل آنکه، هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به ایشان اعلام می‌گردد. واحدهای تعمیرات موبایل در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع ، با کیفیت و با قیمت‌های مصوب و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد. در مرکز تعمیرات موبایل قطعات و خدمات تخصصی با بهترین قیمت و کیفیت ارایه می‌گردد.

بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ‌نظیر تاچ و ال‌سی‌دی، تعمیر سوکت شارژ، قاب و درب پشت با درجه کیفی عالی و اورجینال بوده و این مرکز از فروش کالاهای تقلبی و کارکرده به شدت خودداری می‌کند.

یک پاسخ

  1. سعید لشگری گفت:

    لطفا مطالب مربوط به گوشی های تی پی لینگ بردارید وقتی نمیتونید تعمیر و خدمات تی پی لینک بدید پس دروغ ننویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =