تعمیرات موبایل موتورولا

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات موبایل موتورولا براساس استانداردهای جهانی در نمایندگی رسمی موتورولا انجام می گردد . تلفن همراه یا گوشی همراه وسیله ‌ای است برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی. منظور از موبایل یا گوشی همراه یا تلفن سلولی وسیله ‌ای است که برای اتصال به شبکه تلفن همراه به کار می ‌رود. این وسیله اولین بار توسط شرکت آمریکایی موتورولا در تاریخ ۳ آوریل ۱۹۷۳ با وزنی نزدیک به دو کیلوگرم تولید شد. موبایل نسل‌ های گوناگونی دارد . این دستگاه توسط شرکت‌ های سازنده گوناگونی تولید می ‌شود و به فروش می ‌رسد.

  تعمیرات موبایل موتورولا نیاز به حضور تعمیرکاران متبحر دارد . این مرکز برای جذب تکنسین های توانمند تمامی تلاش خود را انجام داده است . کاربرانی که با افت عملکرد در گوشی خود مواجه شده اند می توانند با اطمینان خاطر از خدمات ریکاوری این مرکز استفاده نمایند . تعمیرات موبایل موتورولا در قالب سرویس در مرکز انجام می شود . به دلیل مجزا بودن کارگاه های بازیابی کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . کادرفنی این مرکز توانایی تعمیر دستگاه هایی را دارند که سایر نمایندگی ها از انجام آن ناتوانند . مرکز تعمیرات موبایل موتورولا به نحوی به بازیابی دستگاه معیوب کاربران می پردازند که دستگاه پس از بازیابی همانند روز اول کار خواهد کرد .

[/vc_column_text][vc_single_image image=”29774″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر موبایل موتورولا

گوشی های موتورولا، از آن دسته برند هایی ست که تنوع بسیار بالایی در مدل های خود دارد. این گوشی ها همچنین در قیمت های متنوع تولید شده اند. مرکز نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا ، با ارائه ی به روز ترین سرویس های پشتیبانی، قادر است هر گونه خدماتی را به کاربران گوشی های موبایل موتورولا ارائه دهد. این گوشی های محبوب، ممکن است به دلایل مختلفی با آسیب های گوناگونی روبرو شوند.

از مهم ترین و اصلی ترین آسیب های سخت افزاری میتوان به شکستگی ال سی دی و گلس و خرابی بر اثر ضربه اشاره کرد. همچنین کارایی نرم افزاری این گوشی ها ممکن است به دلایلی چون پر شدن حافظه ی داخلی و ویروسی شدن، پایین بیاید. مرکز نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا، با برخورداری از تجهیزات و تخصص بالای کارشناسان خود، قادر است هرگونه اختلال را در حداقل زمان، شناسایی و به شیوه های نوین، مرتفع سازد. لازم به ذکر است که این مرکز، مدت هاست فعالیت خود را در اقصی نقاط ایران و در قالب شعب مختلف دنبال میکند.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”29772″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیر گوشی موتورولا

نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات گوشی موتورولا است. در این نمایندگی تیمی از زبده ترین کارشناسان تعمیر موبایل کشور گرد هم آمده و با تکیه بر تجهیزات پیشرفته و بهره گیری از قطعات اصلی و اورجینال، خدماتی باکیفیت به مشتریان عرضه می دارند. این نمایندگی، مطابق با استانداردهای جهانی، تمامی خدمات خود را به روز کرده و جدیدترین متدها را در فرآیند تعمیر گوشی به کار می برد. تعمیر برد گوشی موتورولا، تعمیر ال سی دی، تعمیر کلید هوم، تعمیر مدار شارژ، تعمیر دوربین، تعمیر سوکت شارژ، تعمیر بلندگو و تعمیر ویبره گوشی موتورولا از خدمات ارائه شده در این مرکز هستند. جهت بهره مندی از خدمات این مجموعه می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در انتهای صفحه اقدام نمایید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”29775″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر مشکلات مین برد گوشی موبایل موتورولا

مین برد یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات سخت افزاری گوشی های موبایل موتورولاست که کارایی هر دستگاهی با بروز اختلال در آن ، به شدت افت خواهد نمود. چرا که این قطعه تعیین کننده ی وظایف کلیه ی بخش های فعال در گوشی است.

خرابی مین برد میتواند مشکلات عدیده ای را برای گوشی موبایل به همراه داشته باشد. از این رو واحد تعمیرات موبایل موتورولا ، بخش مهمی از خدمات و سرویس های خود را به عیب یابی و تعمیر انواع مین برد این گجت های پرطرفدار و قدرتمند اختصاص داده است. تعمیر مین برد در این مرکز، با تکیه بر تخصص و مهارت بسیار بالای کادر تعمیر و بهره مندی از تحهیزات و ابزار به روز، به انجام میرسد.


رفع تخصصی مشکلات اسپیکر موبایل موتورولا

خرابی اسپیکر گوشی موبایل موتورولا و هر گوشی تلفن همراه دیگری ، میتواند کاربر را با دردسر های فراوانی در این خصوص روبرو سازد. معمولا این قطعه به دلایلی نظیر وارد آمدن ضربه، نفوذ آب و مایعات، تجمع گرد و غبار و در برخی موارد اختلالات نرم افزاری ، با مشکل مواجه میشود.

نمایندگی تعمیرات موبابل موتورولا ، ضمن عیب یابی دقیق و بی نقص این تجهیزات ، آماده اند تا هر گونه سرویس در خصوص تعمیر یا تعویض این قطعه ی مهم را به عمل آورند. لازم به ذکر است که استفاده از این سرویس ، مشابه سایر خدمات ارائه شده از سوی این دپارتمان ، با گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر نیز همراه خواهد بود و در اسرع وقت در اختیار کاربران و متقاضیان گرامی قرار خواهد گرفت.


حل مشکلات تاچ در نمایندگی تعمیرات موبایل موتورولا

صفحه ی لمسی تا تاچ اسکرین گوشی های موبایل هوشمند ، یکی از اصلی ترین قسمت های این گجت ها محسوب میشود  که کاربران در طول روز با آن سر و کار مستقیم دارند. صفحه ی لمسی گوشی های موتورولا و سایر اسمارت فون ها، اگر چه راحتی بسیاری برای کاربران به همراه داشته اند، اما این گوشی ها را آسیب پذیر تر سابق کرده اند.

تاچ گوشی های موبایل موتورولا هم مانند سایر گوشی های موبایل، ممکن است با اشکال روبرو شوند. این خرابی ها دلایل مختلفی دارند که در سایر بخش های وبسایت به آن ها پرداخته شده است. واحد تعمیرات موبایل موتورولا ، با درک از مشکلات و خرابی های این قطعه، آماده اند تا سرویس های پشتیبانی و تعمیر را با مناسب ترین شرایط در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهند.


تعمیر باتری را از متخصصان تعمیرات موبایل موتورولا بخواهید

باتری های تعبیه شده در گوشی های موبایل موتورولا هم مشابه سایر باتری های لیتیوم یونی ، عمر مفید، مشخص و محدودی دارند. اغلب این باتری ها، پس از چند سال ، کارایی خود را از دست میدهند. عدم کارایی در باتری موبایل ممکن است تا جایی پیش رود که استفاده از گوشی موبایل عملا غیرممکن شود.

در چنین مواقعی تنها راه جبران مشکل، تعمیر و تعویض باتری گوشی خواهد بود. در همین خصوص کارشناسان و متخصصان نمایندگی تعمیرات موبایل موتورولا ، این امکان را برای کاربران فراهم ساخته اند تا بتوانند بالاترین سطح از خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیر باتری موبایل را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که باتری های مورد استفاده در فرایند تعمیر، اورجینال و با بالاترین کیفیت ممکن خواهند بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

خدمات واحد تعمیرات موبایل موتورولا

خدمات واحد تعمیرات موبایل موتورولا  به این شرح می باشد :[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

  • نصب نر افزار
  • فلش گوشی
  • برداشتن پترن
  • فارسی سازی
  • نصب فریمور اصلی
  • تعمیر عدم کار کردن پورت ها
  • رفع ایراد عدم شناسایی سیمکارت
  • رفع ایراد عدم شناسایی کارت حافظه ی گوشی
  • نصب آنتی ویروس در مرکز تعمیرات موبایل موتورولا
  • آپدیت اندروید و آی او اس در مرکز تعمیرات موبایل موتورولا

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

  • بازیابی عدم کار کردن کیبورد
  • رفع ایراد عدم دریافت سیگنال
  • تعمیر قطع شدن مدار گوشی
  • ترمیم اتصالات کوتاه در مدار گوشی
  • بازیابی روت کردن و رام زدن گوشی
  • تعمیر برای عدم شناسایی سیم کارت
  • تعمیرات عدم کار کردن بلندگوی گوشی
  • تعمیرات مربوط به سفید شدن صفحه ی موبایل
  • ترمیم عدم کار کردن تاچ در مرکز تعمیرات موبایل موتورولا
  • ترمیم قطع ناگهانی آنتن در مرکز تعمیرات موبایل موتورولا

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات موبایل موتورولا و دیگر واحدهای تعمیرات موبایل

مهندسین مرکز تعمیرات موبایل موتورولا در دیگر واحدهای تعمیر موبایل به بازیابی سایر برندهای گوشی می پردازند . این مرکز جهت کسب رضایت مشتریان و در راستای تحقق هدف ارائه ی بهترین خدمات فعالیت خود را براساس استفاده از مدرنترین و درجه یک ترین تجهیزات انجام می دهد . لازم به ذکر است ، این ابزارآلات ترمیم توسط مجرب ترین کارشناسان خریداری شده اند . مرکز تعمیرات موبایل موتورولا با ورود ابزارآلات مدرن سعی در خریداری و مجهز کردن کارگاه های فنی خود به تجهیزات درجه یک دارد .

از این رو کادرفنی این مرکز با بکارگیری جدیدترین تجهیزات بهترین خدمات ریکاوری را ارائه می نمایند . برخی از شرکت ‌های بزرگ تولید کننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال ‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌ تی‌ سی هستند. چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی دیگر واحدهای تعمیرات موبایل هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اخبار، سوالات متداول و مقالات موبایل موتورولا

کادر متخصص مرکز تعمیرات موبایل موتورولا بخش اخبار را در سایت طراحی کرده اند . برخی از کارشناسان خبره ی ما در زمینه ی جستجو و ارائه ی جدیدترین اخبار تولیدات موتورولا فعالیت می کند . لازم به ذکر است ، این اخبار پس از تهیه بررسی و ویرایش شده سپس در اختیار کاربران محترم قرار می گیرد . درصورتی که شما عزیزان تمایل به بروزرسانی اطلاعات خود دارید می توانید اخبار این بخش را مطالعه نمایید . با مراجعه به لینک اخبار موبایل موتورولاو دیگر خبرها می توانید وارد بخش مذکور گردید .

پرسنل متخصص مرکز تعمیرات موبایل موتورولا سوالات متداول تعمیر موبایل را از قبل پاسخ داده اند . شما عزیزان می توانید با مطالعه ی این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایید . این نمایندگی در راستای رضایت مشتریان با استفاده از کادری مجرب همواره پاسخگوی سوالات و مشکلات دستگاه های معیوب و تعمیر شده ی شما عزیزان می باشد با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات موبایل می توانید وارد بخش مذکور گردید .

مدیریت مرکز تعمیرات موبایل موتورولا بخش مقالات رادر سایت راه اندازی کرده است. کاربران محترم می توانند با مطالعه ی این بخش سطح علمی خود را افزایش دهند . لازم به ذکر است ، در این بخش علاوه بر ارائه ی مقالات تخصصی به تهیه ی مقاله های عمومی نیز پرداخته ایم. با کلیک روی لینک مقالات موبایل  موتورولا و دیگر مقالات موبایل می توانید مقاله ی مورد نظر خود را مطالعه نمایید .

[/vc_column_text][us_grid taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1 ,%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae ,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” items_quantity=”2″ items_layout=”shop_trendy” overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع موبایل موتورولا و دیگر محصولات

کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل موتورولا علاوه بر ریکاوری به معرفی دیگر برندهای موبایل نیز می پردازند . این برندها شامل اپل ، اچ تی سی ، ال جی ، ایسر ، ایسوس ، بلک بری ، سامسونگ ، سونی ، مایکروسافت ، نوکیا و هوآوی می باشند . به دلیل پیشرفته شدن تجهیزات موبایل‌ ها کار کردن با آنها هم نیاز به تخصص بیشتری دارد. گاهی دیده می ‌شود که وقتی توسط شخصی مبتدی تعمیر سخت ‌افزار انجام می ‌شود برای قسمت دیگری از موبایل مشکل بوجود می ‌آید.

با بیشتر شدن مصرف کنندگان و پیشرفت صنعت موبایل نیاز به ریکاوری آن نیز امری است غیرقابل چشم پوشی . در این راستا مرکز تعمیرات موبایل موتورولا با بهره گیری از اساتید باتجربه و بکارگیری تجهیزات مدرن در کارگاه های مجهز تمامی خدمات تعمیر را به کاربران ارائه می دهد . با مراجعه به لینک انواع موبایل موتورولا و دیگر محصولات می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید .

[/vc_column_text][us_carousel post_type=”us_portfolio” items_quantity=”2″ items_layout=”shop_modern” overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل با داشتن تیمی زبده و متخصص و با به کارگیری ابزارآلات و تجهیزات درجه یک و بهره گیری از تکنیک های روز دنیا ، به ارائه ی کلیه ی خدمات تعمیر می پردازد . مشتریان محترم می توانند با تکیه بر دانش مهندسین این مجموعه تلفن همراه خود را که ، سایر مراکز قادر به تعمیر آن نیستند  ازطریق این مرکز تعمیر نمایند . رسالت و هدفی که این نمایندگی دنبال می نماید این است که ، کاربران محترم بتوانند با صرف کمترین هزینه بیشترین استفاده و بهره را ببرند .

گستردگی حیطه ی فعالیت های نمایندگی موبایل نسبت به سایر مراکز به گونه ای است که ، کمتر مرکزی توانایی رقابت با این نمایندگی را دارد . نمایندگی رسمی موبایل با ارائه ی گارانتی به ارائه ی خدمات تعمیر می پردازد . لازم به ذکر است ، این مرکز واردکننده ی قطعات اورجینال ( اصل ) می باشد .

به همین دلیل مشتریان محترم در صورت لزوم به تعویض قطعه می توانند با آسودگی خیال ، دستگاه خودرا به دست کارشناسان این نمایندگی بسپارند . کارشناسان این مرکز به نحوی پروسه ی تعمیر را انجام می دهند که ، دستگاه پس از روشن شدن همانند روز اول کار خواهد کرد .

[/vc_column_text][us_carousel taxonomy_category=”%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84 ” items_quantity=”2″ items_layout=”shop_modern” overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

تاریخچه موتورولا

نام شرکت موتورولا برگرفته از واژه ی  Motor  است که مرتبط با ماشین است،  ola نیز پسنودی است که معنی خاصی ندارد . پیش از موتورولا، نام شرکت Galin Manufacturing Corporation بوده است. موتورولا یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است  که در سال ۱۹۲۸ توسط پاول گالوین راه اندازی شد . Paul V. Galvin  با سرمایه گذاری در یک کارخانه در شیکاگو  کار خود را آغاز کرد .  فعالیت  شرکت موتورولا در زمینهٔ ی ساخت سخت‌افزار، ریزپردازنده، تلفن همراه و سایر وسایل ارتباطی بود .

در سال  ۱۹۳۰ شرکت به تولید رادیوهای ماشین با نام تجاری موتورولا پرداخت. به طور همزمان بخشهای رادیوی خانگی و پلیس نیز در شرکت ایجاد شد. در دهه ۱۹۴۰ موتورولا  شروع به کارهای دولتی کرد و یک آزمایشگاه تحقیقاتی برای بررسی الکترونیک حالت جامد نیز در شرکت تاسیس شد. در سال ۱۹۴۷ نام کارخانه به موتورولا تغییر یافت. در اواخر دهه ۱۹۸۰ موتورولا به نخستین تهیه کننده تلفن‌های سلولی تبدیل شد و در سال ۱۹۹۶ گوشی همراه جیبی StarTACTM را تولید کرد . موتورولا از پیشگامان دنیای فناوری بود و تا سال ۲۰۱۴ به تولید مدل های مختلف تلفن همراه پرداخت . در سال ۲۰۱۴  کمپانی لنوو،  موتورولا را خریداری کرد .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

محصولات موبایل موتورولا

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

  • در سال ۱۹۸۳ اولین تلفن سلولار قابل حمل با نام Motrola DynaTAC 8000X توسط آژانس FCC گواهی‌های لازم را دریافت کرد. این گوشی که ۷۹۴ گرم وزن داشت در سال ۱۹۸۴ روانه‌ی بازار شد و برای شارژ شدن نیاز به ۱۰ ساعت زمان داشت و با باتری پرآن می توانستند تا ۳۰ دقیقه مکالمه کنند. به علاوه این گوشی توانایی ذخیره‌ی ۳۰ شماره‌ی آخری که با آن‌ها تماس برقرار شده را داشت .
  • در سال ۱۹۸۹ موتورولا گوشی با نام MicroTAC معرفی کرد که در زمان خود کوچک‌ترین و سبک‌ترین گوشی موجود در بازار بود.
  • در سال۱۹۹۶ نسل بعدی گوشی موتورولا ، با نام استارتک معرفی شد که اولین گوشی کشویی زمان خود بود. با این که گوشی استارتک در حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت داشت اما موتورلا توانست بیش از ۶۰ میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند.
  • در سال ۲۰۰۱ موتورولا  (وی ۶۰ ) را ، معرفی کرد . این گوشی تاشو بود و ۱۰۹ گرم وزن داشت. باتری این گوشی در حدود سه ساعت مکالمه، دسترسی به اینترنت و ارسال پیام را تضمین می‌کرد. موتورولا ( وی ۶۰ )  محبوبیت بسیاری کسب کرده و پرفروش‌ترین گوشی زمان خود لقب گرفت.
  • در سال ۲۰۰۳ موتورلا گوشی A760 را که دارای سیستم عامل لینوکس و فناوری جاوا بود را معرفی کرد. چند سال بعد RAZR V3  با طراحی فوق العاده معرفی شد ، وزن این گوشی  ۹۵ گرم بود .
  • در سال ۲۰۰۵ موتورولا کیو معرفی شد .  این گوشی دارای سیستم عامل ویندوز بود  و علاوه بر این صفحه کلید فیزیکی نیز در آن به کار رفته بود . در همان سال موتورولا اقدام به معرفی گوشی با نام PEBL به نسخه‌ی U6 کرد. این گوشی بسیار کوچک بود و شکلی مشابه سنگ کریستال داشت.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

  • مدل‌های U9 و U3 از این سری نیز در سال ۲۰۰۸ معرفی شدند. گوشی (آئورا آر ۱ ) نیز در سال ۲۰۰۸ معرفی شد . این گوشی دارای صفحه نمایش گرد و قاب از جنس استیل ضدزنگ بود و صفحه نمایش آن ۱۸۰ درجه می‌چرخید. به علاوه محافظ لنز آن نیز از جنس یاقوت کبود ۶۲ عیار بود.
  • در سال ۲۰۰۹ خانواده‌ی گوشی‌های دروید شکل گرفت . اولین گوشی از این سری موتورلا دروید نام داشت که دارای سیستم عامل اندروید ۲ بود . یک سال بعد موتورولا گوشی جالبی را معرفی کرد ،  این گوشی که FlipOut نام داشت دارای صفحه نمایش لمسی ۲.۸ اینچی و صفحه کلیدی مشابه بلک‌بری بود. سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید ۲.۱ بودکه  در چند رنگ مختلف عرضه شده بود.
  • سال ۲۰۱۰ موتورلا گوشی هوشمند جدیدی با نام دروید ایکس را معرفی کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ ۴.۳ اینچی (با توجه به استاندارد اندازه صفحه نمایش در سال ۲۰۱۰) و دوربینی ۸ مگاپیکسلی بود. سال بعد گوشی ایکس ۲  که در واقع نسل بعدی دروید ایکس به شمار می‌رفت وارد بازار شد .
  • در سال ۲۰۱۱ موتورلا گوشی جدیدی از خانواده‌ی ریزر با نام دروید ریزر را معرفی کرد که در آن زمان  با ضخامت ۷.۱ میلی‌متری باریک‌ترین گوشی زمان خود به شمار می‌رفت. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۲.۳.۵ بود و فروش خوبی را نیز تجربه کرد.
  • یک سال بعد موتورلا توسط گوگل خریداری شد و این شرکت گوشی موتو ایکس را معرفی کرد. این گوشی میان‌رده بود اما نکته‌ی قوت آن امکان سفارشی‌سازی گوشی از طریق موتو میکر بود. نسل دوم موتو ایکس در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.
  • در سال ۲۰۱۴ موتورولا توسط کمپانی لنوو خریداری شد و مانند بسیاری از شرکت‌های مرتبط با فناوری، فراز و نشیب بسیاری را تجربه کرده است هر چند در حال حاضر این شرکت شیب نزولی را طی می‌کند اما آینده همچنان برای آن روشن است و به نظر می‌رسد موتورولا و لنوو بتوانند دوباره به اوج بازگردند.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]