آموزش تعمیر باتری موبایل

غالب باتری های استفاده شده در گوشی ها پس از طی عمر مفیدشان، کارآیی و کیفیت اولیه خود را از دست داده و نیازمند احیا می گردند. از همین رو نمایندگی تعمیر موبایل فضایی فراهم ساخته تا در آن امکان بازیابی و احیا این قطعه فراهم گردد و باتری های به اصطلاح مرده، کیفیت نخستین خویش را بازیابند. باید توجه داشت که سلامت باتری گوشی با عمر آن دو مقوله کاملاً متفاوت هستند.

عمر باتری و یا همان Battery Life بیانگر طول عمر باتری با یک بار شارژ است اما سلامت باتری یا همان Battery Health، عمر باتری گوشی را با گذشت زمان مشخص می‌کند. اگر شما نیز از کاربران گوشی های تلفن همراه هستید و در حال حاضر اشکالاتی در باتری دستگاه مورد استفاده تان بوجود آمده است می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل  و حضور در پارت تخصصی مربوطه اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه را مرتفع سازید. 

البته در صورت برخورداری از مهارت لازم جهت این کار می‌توانید با مشاهده ویدئوی آموزش تعمیر باتری موبایل ، اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه را به دست خودتان، تعمیر نمایید.

آموزش تعمیر باتری موبایل

ویدئوی آموزش تعمیر باتری موبایل

در صورت خرابی باتری موبایل دو راه پیش پای کاربر وجود دارد. یک آنکه در صورت امکان، باتری دستگاه را با برخی روشهای سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر کند و دو آنکه، نسبت به تعویض باتری موبایل اقدام نماید. در صورتی که روش انتخاب شده، تعویض باتری موبایل باشد، بهتر است در این کار از نمونه اورجینال و شرکتی استفاده شود. 

شما کاربران گرامی می‌توانید با مشاهده ویدئوی آموزش تعمیر باتری موبایل شیوه رفع اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه را بیاموزید و در صورت امکان خود، جهت این کار اقدام نمایید. در صورت عدم داشتن مهارت و تخصص در این کار توصیه می‌شود به یکی از مراکز تخصصی موجود در حوزه تعمیرات گوشی مراجعه کرده و سرویس‌های مرتبط با باتری گوشی خود را دریافت نمایید.

تشخیص خرابی باتری موبایل

برای تشخیص زمان تعویض باتری موبایل روشهای متعددی وجود دارد. در این میان، برخی نشانه‌های خرابی باتری، آسان و به راحتی قابل تشخیص و برخی دیگر دشوارترند. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از خراب شدن باتری، توصیه‌های ذکر شده از سوی کارشناسان تعمیر باتری موبایل جهت افزایش عمر این قطعه را جدی بگیرید. به یاد داشته باشید که باتری‌ها زباله نیستند، پس آن‌ها را در سطل‌های زباله‌های قابل بازیافت قرار دهید تا در مراکز بازیافت از آن‌ها استفاده شود.

برخی از نشانه‌هایی که با مشاهده آنها می‌توان پی به خرابی باتری گوشی عبارتند از: موبایل خاموش می‌شود، باتری تنها زمانی که به شارژر وصل است روشن می‌ماند، موبایل در مدت کمی خاموش می‌شود، تلفن همراه یا باتری آن شروع به داغ شدن می‌کند، باتری گوشی باد می‌کند و … . البته این نشانه‌ها در صورتی دال بر خرابی باتری خواهند بود که مکرراً و در دفعات متعدد مشاهده شوند. 

به عبارتی دیگر اگر یکی از نشانه‌ها، تنها یک بار، در موبایل شما ظاهر شد نمی‌توان به قطع گفت که اشکال پیش آمده به دلیل خرابی باتری موبایل است. در هر حال، شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت برخورداری از مهارت لازم با مشاهده ویدئوی آموزش تعمیر باتری موبایل جهت رفع اشکال پیش آمده در این بخش از دستگاه اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیر موبایل

نمایندگی تعمیر موبایل ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویسهای نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل به متقاضیان است. متقاضیان سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری انواع گوشی‌های تلفن همراه می توانند پس از حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات تخصصی مورد نظر خود را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در واحد نمایندگی تعمیر موبایل، محدود به اشکالی خاص نیست و تمامی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را دربر می‌گیرد. تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل، بازیابی و ریکاوری اطلاعات موبایل ، تعویض باتری معیوب و از کار افتاده کلیه برندهای موبایل، تعویض گلس و صفحه نمایش موبایل، تعمیرات تاچ انواع موبایل و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =