تعمیرات میکروفن موبایل

میکروفن ( microphone) یک واژه ی فرانسوی است  که در فارسی  صدابَر نامیده می شود دستگاهی است که صوت را به الکتریسیته تبدیل می کند و یا حسگری است که صوت را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کند. امروزه  در لوازمی چون موبایل ، تبلت ، لب تاپ  از میکروفن های داخلی استفاده می شود . ممکن است به دلایل مختلف از قبیل ؛ ضربه خوردن ، ورود گرد و غبار ، آب و یا سایر مواد خارجی  به داخل موبایل میکروفن به درستی کار نکند. در این صورت تعمیرات میکروفن موبایل ضروری می شود.

اگر در هنگام کار با میکروفن موبایل خود با مشکل مواجه هستید  . چند عامل را بررسی کنید :

  • میکروفن را بررسی کنید که مانعی در سطح آن وجود نداشته باشد .
  • ممکن است مشکل از نصب درایور باشد که  با موبایل شماسازگار نیست .
  • کلید های تنظیم صدا را بررسی کنید ممکن است تنظیمات صدا در موبایل  شما مشکل داشته باشد.
  • اگر بابررسی تمام موارد فوق مشکل رفع نشد ، با یک مرکز معتبر جهت تعمیر موبایل تماس بگیرید . مرکز سخت افزار ایران با بهره گیری از تیمی مجرب از متخصصین تعمیر موبایل ، میکروفن موبایل را عیب یابی و نسبت به تعمیرو یا تعویض آن اقدام خواهد کرد .
تعمیرات-میکروفن-موبایل

موارد تعمیرات میکروفن موبایل

اگر در هنگام برقراری تماس با موبایل ، مخاطب صدای شمارا به درستی  نمی شنود . میکروفن موبایل شما مشکل پیدا کرده است و به درستی کار نمی کند . در این صورت ، مشکلات مختلفی در شنیدن صدا به وجود خواهد آمد مثلا ؛ صدا خیلی ضعیف است ، صدا همراه با نویز است  و یا اصلا شنیده نمی شود .

دلایل مختلفی سبب بروز این مشکل در تلفن های همراه می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از :

  • ورود گرد و غبار و اجسام خارجی به داخل میکروفن
  • ورود مایعات  به داخل موبایل
  • به هم خوردن تنظیمات صدا

جهت تعمیرات معایب  میکروفن موبایل  ، به تعمیرگاه های مجاز مراجعه کنید . مرکزسخت افزار ایران ، مجهز به بخش تعمیر موبایل ، با به کار گیری بهترین متخصصین تعمیر موبایل ، توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را دارد . متخصصین مرکز پس از بررسی و عیب یابی گوشی  شما ، در اسرع وقت مشکل را حل خواهند کرد . در صورتی که میکروفن قابل تعمیر نباشد آن را با نمونه ی اورجینال تعویض خواهند کرد .

واحد های تعمیرات موبایل

واحدهای تعمیرات موبایل خدمات تخصصی تعمیر انواع برندهای تلفن همراه را به کاربران گرامی ارائه می نمایند.  متخصصین نمایندگی موبایل ، قادر به عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین راهکار جهت رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ها هستند. مهندسان و کارشناسان این مرکز به دلیل واکاوی و آنالیز تعداد بی شماری از گوشی ها ،  قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که به هر دلیل ممکن است در این دستگاه ها ایجاد گردد. تعمیرات گوشی در این مرکز  توسط کارشناسان زبده و کارآزموده و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد.

کارشناسان تعمیرات میکروفن موبایل ، به دلیل طی دوره‌های تخصصی و بین‌المللی، مهارت آن ‌را یافته‌اند تا تعمیر تمامی قطعات گوشی ها را با بهترین کیفیت و به بهترین نحو ممکن انجام دهند. دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیر برگزار می‌گردند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات موبایل وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =