تعمیر موبایل نوکیا

نوکیا که زمانی معروف‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل را وارد بازار می‌کرد، پس از فراز و نشیب‌های طولانی و واگذاری جایگاه خود به غول‌های سامسونگ، اپل و هواوی از لیست پر فروش ترین موبایل ها خارج شد و در نهایت سهام خود را به شرکت مایکروسافت واگذار نمود. گوشی های نوکیای امروزی که با نام نوکیا و توسط مایکروسافت، با طراحی های متفاوت‌تری روانه بازار می شوند، هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند.

پیچیدگی در ساخت این موبایل‌ها، سبب شده تا بحث تعمیر این دستگاه‌ها نیز صرفاً توسط تعمیرکاران حرفه‌ای میسر شود. تعمیرات تخصصی موبایل نوکیا شامل تعمیر قطعات مختلف برد، دوربین، تعمیر اسپیکر، تعویض باتری، تعمیر فلت شارژ موبایل، تعویض فلت آنتن و دیگر تعمیرات مرتبط، توسط نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا انجام می پذیرد.

تعمیر موبایل نوکیا

نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا

نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا در مرکز سخت افزار ایران مجموعه منظم و هدفمندی از افراد حرفه ای را گرد هم آورده است تا به خوبی بتواند در راستای رفع نیازهای مشتریان و حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل های نوکیا گام بردارد. شعب مختلف نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا در مناطق مختلف تهران به منظور دسترسی بهتر کاربران تاسیس شده است. از این درصورت مشاهده هر گونه اختلال در عملکرد موبایل نوکیا، می توانید با مراجعه به نزدیک ترین شعبه محل زندگی خود، اقدام به تعمیر موبایل nokia خود نمایید.

خدمات تعمیر گوشی نوکیا

تعمیر مشکل عدم آنتن دهی گوشی نوکیا

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شاهد اختلال در آنتن دهی گوشی خود باشید. از دلایل بروز این مشکل بهم خوردگی تنظیمات شبکه گوشی، سوئیچ بین شبکه های ۲G ، ۳G و ۴G، لوازم جانبی مختل کننده آنتن دهی در گوشی، فشار به سیم کارت، ضربه به گوشی، قرار گرفتن در نقطه جغرافیایی که از نظر آنتن دهی دچار مشکل است، مشکل سخت افزار گوشی و عدم شناسایی سیم کارت، فرسوده شدن سیم کارت، قرار گرفتن گوشی در کنار اشیایی که آنتن دهی را مختل می کنند، می باشد.

آنچه در این بین اهمیت زیادی دارد عیب یابی صحیح مشکل می باشد و این کار تنها از عهده یک فرد خبر بر می آید. نمایندگی تعمیر موبایل با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزار قادر به رفع پیچیده ترین مشکلات ایجاد شده در انواع مدل های تلفن همراه می باشد. متخصصین نمایندگی موبایل در اسرع وقت و با نهایت دقت به تعمیر مشکل عدم آنتن دهی گوشی نوکیا می پردازند . بنابراین در صورت بروز مشکل در آنتن دهی گوشی خود بدون هیچ گونه نگرانی دستگاه را به متخصصین نمایندگی گوشی بسپارید.

تعمیرات میکروفن موبایل نوکیا

میکروفن، دستگاه یا حسگری است که صوت را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کند. این قطعه در بسیاری از لوازم الکترونیکی مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و … یافت می شود. اما میکروفن نیز مانند دیگر وسایل الکترونیکی ممکن است به دلایل مختلف مانند ضربه خوردن، ورود گرد و غبار، آب و یا سایر مواد خارجی به درستی کار نکند. خرابی این قطعه به صورت شنیده نشدن صدای شما هنگام برقراری تماس با موبایل توسط مخاطب صدای یا ضعیف بودن صدا است. همچنین صدای شما ممکن است با نویز توسط مخاطب شنیده شود.

در این صورت تعمیرات میکروفن موبایل ضرورت می یابد. شما باید جهت تعمیرات میکروفن موبایل خود ، به تعمیرگاه های مجاز مراجعه کنید. مرکز تعمیر موبایل نوکیا در مرکز سخت افزار ایران با به کارگیری بهترین متخصصین تعمیر موبایل قادر به رفع مشکل گوشی شما می باشد. تعمیرات میکروفن موبایل نوکیا در این مرکز با تجهیزات استاندارد صورت می گیرد و در صورتی که این قطعه نیاز به تعویض داشته باشد تعویض با قطعه اورجینال صورت خواهد پذیرفت.

تعمیر دوربین موبایل نوکیا

دوربین یکی از امکانات جذاب موبایل هاست که در صورت آسیب دیدگی، نیاز به تعمیرات تخصصی خواهد داشت. دلایل مختلفی برای از کار افتادن و یا افت عملکرد دوربین موبایل نوکیا وجود دارد. آب خوردگی، گرد و غبار و یا ضربه خوردن از جمله این دلایل است. ضربه خوردن لنز دوربین موبایل و ترک خوردن لنز تاثیر بسیار بدی بر روی عملکرد دوربین خواهد گذاشت. ضربه های شدیدتر حتی دوربین را به طور کامل از کار می اندازد.

خیس شدن موبایل و نفوذ رطوبت به بخش های داخلی موبایل منجر به اتصال کوتاه در سیستم دوربین و از کار افتادن آن می شود. همچنین هرگونه فشار و یا ضربه ای به گوشی ممکن است باعث از کار افتادن ماژول دوربین شود. تعمیر دوربین موبایل نوکیا توسط کارشناسان ما به دقت و با تضمین صد در صدی سلامت دستگاه انجام می شود.

تعویض گلس موبایل نوکیا

یکی از اتفاقات متداولی که ممکن است برای هردستگاه موبایلی رخ دهد، شکستگی  و یا ترک خوردن گلس است. گلس به منظور محافظت از آسیب دیدگی ال سی دی موبایل بر روی آن پرس شده است. این گلس ها در صورت ضربه خوردن، مانع از رسیدن شوک به ال سی دی می شود. تعویض گلس موبایل نوکیا همچون سایر اسمارت فون‌های موجود در بازار، نیازمند ابزار و تخصص‌های لازم است.

کارشناس تعمیرات با استفاده از ابزار تخصصی خود اقدام به باز کردن بدنه موبایل می‌کند و با ظرافت و دقت زیادی گلس آسیب دیده را به آرامی از روی ال سی دی برمیدارد و در ادامه کار، با استفاده از تجهیزات تخصصی نصب گلس، گلس جدید را بر روی ال سی دی پرس می کند. تعویض گلس اگر با بی توجهی انجام شود، منجر به آسیب دیدن ال سی دی خواهد شد.

تعمیر هارد موبایل نوکیا

اگر شما هم از کاربرانی هستید که به صورت ناگهانی و ناخواسته اطلاعات موجود بر روی گوشی موبایل خود را از دست داده اید، نگران این موضوع نباشید. نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا با بررسی‌های دقیق  اقدام به تعمیر هارد موبایل نوکیا و بازگردانی اطلاعات از دست رفته شما خواهد کرد. تشخیص دقیق خرابی هارد توسط کارشناسان متخصص و با تجربه امکان‌پذیر خواهد بود.

با این وجود علائمی همچون هنگ کردن موبایل، ری استارت شدن‌های ناگهانی، تغییر شکل آیکون‌ها در موبایل، مشکل در ذخیره اطلاعات بر روی گوشی و علائمی از این قبیل می‌تواند نشانه هایی مبنی بر خرابی هارد باشد. بنابراین هر ایرادی در موبایل را متوجه هارد ندانید و برای تشخیص‌های مطمئن‌تر با همکاران ما در نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا مشورت کنید.

تعمیرات موبایل نوکیا

تعمیر موبایل نوکیا در تهران

اگر از کاربران موبایل نوکیا هستید، می‌توانید جهت دریافت تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی مرتبط با این دستگاه به نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در تهران مراجعه نمایید. تعمیر برد، تعمیر بلندگو، تعمیر میکروفون، تعویض کلیدپاور، تعمیر صفحه نمایش، رفع مشکلات سیگنال دهی گوشی و … برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل نوکیا است.

این مرکز با چندین شعبه در سطح شهر تهران، تلاش دارد تا باکیفیت ترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به متقاضیان عرضه دارد. شایان توجه است که متخصصان این مرکز از باتجربه ترین تعمیرکاران موبایل نوکیا می باشند و از آشنایی جامع با عیوب احتمالی دستگاه و نحوه رفع آنها برخوردار می باشند. برای دریافت تمامی خدمات مورد نیاز خود با شماره درج شده در بالای همین صفحه تماس بگیرید.

تعمیر موبایل نوکیا NOKIA در کرج

مرکز تعمیرات موبایل با راه اندازی شعبه کرج، ساکنین این شهرستان را از مراجعه به نمایندگی مرکزی تهران بی‌نیاز کرده است. این دسته از عزیزان می توانند برای تعمیر موبایل نوکیای خود به این مرکز در کرج مراجعه نمایند. در این مرکز تمامی عیوب دستگاه مانند خاموش شدن موبایل، روشن نشدن آن، نخواندن سیم کارت، عمل نکردن تاچ، قطع شدن صدا، بهم ریختگی رنگ صفحه نمایش و غیره قابل شناسایی بوده و توسط تکنسین های زبده این مرکز برطرف می گردد.

جهت تضمین خدمات و کیفیت تعمیرات انجام شده، در این مرکز گارانتی معتبر خدمات ارائه می شود. برخی از دستگاه های تعمیر شده در این مرکز عبارتند از: نوکیا 5.1plus، نوکیا 9 PureView TA-1087 دو سیم کارت، نوکیا 6.1 Dual SIM، نوکیا 3.1 C و …. .

تعمیرات موبایل نوکیا در شهرستان ها

با اینکه مراقبت از گوشی های نوکیا تا حد بسیار زیادی باعث افزایش طول عمر قطعات آن می شود اما برخی عوامل ناخواسته نیز وجود دارند که باعث آسیب دیدن گوشی شده و تعمیر آن را به دنبال دارند. افتادن گوشی، نوسان برق و آب خوردگی از جمله عواملی است که خرابی بخش های مختلف گوشی را به دنبال خواهند داشت.

اگر بر اثر چنین عواملی دستگاه شما از کار افتاد یا همانند سابق کار نکرد می توانید با ارسال آن به نمایندگی تعمیرات موبایل نوکیا در تهران، ایرادات آن را برطرف نمایید. در این مرکز بخشی با عنوان تعمیرات موبایل در شهرستان ها راه اندازی شده که تنها به کاربران شهرستانی خدمات ارائه می کند. تعمیر برد موبایل نوکیا، تعویض تاچ و ال سی دی، تعمیر گوشی آب خورده، عیب یابی آی سی تغذیه و تعویض آن، تعمیر سوکت شارژ، بازیابی حافظه گوشی، عیب یابی پردازنده موبایل نوکیا و تعمیرات نرم افزاری موبایل نوکیا از مهمترین خدمات این مرکز می باشند.

خدمات نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا

  • رفع ایراد مشکل باطری تعمیر موبایل
  • رسوب زدایی موبایل با تینر فوری
  • رسوب زدایی موبایل با اولتراسونیک
  • شوک دادن باطری تعمیر موبایل
  • تست تغذیه قطعات تعمیر موبایل
  • برطرف کردن مشکل هنگ و ریست در گوشی
  • تعمیر معایب میکروفن تعمیرات موبایل
  • تعمیرات عدم کارکرد دوربین موبایل در نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا
  • تعمیر مموری کارت تعمیرات موبایل در نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا
  • تعمیر عدم کارکرد ویبره تعمیرات موبایل
  • تعمیر موبایل در صورت عدم کارکرد تاچ
  • تعمیر و رفع ایراد مشکلات بلوتوث موبایل
  • رفع ایراد مشکلات سیم کارت
  • رفع ایراد مشکل ویبره تعمیر موبایل
  • رفع ایراد مشکل پرش صفحه نمایش موبایل
  • تست افت ولتاژ تعمیر موبایل
  • تعمیر عدم کارکرد ال سی دی موبایل
  • تعمیر عدم کارکرد بلوتوث موبایل در نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا
  • تعمیر موبایل در صورت عدم کارکرد USB
  • تعمیر مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل
  • مشکل عدم خواندن سیم کارت در گوشی
  • تست صدای اسپیکر تعمیر موبایل در نمایندگی تعمیر موبایل نوکیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =