تعمیرات موبایل مایکروسافت

تعمیرات موبایل مایکروسافت از طریق خدمت سرویس در مرکز میسر است .از این رو مشتریان محترم باید به کارگاه تعمیراتی مرتبط با گوشی مراجعه نمایند ( به دلیل مجزا بودن واحدها ) . درضمن تمامی خدمات ریکاوری در این مرکز با بهره گیری از تجهیزات مدرن و به روز انجام می شود . تلفن همراه وسیله ‌ای است برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی. منظور از موبایل یا گوشی همراه یا تلفن سلولی وسیله‌ ای است که برای اتصال به شبکهٔ تلفن همراه به کار می ‌رود.

این وسیله اولین بار توسط شرکت آمریکایی موتورولادر تاریخ ۳ آوریل ۱۹۷۳ با وزنی نزدیک به دو کیلوگرم تولید شد. موبایل نسل ‌های گوناگونی دارد و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می ‌رسد. بازیابی نرم افزاری گوشی در مرکز تعمیرات موبایل مایکروسافت با استفاده از باکس های رسمی و آپدیت های به روزانجام می گردد . نمایندگی مایکروسافت یکی از کاملترین آرشیو فایل های انواع گوشی رادارا می باشد .

بازیابی سخت افزاری گوشی با استفاده از ابزار تخصصی و قطعات اورجینال در مرکز تعمیرات موبایل مایکروسافت انجام می گردد . تعمیرکاران این نمایندگی از مجربترین تکنسین های کشور می باشند . لازم به ذکر است ، کادرفنی این مرکز توانایی حل تمامی ایرادات پیش آمده در گوشی را دارند . ما در مرکز تعمیرات موبایل مایکروسافت تمامی غیرممکن ها را برای شما عزیزان به حقیقت تبدیل می نماییم .

تعمیرات-موبایل-مایکروسافت

تعمیر گوشی مایکروسافت

تعمیر گوشی مایکروسافت در کارگاه های مجهز و به دست متخصصان توانمند این مرکز انجام می گیرد. تعمیرات این نوع گوشی همانند سایر گوشی های موبایل در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری صورت می گیرد. گوشی مایکروسافت ممکن است به دلیل عوامل مختلفی همچون نوسان الکتریکی، افتادن از ارتفاع، ضربه خوردن و آب خوردگی دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. این عوامل بر قطعات مختلف گوشی از جمله برد، ال سی دی، اسپیکر، پردازنده، تاچ و دیگر قسمت های گوشی تأثیر نامطلوب می گذارند. خرابی هر یک از این قطعات، تعمیر گوشی مایکروسافت را به دنبال دارند.

نمایندگی موبایل مایکروسافت

گوشی های موبایل مایکروسافت اگر چه مثل بسیاری از برند های تولید کننده ی گوشی های تلفن همراه، محصولات خود را در تنوع بالا تولید نمیکنند، اما همواره کیفیت قابل قبول ساخت را در تمامی حوزه ها مورد توجه بسیار قرار میدهند. همین ویژگی سبب شده بسیاری از کاربران موقع خرید گوشی های تلفن همراه، برند مایکروسافت را در نظر داشته باشند. نمایندگی موبایل مایکروسافت با هدف برآورده ساختن تمامی نیازهای مشتریان، راه اندازی شده. این مرکز با برخورداری از بالاترین سطح دانش و امکانات، میتواند تمامی سرویس های پشتیبانی از گوشی های مایکروسافت را در اختیار کاربران ایرانی این برند، قرار دهد.

همانطور که میدانید گوشی های مایکروسافت ممکن است در طول فعالیت خود با آسیب هایی متداول روبرو شوند که در صورت وقوع چنین مشکلی، هیچ جای نگرانی برای کاربر وجود ندارد. چرا که نمایندگی موبایل مایکروسافت تمهیدات و سرویس های ویژه ای را برای حل مشکلات، در نظر دارد. این مرکز پس از سال ها تجربه ی مفید در امر تشخیص و تعمیر، قادر است هرگونه مشکل را در این گوشی ها شناسایی و به صورت تضمینی برطرف سازد.

عدم شناسایی سیم کارت در موبایل مایکروسافت

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران با آن مواجه شده اند، عدم شناسایی سیم کارت توسط گوشی است. این مشکل ممکن است به دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری اتفاق افتاده باشد. علاوه بر این، خرابی سیم کارت یا پانچ غیراصولی آن نیز می تواند در شناسایی نشدن سیم کارت تأثیرگذار باشد. بنابراین باید ابتدا سیم کارت را چک کرده و در صورت امکان با استفاده از یک سیم کارت دیگر، گوشی را بررسی کنید. در صورتی که همچنان گوشی شما سیم کارت را شناسایی نکرد باید نرم افزار و سخت افزار دستگاه بررسی شوند. پاک شدن IMEI پس از تعویض رام، تنظیم نبودن شبکه، خرابی اسلات سیم کارت و ریجستر نبودن گوشی از جمله مهمترین دلایل شناسایی نشدن سیم کارت توسط گوشی است.

تعمیر برد گوشی مایکروسافت

خاموش شدن گوشی، شارژ نشدن موبایل، صدا نداشتن گوشی، ری استارت شدن ناگهانی موبایل، روشن نشدن گوشی و مواردی از این دست ممکن است ناشی از وجود مشکل در برد دستگاه باشد. برد مهمترین بخش موبایل است و تمامی پردازش دستگاه به وسیله آن صورت می گیرد. قطعات مهمی همچون پردازنده، حافظه فلش و آی سی تغذیه روی این برد قرار گرفته اند. این موضوع سبب شده تا کوچک ترین ایراد در برد موبایل، باعث بروز مشکلات متعددی در دستگاه شود. از این نظر در صورت خرابی، برای رفع مشکل دستگاه باید در اسرع وقت برای تعمیر برد اقدام کرد. تعمیر برد با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد و در فرآیند تعمیر آن ممکن است برخی از قطعات تعویض شوند.

رفع مشکل صدای گوشی مایکروسافت

اگر صدای گوشی شما کاهش یافته یا کیفیت آن کم شده، احتمالا لایه ضخیمی از گرد و غبار و دیگر ذرات روی آن جمع شده است. اما اگر صدای دستگاه کاملاً قطع شده و هیچ صدایی از آن دریافت نمی کنید ممکن است اسپیکر یا برد موبایل دچار مشکل شده باشند. اگر با هندزفری یا هدفون بتوانید صدای گوشی را دریافت کنید در این صورت مشکل اصلی از اسپیکر است. اما اگر با هدفون نیز صدایی از موبایل شنیده نشود، در این صورت برد دستگاه دچار مشکل شده است. برای رفع مشکل صدای دستگاه بهتر است آن را به متخصصان تعمیر موبایل مایکروسافت تحویل داده تا با بررسی کارشناسانه، مشکل آن را برطرف نمایند.

تعمیر دوربین گوشی مایکروسافت

از خدمات تخصصی این مرکز تعمیر دوربین موبایل مایکروسافت می باشد. ممکن است دوربین گوشی به دلایل مختلفی از کار بیفتد و یا به درستی کار نکند. کار نکردن دوربین، تار بودن و بی کیفیت بودن عکس ها، سیاه بودن صفحه دوربین، کار نکردن فلش و متوقف شدن دوربین، از جمله مشکلاتی است که در رابطه با دوربین گوشی مایکروسافت باید مد نظر قرار داد. در این شرایط تکنسین های تعمیر موبایل، برای رفع مشکلات دوربین ابتدا بخش نرم افزاری دستگاه را کنترل می کنند. چنانچه با اقدامات نرم افزاری مشکل برطرف نشود، آنگاه تعمیر سخت افزاری موبایل آغاز می گردد.

تعمیرات موبایل مایکروسافت

فعالیت اصلی شرکت مایکروسافت ؛ طرا حی ، توسعه ، ساخت و صدور مجوز پشتیبانی و ارائه ی خدمات نرم افزاری است . علاوه بر سیستم عامل و نرم افزارهای  اداری  در زمینه‌های دیگر نیز چون شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی “MSNBC”، سایت اینترنتی «ام‌اس‌ان» و دانشنامه ی چندرسانه‌ای انکارتا فعالیت می کند .

 شرکت مایکروسافت درزمینه ی سخت افزار رایانه نیز ، تولیداتی دارد و به  ساخت محصولاتی مانند موشواره و نیز سرگرمی‌های خانگی، از جمله ایکس‌باکس، ایکس‌باکس ۳۶۰ و زون(zune) نیز پرداخته است . در سال ۲۰۱۴ مایکروسافت با خریداری شرکت نوکیا وارد عرصه ی تولید موبایل شد و گوشی های تلفن همراه با نام لومیا توسط شرکت مایکروسافت وارد بازار شدند .

خدمات واحد تعمیرات موبایل مایکروسافت

خدمات واحد تعمیرات موبایل مایکروسافت به این شرح می باشد :

  • نصب نر افزار
  • فلش گوشی
  • برداشتن پترن
  • فارسی سازی
  • نصب فریمور اصلی
  • تعمیر عدم کار کردن پورت ها
  • رفع ایراد عدم شناسایی سیمکارت
  • رفع ایراد عدم شناسایی کارت حافظه ی گوشی
  • نصب آنتی ویروس در مرکز تعمیرات موبایل مایکروسافت
  • آپدیت اندروید و آی او اس در مرکز تعمیرات موبایل مایکروسافت
  • بازیابی عدم کار کردن کیبورد
  • رفع ایراد عدم دریافت سیگنال
  • تعمیر قطع شدن مدار گوشی
  • ترمیم اتصالات کوتاه در مدار گوشی
  • بازیابی روت کردن و رام زدن گوشی
  • تعمیر برای عدم شناسایی سیم کارت
  • تعمیرات عدم کار کردن بلندگوی گوشی
  • تعمیرات مربوط به سفید شدن صفحه ی موبایل
  • ترمیم عدم کار کردن تاچ در مرکز تعمیرات موبایل مایکروسافت
  • ترمیم قطع ناگهانی آنتن در مرکز تعمیرات موبایل مایکروسافت

تعمیرات موبایل مایکروسافت و دیگر واحدهای تعمیرات موبایل

تکنسین های مرکز تعمیرات موبایل مایکروسافت در دیگر واحدهای تعمیرات موبایل  به رفع ایراد سایر گوشی های معتبر مبادرت می ورزند . کارگاه های فنی این نمایندگی به صورت مجزا طراحی شده است . واحدهای تعمیر موبایل مجهز به مدرنترین ابزارآلات تعمیر ازجمله پمپ باد ، منبع تغذیه ، اولتراسونیک ، هیتر ، پنس و کاردک ، سیم قلع کشی ، آچار و پیچ گوشتی ، سیم لحیم ، روغن لحیم ، سیم چین ، لوپ رومیزی ، گیره رومیزی ، آچار مخصوص ، فلکس ، تینر فوری ، شابلون ، سیم لاکی ، باکس نرم افزاری ، کابل نرم افزاری و کامپیوتر است .

تعمیرات موبایل مایکروسافت با قطعات اصل و رفع ایرادهای سخت افزاری و نرم افزاری در نمایندگی رسمی این کمپانی انجام می گردد . کارشناسان فنی ما بابهترین قیمت و ارائه ی گارانتی و مهلت تست به عیب یابی دستگاه می پردازند . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی دیگر واحدهای تعمیرات موبایل هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

انواع موبایل مایکروسافت و دیگر محصولات

کارشناسان مرکز تعمیرات مومبایل مایکروسافت علاوه بر تعمیر به معرفی انواع موبایل مایکروسافت همچنین دیگر محصولات این کمپانی مبادرت می ورزند . تعمیرکاران ما به رفع ایراد موبایل های اپل ، اچ تی سی ، ال جی ، ایسر ، ایسوس ، بلک بری ، سامسونگ ، موتورولا ، سونی ، نوکیا و هوآوی می پردازند  . تعمیرات موبایل مایکروسافت طبق آخرین متدهای جهانی و براساس استانداردهای روز دنیا انجام می شود . کارشناسان مرکز پس از تعمیر دستگاه ، به انجام تنظیمات کلی در آن مبادرت می ورزند . همین امر موجب می گردد دستگاه پس از بازیابی کارایی بیشتری داشته باشد .

تجربیات و تکنیک های مهندسین این مجموعه مشتریان را از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز می نماید . مرکزتعمیرات موبایل مایکروسافت تمامی تلاش خود را برای به کارگیری حاذق ترین و مجرب ترین تکنسین ها انجام داده است . گسترش روزافزون وسایل ارتباطی و افزایش نیاز کاربران برای تعمیر ما را بر آن داشت تیمی تخصصی در حیطه ی ریکاوری تشکیل دهیم . با کلیک روی لینک انواع موبایل  مایکروسافت و دیگر محصولات می توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید .

نمایندگی موبایل

نمایندگی  موبایل با تکیه بر دانش و مهارت و خلاقیت پرسنل خود توانسته سطح مطلوبی از خدمات را ارائه نماید . در حقیقت فعالیت این مرکز، ریکاوری و تعمیرکلیه ی تلفن های همراه دارای برند معتبرمی باشد . رسالت مهمی که نمایندگی موبایل دنبال می نماید این است که کاربران بتوانند بیشترین بهره را نسبت به هزینه ای که می نمایند ببرند . مدیریت این مرکز همواره بر احترام به حقوق مشتری تاکید می نماید . از این رو توانسته به جایگاه رفیعی نسبت به سایر رقبا دست پیدا کند .

در اثبات موفقیت نمایندگی موبایل همین بس که ، سرمایه گذاران زیادی مایل به مشارکت در فعالیت های این مرکز هستند .  یکی دیگر از فعالیت های نمایندگی موبایل وارد کردن قطعات اورجینال می باشد . از این رو کادر این مجموعه در صورت لزوم به تعویض قطعه ، حتما از قطعه ی جایگزین اصل استفاده می نمایند . به همین دلیل شما عزیزان می توانید با آرامش خاطر دستگاه خود را برای تعمیر به دست کارشناسان ما بسپارید .

تاریخچه مایکروسافت

کار این شرکت با همکاری دو دوست با نام های بیل گیتس و پل جی آلن آغاز شد . آن ها کار خود را با ساخت و فروش مفسر زبان برنامه نویسی بیسیک (  ( Basic interpreters شروع کردند . شرکت مایکروسافت یک شرکت چندملیتی آمریکایی است و دفتر این شرکت در شهر ردموند قرار دارد . درسال  ۱۹۹۴ مایکروسافت انکارتا را به راه انداخت که نخستین دانشنامه قابل اجرا روی کامپیوتر بود. درسال  ۱۹۹۷ اینترنت اکسپلورر ۴ همراه ویندوز به بازار آمد و در سال ۱۹۹۸ ویندوز ۹۸ به همراه اکسپلورر SP۴/۰ SP۱ و FAT۳۲ به عنوان فایل سامانه عرضه گشت.

از سال ۲۰۰۰ ، مایکروسافت اهداف تجاری و خانگی را هم زمان نشانه رفته بود . در سال ۲۰۰۱ ، این شرکت  با هدف رقابت با سونی و نینتندو، با سرمایه‌گذاری میلیاردی و تولید و پخش ایکس باکس وارد عرصه ی  بازی‌های کامپیوتری شد . در نوامبر ۲۰۰۵، این شرکت ، ایکس باکس ۳۶۰ را به بازار عرضه کرد .  ایکس باکس ۳۶۰ ، تقریباً یک سال زودتر از پلی استیشن ۳ و نینتندو Wii  که رقبای اصلی آن بودند ، به بازار عرضه شد.این  ایکس باکس ،  نسبت به کنسول های قبلی پیشرفت‌های زیادی داشت و علاوه بر قدرت سخت‌افزاری، دارای طراحی فوق‌العاده زیبایی می‌باشد.

موبایل مایکروسافت

 در سال   ۲۰۱۴ مایکروسافت شرکت تولید تلفن همراه نوکیا را به مدت ده سال خریداری کرد و  بدین ترتیب تولید گوشی‌های تلفن همراه توسط شرکت نوکیا برای ده سال به مایکروسافت واگذار شد. پس از این تاریخ نوکیا بر خدمات نرم‌افزاری، نقشه‌کشی، شبکه‌سازی و پیشبرد فناوری متمرکز شد. تلفن‌های همراه نوکیا پس از ورود گوشی‌های هوشمند به ویژه سامسونگ و آیفون، به سرعت از رده خارج شدند. سپس شرکت مایکروسافت از اولین گوشی مستقل خود که برند نوکیا از آن حذف شده به نام لومیا ۵۳۵ رونمایی کرد.

این گوشی یک گوشی  هوشمند با نمایشگر پنج اینچی و دوربین جلویی پنج مگاپیکسلی است . این گوشی اولین گوشی مستقل شرکت مایکروسافت است که برند نوکیا از  آن حذف شده و مایکروسافت جانشین آن شده است . همچنین این شرکت ،  برند خود را در قاب پشتی گوشی نیز درج کرده است. ابتدا لومیا ۵۳۵ در دو نسخه ۳G تک سیم کارت و دو سیم کارته عرضه شد که هر دو از سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ بهره می برند.

سپس مدل های جدیدی از گوشی لومیا وارد بازار شدند از جمله ؛ لومیا ۶۳۰ و لومیا ۶۳۵ -لومیا ۷۳۰ و لومیا ۷۳۵ و… که از نظر طرح و کیفیت بهتر از مدل اولیه بودند .  به نظر می رسد سری گوشی های لومیا سود خوبی نداشته اند  و شرکت مایکروسافت قصد دارد با توجه به عملکرد خوب سرفیس ها ،  گوشی با نام sureface  phone  به بازار عرضه کند .