تعمیر موبایل ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس ، یکی از خدمات تخصصی است که در نمایندگی ایسوس ارائه می شود . این مرکز ، مجهز به ابزار پیشرفته ی تعمیر می باشد. تعمیرکاران این مرکز، متخصصان خبره و کاربلد حوزه ی تعمیرات گوشی موبایل هستند که با استفاده از ابزار درجه یک ، به تعمیر این دستگاه می پردازند . لذا کاربران می توانند مطمئن باشند که تلفن همراهشان در واحد تعمیرات تخصصی موبایل ایسوس ، به درستی تعمیر می گردد .

لازم به ذکر است که عوامل مختلفی در خرابی موبایل ایسوس تأثیرگذار هستند. این عوامل ممکن است باعث اختلال در بخش نرم افزاری دستگاه شوند و یا اینکه قطعات سخت افزاری را با مشکل مواجه کنند. افتادن گوشی از ارتفاع، نوسان برق، آب خوردگی، قرار گرفتن در مجاورت حرارت و گرما، استفاده از شارژهای غیراستاندارد، کارکرد بالای دستگاه و نفوذ بدافزارها به گوشی از جمله عوامل مؤثر بر خرابی گوشی می باشند. این عوامل تعمیر موبایل را به همراه دارند.

تعمیر-موبایل-سونی

نکات مهم تعمیر موبایل ایسوس

همانطور که مطلع هستید ، گوشی های موبایل از پیچیدگی بالایی برخوردار هستند ، همین موضوع سبب شده که تعمیر موبایل ایسوس ، حساس و پیچیده بوده و مهارت و تجربه ی بالایی را بطلبد . به همین دلیل ، توصیه می کنیم که به هیچ عنوان گوشی موبایل خود را برای تعمیر ، به مراکز نامعتبر  نسپارید . این مراکز به منظور کسب سود بیشتر و نیز به خاطر عدم تخصص تعمیرکارانشان ، ممکن است گوشی شما را با نواقص بیشتری مواجه سازند . کارشناسان ما در مرکز تعمیر موبایل ایسوس ، ضمن برخورداری از دانش تخصصی و تجربه ی بالا در این زمینه ، دستگاه شما را به دقت تعمیر می کنند . در ادامه به نکات دیگری پیرامون تعمیر موبایل ایسوس ، می پردازیم .

تعمیرات نرم افزاری موبایل ایسوس

اما گاهی مشکلات گوشی، ناشی از نرم افزار و برنامه های آن می باشد. در این حالت، مهندسین ما در واحد تعمیر موبایل ایسوس، با استفاده از جدید ترین برنامه های روز دنیا، اقدام به شناسایی و رفع عیوب نرم افزاری موبایل ایسوس شما می نمایند. گفتنی است که در صورت نیاز، عملیات ارتقاء نرم افزار نیز در این واحد انجام می شود.

تعمیرات سخت افزاری موبایل ایسوس

مشکلات ایجاد شده در گوشی موبایل ایسوس، ممکن است در سخت افزارهای آن باشد؛ بدین صورت که ممکن است قطعات مختلف گوشی از جمله: ال سی دی، باتری، هارد، بلندگو و… بنا به دلایل گوناگون دچار خرابی شوند. همانطور که می دانید تعمیرات سخت افزاری موبایل ایسوس، تنها با تجهیزات و ابزار مخصوص به این کار امکان پذیر است. با توجه به اینکه مرکز تعمیرات موبایل ایسوس از به روزترین ابزار حوزه ی تعمیر بهره مند است، متخصصین این مرکز می توانند تعمیر موبایل ایسوس شما را در بالاترین سطح کیفی انجام دهند .

نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس

نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس تخصصی ترین خدمات را به شما ارائه می کند. چنانچه با خاموش شدن گوشی، هنگ کردن آن، کار نکردن تاچ اسکرین، ری استارت شدن گوشی و یا مشکلات مشابه مواجه شده اید کافی است به نمایندگی ASUS  مراجعه کرده و دستگاه خود را جهت تعمیرات به تکنسین بسپارید. تکنسین های فنی پس از بررسی و عیب یابی گوشی ایسوس، تمامی مشکلات آن را برطرف کرده و در صورت لزوم اقدام به تعویض قطعات آن می کنند. 

لازم به ذکر است که، نمایندگی ایسوس جهت حفظ کیفیت و بهبود عملکرد دستگاه تنها از قطعات اصلی و اورجینال در فرآیند تعویض قطعات موبایل استفاده می کند. شما کاربران گرامی برای استفاده از خدمات تخصصی این مرکز می توانید به یکی از شعب مراجعه کرده و یا از طریق تماس با کارشناسان تمامی اطلاعات لازم را در خصوص تعمیر موبایل دریافت نمایید.

تعویض قطعات موبایل ایسوس

همکاران ما در واحد تعمیرات گوشی ایسوس تلاش می کنند تا حتی الامکان ، از تعویض قطعات این محصول خود داری نمایند . اما چنانچه ناچار به انجام این کار شوند ، ابتدا هماهنگی های لازم را با مشتری انجام می دهند و سپس اقدام به تعویض قطعه ی معیوب می نمایند . ذکر این نکته حائز اهمیت است که برای جایگزینی قطعات ، از آرشیو قطعات اورجینال موجود در مرکز تعمیر موبایل ایسوس استفاده می شود .

تعمیر تاچ اسکرین موبایل ایسوس

یکی از بخش های گوشی موبایل که اهمیت بسزایی دارد و کاربر به واسطه آن تمامی پردازش های لازم را به گوشی انتقال می دهد، تاچ اسکرین یا صفحه لمسی دستگاه می باشد. این بخش که همراه با صفحه نمایش، مجموعه ال سی دی را تشکیل می دهد در صورت خرابی، کاربر را با مشکل مواجه می کند. کند شدن تاچ، کار نکردن آن و یا تشخیص اشتباه دستورات از جمله مشکلات احتمالی تاچ می باشند. این ایرادات می تواند با روش های نرم افزاری برطرف شوند. اما در صورتی که مشکل آن حاد باشد، باید تعمیرات سخت افزاری برای رفع مشکل آن صورت گیرد. از جمله تعمیرات سخت افزاری، تعویض تاچ می باشد. تعویض تاچ با استفاده از تجهیزات مخصوص تعمیر ال سی دی انجام می شود.

تعمیر سوکت شارژ موبایل ایسوس

یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران تلفن همراه با آن مواجه می شوند، شارژ نشدن دستگاه است. از جمله دلایل بروز این مشکل خرابی سوکت شارژ می باشد. سوکت شارژ در قسمت انتهایی گوشی قرار دارد و به باتری متصل می شود. این سوکت در واقع ارتباط کابل شارژ با باتری را میسر می کند و در صورت خرابی آن ، امکان شارژ صحیح دستگاه وجود ندارد. 

از جا کنده شدن سوکت و یا شل شدن آن از جمله خرابی آن محسوب می شوند. این عوامل باعث عدم اتصال صحیح سوکت به باتری و کابل شارژ می شود. البته انباشته شدن گرد و خاک و ذرات دیگر روی سوکت نیز می تواند باعث عدم کارکرد صحیح آن شود. در هر صورت در صورت شارژ نشدن دستگاه نیاز است که سوکت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم تعمیر و یا تعویض شود.

خدمات مرکز تعمیر موبایل ایسوس

در مرکز تعمیر موبایل ایسوس ، خدماتی به شرح زیر انجام می شود :

  • رفع مشکلات دوربین گوشی ایسوس
  • ارئه ی گارانتی معتبر در واحد تعمیرات موبایل ایسوس
  • ارائه ی مشاوره پیش و پس از تعمیر گوشی ایسوس
  • تعویض قطعات گوشی ایسوس با نمونه های اورجینال
  • عیب یابی و اصلاح عیوب مربوط به نرم افزار موبایل ایسوس
  • عیب یابی تخصصی موبایل ایسوس
  • رفع خطاهای کارکردی گوشی ایسوس
  • تعمیرات تخصصی قطعات موبایل ایسوس
  • ترمیم خرابی هارد موبایل ایسوس و تعویض آن در صورت لزوم
  • ارتقاء سیستم عامل و برنامه های موجود در گوشی ایسوس

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل ، فروش و تعمیرات انواع موبایل ها را انجام می دهد . این مرکز ، به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات خود در بخش تعمیرات ، اقدام به راه اندازی واحدهای مجزا برای تعمیر محصولات ایسوس نموده است . در این واحدها ، متخصصین زبده با استفاده از تجهیزات پیشرفته ، به ترمیم و تعمیر محصولات این شرکت می پردازند . همچنین در بخش فروش نمایندگی موبایل ، کارشناسان فروشی حضور دارند که شما را در مورد محصول مورد نظرتان ، به صورت تخصصی ، راهنمایی می کنند ؛ لذا می توانید خریدی مطمئن داشته باشید . در این بخش به معرفی واحدهای تعمیرات موبایل می پردازیم.

تاریخچه ی شرکت ایسوس

ASUSTeK Computer Incorporated / شرکت کامپیوتری ایسوس ، درسال ۱۹۹۰  کار خود را آغاز کرد. ازین رو شرکت نسبتا جوانی به حساب می آید. این شرکت، از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. طرح تاسیس ایسوس را مهندسان اسبق شرکت ایسر مطرح کردند و افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران این شرکت  معرفی شدند.

ایسوس با توجه به حضور ۲۱ ساله در بازارهای جهانی و کسب جوایز متعدد ، یکی از موفقترین شرکت های جهان است. نام شرکت برگرفته از اسب بالدار افسانه ای یونانی به نام Pegasus است. کمپانی ایسوس  یکی از پیشتازان عرصه ی فن آوری است که  محصولاتی مانند؛  pc، نوت بوک، نت بوک، لپ تاپ، تبلت، نمایشگر، گوشی موبایل، لوازم شبکه و …. تولید می کند. در این قسمت سالشماری از محصولات و فعالیت های این شرکت ذکر می شود:

  •  ابتدای دهه ۹۰، سالی  سرنوشت ساز برای ایسوس بود. زیرا رقبای زیادی در این دوره از بازارهای آمریکا راهی تجارت جهانی شدند و با تسلط بر اروپا و آسیا توانستند نام خود را ماندگار کنند.
  • سال ۲۰۰۰، شرکت ایسوس قراردادی با شرکت اینتل امضا کرد که پس از آن ، اولین محصولات ایسوس که شامل مادربوردهایی برپایه پردازنده های اینتل بودند وارد بازار شدند.
  • سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵شرکت Asus بیشترین میزان فروش مادربردهای جهان را به خودش اختصاص داد و بازارهای جهانی را به دست گرفت.
  • سال   ۲۰۰۶،  نوت‌بوک‌های خاص شرکت به سفارش شرکت اتومبیل‌سازی لامبورگینی با پسوند وی ایکس ایسوس برای نخستین بار ، در تعدادی  محدود تولید شدند .  این نوت بوک ها ،  قیمت بالایی نسبت به نوت بوک های سایر رقبا داشتند، در همین سال ایسوس به همراه سامسونگ و Founder Technology در پروژه اوریگامی شرکت مایکروسافت همکاری کرد . در همین سال ، ایسوس  برای اولین بار به سمت تولید اولین گوش های موبایل پیش رفت و موفق به ساخت اولین گوشی با برند ایسوس شد
  • سال  ۲۰۰۷، یکی دیگر از موفقیت های ایسوس رقم خورد و آن ارائه ی رایانه ی شخصی Eee PC بود . این نوت بوک کوچک ، جوایز متعددی را به خود اختصاص داد و برای کاربرانی که به رایانه ای ارزان ، سبک و کوچک نیاز دارند مفید بود.
  • سال ۲۰۰۸، ایسوس فعالیت در سیستم عامل اندروید را آغاز کرد.
  • سال ۲۰۰۹ ، ایسوس برای دوازدهمین سال متوالی در میان ۱۰ شرکت برتر حوزه فناوری اطلاعات بر اساس رده‌بندی مجله معتبر “بیزنس ویک اینفو تک” قرار گرفت.
  • سال ۲۰۱۰ ، تولید یک خانواده ی جدید به نام ، EeePAD   ، آغاز شد .
  • سال ۲۰۱۱، اولین نوک بوک سه بعدی تولید شد . کیفیت سه بعدی این نوت بوک ،  بدون نیاز به عینک قابل استفاده بود .
  • سال ۲۰۱۲، ایسوس تبدیل به  پنجمین برند پرفروش دنیا شد. در همین سال ، شرکت گوشی هوشمند PadFone را در کنگره‌ی موبایل جهان معرفی کرد و از ASUS TAICHI یک اولترابوک قدرتمند با نمایشگرو با کیفیت و وضوح فوق‌العاده رونمایی کرد.

Asus

ایسوس سال هاست جایگاه خود را در بین برندهای محبوب جهان حفظ کرده است . خلاقیت و کیفیتی که کارت گرافیک در محصولات ایسوس دارد ، موجب اعتبار و محبوبیت این محصول در بین کاربران شده  و بیشترین جوایز را در حوزه ی کارت های گرفیک کسب کرده است . اگرچه ایسوس با وجود تبلیغات فراوان، بازاریابی مناسب و ارائه محصولات جذابی همچون Zenbook UX305  و Transformer Book T200 به یکی از محبوب‌ترین برندها در جهان و بخصوص ایران تبدیل شده  ، اما این روزها  رتبه ی جهانی این شرکت سقوط کرده است ، با این حال به دلیل مدیریت فوق العاده ی این شرکت ، انتظار می رود که به زودی به روزهای اوج خود بازگردد .

موبایل ایسوس

کمپانی ایسوس ، در سال ۲۰۰۶ ، برای اولین بار به سمت تولید اولین گوشی های موبایل پیش رفت و موفق به ساخت اولین گوشی با برند ایسوس شد . کیفیت و زیبایی که دو اصل مهم درتمام تولیدات ایسوس بودند در موبایل ایسوس نیز رعایت شده است. گوشی های موبایل ایسوس در سایزهای ۴ ، ۵ و ۶ اینچ وارد بازار شده اند . موبایل ایسوس شامل سه دسته کلی Zenfon – PadFone – Fonepad با رنگهای متنوع می باشد .

Zenfone

این محصول یکی از محصولات جدید اندرویدی و مقرون به صرفه ی ایسوس است. این کمپانی خانواده ZenFone را در CES 2014 عرضه کرد. مدل های ZenFone 4 و ZenFone 5 و ZenFone 6 علاوه بر مشخصات خوب و قابل قبول ، قیمتی ارزان و مقرون به صرفه دارند با این وجود زنفون تنها در یازده کشور جهان معرفی شده و امید است که به مرور به بازارهای دیگر راه پیدا کند .

 PadFone

یکی از نوآوری‌های منحصر به فرد Asus سری PadFone ها بود که  با ادغام تبلت ایسوس و  موبایل ایسوس ، محصولی جدید به بازار عرضه کرد . هر چند عرضه ی  اولین سری این محصول موفقیت چندانی در پی نداشت اما ایسوس دست از کار نکشید و سری دوم از این گجت  را با تغییراتی اساسی راهی بازار نمود.

Fonepad

 یکی از دغدغه های ایسوس طراحی تکنولوژی متناسب با نیاز روزمره کاربران بوده است . به‌‌عنوان نمونه به موبایل ها توجه کنید. آن ها برای تلفن‌بودن طراحی شده‌اند  . ولی امروزه ما برای انجام کارهای خود ، در اینترنت مدت زمان زیادی به صفحه ‌نمایش آن ها خیره می‌شویم. به همین دلیل تیم طراحی ایسوس برای این منظور راه‌حلی ارائه داده که در آن، ترکیبی از  تبلت و موبایل ایسوس ارائه می شود از همین رو محصولی تحت عنوان ؛ فون‌پد ایسوس تولید شده است .