نمایندگی موبایل شیائومی

از آن جا که روز به روز گوشی های موبایل شیائومی شناخته شده ترمیشد و به تعداد خریداران ایرانی این محصولات افزوده میشد، تاسیس نمایندگی موبایل شیائومی بدل به امری مهم شده بود. چرا که به دلیل کم بودن مراکز پشتیبانی از این برند، بسیاری از کاربران مجبور بودند به مراکز نا معتبر و فاقد استاندارد های لازم، مراجعه کنند. پس سرانجام نمایندگی موبایل شیائومی با هدف ارائه ی سرویس و خدمات پس از فروش تمامی گوشی های تلفن همراه این کمپانی در خدمت شما کاربران گرامی میباشد.

این شرکت در راستای تامین و رضایتمندی و وفاداری به مشتریان خود، جهت ارائه ی سرویس های فروش و پس از فروش هر روزه آماده ی پاسخگویی به شما کاربران گرامی میباشد. متخصصین نمایندگی تخصصی گوشی های شیائومی آماده اند تا مشکلات گوشی شما را در سریع ترین شکل ممکن برطرف کنند. چگونه؟ تعمیرات گوشی های شیائومی در این مرکز به همراه واحد های مجزا ، زیر نظر حرفه ای ترین کارشناسان دوره دیده و با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و ابزار لازم، به صورت تضمینی انجام میپذیرد. لازم به ذکر است این مرکز با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال برند شیائومی، شما را از خرید موارد مشابه و تقلبی موجود در بازار بی نیاز میکند. در ادامه شما عزیزان را را برخی مشکلات متداول در گوشیهای شیائومی و راه های تعمیر مطمئن آن آشنا میکنیم.

نمایندگی موبایل شیائومی

نمایندگی موبایل شیائومی در تهران

گوشی های موبایل شیائومی از پرفروش ترین گوشی های موبایل در بازار امروز هستند. بنابراین وجود مرکزی برای تعمیر این موبایل ضروری است. از این رو نمایندگی موبایل شیائومی در تهران برای رفاه حال شما احداث گردیده است. این گوشی ها از تنوع بسیار بالایی در ساختار برخوردار هستند و همین مسئله تعمیر مشکلات و خرابی آن ها را با سختی های خاصی روبرو میکنند. البته این گوشی های موبایل با برخی از مشکلات متداول روبرو هستند که شامل پایین رده ها و حتی پرچم داران این برند میشود.

یکی از مشکلاتی که همواره اسمارت فون ها و گوشی های هوشمند امروزی را تهدید میکند و تنها به شیائومی اختصاص ندارد، آسیب پذیری ال سی دی و صفحه ی نمایش این گوشی ها در برابر ضربه و برخورد های مختلف میباشد. شکستگی های صفحه ی نمایش، گاهی ممکن است به شکستگی گلس محدود شوند. گلس ها لایه هایی ابتدایی برای محافظت از ال سی دی میباشند. 

تعویض گلس های معیوب با نمونه ی سالم، هزینه ی بسیار کمتری نسبت به زمانی دارد که شکستگی، شامل ال سی دی گوشی های شیائومی میشود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، استفاده از محافظ و گارد های مرغوب، تاثیر بسزایی دارد. اما اگر به هر دلیل گوشی موبایل شیائومی شما با چنین مشکلی روبرو شد، لازم است با مراجعه به نمایندگی موبایل شیائومی در تهران ، از ترمیم و تعمیر مشکل مربوطه اطمینان حاصل فرمایید.

نمایندگی موبایل شیائومی در کرج

گوشی های شیائومی به سبب برخورداری از ویژگی های مثبت و کیفیت قابل قبول و همچنین قیمت مناسب، از فروش بسیار بالایی در کشورمان برخوردار هستند. همین امر سبب شده تا نمایندگی شیائومی در صدد گسترش حوزه های فعالیت خود در شهرهای مختلفی از جمله کرج باشد.

نمایندگی موبایل شیائومی در کرج ، با هدف ارائه ی هر چه بهتر و تخصصی تر خدمات و سرویس های فروش و کسب رضایت کاربران و متقاضیان ساکن در این شهر، احداث گردید. این مجموعه ی بزرگ هم اکنون از واحدهای مختلف بسیاری تشکیل شده و اقدام به جذب زبده ترین تیم فروش و تعمیر نموده است. علاوه بر فروش و عرضه ی انواع این محصولات، تعمیر گوشی های موبایل شیائومی در نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی در کرج به صورت جامع و تخصصی انجام میگیرد.

تعمیر تمام خرابی های گوشی های موبایل شیائومی در نمایندگی موبایل شیائومی

همانطور که گفته شد، مشکلات و خرابی های گوشی های شیائومی، شاخه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری متفاوتی دارند و انجام تعمیر موبایل نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد که فقط از عهده ی متخصصان حاضر در نمایندگی موبایل شیائومی برمی آید. چرا که این متخصصان دوره های ویژه و اختصاصی مربوط به شناخت و تعمیر گوشی های شیائومی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. 

برای تعمیر موبایل ال جی خود با مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

مشاوران و امداد گران مرکز نمایندگی شیائومی، هر روز هفته، آماده ی کمک رسانی به کاربران عزیز میباشند. مرکز نمایندگی شیائومی با برخورداری از مجهز ترین ابزار و وسایل و با همکاری متخصصان زبده و دوره دیده در امر تعمیر، قادر است، در سریع ترین زمان ممکن تمامی مشکلات و خرابی را شناسایی و علت یابی و در نهایت تعمیر و مرتفع سازد.

توصیه ی ما به شما این است که در مواقع بروز مشکل، از طریق راه های تماس ذکر شده با مشاوران مرکز نمایندگی موبایل شیائومی تماس حاصل کنید تا بهترین و مفید ترین راه حل را پیش روی شما عزیزان قرار دهند. همچنین لازم به ذکر است که در این مرکز اصل بر تعمیر استوار است و تعویض قطعه به عنوان اولویت نهایی در نظر گرفته میشود و همانطور که در بالا اشاره شد، از تمامی قطعات اورجینال برند شیائومی برای تمام مراحل تعویض قطعات استفاده میشود. 

تمامی خدمات ارائه شده از سوی این مرکز نمایندگی به صورت تضمینی و با بالا ترین کیفیت ممکن به کاربران عزیز ارائه میشود و مراجعه کننده میتواند همان موقع در جریان ریز به ریز هزینه های مصوب از سوی شرکت قرار بگیرند.

انواع موبایل شیائومی

همانطور که در بخش قبل اشاره شد، کمپانی شیائومی از سال 2011 اقدامات بسیار موثری را در خصوص طراحی و تولید گوشی های موبایل به عمل آورده است. با گذشت زمان به تنوع در مدل، کارایی و ساختار این تجهیزات اضافه شد و با سری های مختلفی از گوشی های موبایل شیائومی روبرو بوده ایم. این گوشی ها را میتوان در سه دسته ی پایین رده، میان رده و پرچم دار مورد بررسی قرار داد. 

به طور کلی گوشی های سری می از جمله پرچم داران این کمپانی هستند که میتوان به مواردی از قبیل می نوت 10 پرو شیائومی، می 8، می نه و … اشاره نمود. سایر گوشی ها از جمله سری لایت، سری میکس، رد می و … از نمونه های ارزان قیمت این گوشی های موبایل پرفروش هستند.

خرابی و مشکلات گوشی های شیائومی

گوشی های هوشمند شیائومی، مانند سایر گوشی های تلفن همراه از حساسیت های ویژه و بالایی برخوردار هستند و در پی این حساسیت، ممکن است به دلایل متفاوت و گاها نامشخصی، با مشکلات متداول سخت افزاری و نرم افزاری مواجه شوند که البته جای هیچ نگرانی ای ندارد و  کارشناسان و متخصصان دوره دیده ی مرکز نمایندگی شیائومی به خوبی قادر به شناسایی و رسیدگی سریع به آن ها میباشند. این مشکلات میتواند شامل موارد زیر باشد:

  • خالی شدن سریع شارژ باتری گوشی شیائومی
  • باز شدن خود به خود برنامه های گوشی شیائومی
  • شکستن و آسیب ال سی دی و گلس گوشی شیائومی
  • مشکلات مربوط به دوربین گوشی
  • از کار افتادگی بر اثرب تماس مستقیم با آب
  • مشکل کند بودن و یا کم شدن سرعت گوشی
  • پر شدن حافظه ی گوشی های شیائومی
  • از کار افتادن اسپیکر و میکروفون ادر انواع مدل های گوشی شیائومی
  • عدم آنتن دهی و شناختن سیم کارت
  • از کار افتادن شاسی های غیر لمسی
  • ویروسی شدن گوشی
  • آسیب قطعات داخلی گوشی شیائومی
  • داغ شدن بیش از حد گوشی های شیائومی
  • مشکلات مربوط به رام شیائومی
  • خراب شدن سوکت شارژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =