تعمیرات گوشی HTC

تعمیرات گوشی HTC در این مرکز با بهره‌مندی از به‌روزترین تجهیزات تعمیر و با حضور کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن دارا بودن سال‌ها سابقه تعمیرات، به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشی متعدد، متدهای نوینی در تعمیر گوشی‌های HTC آموخته‌اند و با به‌کارگیری آن‌ها موفق به رفع غالب اشکالات نرم‌افزاری و به ویژه سخت‌افزاری گوشی‌های HTC گشته‌اند.

روند تعمیرات موبایل اچ تی سی در این مرکز با توجه به در اختیار داشتن دو آیتم ضروریِ «مهارت کارشناسان» و «تجهیزات پیشرفته» از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار بوده و تاکنون توانسته است با تمدید و بازیابی کیفیت اولیه بسیاری از گوشی‌های HTC رضایت و توجه بیش از پیش کاربران این برند را کسب نماید.

تعمیرات گوشی HTC

نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی

تعمیر موبایل اچ تی سی در نمایندگی اچ تی سی، شامل رشته ها و گرایش های مختلفی ست که هر کدام از آن ها، تخصص مجزایی را طلب کند. این تخصص پس از گذراندن دوره های آموزشی مربوطه، کسب میشود. کادر تعمیر نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی بسیاری از این دوره ها را در داخل و خارج از کشور با موفقیت پشت سر گذاشته اند و پس از اندوختن تجربه های مرتبطت چندین ساله، آماده ی کمک رسانی به کاربران انواع گوشی های موبایل اچ تی سی هستند. اما همانطور که گفته شد، این اختلالات به گروه های مختلفی تقسیم میشوند. برخی از آن ها در گروه مشکلات سخت افزاری و برخی دیگر در گروه مشکلات نرم افزاری و برخی توام از هر دو رشته هستند.

همچنین برخی دیگر از خرابی ها، نتیجه ی بروز حوادثی ست که منجربه ضربه یا وارد شدن مایعاتی مثل آب به دستگاه میشوند. این حوادث ممکن است باعث شکستگی صفحه ی نمایش و یا سوختن قطعات داخلی موبایل اچ تی سی بشود. البته همه ی اسمارت فون ها نسبت به وارد شدن ضربه حساس هستند و ممکن است دچار آسیب های کلی شوند و این مشکل تنها به گوشی های اچ تی سی اختصاص ندارد. اما متخصصان مرکز نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی در شعب فعال خود در تهران و شهرستان ها، قادرند تمامی این مشکلات را به صورت کامل و جامع مورد بررسی قرار دهند و پس از آن نسبت به تعمیر آن اقدام کنند. لازم است اشاره کنیم که تمامی این خدمات با بالاترین کیفیت به انجام میرسد و از ضمانت نامه های معتبر مدت دار برخوردار است.

دریافت مشاره رایگان قبل از تعمیر موبایل اچ تی سی 

چنانچه موبایل اچ تی سی شما با مشکل مواجه شده است. قبل از سپردن گوشی برای تعمیرات می توانید از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید. ابتدا با شماره 1662 بدون کد تماس بگیرید. سپس مشکل خود را گزارش دهید، در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیرات داشته باشد، کارشناس روند تعمیرات گوشی و هزینه ی اولیه را به شما اعلام نموده و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار می دهد. 

هزینه تعمیر موبایل اچ تی سی

تنها پس از عیب یابی دقیق، می توان گفت که هزینه تعمیرات موبایل  htc چقدر است. البته حتی در این شرایط هم نمی توان مبلغ دقیقی اعلام کرد. باید دید کدام قطعات آسیب دیده اند و آیا می توان آنها را ترمیم کرد یا خیر. به عنوان مثال، تعمیر اسپیکر هزینه زیادی ندارد. اما در صورت نیاز به تعویض ال سی دی، باید مبلغ بالایی برای تعمیر گوشی اچ تی سی خود پرداخت کنید. قطعات اورجینال معمولا قیمت بالایی دارند و هزینه خود قطعه هم جزء هزینه نهایی تعمیرات گوشی محاسبه خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی

تعمیرات نرم افزاری گوشی HTC

تعمیرات نرم افزاری موبایل htc ، در بر گیرنده مجموعه اقداماتی است که در راستای رفع مشکلات غیر سخت افزاری این محصول انجام می گردد. تکنسینی که این کار را انجام می دهد، باید از دانش تخصصی و تجربه کافی در این حوزه برخوردار باشد؛ در غیر این صورت ممکن است دچار اشتباهی جبران ناپذیر شده و گوشی را غیر قابل استفاده نماید.

نمایندگی اچ تی سی ضمن اشراف بر تبعات این مساله، از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل برای ترمیم نرم افزاری این دستگاه دعوت به عمل آورده است. به این ترتیب شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که کلیه اختلالات موبایل شما نظیر فرمت شدن اطلاعات، ویروسی شدن، کرش کردن و مواردی از این دست، به تخصصی ترین شکل ممکن برطرف خواهد شد. مرکز تعمیرات موبایل htc برای این منظور از مدرن ترین برنامه های روز دنیا استفاده می کند و جدید ترین متدهای تعمیراتی را به کار می بندد.

تعمیرات سخت افزاری موبایل htc

نمایندگی اچ تی سی، خدمات مربوط به تعمیرات سخت افزاری موبایل htc را نیز به کاربران این محصول ارائه می دهد. ترمیم و تعویض قطعاتی همچون ال سی دی، تاچ، گلس، اسپیکر، میکروفن، قاب و … را می توان به عنوان اصلی ترین اقدامات حوزه تعمیرات سخت افزاری این محصول بر شمرد. تعمیرکاران عهده دار این مسئولیت، از تجربه کافی در این زمینه برخوردار بوده و می توانند فرایند تعمیر و تعویض قطعات را بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی انجام دهند.

به منظور تسریع کار و نیز افزایش بعد تخصصی تعمیرات، از پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار آلات روز دنیا در این فرایند استفاده می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل یا ایراد در قطعات و بخش های ذکر شده موبایل خود، ضمن مراجعه به نمایندگی اچ تی سی، از با کیفیت ترین سرویس ها در زمینه تعمیرات سخت افزاری موبایل htc خود بهره مند گردید.

خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی

نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی با گردآوری کادری مجرب و متخصص از تکنسین ها و مهندسین با تجربه آماده ی خدمت رسانی در راستای کارکرد صحیح گوشی های کمپانی اچ تی سی می باشد. این مرکز قادر به رفع و تعمیر تمامی نواقص و عیوب موجود درانواع مدل های مختلف موبایل های اچ تی سی در بخش های گوناگون مرتبط با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری است.

 به طور کلی در فرآیند تعمیر موبایل اچ تی سی تشخیص صحیح و عیب یابی جامع از جایگاه ویژه ای برخورداراست. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات موبایل htc با استفاده از دانش فنی خود به ریشه یابی تخصصی دستگاه های معیوب اچ تی پرداخته و در راه بازیابی عملکرد موبایل های اچ تی سی کاربران این کمپانی را یاری می نمایند. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل سونی در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب از قطعات مشابه و اورجینال استفاده خواهد کرد.

تعمیر برد موبایل اچ تی سی

برد یا مادربرد گوشی یکی از قطعات اصلی سیستم موبایل می باشد که پردازش های تمامی بخش های مختلف را هدایت می نماید. در صورت خرابی برد عملکرد کلی موبایل را تحت تاثیر قرار گرفته و حتی امکان دارد گوشی دیگر قادر به روشن شدن نباشد. در نماینگی تعمیرات گوشی htc، تعمیر برد از جایگاه ویژه ای برخوردار است، زیرا این بخش از موبایل های امروزی دربردارنده ی مدارهای گوناگونی است.

ضربه، نوسانات برق، نفوذ مایعات شیمیایی و آب خوردگی مهم ترین عوامل مخربی هستند که برد گوشی های اچ تی سی را از عملکرد اصلی خود دور می نمایند. در این راستا کارشناسان نمایندگی تعمیرات گوشی htc با استفاده از دانش و مهارت خود و بهره گیری از پیشرفته ترین تکنیک های فنی به یاری دارندگان گوشی های اچ تی سی شتافته و کارایی بردهای معیوب این سیستم ها را در سطح کیفی بی نظیری بازیابی می کنند.

تعویض تاچ گوشی اچ تی سی

تاچ قطعه ای از موبایل است که روی ال سی دی قرار دارد . در صورتی که کارکرد این قطعه دچار مشکل شود، عملا استفاده از گوشی موبایل غیر ممکن خواهد شد. در این هنگام اگر علت مشکل ایجاد شده نرم افزاری باشد می توان با اعمال تنظیمات مشکل به وجود آمده را رفع کرد. اما در صورت اشکال سخت افزاری و شکستگی موضوع پیچیده تر خواهد بود.

در صورت شکستگی یا آسیب تعویض آن به دقت و مهارت بسیاری نیاز دارد. تعویض تاچ یک فرآیند تخصصی است. این کار باید توسط متخصصین ماهر و در محیطی بدون گرد و غبار صورت بگیرد. بنابراین در صورت شکستگی تاچ گوشی باید با نمایندگی مجاز موبایل اچ تی سی تماس بگیرید. کیفیت قطعه بکار رفته هنگام تعویض تاچ از اهمیت بالایی برخوردار است. نمایندگی اچ تی سی بزرگترین آرشیو محصولات را در اختیار دارند. بنابراین از کیفیت قطعه تعویض شده آسوده خاطر خواهید بود.

عدم شناسایی سیم کارت موبایل

اگر گوشی شما سیم کارت را نمی خواند مواردی مانند تنظیمات شبکه، معیوب بودن اسلات سیم کارت، بد جا زدن سیم کارت، پانچ غیر صحیح کردن سیم کارت و … باید مورد بررسی قرار گیرد. اما رفع هر یک از این موارد نیاز به بررسی تخصصی دارد. در مواردی نیز ممکن است مشکل بسیار پیچیده تر باشد. بنابراین وجود یک تعمیرکار خبره ضروری است.

اگر در جستجوی یک مرکز معتبر جهت رفع مشکل خود می گردید به نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی مراجعه کنید. تمام خدمات این نمایندگی با ارائه گارانتی معتبر صورت می گیرد. از این رو از بابت کیفیت خدمات مطمئن خواهید بود.

رفع مشکل دانلود نکردن گوشی

از مشکلاتی که ممکن است در طول استفاده از موبایل به آن برخورد کرده باشید، مشکل دانلود نکردن گوشی است. اما علل بروز این مشکل چیست؟ از مواردی که هنگام بروز این مشکل باید بررسی شود حافظه کش است. پر بودن حافظه دستگاه نیز از دیگر علل بروز این مشکل است. مشکلات مربوط به اینترنت نیز در این مواقع باید مورد بررسی قرار بگیرد. بجز موارد گفته شده  دیگر علل نرم افزاری و سخت افزاری نیز منجر به این مشکل می شود. تمام این موارد باید توسط یک متخصص خبره مورد بررسی قرار بگیرد.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی از خبره ترین کارشناسان تعمیر موبایل در ایران می باشند. این کارشناسان با تسلط کافی بر ساختار موبایل قادر به رفع مشکل شما در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت می باشند. شما کاربران تعمیر موبایل می توانید با مراجعه به نمایندگی موبایل HTC رفع مشکل گوشی خود را به ما بسپارید.

تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی

خرابی های اسپیکر موبایل بر اساس دلایل مختلفی رخ می دهد که در اغلب موارد مرتبط با استفاده ی غیر اصولی کاربران می شود. به طور کلی مشکلات اسپیکر می تواند دارای منشا سخت افزاری و نرم افزاری متعددی باشد. یک سهل انگاری کوچک و نصب بدافزار یا باگ های موجود در برنامه های ناسازگار با گوشی تاثیر به سزایی در کارایی اسپیکر موبایل دارد.

اگر مشکلات اسپیکر با راهکارهای ساده ای چون ری استارت و یا ریست فکتوری برطرف نشود، مراجعه به مراکز تعمیراتی معتبر امری ضروری جهت بازیابی کارکرد اصلی گوشی مربوطه است. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات گوشی htc با به کارگیری آخرین فناوری های تعمیراتی روز دنیا قادر به رفع ایرادات ساختاری اسپیکر موبایل در مدت زمان کوتاهی می باشند.

تعمیر ویبره ی موبایل اچ تی سی

ویبره قابلیتی کاربردی در تمامی گوشی های موبایل عصر جدید است. به کمک ویبره  می توان بدون استفاده از صدای زنگ گوشی از تماس های دریافتی، پیام ها و سایر اعلانات دیجیتالی مطلع شد. خرابی ویبره احتمال دارد با روشن ماندن مداوم آن همراه شود. در چنین شرایطی عملا استفاده از گوشی غیر ممکن می گردد. در اکثر مواقع گوشی براساس پیدایش معضل آب خوردگی اتصالی کرده و ویبره ی روشنی خواهد داشت. توصیه می شود با مشاهده ی این حالت سریعا گوشی مربوطه را خاموش کنید تا از سرایت خرابی به اجزای مختلف دستگاه جلوگیری شود.

نمایندگی تعمیرات گوشی htc با استفاده از ابزارالات پیشرفته تمامی اختلالات مرتبط با آب خوردگی و اتصالی ویبره را برطرف می سازد. لازم به ذکر است که  در صورت ضرورت فرآیند تعویض ویبره ی موبایل، جایگزینی را با نمونه ی اورجینال مشابه انجام خواهد شد.

رفع مشکل شارژ نشدن گوشی htc

گاهی احتمال دارد گوشی مدت زمان نسبتا زیادی را در شارژ سپری کند، اما باتری قادر به شارژ کامل و مجدد نباشد. یکی از عواملی که باعث شکل گیری مشکل شارژ نشدن موبایل می شود، وجود گرد و غبار بیش از اندازه در پورت مرتبط با شارژ است. پیشنهاد می نماییم جهت رفع گردوغبار و آلودگی های این بخش از دستگاه، از یک اسپری هوای فشرده استفاده کنید. مسلما خرابی باتری نیز می تواند دلیل مهمی در شکل گیری معضل شارژ نشدن گوشی موبایل باشد. در صورتی که از سلامت شارژر گوشی اطمینان دارید و پورت مرتبط با شارژ نیز عاری از هرگونه گرد و غباری است؛ به احتمال قوی ریشه ی خرابی در باتری سیستم نهفته است.

نمایندگی تعمیرات گوشی htc مجموعه ای فوق تخصصی است که با به کارگیری دانش به روز کارشناسان خود دلایل بروز مشکل شارژ نشدن گوشی های را یافته و کلیه ی مراحل تعمیراتی را براساس پارامترهای اصولی و استاندارد انجام می دهد.

تعویض گلس ال سی دی موبایل اچ تی سی

یکی از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات گوشی htc تعویض گلس ال سی دی این تجهیزات است. در واقع منظور از تعویض گلس ال سی دی موبایل، جایگزینی لایه شیشه ای محکمی است که توسط کارخانه روی ال سی دی نصب می شود. این لایه عموما زمانی نیازمند تعویض است که گوشی از دست کاربر می افتد و یا تحت فشار زیادی قرار می گیرد. البته وجود ترک بر روی صفحه ی نمایش موبایل ممکن است شکل دهنده ی تعویض تاچ و ال سی دی سیستم نیز باشد. تشخیص این امر که کدام بخش از صفحه ی نمایش گوشی احتیاج به بازیابی دارد به شدت آسیب وارده بر گوشی وابسته است.

به هرحال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی رسمی اچ تی سی قابل حل است. در راستای تعویض گلس لازم به ذکر است که کارشناسان ما با استفاده از ابزار خاصی، گلس یا همان لایه ی شیشه ای پرس شده را از روی ال سی دی برداشته و با دقت کاری بالایی گلس مرغوبی را جایگزین می نمایند. فراموش نکنید که انتخاب مرکز تعمیراتی معتبر جهت تعویض گلس موبایل از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اگر اشتباهی در طی یکی از مراحل تعویض گلس موبایل اچ تی سی و یا هر برند دیگری رخ دهد، خطر خرابی ساختار نمایشگر و تاچ گوشی وجود خواهد داشت.

سوالات متداول کاربران گوشی اچ تی سی

اگر گوشی htc خیس شد، چه کار کنیم؟

خیس شدن گوشی مشکل بسیار دردسرساز و مهمی است که حتما باید زیر نظر کارشناسان مجرب برطرف شود. اما پیش از مراجعه به مراکز تعمیراتی باید اقداماتی را برای کاهش صدمات وارده بر گوشی انجام دهید. اولین کاری که باید برای نجات دادن گوشی خیس شده انجام دهید، خاموش کردن آن و کشیدن کابل های مرتبط با هندزفری و شارژ از دستگاه است. سپس به سرعت با پنبه ذرات آبی که احتمالا بر روی سطح گوشی دیده می شوند را خشک کنید.

در مرحله ی بعدی لازم است موبایل مورد بحث را در یک کیسه ی برنج خشک دفن کنید. مقدار برنج باید به گونه ای باشد که تمامی اجزای گوشی پوشیده شوند. اجازه دهید برنج خشک به مدت 24 ساعت آب درون گوشی را به خود جذب کند. پس از گذشت این مدت نسبت به تعمیر و بازبینی گوشی موبایل اقدام کنید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات گوشی htc با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته آب باقی مانده در داخل موبایل را دفع کرده و قطعات و اجزای آسیب دیده را تعمیر می کنند.

چرا گوشی اچ تی سی به کامپیوتر وصل نمی شود؟

برقراری اتصال گوشی به کامپیوتر فرآیند مهمی است که دیر یا زود به دلیل حجم محدود گوشی ارجحیت می یابد. این اتصال معمولا چندان کار سختی نبوده و هر کاربری می تواند با چند کلیک ساده گوشی را به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کند. اما گاهی بر اساس دلایل سیستماتیک مختلفی این اتصال به هیچ عنوان ایجاد نمی شود.

ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوناگونی در گوشی و رایانه باعث بروز چنین اتفاقی خواهند شد. تداخلات نرم افزاری موجود در ویندوز کامپیوتر، آپدیت نبودن درایورهای مصرفی، خرابی پورت USB کامپیوتر، ناکارآمدی سوکت گوشی و البته قطعی کابل رابط در وصل نشدن گوشی به کامپیوتر نقش دارند. جهت دریافت راهنمایی بیشتر در این خصوص با واحد پشتیبانی نمایندگی تعمیرات گوشی htc تماس حاصل فرمایید.

علت کند شدن واکنش های گوشی اچ تی سی چیست؟

کند شدن واکنش ها و عکس العمل های گوشی اچ تی سی و یا هر برند دیگری مشکل رایجی است که می تواند تداوم پیدا کند. البته گاهی اوقات این مشکل اصلا جای نگرانی نداشته و با یک ریستارت ساده برطرف می شود. اما در صورتی که کند بودن گوشی ادامه دار شود، تعمیرات تخصصی الزامی است. پیشنهاد می کنیم پیش از مراجعه به مراکز تعمیراتی سیستم عامل گوشی را آپدیت کرده و سعی کنید 40 درصد از حافظه ی موبایل اچ تی سی مورد بحث را خالی نگه دارید.

ممکن است کندی عکس العمل های گوشی تنها به دلیل باگ های موجود در سیستم عامل مصرفی و یا پر بودن بیش از حد حافظه رخ داده باشد. فراموش نکنید که باید نرم افزارهای مشکوک به بدافزار بودن را نیز از سیستم نرم افزاری گوشی حذف نمایید. حضور افراد سودجو در گوشی باعث کندی اجرای پردازش ها می شود. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات گوشی htc قادر به رفع کلیه ی اختلالات مرتبط با کندی نسخه های مختلف گوشی های اچ تی سی می باشد.

چرا صفحه ی گوشی htc بیش از اندازه تاریک شده است؟

یکی از نشانه های خرابی ال سی دی گوشی های موبایل، تاریکی بیش از اندازه ی صفحه ی نمایشگر دستگاه است. در چنین شرایطی عملا تنظیم روشنایی گوشی بی نتیجه بوده و مشاهده ی تصاویر در ال سی دی دشوار می گردد. زمانی که گوشی اچ تی سی مورد اصابت ضربه قرار می گیرد، اولین ناحیه ای که از عملکرد اصلی خود دور می شود، ال سی دی است. این مسئله یا با شکستگی و ترک نمایان می شود یا با پیدایش معضل تاریکی صفحه ی نمایش سیستم.

متاسفانه بسیاری از کاربران با به تعویق انداختن تعمیرات ال سی دی باعث سرایت خرابی از ال سی دی به تاچ گوشی می شوند. توصیه می کنیم تعمیر و یا تعویض ال سی دی را بدون فوت وقت انجام دهید تا گوشی در سطح کیفی بالاتری تعمیر گردد. با حضور در نمایندگی تعمیرات گوشی htc می توانید اطمینان داشته باشید که اگر ال سی دی دستگاه نیازمند تعویض باشد، فرآیند جایگزینی با نمونه ی اورجینال مشابه انجام گردد.

چرا گوشی اچ تی سی هنگ می کند؟

هنگ کردن گوشی مشکلی نیست که تنها مختص اچ تی سی باشد و در محصولات دیگر برندها نیز مشاهده می شود. معمولا وقتی سخت افزار و نرم افزار هماهنگ نباشند، گوشی هنگ میکند. البته بهم ریختن تنظیمات، مشکلات سیستم عامل، معیوب بودن فایل برنامه ها و نرم افزارها، پر بودن حافظه دستگاه، نصب ناقص برنامه ها، خرابی تاچ و ویروسی شدن هم موجب قفل شدن گوشی می شوند. تیم تعمیر موبایل htc در این شرایط اول مشکلات نرم افزاری را برطرف میکنند و در صورت حل نشدن مشکل، اقدام به عیب یابی و تعمیر سخت افزاری گوشی می نمایند.

چرا تاچ گوشی اچ تی سی کار نمی کند؟

برخی از کاربران موبایل های اچ تی سی، از خرابی تاچ و عدم عملکرد این بخش شکایت دارند. این مشکل هم اختصاصی نیست و در موبایل های دیگر برندها هم مشاهده می شود. معمولا در عیب یابی اولیه، مشخص می شود که کار نکردن تاچ گوشی اچ تی سی، یک ایراد نرم افزاری است و با ریست کردن یا ریست فکتوری برطرف می شود. اما گاهی مشکل از LCD یا قطعات دیگر است. اگر گوشی از دستتان افتاده، نمایشگر آن شکسته و تاچ کار نمی کند، راهی جز تعویض ال سی دی وجود ندارد. البته توصیه می کنیم این کار را به تیم تعمیرات موبایل اچ تی سی محول کنید تا به درست ترین شکل ممکن انجام شود.

واحدهای تعمیرات htc

واحدهای تعمیرات htc عبارتند از واحدهایی که خدمات مرتبط با تعمیرات htc را به کاربران گرامی ارائه می نمایند. در بررسی‌های اولیه به‌نظر می‌رسد که تعمیرات HTC چندان پیچیده نباشد؛ از همین روست که مراکز غیررسمی بسیاری در سطح شهر ، مدعی تعمیر و ترمیم محصولات HTC می‌باشند. اما در سخنی کوتاه با مشتریان این مراکز – که از خدمات تعمیر ارائه شده در این مراکز استفاده کرد‌ه‌اند- می‌توان به اشتباهات فاحش تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه چنین مراکزی در ترمیم و تعمیر محصولات HTC پی برد.

عموماً کادرهای فنی فعال در مراکز تعمیراتی غیر مجاز، به دلیل عدم مهارت و تجربه و نیز نداشتن تخصص مربوطه، ضربات جبران‌ناپذیری به قطعات و تجهیزات دستگاه‌ها وارد می‌کنند. گزارش‌های متعددی نیز از تعویض قطعات دستگاه‌های مختلف در این مراکز وجود دارد که بررسی‌های ثانویه نشان داده است نیازی به تغییر و جابجایی‌ها آنها‌ وجود نداشته و دستگاه‌ با همان قطعه‌ی اصلی قادر به کار بوده است. به عبارتی دیگر تغییر و تعویض بسیاری از قطعات در این مراکز بدون ضرورت صورت می‌گیرد و متأسفانه قطعات جایگزین نیز عموماً تقلبی و با کیفیت پایین گزارش شده‌اند.

 از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به هر مرکز، از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. دراین صفحه با خدمات واحد تعمیرات گوشی htc آشنا شدید ، جهت آشنایی با خدمات واحد تعمیرات تبلت htc وارد صفحه ی مربوط به آن شوید.

اخبار، مقالات و سوالات متداول تعمیرات موبایل اچ تی سی

دراین بخش در جریان تازه ترین اخبار htc قرار خواهید گرفت. همچنین معرفی مقالات در مرکز تعمیرات htc ، به این صورت است که کارشناسان در هنگم حضور در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی ، مقالات کاربردی که جهت مطالعه ی کاربران مفید می باشد را گزنیش کرده و در این قسمت در اختیار کاربران گرامی قرار می دهند.

مقالات در دو بخش تخصصی و عمومی به کاربران ارائه شده و مطالعه ی آن برای کاربران در هر دو بخش تخصصی و عمومی مفید خواهد بود. مقالات عمومی شما را با قطعات مختلف محصول آشنا کرده و شیوه های نگه داری و مراقبت از آن را به شما خواهد آموخت. در مقالات تخصصی نیز شاهد ارائه ی متد نوین در تعمیرات htc هستیم که مطالعه ی برای کاربران تخصصی و تعمیرکاران htc مفید خواهد بود. در بخش سوالات متداول با پاسخ گویی به پرسش های کاربران به سوالات شما کاربران محترم پاسخ خواهیم داد.

معرفی محصولات شرکت htc

Htc مخفف عبارت  High Tech Computer Corporation  یک شرکت تایوانی است که در سال ۱۹۹۷ توسط چروانگ و پیتر چو پایه گذاری شد . فعالیت های اولیه ی این شرکت در زمینه ی ساخت نوت بوک ها بود .  شرکت اچ تی سی در جهان به عنوان  تولید کننده ی موبایل، شناخته شده است و معمولا از این شرکت را به عنوان تولید کننده ی موبایل یاد می شود . این در حالی است که این شرکت تبلت نیز تولید می کند .

علاوه بر موبایل و تبلت  شرکت اچ تی سی  به سفارش شرکت های دیکر محصولاتی با برند آن ها نیز تولید می کند . از معروف ترین موبایل های تولید شده توسط این شرکت می توان به ، سری موبایل های HTC one  اشاره کرد . از میان تبلت های این برند ، تبلت HTC Nexus را می توان به عنوان پرطرف دارترین محصول در بین تبلت های این شرکت معرفی کرد.  در این قسمت به معرفی مشخصات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری محصولات htc می پردازیم.

مفتخریم که خدمتگزاری به هم وطنان را پیشه ی خود ساخته ایم . نمایندگی HTC سال هاست به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده است. متخصصین نمایندگی HTC از بین برترین کارشناسان تعمیرات گوشی انتخاب شده اند و قادر به رفع مشکلاتی هستند که ممکن است از سوی سایر مراکز غیر قابل تعمیر اعلام گردند.

موبایل ال جیتعمیرات موبایل سامسونگ / نمایندگی برادر / نمایندگی کانن / نمایندگی اچ پی /نمایندگی زیراکس / نمایندگی لنوو /نمایندگی کیوسرا / نمایندگی اچ تی سی

 نمایندگی رسمی اپل / نمایندگی رسمی ایسوس / نمایندگی رسمی توشیبا / نمایندگی رسمی شارپنمایندگی رسمی دل / نمایندگی رسمی فوجیتسو / نمایندگی رسمی پاناسونیک / نمایندگی رسمی ریکو /تعمیرات موبایل سونی نمایندگی رسمی ایسر / تعمیر موبایل ال جی / تعمیرات موبایل سامسونگ / نمایندگی رسمی برادرنمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی زیراکس /نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا /تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل اپل / تعمیر موبایل ال جی

نمایندگی اچ تی سی / تعمیرات گوشی اچ تی سی / مرکز تعمیرات تبلت سامسونگ نمایندگی تعمیرات موبایل / تعمیرات موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل اپل / تعمیر موبایل ال جی / نمایندگی اچ تی سی / تعمیرات گوشی اچ تی سی / تعمیر موبایل ایسوستعمیرات گوشی سامسونگ / مرکز تعمیرات تبلت سامسونگتعمیرات موبایل / مرکز تعمیرات تبلت  / نمایندگی تعمیرات کپی نمایندگی تعمیرات موبایلتعمیرتبلت ایسوس /