تعمیرات تبلت ایسوس

تعمیرات تبلت ایسوس با توجه به حضور گسترده این محصول در بازارهای داخلی و فروش بالای آن، نیاز بسیاری از کاربران است؛ به بیانی دیگر تبلت‌های محکم و خوش رنگ و لعاب ایسوس نیز ممکن است همچون دیگر دستگاه‌های هم‌رده و هم‌تراز، با سپری شدن عمر مفید و یا به دلیل برخی پیشامدهای ناخواسته و اتفاقی نظیر آبخوردگی، افتادن و … نیازمند تعمیر و ترمیم گردند. درست در همین زمان است که کاربران درصدد یافتن تعمیرگاهی مجاز و استاندارد جهت رفع نواقص ایجاد شده در دستگاه‌های خود می‌گردند و پای یک مرکز تعمیرات تبلت ایسوس به میان می‌آید.

آنچه در این میان حائز اهمیت است، هوشمندی کاربران در حین خرابی دستگاه و دقت در مراجعه به یک مرکز مجاز و استانداردِ ارائه دهندۀ تعمیرات تبلت ایسوس است زیرا عدم توجه به برخی عوامل نظیر مجاز یا غیرمجاز بودن یک مرکز، سطح مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در آن مرکز، استفاده از ابزارآلات تخصصی یا قدیمی و مستهلک در مرکز تعمیر و… ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری را برای مراجعه ‌کننده در پی داشته باشد.

تعمیرات تبلت ایسوس

نمایندگی تبلت ایسوس

نمایندگی تبلت ایسوس از همان سال اولی که تبلت های ایسوس به بازار های جهانی و ایران عرضه شدند، توسط مدیران و مهندسان زبده ی نرم افزار و سخت افزار، راه اندازی شد. با گسترش و پیشرفت تکنولوژی تبلت های ایسوس و متنوع تر شدن مدل ها، این نمایندگی، دامنه ی فعالیت خود را وسعت چشمگیری بخشید و حالا پس از چندین سال تجربه ی مفید، در چندین شعبه در سراسر کشور، آماده ی خدمت رسانی به تمامی کاربران و دارندگان تبلت های ایسوس میباشد. همانطور که میدانید، این دستگاه ها، ممکن است به اختلالات بسیاری دچار شوند که با نظر به افزایش قیمت ها، کاربران بسیاری را از خرید تبلت جایگزین و جدید تر، منصرف میکنند.

به همین خاطر تمرکز بر حوزه ی خدمات پس از فروش، با جدیت بیشتری از سوی نمایندگی تبلت ایسوس دنبال میشود. چنین خدماتی تنها با تکیه بر دانش و تجربه ی بالای متخصصین و برخورداری از لوازم و قطعات اورجینال امکان پذیر است. متاسفانه مراجعه به مراکز غیر مجاز و فاقد استاندارد های لازم، میتواند مشکلات جدیدی را به تبلت هایایسوس اضافه کند و در این بین علاوه بر اتلاف وقت، کاربر مجبور به پرداخت هزینه های اضافی بسیاری میشود. برای جلوگیری از چنین خساراتی، پیشنهاد میشود در مواقع بروز مشکل، با برقراری اولین تماس با شعب نمایندگی تبلت ایسوس، از راهکارهای مفید و مقرون به صرفه ی  تیم مشاوره ی این مرکز، بهره مند شوید.

 

نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس

تبلت های ایسوس جز اولین سری از تبلت هایی بودند که روانه ی بازار شدند. از همان سال های ابتدایی تا به امروز این تکنولوژی با دگرگونی های بسیار روبرو شد و علاقمندان زیادی را به دنبال کردن روند پیشرفت این محصولات وا داشت. طبیعتا این محصولات به دنبال فروش بالای جهانی، در ایران نیز مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفتند و این تبلت ها، به تدریج جایگاه مطمئنی را در بین هواداران ایرانی، به خود اختصاص دادند. به موازات چنین اتفاقاتی، نیاز به احداث نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس هر روز بیش تر از قبل احساس میشد. چرا که این حجم بالا از کاربر، احتیاج به مراکز معتبری جهت دریافت سرویس های پشتیبانی داشتند و همچنان هم دارند.

از همین رو نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس در شعب مختلف تهران و شهرستان فعالیت خود را به صورت جدی تری تداوم بخشید. ممکن است بدانید که تبلت های ایسوس علی رغم برخورداری از کیفیت بالا، با احتمال خرابی های مختلفی روبرو هستند. این خرابی ها ممکن است سخت افزاری و یا نرم افزاری باشند. به عنوان مثال عدم کارکرد تاچ اسکرین در تبلت های ایسوس یکی از اختلالاتی ست که کاربران زیادی را مجبور به مراجعه به مرکز تعمیرات میکند. این مشکل میتواند به دلایل مختلفی ایجاد شود. از ایجاد ضربه و برخورد های خارج از تحمل ال سی دی گرفته تا برخی اختلالات ریز نرم افزاری. آن چه مسلم است، کارشناسان برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، کاربران را به استفاده از محافظ و ضربه گیر های مرغوب ترغیب میکنند.

لازم به ذکر است بررسی و ترمیم چنین مشکلی، نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد که خوشبختانه کادر تکنسین تعمیر در نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس در آن مهارت بالایی دارند. در مجموع رسیدگی به تمامی مشکلات در این مجموعه، توسط تیم متخصص به انجام میرسد تا کاربران این تبلت ها، دیگر بابت خرابی دستگاه خود نگرانی نداشته باشند.

 

تعمیر تخصصی تبلت ایسوس تحت نظر کادر حرفه ای و مجرب در نمایندگی ایسوس در کرج انجام می گیرد. این مرکز در طول سالیان گذشته با برنامه ریزی های منسجم و تلاش مستمر در جهت رسیدن به استاندارد های بین المللی تعمیرات محصولات ایسوس، توانسته است، موفقیت های بزرگی را کسب کند. از این رو این مرکز توانسته است به یک مرکز معتبر در زمینه تعمیر تبلت ایسوس در کرج تبدیل شود. کسب رضایت مشتریان از اولویت های این مرکز است. بنابراین این مرکز همواره سعی در ارتقاع سطح خدمت رسانی خود دارد و خود را به جدیدترین ابزار تعمیر مجهز می کند.

در صورت بروز هرگونه اختلال در تبلت خود می توانید به نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس در کرج مراجعه کنید. این نمایندگی قادر به حل کلیه اشکلات پیش آمده در انواع تبلت می باشد. استفاده از متخصصین خبره و ابزار های پیشرفته باعث شده است که این مرکز قادر به حل مشکلاتی در تبلت باشد که دیگر مراکز قادر به حل آن نخواهند بود. از این رو می توانید تبلت خود را با خیال آسوده به این مرکز بسپارید.

 

تعمیرات محصولات ایسوس به دلیل ساختار ویژه و هوشمند آن ها، از حساسیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در این محصولات و نیاز به تعمیر آن ها حضور متخصصانی که آشنایی کامل با ساختار کلیه‌ی قطعات موجود این دستگاه‌ها داشته باشند، ضروری است. متخصصان تعمیر تبلت ایسوس در تهران، علاوه بر آشنایی با ساختار قطعات، می‌بایست توانایی انتخاب روش سازگار تعمیر هر دستگاه را داشته باشند. به همین دلیل نمایندگی ایسوس در تهران دارای خبره ترین متخصصان تعمیر تبلت کشور می باشد.

نمایندگی تعمیرات ایسوس با اختصاص واحد های جداگانه به منظور تعمیرات محصولات ایسوس توانسته است تخصصی ترین خدمات تعمیر را به مشتریان محترم ارائه کنند. کلیه خدمات تعمیر تبلت ایسوس در تهران شامل تعویض و تعمیر تاچ تبلت، تعمیر و تعویض باتری تبلت، تعویض گلس، تعمیر ویبره تبلت و … در این مرکز با گارانتی خدمات و هزینه مناسب صورت می گیرید. بنابراین می توانید تعمیرات تبلت ایسوس خود را با خیال آسوده به این مرکز بسپارید.

 

تعمیرات تخصصی تبلت ایسوس

تعمیرات تخصصی تبلت ایسوس در این مرکز واجد دو ویژگی منحصر به فرد و برجسته‌ است که زمینه‌ساز تمایز خدمات ارائه شده در این مجموعه از دیگر مراکز هم‌رده گشته‌ است؛ ویژگی نخست آن است که تعمیرات تبلت ایسوس در این مرکز با بهره‌مندی از تجهیزاتی انجام می‌پذیرد که سطح سازگاری و بازدهی آن‌ها در تعمیر هریک از تبلت های ایسوس، با آنالیزهای مکرر و تخصصی تعیین گشته است و این ابزار صرفاً پس از تأیید کارشناسان مربوطه و دریافت نمره مجاز در اختیار مهندسان این مرکز قرار گرفته‌اند.

دوم آنکه، در مرکز تعمیرات تبلت ایسوس، تعمیرات تخصصی مرتبط با هر بخش –بخش های نرم افزاری و سخت افزاری،- در پارت مجزا، با استفاده از تجهیزات تخصصی همان دستگاه و به دست کارشناسان متخصص و مسلط همان بخش انجام می‌پذیرد.

تعمیر تبلت ایسوس

سوالات متداول کاربران نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس

مشکل روشن نشدن تبلت در اثر دلایل جزیی و کلی بسیاری شکل می گیرد. گاهی امکان دارد معضل روشن نشدن تبلت ایسوس آن قدر پیش پا افتاده باشد که با یک تعویض ساده ی کابل شارژ برطرف گردد. باتری معیوب، حضور بد افزارهای مخرب، صفحه ی نمایش از کار افتاده، خیس شدن دستگاه و اصابت ضربه به آن نیز از دیگر مسائلی هستند که به روشن نشدن تبلت ایسوس و یا هر برند دیگری ختم می شوند. به هر حال مشکل هر چه که باشد باید طی مراحل عیب یابی ریزبینانه مورد بررسی قرار گیرد. اگر از سلامت کابل شارژ تبلت اطمینان دارید، آن را به دست کارشناسان نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس بسپارید تا در مدت زمان کوتاهی روشن شود.

خاموش شدن ناگهانی و ریستارت شدن تبلت ایسوس و یا سایر برندهای موجود در بازار از متداول ترین مشکلات این دستگاه های هوشمند می باشند. چنین اختلالی دارای دلایل بسیاری است. اصلی ترین دلیل ریستارت اتوماتیک تبلت هجوم ویروس های نرم افزاری می باشد. در این شرایط ممکن است ویروس موجود در حدی پر قدرت طراحی شده باشد که با حذف نرم افزار مخصوص آن نیز مجددا فعالیت ویروس و خاموش و روشن شدن تبلت ادامه پیدا کند.

بنابراین همواره نسبت به نصب و راه اندازی نرم افزارهای ایمن و معتبر اقدام کنید و دانلود نرم افزارهای ناشناس را از یاد ببرید. علاوه بر این لازم است به سلامت باتری تبلت نیز دقت داشته باشید. چرا که یکی دیگر از دلایل اصلی ریستارت ناگهانی تبلت، خرابی ساختار باتری دستگاه است. به هر حال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس به بهترین شکل ممکن قابل حل است.

 

جای نگرانی نیست در بیشتر مواقع مسئله ی داغ شدن بدنه ی تبلت نیازمند تعمیرات تخصصی نمی باشد. البته عدم توجه به حرارت بالا و تداوم استفاده از تبلت ایسوس در این حالت می تواند دلیلی بر خرابی اجزای مهم دستگاه چون مین برد تبلت باشد. مسئله ی داغی بیش از حد بدنه ی تبلت ایسوس با چند راهکار ساده ی مراقبتی مانند عدم استفاده از تبلت به هنگام شارژ، بستن مرتب برنامه های پس زمینه و یا خالی نگه داشتن حجم متناسبی از  تبلت  برطرف شود. اما اگر در میان استفاده ی چندانی از تبلت ندارید و شاهد داغی غیر عادی بدنه ی آن هستید، مراجعه به نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس را جدی بگیرید.

 

مشکل خوانده نشدن سیم کارت توسط تبلت های هوشمند می تواند براساس دلایل پیش پا افتاده ای چون خمیدگی سیم کارت و فرسودگی ساختار آن رخ دهد. از طرفی باید از قدرت آنتن دهی اپراتور مرتبط با سیم کارت نیز اطمینان بیابید. گاهی هیچ گونه خرابی خاصی در سیستم درونی تبلت وجود نداشته و این اپراتور سیم کارت است که قادر به آنتن دهی نیست.

از دیگر عواملی که منجر به عدم خوانده شدن سیم کارت در تبلت می شوند می توان به تعویض رام، تنظیم نشدن خودکار شبکه، عدم رجیستری سیم کارت، ویروس های موجود در دستگاه، خرابی جایگاه سیم کارت و استفاده از نرم افزارهای مسدود کننده اشاره کرد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس پس از بررسی کلیه ی جوانب بروز مشکل خوانده نشدن سیم کارت تبلت های ایسوس در صورت نیاز جایگاه سیم کارت را تعمیر خواهند کرد.

 

خرابی ال سی دی تبلت ایسوس و یا هر برند دیگری همواره با دیده شدن ترک و شکستگی همراه نیست. گاهی امکان دارد ال سی دی تبلت در اثر اصابت ضربه و یا نفوذ آب دچار اختلالاتی شده باشد که تنها با تاریکی بیش از اندازه ی نمایشگر مشخص شود. در این حالت با تنظیم نور و روشنایی دستگاه به هیچ عنوان تاریکی صفحه ی نمایش از بین نخواهد رفت. این معضل را باید با تعویض ال سی دی از میان برد. نمایندگی تعمیرات تبلت asus فرآیند تعویض ال سی دی را با استفاده از نمونه ی اورجینال مشابه انجام می دهد تا هیچ گونه افت کیفیتی شامل حال دستگاه نگردد.

 

خرابی تاچ تبلت و عدم پاسخگویی آن به اثر انگشت کاربر می تواند دلایل متعددی داشته باشد. آبخوردگی دستگاه، اصابت ضربه به تبلت، حضور ویروس بد افزارهای مخرب و تداخلات سیستم داخلی تبلت از عمده ترین دلایلی هستند که به ناکارآمدی تاچ و عدم عکس العمل آن ختم می شوند. در چنین شرایطی ابتدا بهتر است یک بار تبلت را خاموش و روشن کنید. احتمال دارد اختلالات پیش پا افتاده ای در ساختار درونی تبلت رخ داده باشد که پس از راه اندازی دوباره ی دستگاه برطرف گردد. اگر همچنان با مشکل خرابی تاچ رو به رو هستید؛ با استفاده از حالت safe mode سیستم، نرم افزارهای مشکوک به بد افزار را شناسایی و حذف کنید. در صورتی که هیچ بد افزاری شناسایی نشد، به نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس مراجعه کنید تا تاچ دستگاه مورد استفاده ی شما تعمیر یا تعویض شود.

 

خدمات واحد تعمیرات تبلت ایسوس

توجه به پارامترهای تخصصی و استاندارد طی انجام مراحل فنی عیب یابی در تعمیر تبلت ایسوس از ویژگی های اساسی نمایندگی رسمی تعمیرات تبلت ایسوس است که موجب ارائه ی یک دستگاه بدون نقص پس از تعمیر می شود. کاربران انواع گوناگون تبلت ایسوس، می‌توانند در صورت مشاهده ی هر گونه اختلال در دستگاه خویش به نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را توسط کارشناسان و تعمیرکاران مجرب دریافت نمایند.

این مرکز درگاهی معتبر و ایمن می باشد که با استفاده از دانش کارشناسان و مهندسین ماهر در حوزه ی تعمیر و ترمیم تبلت های کمپانی محبوب ایسوس و بهره گیری از تجهیزات به روز و مدرن در راستای جذب رضایت کاربران ایسوس خدمت رسانی می کند.

برخی از  خدمات مرتبط با تعمیر قطعات تبلت های ایسوس که با حضور در نمایندگی مجاز تعمیرات تبلت Asus قابل دریافت می باشد، عبارت است از:

  • رفع عدم کارکرد تاچ تبلت ایسوس
  • حل مشکلات ال سی دی تبلت ایسوس
  • رفع عدم کارکرد بلوتوث تبلت ایسوس
  • رفع عدم کارکرد USB تبلت ایسوس
  • رفع عدم کارکرد و شناسایی سیم کارت تبلت ایسوس
  • رفع مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه تبلت ایسوس
  • رفع عدم کارکرد دوربین تبلت ایسوس
  • رفع عدم کارکرد مموری کارت تبلت ایسوس
  • حل مشکل ضربه خوردن و روشن نشدن تبلت ایسوس
  • تعویض انواع چیپ و قطعات SMD تبلت ایسوس
  • رفع عدم کارکرد ویبره تبلت ایسوس
  • حل مشکل کند شدن تاچ یا عمل نکردن آن در تبلت ایسوس
  • برطرف کردن مشکلات کم نور شدن تبلت ایسوس
  • برطرف کردن مشکلات مدارات کیبرد و اسپیکر و بازر و میکروفن و … در تبلت ایسوس
  • حل مشکل زود خالی شدن باتری تبلت ایسوس
  • رفع مشکلات مدارRX تبلت ایسوس
  • رفع مشکلات مدارTX تبلت ایسوس
  • رفع مشکلات مدار پاور و تغذیه تبلت ایسوس
  • حل مشکلات تبلت های ایسوس که دوربین آنها از کار افتاده
  • برطرف کردن مشکل شناسایی نشدن سیم کارت در تبلت های ایسوس
  • تعویض تخصصی انواع کانکتورهای مختلف تبلت ایسوس مانند کانکتور سیم کارت،RAM و…
  • حل مشکلات تبلت های ایسوس که بلوتوث آنها کار نمی کند
  • تعویض تخصصی تاچ و ال سی دی تبلت ایسوس
  • تعویض باطری و انتخاب باطری های مناسب تبلت ایسوس
  • احیاء انواع چیپست CHIPSET تبلت ایسوس
  • رفع مشکل تبلت های ایسوس که ضربه خورده و تصویر ندارند
  • حل مشکلات شارژ نشدن و تخلیه شارژ و شارژ کاذب تبلت ایسوس
  • حل مشکلات تبلت هایی که روشن می شوند و تصویر ندارند
  • حل مشکلات تبلت های ایسوس که شارژ نمی شوند
  • حل مشکلات تبلت های ایسوس که شارژ خالی می کنند
  • برطرف کردن مشکلات تبلت های ایسوس که وای فای آن ها از کار افتاده است
تعمیر تبلت asus

برطرف کردن انواع مشکلات سخت افزاری تبلت در مرکز تعمیرات تبلت ایسوس

 

  • تبلت ایسوس در حال اجرای نرم افزار و بازی زیاد داغ می کند.
  • تبلت ایسوس بی دلیل خاموش می شود.
  • دوربین تبلت ایسوس کار نمی کند.
  • باتری تبلت ایسوس شارژ نمی شود.
  • تبلت ایسوس صدا ندارد.
  • وقتی صدای تبلت ایسوس زیاد می شود خش خش می کند.
  • داشتن خروجی صدا تبلت ایسوس
  • تبلت ایسوس آبخورده و روشن نمی شود
  • تبلت ایسوس آپدیت شده و بعد از آپدیت روشن نمی شود.
  • دکمه پاور تبلت ایسوس شکسته و درون دستگاه گیر کرده است.
  • تبلت ایسوس شارژ نگه نمی دارد.
  • نور تصویرتبلت ایسوس کم شده است.
  • تبلت ایسوس به اینترنت وصل نمی شود.
  • بازکردن دو برنامه روی تبلت ایسوس که باعث کندی بیش از حد می شود.
  • تبلت ایسوس ضربه خورده و روشن نمی شود.
  • خش خش کردن صدا در خروجی تبلت ایسوس
  • باتری تبلت ایسوس شارژ نمی شود
  • خرابی سوکت شارژ تبلت ایسوس
  • خرابی کلید پاور تبلت ایسوس
  • ریختن مایعات برروی تبلت ایسوس
  • تبلت ایسوس شدیدا داغ می کند
  • کندی سرعت تبلت ایسوس
  • شکسته شدن صفحه نمایشگر تبلت ایسوس
  • سوکت شارژ تبلت ایسوس آسیب دیده و شارژ نمی کند.
  • تاچ تبلت ایسوس کند عمل کرده و یا اصلا عمل نمی کند.

برطرف کردن انواع مشکلات نرم افزاری تبلت در مرکز تعمیرات تبلت ایسوس

  • باتری تبلت ایسوس شارژ نمی شود.
  • تبلت ایسوس شارژ نگه نمی دارد.
  • نور تصویرتبلت ایسوس کم شده است.
  • تبلت ایسوس بی دلیل خاموش می شود.
  • دوربین تبلت ایسوس کار نمی کند.
  • وقتی صدای تبلت ایسوس زیاد می شود خش خش می کند.
  • دکمه پاور تبلت ایسوس شکسته و درون دستگاه گیر کرده است
  • سوکت شارژ تبلت ایسوس آسیب دیده و شارژ نمی کند.
  • تبلت ایسوس شدیدا داغ می کند.
  • تاچ تبلت ایسوس کند عمل کرده و یا اصلا عمل نمی کند
  • تبلت ایسوس در حال اجرای نرم افزار و بازی زیاد داغ می کند
  • بازکردن دو برنامه روی تبلت ایسوس که باعث کندی بیش از حد می شود.
  • اتری تبلت ایسوس شارژ نمی شود
  • خرابی سوکت شارژ تبلت ایسوس
  • خرابی کلید پاور تبلت ایسوس
  • ریختن مایعات برروی تبلت ایسوس
  • تبلت ایسوس صدا ندارد.
  • کندی سرعت تبلت ایسوس
  • داشتن خروجی صدا تبلت ایسوس
  • تبلت ایسوس به اینترنت وصل نمی شود.
  • تبلت ایسوس آپدیت شده و بعد از آپدیت روشن نمی شود.
  • خش خش کردن صدا در خروجی تبلت ایسوس
  • تبلت ایسوس آبخورده و روشن نمی شود
  • تبلت ایسوس ضربه خورده و روشن نمی شود
  • شکسته شدن صفحه نمایشگر تبلت ایسوس

برطرف کردن انواع مشکلات نرم افزاری تبلت در مرکز تعمیرات تبلت ایسوس

  • مشکل NO WIFI
  • مشکل CAMERA NOT DETECTED
  • مشکل NO RECIVE RADIO
  • مشکل NO BOOT
  • مشکل NO BT
  • مشکل NO SP
  • مشکل NO MICsku_194250_1
  • مشکل NO LITE
  • مشکل NO DISPLAY
  • مشکل NO BAZER
  • مشکل NO CHARGE
  • مشکل NOT CHARGING
  • مشکل SIM NOT VALID
  • مشکل CONTACT SERVICE
  • مشکل AUTO RESET
  • مشکل NO DATA DISPLAY
  • مشکل White screen after the error is a weak battery
  • مشکل memory card not detected
  • مشکل Vibration does not work
  • مشکل Speakers not working
  • مشکل The keyboard does not work
  • مشکل The Touch does not work

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ، پیشگام در تعمیرات تخصصی انواع موبایل ها و تبلت های ایسوس ، به ارائه ی خدمات در سه حوزه ی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ایسوس می پردازد. پرسنل این مجموعه از میان برترین کارشناسان کشور برگزیده شده اند. با یک بار مراجعه به نمایندگی ایسوس ، به کیفیت خدمات ارائه  شده در آن پی خواهید بود.

جهت سرعت در روند تعمیرات و بالابردن سطح کیفی خدمات دو کارگاه مجزا جهت تعمیرات تبلت ایسوس و تعمیرات موبایل ایسوس در نظر گرفته شده است. جهت آشنایی با خدمات ما در هریک از واحدهای تعمیرات ایسوس روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

انواع تبلت ایسوس و دیگر محصولات ایسوس

انواع تبلت های ایسوس در این بخش معرفی خواهند شد. ایسوس با ارائه ی تبلت های باکیفیت رقیب جدی برای تبلت های سامسونگ، آیپد و سایر برندهای تبلت محسوب می شود. تولید تبلت در این شرکت از سال ۲۰۰۶ شروع شد و تا کنون ادامه دارد . ایسوس در ارائه ی نسل های مختلف از تبلت های خود ، قابلیت های جدیدی به آن ها افزوده است.

خانواده ی زن‌پد (ZenPad) از جدیدترین تولیدات ایسوس و دارای اعضای مختلف ، با اندازه و مشخصات فنی گوناگون است . در بخش معرفی محصولات ایسوس جدیدترین تبلت های ایسوس همزمان با  عرضه به بازار معرفی خواهند شد. همچنین به معرفی سایر محصولات از جمله موبایل های ایسوس می پردازیم.

اخبار، سوالات متداول و مقالات تعمیر تبلت ایسوس

بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت ایسوس گشته است. جهت آشنایی بیشتر با این مرکز و کسب اطلاع از آخرین اخبار تبلت ایسوس با ما همراه باشید.

پرسش های بسیاری از جانب کاربران دستگاه‌های ایسوس به ایمیل نمایندگی ایسوس ارسال می‌گردد که متأسفانه پاسخگویی به تمامی آن‌ها به دلیل ضیق وقت امکان‌پذیر نمی‌باشد؛ غالب پرسش‌های دریافتی در زمینه اشکالات و عیوب رایجی است که در دستگاه‌های ایسوس ایجاد می‌گردد. کارشناسان ما در این بخش با غربالگری پرسش‌های دریافتی، به انتخاب و تدوین و پاسخ به سوالات متداول پرداخته و آن‌ها را پاسخ گفته‌اند.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ایسوس، جهت آشنایی کاربران با برخی از تعمیرات اولیه و ابتدایی، -که امکان اجرای آنها توسط کاربران عادی وجود دارد،- به تدیون برخی از مقالات این حوزه پرداخته‌اند. بعلاوه برخی از مقالات تخصصی ایسوس نیز برای کاربران پیشرفته حوزه تعمیر گردآوری و نگارش گشته تا همکاران ما نیز از این بخش بی‌بهره نمانند. جهت استفاده از این مقالات می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و مقالات مرتبط با ایسوس را مطالعه نمایید.

لینک های مفید : تعمیرات تبلت سامسونگ / نمایندگی شارپ / نمایندگی ریکو / تعمیرات تبلت سونی / تعمیرات تبلت توشیبا / نمایندگی زیراکس  / نمایندگی ایسر / تعمیرات تبلت اپل / نمایندگی کیوسرا / نمایندگی کانن / نمایندگی دل / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی اچ پی / تعمیرات تبلت هواوی / نمایندگی کونیکا مینولتا / تعمیرات تبلت ال جی / نمایندگی لنوو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =