[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

نمایندگی ایسوس در شهرستان ها به ایرانیهای ساکن در دیگر شهرهای کشور خدمات ترمیم و بازیابی ارائه مینماید . برای تعمیر دستگاه معیوب کاربران شهرستانی و رفع نیاز ایشان به راه اندازی واحدی تخصصی همت گماشته ایم . این ادعا را داریم که با راه اندازی نمایندگی ایسوس در شهرستان ها جایی برای نگرانی کاربران از تعمیر نشدن دستگاه باقی نمی ماند . کارشناسان ما قادر به رفع ایراد دستگاههایی هستند که سایر مراکز از تعمیر آن ناتوانند .

. کاربران شهرستانی هنگامیکه با کاهش عملکرد دستگاه مواجه شدند میتوانند طی روندی که در این صفحه ذکر خواهد شد ، آن را به نمایندگی ارسال نمایند . پس از طی مراحل بازیابی دستگاه سالم و همانند روز اول تحویل مشتری میگردد . ضمنا به دلیل درخواستهای متعدد کاربران برای بازیابی امکانات لازم جهت ارسال کالا به محل را فراهم ساخته ایم .

خاطرنشان میسازیم ، مدیریت نمایندگی ایسوس در شهرستان ها گروهی از متخصصترین کارشناسان را استخدام کرده است . از این به بعد کاربران شهرستانی ایسوس ، میتوانند کالای معیوب خود را ارسال و در کوتاهترین زمان تحویل بگیرند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1831″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

آیا نمایندگی ایسوس در شهرستان ها شعبه ی فعال دارد ؟

نمایندگی ایسوس در شهرستان ها دارای شعبه ی فعالی نبوده و به صورت غیرحضوری خدمت رسانی می کند. فرقی ندارد که مشکل تبلت و یا موبایل هوشمند ایسوس شما چیست؛ با استفاده از سرویس ها و خدمات تخصصی نمایندگی ایسوس در شهرستان ها تک تک ایرادات و مشکلات احتمالی تبلت ها و موبایل های ایسوس براساس پارامترهای استاندارد قابل حل هستند. ما به شما این اطمینان را می دهیم که در صورت نیاز به تعویض قطعه ی معیوبی در ساختار موبایل و تبلت، جایگزینی با استفاده از نمونه های اورجینال انجام شود. اصالت و کیفیت این قطعات جدید با ارائه ی گارانتی های معتبر اثبات می گردند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” type=”vc_default”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

ویژگی های نمایندگی ایسوس در شهرستان

خصوصیات ویژه نمایندگی ایسوس در شهرستان ها عبارت است از : دستگاههای ایسوس با تکیه بر مهارت و دانش روز تعمیرکاران و بهره گیری از ابزارآلات مدرن و درجه یک ریکاوری میگردد . مهندسین مرکز تعمیرات ایسوس مدارج علمی بالایی را کسب کرده اند . این افراد با شرکت در دوره های آموزشی در داخل و خارج از کشورصاحب مدارکی موثق و معتبر شده اند .

از خصایص بارز پرسنل نمایندگی ایسوس در شهرستان ها میتوان به این موارد اشاره کرد : فراست ، خبرگی ، خلاقیت و مشتری مداری . با تلاش مستمر مدیریت نمایندگی ایسوس در شهرستان ها کلیه خصوصیات یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار در واحد تعمیرات ایسوس پیاده‌ شده است. از این رو کاربران مرکز تعمیرات ایسوس، میتوانند شاهد تمامی ویژگیهای یک مرکز مشتری مدار باشند .

احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آن ها، ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات ایسوس و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری ، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب از ویژگیهای نمایندگی ایسوس در شهرستان ها است .

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1833″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل ایسوس در شهرستان ها

موبایل های ایسوس مانند سایر تجهیزات دیجیتال و مدرن این برند محبوب از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما این گوشی های همراه مصون از خرابی نبوده و امکان دارد در اثر موارد مختلفی چون استفاده ی نادرست کاربر دچار اختلال شوند. اگر در یکی از شهرستان های کشور عزیزمان سکونت دارید و  به تازگی شاهد اختلالی در روند کاری موبایل ایسوس مورد استفاده ی خود می باشید؛

با نمایندگی رسمی ایسوس تماس حاصل فرمایید. نمایندگی ایسوس در شهرستان ها امکانی را فراهم ساخته است که طی مدت زمان کوتاهی بتوانید از کلیه ی عیوب و مشکلات احتمالی سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های ایسوس رهایی بیابید. خاطرنشان می نماییم که تمامی خدمات و سرویس های نمایندگی ایسوس در شهرستان ها همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” type=”vc_default”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

نمایندگی تبلت ایسوس در شهرستان ها

تعمیر تبلت های ایسوس در نمایندگی تبلت ایسوس در شهرستان ها ، با بالاترین سطح کیفی و استاندارد ترین شیوه ها به انجام میرسد. این تبلت ها مثل سایر تجهیزات هم رده ی الکترونیکی خود، با احتمال خرابی های فراوانی روبرو هستند. این خرابی ها و اختلالات محتمل، در گروه های مختلفی جای میگیرند که هر کدام نیاز به بررسی های ویژه ی متخصصان دارد. در به انجام رساندن فرایند تعمیر تبلت های ایسوس، همیشه باید از ساده ترین و هوشمندانه ترین راه حل استفاده کرد تا کاربر متحمل هزینه ی زیاد نشود. به همین منظور مرکز نمایندگی تبلت ایسوس در شهرستان ها ، همواره از نوین ترین و کم ریسک ترین ترفند ها در تعمیر و ترمیم مشکلات این تبلت ها بهره میبرد. همانطور که گفته شد، خرابی تبلت ها در شاخه های مختلفی جای میگیرد که نیاز به بررسی دارد.

گاهی این خرابی ها زمینه های نرم افزاری دارند و گاهی علت را باید در اختلالات سخت افزاری جستجو کرد. در مجموع از رایج ترین و محتمل ترین اختلالاتی که تبلت های ایسوس امکان درگیر شدن با آن ها را دارند میتوان به مشکلات ال سی دی و صفحه نمایش، باتری و آنتن دهی آن ها اشاره کرد. بسیاری از این مشکلات به دلیل استفاده ی نادرست از این تبلت ها به وقوع میپیوندد. نمایندگی تبلت ایسوس در شهرستان ها ، تعمیر و رسیدگی قوی به این مشکلات و سایر خرابی های تخصصی و جزیی تر را مدت هاست که در دستور کار خود قرار داده است. لازم به ذکر است که تمامی این خدمات با بالا ترین استاندارد و به صورت کاملا تضمینی به انجام میرسند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1832″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

خدمات نمایندگی تعمیرات ایسوس

خدمات و سرویس های پشتیبانی نمایندگی تعمیرات ایسوس ، شامل تمامی محصولات این کمپانی نام آشنا، اعم از گوشی های موبایل و تبلت ها میشود. این مجموعه ی بزرگ، با تکیه بر علم و دانش بالایی  که در تمام سال های فعالیت خود کسب کرده است، قادر به تشخیص صحیح تمامی اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این محصولات و ترمیم و بازیابی آن ها میباشد. نمایندگی تعمیرات ایسوس ، با گسترش فروش این محصولات، به تدریج، دامنه ی فعالیت خود را در شهرستان های بسیاری از کشورمان وسعت داد. کاربران گوشی و تبلت های ایسوس، میتوانند تمامی سرویس های پشتیبانی در حوزه های مختلف را در قالب گارانتی و خارج از محدوده ی گارانتی، از این مراکز دریافت کنند.

اولویت نمایندگی تعمیرات ایسوس ، همواره بر رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت کاربران و مراجعین خود بوده است. با نظر به این اصل و ضمن محترم شمردن حقوق مشتری، تمامی خدمات تعمیر و سرویس های مرتبط با این محصولات، با ارائه ی ضمانت نامه و گارانتی به انجام میرسد. از دیگر اولویت هایی که همواره در دستور کار تکنسین و تعمیرکاران این مجموعه قرار دارد، مقرون به صرفه تمام شدن، هزینه های تعمیر میباشد. همچنین با هدف صرفه جویی در زمان کاربران، روند تعمیرات محصولات ایسوس، در کوتاه ترین زمان، به انجام میرسد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

نحوه ی بهره مندی از خدمات نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

جهت بهره گیری از خدمات تخصصی نمایندگی ایسوس در شهرستان ها کافی است از طریق شماره تماس های درج شده در این وب سایت با ما در ارتباط باشید. کارشناسان واحد پشتیبانی شما را در نحوه ی ارسال و البته بسته بندی صحیح و اصولی دستگاه معیوب راهنمایی خواهند کرد. پس از دریافت دستگاه مورد بحث، تکنسین های مجرب نمایندگی مرکزی در تهران مراحل عیب یابی را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا انجام داده و عیوب شناسایی شده را به بهترین شکل ممکن برطرف می نمایند. پس از پروسه ی تعمیر، دستگاه به درب منزل شما ارسال خواهد شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

مدیریت نمایندگی ایسوس ، واحدهای تعمیرات ایسوس را به صورت مجزا طراحی کرده است . مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که مهندسین تمامی دقت و توجه خود را معطوف به ریکاوری یک محصول مینمایند . همین امر موجبات رضایت کاربران را فراهم میسازد . مهندسین نمایندگی ایسوس در شهرستان ها ابتدا به عیب یابی دستگاه میپردازند . سپس بهترین راه را برای تعمیر انتخاب میکنند .

کلیه تعمیرات سخت افزاری ، نرم افزاری و الکترونیکی دستگاههای ایسوس در این مرکز با استفاده از تجهیزات مدرن و با قیمتی مناسب صورت میگیرد . کیفیت بالا و سرعت ارائه خدمات در مرکز تعمیرات ایسوس کاربران را مایل به استفاده از خدمات این نمایندگی کرده است . کارشناسان نمایندگی ایسوس در شهرستان ها تلاش میکنند کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش دهند که درخور کاربران عزیزمان باشد .

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_grid post_type=”services” items_quantity=”2″ items_layout=”blog_cards” columns_number=”2″ image_background=”false” icons_size=”28″ header_size=”h3″ content_size=”small”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

مراحل ارسال کالا به نمایندگی ایسوس در شهرستان

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22background-color%22%3A%22%23f4f4f4%22%7D%7D”][vc_column_text]

تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی.
آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی ایسوس در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
ارائه گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی ایسوس در شهرستان ها.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22background-color%22%3A%22%23f4f4f4%22%7D%7D”][vc_column_text]بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه رسال می گردد.
شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی .
تحویل دستگاه توسط نمایندگی ایسوس در شهرستان ها .
ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی ایسوس در شهرستان ها می باشد.
نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی ایسوس در شهرستان ها پس از دریافت کالا.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

لینک های مفید

نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / نمایندگی اصلی کولر گازی / مرکز سخت افزار ایران /نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ /

نمایندگی تعمیرات موبایل / نمایندگی تعمیرات ایسوس / نمایندگی تعمیرات اپل / نمایندگی تعمیرات اچ تی سی /  نمایندگی تعمیرات ال جی / نمایندگی تعمیرات سامسونگ / نمایندگی تعمیرات سونی /نمایندگی تعمیرات تبلت / نمایندگی تعمیر ایسوس / نمایندگی تعمیر اپل / نمایندگی تعمیر ال جی / نمایندگی تعمیر سامسونگ  / نمایندگی تعمیر سونی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel columns=”4″ items_quantity=”4″ items_layout=”1208″ overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]