داغ شدن تبلت ایسوس

حتما برای شما نیز پیش آمده است که هنگام استفاده از تبلت خود متوجه گرم شدن بدنه آن شده باشید. این موضوع در مواردی کاملا عادی است. اما اگر این افزایش دما به مقدار غیرعادی باشد باید نگران باشید و موضوع را حل کنید. داغ شدن تبلت ایسوس علل متفاوتی دارد. این موضوع می تواند به دلیل مشکل سخت افزاری با نرم افزاری رخ دهد. البته خود شما نیز می توانید در این اتفاق مقصر باشید و با استفاده نادرست از تبلت به این موضوع دامن بزنید. در مطلبی که در ادامه آمده است به بررسی علل داغ شدن تبلت می پردازیم. با مطالعه این مطلب از این موضوع جلوگیری کنید تا تبلت شما آسیب نبیند. درصورتی که مشکل بالا رفتن دمای تبلت حل نشد با مراجعه به نمایندگی ایسوس موضوع را با کارشناسان ما در میان بگزارید. کارشناسان خبره تعمیرات تبلت ایسوس می توانند مشکل شما را حل کنند.

داغ شدن تبلت ایسوس

بررسی علل داغ شدن تبلت ایسوس

با اجرای هر فرمان در تبلت یک نیروی الکتریسیته برای اجرای فرمان به کار گرفته می شود. این نیروی الکتریسیته با جابجایی بین قطعات تبلت فرمان مورد نظر را اجرا می کنند. به دلیل همین گردش جریان گرم شدن تبلت هنگام کار کردن با آن عادی است. اما این موضوع هنگامی نگران کننده است که دمای تبلت به میزان زیادی بالا رود و این افزایش دما به دفعات رخ دهد. در این جا دلایل داغ شدن تبلت ایسوس برای شما شرح داده خواهد شد. 

در صورتی که با خراب شدن تبلت ال جی خود مواجه شدید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات تبلت ال جی مشکل تبلت خود را حل کنید.

برنامه های پس زمینه را متوقف کنید

اگر در پس زمینه تبلت شما برنامه های زیادی در حال پردازش باشند می توانند دمای گوشی شما را بالا ببرند. برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند به طور مداوم در حال پردازش اطلاعات می باشند و منابع گوشی را اشغال می کنند. در نهایت این پردازش مداوم می تواند منجر به داغ شدن تبلت ایسوس شود. شما می توانید با توقف این برنامه ها از این افزایش دما جلوگیری نمایید. به طور مثال هنگامی که گوشی شما به طور مداوم به وسیله وای فای به اینترنت متصل باشد بعد از مدتی این افزایش دما را متوجه خواهید شد.

وجود اشکال در باتری یا شارژر را بررسی کنید

وجود مشکل در باتری تبلت از عوامل مهم در داغ شدن تبلت ایسوس است. باتری دارای عمر محدودی است و در اثر شارژ و دشارژ مداوم فاسد خواهد شد. بنابراین با بررسی سلامت باتری تبلت این موضوع را حل کنید. در مواردی که باتری قابل جداسازی است می توان ظاهر باتری را بررسی کرد. استفاده از باتری غیر اورجینال در تبلت می تواند باعث داغ شدن تبلت شود. همچنین اگر گوشی خود را با استفاده از شارژهای نامناسب و غیر استاندارد شارژ کنید گوشی شما آسیب خواهد دید. از دیگر مواردی که به باید به آن توجه کرد عدم استفاده از تبلت هنگام شارژ است.

برنامه های سنگین می توانند دمای تبلت را بسیار بالا ببرند

حتما هنگامی که با تبلت خود برنامه های سنگین اجرا می کنید متوجه بالا رفتن دمای آن شده اید. این افزایش دما هنگامی که برنامه اجرا شده نسبت به ساختار تبلت شما سنگین باشد، بیشتر خواهد بود. از آنجا که با بالارفتن حجم برنامه، نیاز به اشغال منابع توسط آن بیشتر می شود تبلت شما مدام در حالت پردازش قرار میگیرد و داغ تر خواهد شد. اگر تبلت شما در اثر استفاده از چنین برنامه های به طور چشمگیری داغ شد این برنامه ها را متوقف کنید. داغ شدن تبلت ایسوس در اثر استفاده از چنین برنامه هایی به طور دائم خطرناک خواهد بود.

تبلت را در محافظ غیر استاندارد قرار ندهید

هنگام انتخاب محافظ برای تبلت تنها به زیبایی آن محافظ توجه نکنید. اگر محافظی که برای تبلت خود انتخاب می کنید یک محافظ غیر استاندارد باشد که فاقد منافذ برای عبور هوا باشد، تبلت شما آسیب خواهد دید. اگر دمای تبلت شما بالا رفت با خارج کردن تبلت خود از چنین قابی از آسیب به تبلت جلوگیری نمایید. اگر نتوانستید با استفاده از راه های پیشنهادی مشکل داغ شدن تبلت ایسوس را رفع نمایید با نمایندگی ایسوس تماس حاصل نمایید.

تبلت خود را از وجود برنامه های مخرب پاک کنید

از عواملی که می تواند باعث داغ شدن تبلت ایسوس شود ویروسی شدن تبلت می باشد. ویروس ها و بدافزار ها با اشغال منابع تبلت میزان پردازش را بالا می برند و دمای تبلت را به طور چشمگیری افزایش می دهند. شما باید به برنامه هایی که در تبلت نصب می کنید توجه داشته باشید و از نصب برنامه ها از منابع ناشناخته و غیر معتبر خودداری کنید. همچنین فایل هایی که از سلامت آن ها مطمئن نیستید را از اینترنت دانلود نکنید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس در تهران با داشتن سابقه ای طولانی در فروش و تعمیر محصولات ایسوس اولویت کاربران این محصول هنگام خرید و تعمیرات محصولات این شرکت می باشد. کاربران محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس کلیه محصولات ایسوس را با قیمت مناسب تهیه نمایند. تمام این محصولات با گارانتی به شما عزیزان ارائه خواهد شد. بنابراین شما عزیزان می توانید خریدی با خیال آسوده داشته باشد و از اصالت کالای خود اطمینان داشته باشید.