گوگل سهام اچ تی سی را خریداری کرد

گوگل سهام اچ تی سی را خریداری کرد . پس از مدت ها رایزنی با مدیران اچ تی سی انجام شد. گوکل توانست مدیران اچ تی سی را قانع نماید تا بخشی از سهام خود را به کمپانی گوگل واگذارنمایند. گوگل توانست با پرداخت ۱٫۱ میلیارد دلار در شرکت اچ تی سی سهامدار شود و در بدنه ی مدیریتی این شرکت عظیم قرار بگیرد.

هدف از این کار فعالیت در تولید گوشی های پیکسل عنوان شده است. همانطور که می دانید گوگل بتازگی قصد ورود به حوزه ی گوشی های هوشمند را دارد و میخواهد علاوه بر موتور جستجو و شبکه های اجتماعی دراین مسیر نیز قدم بردارد.

خرید سهام اچ تی سی دربخش گوشی های هوشمند

خرید سهام اچ تی سی توسط گوگل دقیقا در بخش گوشی های هوشمند اچ تی سی انجام شده است. htc قصد ورود به بازارهای بین المللی را با گوشی های پیکسل دارد. گوگل سود بسیارزیاد کمپانی اپل را دیده است و بدش نمی آید دراین حوزه وارد شود.

تقریبا تمامی صاحب نظران معتقد هستند که دنیای آینده، دنیای موبایل ها هستن و کم کم رایانه ها جای خود را به تبلت و گوشی های هوشمند خواهند داد. بطور مثال هر فردی با خرید یک گوشی نت ۷ می تواند از یک دوربین حرفه ای برخوردارشود و یا با گوشی های اسمارت فون می تواند به یک غول سخت افزاری دست پیدا کند.

فواید همکاری گوگل و اچ تی سی

طبیعتا خرید سهام HTC توسط گوگل ، نه تنها برای گوگل بلکه برای اچ تی سی نیز مفید می باشد. اچ تی سی با این مبلغ گزاف می تواند اقدام به سرمایه گذاری در بخش تبلت خود نماید که نسبت به سایر رقبا از مزیت رقابتی کمتری برخوردار است. از طرفی همکاری با گوگل سبب خواهد شد تا نتایج ثبت شده در گوگل چربش بیشتری برای اچ تی سی پیدا کند. ادغام در دنیای امروزه بین کمپانی های بزرگ بیشتر دیده می شود. این ادغام ها نه تنها سبب افزایش بهره وری می شود بلکه اختلاط علمی را نیز سبب می گردد. این امر سبب پیشرفت های چشمگیری در عرصه علوم الکترونیکی می شود.

نگاهی به آینده ی اچ تی سی

ریک آسترلو، قائم‌ مقام واحد سخت ‌افزار گوگل در مورد مزیت گوگل سهام اچ تی سی را خریداری کرد و ادغام این دو کمپانی می‌گوید: به‌ موجب این معامله، تیمی از کارمنان مستعد اچ‌ تی‌ سی در قالب یک واحد تولید کننده‌ ی سخت‌ افزار به گوگل خواهند پیوست. کارکنان آینده‌ی گوگل، افراد بسیار با استعداد و فوق ‌العاده‌ای هستند .

پیش از این در جریان تولید محصولات سری پیکسل همکاری نزدیکی با آن‌ها داشته‌ایم و اکنون در خصوص پروژ‌ه ‌هایی که می ‌توانیم در قالب یک تیم با آن‌ها انجام دهیم، هیجان ‌زده‌ هستیم. این معامله یک مجوز غیر انحصاری برای حقوق معنوی اچ ‌تی‌ سی را نیز شامل می ‌شود. البته لازم به ذکر است ،  گوگل قرار نیست دربخش هدست وارد شود و این بخش در انحصار کمپانی اچ تی سی باقی خواهد ماند.

برنامه ی کسب و کار اچ تی سی

گوگل سهام اچ تی سی را خریداری کرد و با فراهم‌‌ کردن امکان تولید محصولات ساده‌ و دلپسند تر، بازده عملیاتی بالاتر و انعطاف ‌پذیری مالی، از استراتژی ادامه‌ دار تولید گوشی‌ هوشمند با برند اچ‌ تی ‌سی نیز پشتیبانی می‌کند. اچ ‌تی ‌سی کماکان از استعدادهای برتر مهندسی بهره خواهد برد؛ استعدادهایی که هم‌ اکنون در حال کار روی پرچم ‌دار بعدی اچ ‌تی ‌سی هستند. احتمالا اچ تی سی با این امر می تواند هزینه های آر اند دی خود را بشدت کاهش دهد و در این هزینه ها با گوگل شریک شود.

از طرفی هزینه های تبلیغات در امریکا و علی الخصوص در خود گوگل برای اچ تی سی کاهش پیدا خواهد کرد. ادغام با گوگل سبب افزایش اعتبار اچ تی سی و تایوانی ها خواهد شد. فرض نمایید چه افزایش اعتباری برای اچ تی سی رقم خواهد خورد بواسطه ی همکاری با گوگل؟ گوگل هم با این کار خط و نشان خوبی برای رقبای خود و بویژه اپل کشید و آنها را به یک مبارزه به تمام معنا دعوت کرد.

 

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل خدمات تخصصی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات موبایل را به کاربران تلفن های همراه ارائه می نماید. مدیریت این مجموعه جهت جذب پرسنل در هر بخش  سه عامل ؛  تخصص ، تجربه و تعهد را مد نظر قرار داده است. همچنین ابزار آلات مدرن جهت ارائه ی خدمات در هر بخش فراهم شده است.

واحدهای تعمیرات موبایل به صورت مجزا طراحی شده اند و در هر واحد خدمات مرتبط با یکی از برندهای تلفن همراه به کاربران ارائه می گردد. در این قسمت به ذکر نام هریک از واحدهای تعمیرات موبایل بسنده می کنیم. در صورت تمایل می توانید خدمات ما را درهرواحد مطالعه نمایید.

لینک های مفید

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی /  تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی / نمایندگی تعمیرات گوشی 

جهت مطالعه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات سایت ما را همراهی نمایید.