تعمیر موبایل سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی گوشی سامسونگ، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، تحت نظر مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل انجام می شود. تیم تعمیرات موبایل سامسونگ، برای عیب یابی و تعمیر و تعویض قطعات انواع گوشی های این برند از متدهای نوین تعمیراتی استفاده کرده و نهایت دقت را به خرج می دهند. به این ترتیب از آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری کرده و در جهت بازیابی کیفیت اولیه گوشی، تلاش می کنند. گفتنی است ضمانت نامه رسمی مرکز سخت افزار ایران، اصالت قطعات و کیفیت خدمات تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل Samsung را تضمین می کند. 

📱💡 “بی‌نظیرترین تجربه تعمیر موبایل سامسونگ را با ما تجربه کنید!” 💡📱

تعمیر موبایل سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ در تهران 

نمایندگی تعمیرات موبایل در مرکز سخت افزار ایران با هدف تسهیل و تسریع خدمات رسانی به کاربران محترم، شعب متعددی را در اقصی نقاط تهران راه اندازی کرده است. پرسنل مجرب و دوره دیده در هریک از این شعب فعالیت می کنند که سطح کیفی تعمیرات موبایل سامسونگ و سایر برندها را به میزان چشمگیری ارتقا داده اند.

همکاران ما با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و جدید، انواع گوشی های سامسونگ را عیب یابی و تعمیر می کنند. شما عزیزان می توانید برای تعمیر موبایل در ستارخان، امیرآباد، پیروزی، فرجام، ولیعصر و … با مرکز تخصصی تعمیر موبایل تماس بگیرید. همکاران ما هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهند تا خدمات مورد نظرتان را در اسرع وقت دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات گوشی سامسونگ طبق استانداردهای کارخانه و با استفاده از قطعات اصلی سامسونگ انجام می شود. تمامی خدمات کاملا تضمین شده است. 

تعمیرات گوشی سامسونگ در کرج

نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در کرج در خدمت شماست تا تعمیرات انواع گوشی های این برند را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و به شکل حرفه ای انجام دهد. تمامی مراحل بررسی، عیب یابی و تعمیر موبایل، تحت نظارت افرادی انجام می شود که دوره های فوق تخصصی را در مراکز معتبر گذرانده اند. 

کارشناسان مجرب IT توانایی این را دارند که ضمن بررسی دقیق قطعات و بخش های مختلف گوشی ، ایرادات دستگاه را به نحو احسن برطرف کنند. گفتنی است مرکز تخصصی تعمیرات موبایل کرج، به تمامی مناطق استان اعم از فردیس، صفادشت، اشتهارد، هشتگرد، نظرآباد، ماهدشت، محمدشهر، بهارستان، باغستان، شاهین ویلا، جوادآباد، رجایی شهر، حصارک و … خدمات رسانی می کند.

نمایندگی موبایل سامسونگ

گوشی های موبایل سامسونگ یکی از پرفروش ترین محصولات این برند میباشند. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند. اگر از کاربران گوشیهای تلفن همراه سامسونگ هستید و متوجه بروز اختلال در عملکرد گوشی عزیز خود شده اید، این شما هستید که لازم است با کسب اطلاعات دقیق در مورد جزییات تعمیری که قرار است روی دستگاه شما صورت بگیرد آماده ی انتخاب مرکز تعمیراتی معتبر شوید تا تضمین بخش سلامت دوباره ی گوشی خود باشید.

تعمیرات گوشی سامسونگ به دلیل ساختار ویژه و هوشمند تجهیزات آن، نیازمند حضور متخصصانی است که آشنایی جامعی با ساختار کلیه قطعات موجود در انواع گوشی های سامسونگ داشته باشند. خوشبختانه متخصصان حوزه تعمیر در نمایندگی گوشی سامسونگ ضمن آشنایی کامل در این زمینه آماده ی خدمت رسانی به شما کاربران گرامی در انواع زمینه های عیب یابی و تعمیر، ارائه ی تمامی سرویس های پس از فروش، ارائه ی لوازم جانبی با کیفیت و اورجینال سامسونگ و تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه های اصلی این برند معتبر میباشند. لازم به ذکر است  مرکزنمایندگی سامسونگ با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال سامسونگ شما را از خرید موارد مشابه و تقلبی موجود در بازار بی نیاز میکند.

تعمیر موبایل سامسونگ در غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید، می توانید برای تعمیر موبایل سامسونگ در تهران به نمایندگی تعمیرات موبایل در ستارخان مراجعه کنید. شعبه امیرآباد هم به صورت اکسپرس در خدمت شماست. ساکنین مناطق غربی از جمله اکباتان، شهرک غرب، شهران، پونک، شهر زیبا، سعادت آباد، صادقیه و … دسترسی راحت تری به این دو شعبه دارند. در عین حال، دیگر شعب این مرکز هم برای تعمیر موبایل Samsung در غرب تهران، در خدمت کاربران هستند.

تعمیر گوشی سامسونگ در شرق تهران 

برای تعمیر انواع مدل های گوشی سامسونگ در مناطق شرقی تهران (افسریه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه و حکیمیه) می توانید با شعبه پیروزی نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. شعبه پیروزی فاصله کمتری در مقایسه با دیگر شعب با مناطق شرقی تهران دارد.

تعمیرات موبایل Samsung در شمال تهران

مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران، خدمات مربوط به تعمیر گوشی سامسونگ در شمال تهران را از طریق شعب امیرآباد و دیگر شعب به متقاضیان ارائه می دهد. اگر ساکن تجریش، شمیرانات، شریعتی، نیاوران و … هستید، می توانید برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر گوشی samsung در تهران به این شعبه مراجعه کرده و یا با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما برای ارائه تخصصی ترین سرویس ها در کوتاه ترین زمان در خدمت شما عزیزان هستند.

تعمیرات گوشی سامسونگ در جنوب تهران

ساکنین مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس می توانند برای تعمیر موبایل سامسونگ در تهران، با شعبه فرجام تماس بگیرند. البته شعبه های دیگر نمایندگی تعمیرات موبایل هم در خدمت کاربران و مشتریان محترم هستند.

تعمیر گوشی سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ

گوشی های موبایل سامسونگ ممکن است به دلایل مشخص و یا حتی غیر مشخصی، با اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری متداول یا پیچیده ای روبرو شوند و موجبات نگرانی کاربران را فراهم آورند. چرا که امروزه به دلیل افزایش قیمت ارز، خرید گوشی جدید به سختی امکان پذیر است. انجام صحیح مراحلی چون تشخیص نوع خرابی و برطرف ساختن به موقع  زمینه ی آن، میتواند ضمانت بخش بازگشت سلامتی دستگاه باشد. همچینن به کارگیری از قطعات اورجینال و با کیفیت نیز، تاثیر بسزایی بر کیفیت تعمیر ایفا میکند که نباید از آن غافل شد. پس در مواقع بروز اختلال و خرابی، توصیه ی مهم ما به شما، مراجعه به مرکزمعتبر و استاندارد تعمیرات گوشی سامسونگ میباشد.

تعمیرات موبایل سامسونگ در محل

هزینه تعمیر موبایل Samsung

هزینه تعمیر موبایل سامسونگ یا هر برند دیگری، به نوع خرابی آن و میزان آسیب دیدگی قطعات بستگی دارد. درواقع باید دید کدام قطعات آسیب دیده اند و آیا می توان آنها را تعمیر کرد یا نه. سپس هزینه تعمیرات برآورد شده و به شما اعلام می گردد.

اگر در حین اجرای مراحل تعمیر، نیاز به تعویض قطعه ای باشد، قیمت نمونه جدید هم محاسبه شده و به این ترتیب، هزینه اولیه افزایش پیدا می کند. معمولا برای تعمیر نرم افزاری موبایل، نیاز به پرداخت هزینه زیادی نیست. اما هزینه تعمیر گوشی سامسونگ در صورت نیاز به تعویض قطعاتی مثل ال سی دی بالاست که شامل قیمت قطعه جدید هم می شود.

 

پذیرش و تحویل موبایل سامسونگ در محل

جهت دسترسی سریع تر به خدمات تعمیر موبایل سامسونگ، می توانید از سرویس پذیرش در محل استفاده کنید. به این معنی که کارشناس به آدرس مشتری اعزام شده و گوشی را تحویل می گیرد. سپس موبایل به مرکز تعمیرات منتقل شده و در آنجا توسط تعمیرکاران مجرب، بررسی و تعمیر می شود. پس از پایان عملیات تعمیر گوشی و تست دستگاه، موبایل در آدرس قبلی به مشتری تحویل داده می شود. برای استفاده از سرویس پذیرش و تحویل گوشی سامسونگ در محل، با همکاران ما در نمایندگی تعمیر موبایل تماس بگیرید.

خدمات نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

توجه به پارامتر های استاندارد هنگام تعمیر موبایل سامسونگ از ویژگی های نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ در مرکز سخت افزار  ایران است. توجه به این پارامترها باعث بازگشت کیفیت اولیه دستگاه پس از تعمیر می شود. این پارامتر ها تنها در مراکز مجاز تعمیر گوشی سامسونگ رعایت می شوند بنابراین از مراجعه به مراکز غیر معتبر خودداری کنید.

همچنین کلیه تعمیر کاران نمایندگی سامسونگ دارای دانش تخصصی در زمینه تعمیرات هستند و قادرند با به کارگیری این پارامتر ها کیفیت گوشی شما را به طور کامل برگردانند. در ادامه خدمات نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ به شما معرفی می گردد. این نمایندگی قادر به تعمیر و حل کلیه مشکلات موبایل می باشد که دیگر مراکز قادر به حل آن نیستند. این مرکز با داشتن تخصصی ترین کارگاه های تعمیر پاسخگوی مشکلات ایجاد شده در موبایل شما عزیزان خواهد بود.

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

از خدمات تخصصی در نمایندگی سامسونگ تعمیر تاچ موبایل سامسونگ است. کاربران موبایل سامسونگ جهت رفع مشکل تاچ گوشی خود می توانند به واحد تعمیرات گوشی سامسونگ در نمایندگی سامسونگِ مرکز سخت افزار ایران مراجعه نمایند. عیب یابی و تعمیر تاچ گوشی شما با نهایت دقت صورت خواهد گرفت. در صورتی که طبق نظر کارشناسان تعمیر تاچ گوشی ممکن نبود، تعویض این قطعه صورت می گیرد.

نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ آرشیو کاملی از قطعات اصل گوشی موبایل دارد و در صورت مراجعه به این نمایندگی تعویض تاچ گوشی شما با قطعه اصل صورت خواهد گرفت. کارشناسان نمایندگی سامسونگ دارای مهارت زیاد در تعمیر انواع مدل های گوشی سامسونگ می باشند و در کمترین زمان و با نهایت دقت مشکل گوشی شما را رفع خواهند کرد. توجه داشته باشید که نمایندگی تعمیرات سامسونگ نهایت امانتداری را در قبال موبایل تحویل گرفته شده رعایت می کند. این موضوع سبب شده است که هنگام تحویل موبایل خود جهت تعمیر ، هیچ نگرانی در مورد سلامت گوشی و یا محتویات آن نداشته باشید.

تعویض باتری گوشی سامسونگ

یکی از چالش های مهم برای دارندگان گوشی های همراه محدودیت عمر باتری موبایل است. باتری موبایل در اثر استفاده مداوم در مرور زمان کارایی خود را از دست می دهد و ضعیف می شود. اما شاید خرابی باتری مربوط به استفاده مکرر باتری نباشد و عدم نگهداری صحیح از آن موجب بروز این مشکل شده باشد. در مواقعی نیز تنظیمات گوشی شما می تواند باعث عدم کارکرد صحیح باتری باشد.

بنابراین شما می توانید با انجام یکسری تنظیمات باتری گوشی خود را تعمیر نمایید. در صورتی که نتوانستید باتری گوشی خود را تعمیر کنید باید به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید. نمایندگی موبایل سامسونگ دارای واحد های تعمیراتی می باشد که مجهز به پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر می باشد. تعمیر باتری موبایل سامسونگ در این نمایندگی به دست خبره ترین کارشناسان صورت می گیرد. این کارشناسان دارای مدارک بین المللی بوده و دارای تجربه بسیار زیادی در زمینه تعمیر موبایل هستند.

رفع مشکل گیر کردن موبایل سامسونگ روی لوگو

چنانچه در هنگام روشن کردن گوشی سامسونگ خود با مشکل گیر کردن روی لوگو روبرو شده اید، نرم افزار یا سیستم گوشی دچار اشکال شده است. چنین مشکلی آزار دهنده است، اما برای تعمیر گوشی سامسونگ می توانید چند اقدام ساده انجام دهید:

  • سافت ریست (soft reset): خاموش و روشن کردن معمولی دستگاه به عنوان سافت ریست شناخته می شود. اگر مشکل لحظه ای و ناشی از یک اختلال ساده باشد، با این کار رفع خواهد شد.
  • برداشتن و جایگذاری مجدد باتری: اگر باتری گوشی شما قابل برداشتن است، این کار را انجام دهید، 1 دقیقه منتظر بمانید و دوباره آن را جایگذاری کنید.
  • استفاده از حالت دانلود مود یا ریکاوری مود (Download and recovery mode): زمانی که نمی توانید به منوی گوشی دسترسی داشته باشید، باید از یکی از دو حالت دانلود یا ریکاوری مود استفاده کنید. در حالت دانلود مود می توانید سیستم عامل و سایر نرم افزارها را آپدیت کنید. در حالت ریکاوری مود هم گزینه های بازگردانی به تنظیمات کارخانه برای شما فراهم است.

برای راهنمایی بیشتر در خصوص این مشکل، با اپراتورها تماس بگیرید تا درخواست ارتباط با تکنسین نرم افزاری تعمیر موبایل سامسونگ برای شما ثبت شود. در نهایت تکنسین از پشت تلفن یا با ارسال راهنمای تصویری، شما را راهنمایی خواهد کرد.

تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

تعمیرات ال سی دی موبایل Samsung از جمله خدمات تخصصی قابل ارائه در واحد تعمیر موبایل سامسونگ می باشد. ال سی دی قطعه ی مهم و اصلی هر موبایل می باشد که می تواند تحت تاثیر عوامل مخربی چون ضربه و نفوذ مایعات شیمیایی دچار آسیب جدی شود و سیستم کاری گوشی را مختل کند.

بازیابی کارکرد ال سی دی های معیوب انواع گوشی های سامسونگ در نمایندگی تعمیرات سامسونگ توسط دانش مهندسین و کارشناسان مجرب و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیراتی شکل می گیرد. لازم به ذکر است که در صورتی که تعمیر ال سی دی موبایل سامسونگ مقدور نباشد، کارشناسان ما اقدام به تعویض قطعه با نمونه ی مشابه و اورجینال کرده و شما را در استفاده از دستگاهی بی نقص یاری می نمایند.

تعویض اسپیکر موبایل samsung

اسپیکر موبایل از قطعات مهم و حساسی است به مراقبت زیادی احتیاج دارد. علل مختلفی می توند موجب اختلال در عملکرد این قطعه شود. در نتیجه شما نیاز به تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ پیدا خواهید کرد. اختلال در اسپیکر گوشی می تواند بر اثر عوامل نرم افزاری و سخت افزاری رخ دهد. از علائم وجود اشکال در اسپیکر می توان به  خش خش در اسپیکر، قطع و وصلی صدا در اسپیکر و قطع شدن کامل صدا اشاره کرد.

اشکالات نرم افزاری بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییر تنظیمات صدای گوشی رخ دهد. در این صورت با تغییر تنظیمات و در مواردی با تنظیمات مجدد و یا بازگشت به تنظیمات کارخانه می توان مشکل را بر طرف کرد و تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ صورت گیرد. نصب برنامه های نا مطمئن و یا بدافزارها نیز از عوامل اختلال در عملکرد گوشی است. 

از عوامل سخت افزاری نیز می توان به قرار گرفتن گوشی در معرض رطوبت، افتادن، ضربه، گرد و خاک، مایعات و … اشاره کرد. در صورت بروز به مشکل در اسپیکر گوشی سامسونگ با مراجعه به نمایندگی سامسونگ تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ خود را به متخصصان ماهر نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ بسپارید.

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

دوربین موبایل از اجزای کاربردی این دستگاه هوشمند است که در صورت خراب شدن برای شما دردسرساز خواهد شد. از نکات اساسی در تعمیر دوربین گوشی سامسونگ عیب یابی دقیق این قطعه می باشد. 

عوامل مختلف نرم افزاری و سخت افزاری بر کارایی این قطعه تاثیر می گذارد. بعد از عیب یابی استفاده از دوربین و یا لنز اورجینال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر دوربین گوشی شما در این مرکز غیر معتبر تعمیر شود و از نمونه ی تقلبی در گوشی شما استفاده شود، سطح لنز دوربین در کوتاه مدت دچار خط و خش می شود. بنابراین دوربین گوشی عکس های بی کیفیتی را ثبت می کند.

علاوه بر مشکلات سخت افزاری، اختلالات نرم افزاری نیز باعث ایجاد مشکل در گوشی می شود. بد افزار ها با اختلال در کارکرد دوربین باعث ثبت عکس های بی کیفیت می شوند. این بد افزارها با تاثیر مستقیم بر دوربین گوشی باعث اختلال در عملکرد دوربین می شوند. در برخی موارد حذف این نرم افزار ها کیفیت و کارایی اولیه ی دوربین را به آن باز می گرداند. نمایندگی سامسونگ با ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر موبایل سامسونگ قادر به بازگردانی کیفیت اولیه به دستگاه خواهد بود.

تعمیر هارد گلکسی های سامسونگ

هارد بخش مهمی از هر گوشی موبایل از جمله گلکسی های سامسونگ است. یک اختلال جزیی در ساختار تشکیل دهنده ی هارد گوشی های سامسونگ نه تنها منجر به از بین رفتن اطلاعات درون دستگاه خواهند شد، بلکه باعث خاموشی کامل موبایل می شود. زمانی که گوشی خود را به شارژ می زنید؛ به هیچ عنوان آن را ریست نکنید. 

این کار در پیدایش اختلالات هارد دستگاه نقش پر رنگی دارد. آبخوردگی، نوسانات برق و اصابت ضربه نیز از دیگر دلایل خرابی هارد گوشی سامسونگ هستند. اگر موبایل روشن نمی شود و یا روی لوگو گیر می کند، برای بررسی وضعیت هارد به شعب نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید.

تعمیر آی سی شارژ موبایل های سامسونگ

گوشی های موبایل در برد اصلی خود دارای آی سی های کوچک و مهم بسیاری هستند. یکی از اصلی ترین آی سی های موجود بر روی برد گوشی سامسونگ و یا سایر برندهای موجود در بازار، آی سی شارژ است. خرابی IC شارژ گوشی می تواند به راحتی کارایی موبایل را مختل سازد. اصلی ترین نشانه ی خرابی آی سی شارژ، دیر شارژ شدن گوشی و یا به طور کلی شارژ نشدن آن است. 

اغلب اوقات کاربران عادی چنین مشکلاتی را به باتری گوشی ارتباط می دهند. اما جالب است بدانید که اختلالات موجود در پروسه ی شارژ شدن گوشی تنها 65 درصد به خرابی باتری مرتبط می شود. کارشناسان نمایندگی سامسونگ با اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه کلیه ی اختلالات آی سی شارژ را برطرف می نمایند.

تعمیر آی سی شارژ موبایل های سامسونگ

رفع مشکلات نرم افزاری گلکسی های سامسونگ

اختلالات نرم افزاری می تواند آن قدر شدت داشته باشد که به باتری و سی پی یو گوشی نیز فشار زیادی وارد سازد. معمولا اثرات مخرب نصب بدافزارهای گوناگون تنها با پاک کردن آن ها از بین نمی رود. از طرفی ممکن است یک تنظیم اشتباه در ساختار فنی اندروید گوشی های سامسونگ باعث اختلالاتی در بخش های مختلف سیستم چون دوربین، وای فای، بلوتوث و … شود. نمایندگی سامسونگ تمامی ایرادات نرم افزاری گلکسی های سامسونگ را طی مدت زمان کوتاهی تعمیر می کند.

باز کردن قفل اف آر پی گوشی سامسونگ

قفل اف آر پی یک سیستم کاربردی است که برای افزایش امنیت گوشی های اندرویدی اجرا می شود. هنگامی که قفل FRP سامسونگ فعال باشد، دسترسی به موبایل محدود می شود. اگر کسی گوشی را فرمت یا فلش کند؛ در حین پروسه ی فلش کردن نیازمند وارد کردن جیمیل و رمز عبوری است که در حالت کلی تنها مخصوص صاحب گوشی است. 

در صورتی پروسه ی ریست کردن موبایل ضرورت یابد و صاحب دستگاه رمز آن را فراموش کرده باشد، باید با اعمال تکنیک های تخصصی ویژه ای قفل اف آر پی را باز کرد. کارشناسان نمایندگی سامسونگ این فرآیند را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

رفع ایرادات وای فای موبایل سامسونگ

وای فای یکی از قابلیت های مهم و اصلی گوشی های هوشمند امروزی به شمار می رود. زمانی که امکان اتصال به وای فای موبایل وجود نداشته باشد، استفاده از ابعاد دیجیتال گوشی موبایل به چرخیدن میان اطلاعات درون هارد و ثبت و ضبط عکس و ویدئوی جدید ختم می شود. خوشبختانه ایرادات وای فای گوشی معمولا یک تداخل نرم افزاری جزیی است که حتی با یک ری استارت کردن ساده ی دستگاه نیز برطرف می شود.

اما در این بین ممکن است کش اندروید نیز سد راه روشن شدن وای فای باشد. اگر پس از پاک کردن کش اندروید و ری استارت کردن موبایل همچنان با ایراداتی در وای فای دستگاه رو به رو هستید؛ به نمایندگی سامسونگ مراجعه نمایید. اتصالی مدارهای گوشی و خرابی مودم داخلی آن دو دلیل فنی خرابی وای فای گوشی های سامسونگ هستند. برای رفع این دو مشکل، اعمال تعمیرات تخصصی الزامی است.

تعمیر گوشی سامسونگ

سوالات کاربران موبایل سامسونگ

چرا گوشی های سامسونگ داغ می شوند؟

یکی از مشکلاتی که کاربران برخی از مدل های گوشی سامسونگ از بروز آن شکایت می کنند، داغ شدن این دستگاه است. البته این مشکل محدود به این برند نیست و در گوشی و تبلت های دیگر برندها هم کم و بیش مشاهده می شود. معمولا داغ شدن موبایل سامسونگ و دیگر برندها مربوط به مشکلات و ناهماهنگی های نرم افزاری است. پیش از اقدام به تعمیر موبایل سامسونگ، برنامه های پر مصرف را ببندید و گوشی را از شارژ خارج کنید. همچنین مطمئن شوید که هنگام تماس تلفنی، دیتا و GPS گوشی خاموش است. اگر مسئله حل نشد، احتمالا ایراد از برد، مدار شارژ یا باتری بوده و نیاز به تعمیر گوشی سامسونگ به صورت تخصصی است. بهتر است در این شرایط از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید تا موبایل را عیب یابی و تعمیر کند.

چرا موبایل سامسونگ هنگ می کند؟

هنگ کردن یا لگ زدن هم مشکل دیگری است که کاربران زیادی برای برطرف کردن آن از کارشناسان نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ کمک می گیرند. اگر گوشی شما تنها هنگام یک بازی یا برنامه خاص هنگ می کند، بهتر است آن برنامه یا بازی را پاک کنید. گاهی نیاز به انجام فرایند هارد ریبوت است تا مشکل حل شود. در نهایت و به عنوان آخرین راهکار، باید گوشی را ریست فکتوری کنید. به تنظیمات گوشی رفته و سپس به مسیر Backup & Reset > Factory Reset بروید. در صورتی که مشکل هنگ کردن موبایل سامسونگ با این اقدامات برطرف نشد، بهتر است برای عیب یابی و تعمیر تخصصی گوشی، از تکنسین های مجرب در این حوزه کمک بگیرید.

علت کم شدن صدای گوشی سامسونگ چیست؟

مسئله دیگری که تکنسین های تعمیر موبایل سامسونگ آن مواجه می شوند، مربوط به قطع شدن صداست. به این معنی که صدای گوشی کم شده و یا به طور کامل قطع می شود. ریست کردن گوشی در این شرایط، ساده ترین راه حل است. پس از آن کد دستوری #*۰#* را وارد کرده و از بین گزینه های نمایش داده شده، اسپیکر را انتخاب کنید. با این کار، عملکرد بلندگو را تست کرده و مطمئن می شوید که درست کار می کند یا نه. همچنین بد نیست که گوشی را در حالت امن راه اندازی کنید تا برنامه های مشکل دار مشخص شوند. ریست فکتوری هم راهکار دیگری است که به حل مشکل کم یا قطع شدن صدای گوشی سامسونگ کمک می کند؛ البته قبل از انجام دادن این کار، حتما از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.

علت توقف ناگهانی برنامه ها در گوشی سامسونگ چیست؟

علت اصلی توقف ناگهانی برنامه ها در گوشی سامسونگ این است که اطلاعات زیادی را در حافظه اندروید به صورت کش ذخیره کرده اید. همچنین کمبود فضای ذخیره سازی داده های برنامه نیز می تواند به عنوان علت دیگر توقف ناگهانی برنامه ها در گوشی سامسونگ شناخته شود.

وجود ایراد در رم دستگاه، بروز مشکلات نرم افزاری و گاها سخت افزاری نیز باعث متوقف کردن برنامه های گوشی می شوند. در این شرایط می توانید از متخصصان تعمیر موبایل سامسونگ که در این زمینه دارای مهارت و تجربه هستند، درخواست کمک کنید.

علت عدم تشخیص حسگر انگشت در موبایل سامسونگ چیست؟

از کار افتادن حسگر انگشت در موبایل سامسونگ می تواند دلایل سخت افزاری یا نرم افزاری داشته باشد. یکی از علت های کار نکردن حسگر انگشت، کثیف بودن سنسور انگشت است. در این حالت سنسور قادر به شناسایی انگشت شما نخواهد بود.

علاوه بر این، عدم به روز رسانی گوشی نیز می تواند باعث عدم تشخیص حسگر انگشت در موبایل شود. معیوب بودن الگوی اثر انگشت و بروز مشکل در میزان حساسیت صفحه نمایش به عنوان علت های دیگر عدم تشخیص حسگر انگشت شناخته می شوند.

مشکل سایه انداختن صفحه نمایش موبایل های سامسونگ چیست؟

یکی از اصلی ترین دلایل بروز سایه افتادن روی صفحه نمایش گوشی سامسونگ به مشکلات فنی صفحه نمایش مربوط می شود. این مشکل که در پنل های جدید بیشتر اتفاق می افتد، ممکن است به دلیل خرابی و سوختن پیکسل های نمایشگر رخ دهد.

مشکل سایه افتادن روی صفحه نمایش گوشی به راحتی قابل تعمیر نیست و غالبا باید از طریق نمایندگی های تعمیر موبایل سامسونگ اقدام به تعویض قطعات کرد. برای رفع موقتی این مشکل می توانید روش های کم کردن روشنایی صفحه نمایش، استفاده از گزینه اسکرین تایم اوت، استفاده از گزینه Dark Mode و فعال کردن حالت Immersive را به کار ببرید.

آیا تعمیرات موبایل سامسونگ گارانتی دارد ؟

بله تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات گوشی های سامسونگ با گارانتی انجام می شود.

آموزش تعمیر گوشی سامسونگ

موبایل های سامسونگ دارای ساختار با کیفیتی هستند و به ندرت دچار اختلال می گردند. اما این ساختار با کیفیت مصون از خرابی نبوده و همواره در معرض استهلاک قرار دارد. چند ساعت خرابی موبایل به دلیل نقش پر رنگی که این دستگاه در زندگی امروزی افراد دارد، دردسرساز است. برای تعمیر اختلالات سخت افزاری و تداخلات نرم افزاری گلکسی های سامسونگ، نمایندگی سامسونگ مناسب ترین گزینه ی انتخابی است.

این مرکز هر آنچه برای ترمیم و بازیابی کیفیت موبایل های برند محبوب سامسونگ نیاز باشد را در مدت زمان کوتاهی عرضه می نماید. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از روند تعمیر موبایل های سامسونگ و رفع ایرادات فنی آن ها از مطالب آموزشی نمایندگی رسمی سامسونگ نیز استفاده کنید.

20 پاسخ

  1. سلام فلش چراغ قوه گوشیم ضعیف شده نورش ریست فکتوری کردم درست نشد چیکار باید بکنم

  2. سلام خسته نباشید.من یک گوشی سامسونگ A12 دارم والان مشکل اصلیش اینه که سیم کارتی قبلا باهاش ریجستری شده بهش کلا دسترسی ندارم که بتونم انتقال مالکیت بدم شاید سیم کارت سوخته باشد.شما میتونید این مشکل رو برطرف کنید.

    1. سلام دوست عزیز.لطفا با سامانه همتا تماس بگیرید

  3. سید مجتبی گفت:

    سلام ببخشید من گلس فنی گوشیم میخواستم تعویض کنم کوشی سری z fold 3 راهنمای میکنید

    1. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با شماره های سایت تماس بگیرید.

      1. سلام من گوشی s5دارم ی مدت هی روشن خاموش میشه هیچکاری نمیتونم باش کنم یه مدت ازش استفاده نکردم و الان دوباره روشنش کردم همون مشکل رو داره چیکارش کنم

        1. سلام دوست عزیز نیاز هست که حتما توسط تکنسین بررسی بشه، چنانچه در تهران ،کرج یا مشهد تشریف دارین لطفا به یکی از شعبه های ما مراجعه کنید. چنانچه در سایر شهر ها هستین میتونید از طریق پستی دستگاه خودتون رو به شعبه امیرآباد ارسال کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

  4. گوشی a21s دارم چرا زمانیکه میرازمش روی زمین یا روی میز تاچش از کار می افته؟

    1. سلام دوست عزیز. دستگاه شما باید توسط تکنسین های تعمیر گوشی سامسونگ ابتدا باید عیب یابی شود اگر از تاچ و ال سی دی باشد باید تعویض شود.

  5. سلام من تازه a72 خریدم ریجستر‌ هم کردمش انا سیمکارت به هیچ عنوان بالا نمیاره‌ بردم میگن مشکل از نرم‌افزار و یه تومن میخواد درست بشه درسته؟

  6. سلام من گوشیم a51 , قبلا خیلی خوب بود اصلا داغ نمیشد و مال ویتنامم بود .. الان ال سی دیش شکست بردم نمایندگی گف ال سی دی اصل میندازه و انداخت ، اما گوشیم مثل قبلش اصلا نیس و از پس برنامه هایی هم ک قبلا بر میومد هم دیگ بر نمیاد و خیلی داغ میشه و نمیشه ازونا استفاده کرد ..
    میتونه دلیلش تعمیرشون باشه?

  7. مصدق فضلی پور گفت:

    با سلام و خسته نباشیدخدمت شما و همکاران زحمت کشتون، کوشی من a21s هستش که در هنگام بروز رسانی نرم افزار دیگه گوشی بالا نیومد و مراجعه کردم تعمیرگاه و گفتن باید فلش بشه و گوشی فلش کردن بعداز فلش بالا میومد ولی در عرض ده دقیقه دوباره خاموش می شد و لگو سامسونگ میومد روی صفحه و آنتن مبایل هم بالا نمیومد گفتن این از حاردشه و باید عوض بشه من اشتباه کردم نمایندگی معتبر نبردم البته توی شهر ما نمایندگی نداره بخاطر همین اشتباه کردم هاردش عوض کردم گوشی روشن میشه ولی آنتن مبایل بالا نمیاد . ممنون میشم راهنمایی کنید یا آدرس بدین من بیام خدمتتون . ( من گچساران سکونت دارم استان کهگیلویه و بویراحمد ) ممنون

    1. دوست عزیز با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید تا جهت ارسال پستی گوشی سامسونگ که فرمودین، راهنماییتون کنن

  8. محدثه عبدی گفت:

    سلام. روزتون به خیر. گوشی سامسونگم ال سی دیش شکسته بود به یکی از شعبه هاتون مراجعه کردم و درستش کردن برام و خیلی راضیم. خدا خیرتون بده.

    1. سلام دوست عزیز. خداروشکر

  9. فیاض چراغی گفت:

    سلام ببخشید من گوشی سامسونگ مدل A51 دارم که خودبخود ریستارت میشه بعضی وقتا هم روی لوگو گیر می‌کنه.میشه بپرسم مشکل از چیه؟

  10. چرا دوربین من می‌لرزه ؟!

    1. سلام. احتمالا ایراد از لنز یا قطعات دوربین موبایل است. دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛

  11. امیرمهدی گفت:

    من گوشیم میکروفنش خراب شده باید چیکار کنم a32

    1. سلام دوست عزیز. نیاز به تعویض میکروفن موبایل سامسونگ است. جهت دریافت خدمات با شماره های سایت تماس گرفته همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =