تعمیر موبایل اچ تی سی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

متخصصان و کارشناسان تعمیر موبایل اچ تی سی در نمایندگی موبایل به دلیل بهره‌ مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن بروزترین دانش فنی تعمیر گوشی های هوشمند می توانند نیازهای شما را برطرف سازند. نمایندگی اچ تی سی   با داشتن ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی گوشی های هوشمند می باشد. گوشی های هوشمند مانند موبایل های تولیدی اچ تی سی  از یک فناوری پیچیده بهره می برند. تعمیر فناوری های پیچیده نیازمند دانش و هوش کافی می باشد که این موارد در کارشناسان ماهر تعمیر موبایل اچ تی سی خدمات تخصصی را به کاربران موبایل های این برند ارائه می نمایند.

شکی نیست که گوشی‌های موبایل اچ تی سی از جمله گوشی‌های با کیفیت و خوب  موجود در بازار هستند، اما به هر صورت این گوشی ها نیز ممکن است دچار مشکل شوند، در این صورت بهتر است از نظر و مشاوره یک کارشناس متخصص در این زمینه بهره مند شوید. مرکز تعمیرات موبایل متشکل از کادری مجرب و کار آزموده در زمینه تعمیر گوشی های اچ تی سی آمادگی لازم را برای ارائه این خدمات در بالاترین کیفیت به شما مشتریان محترم را دارا می باشد.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”5751″ img_size=”full” alignment=”center” size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی

نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی ، به صورت همه جانبه و تخصصی به ترمیم انواع مشکلات گوشی های این شرکت اشتغال دارد. این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، خدمات با کیفیتی را در زمینه تعمیرات گوشی های هوشمند به کاربران محترم ارائه می دهد. مهندسین ارشد IT بر فرایند ترمیم گوشی نظارت دارند و از بروز هرگونه خطا در اجرای مراحل جلوگیری می کنند. تعمیر و تعویض ال سی دی، تعویض باتری، تعمیر تاچ، تعمیر دوربین، تعویض گلس موبایل htc، فلش نرم افزاری، ویروس کشی، تعمیر و تعویض برد آسیب دیده، تعویض خازن های معیوب، تعمیر آی سی تغذیه و اقداماتی از این دست، مهم ترین خدمات نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی به شمار می روند. این مرکز خدمات خود را با گارانتی یک ماهه همراه کرده تا کاربران بتوانند هرگونه خطا یا مشکل احتمالی را به شکل حرفه ای پیگیری کنند.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”7127″ img_size=”full” alignment=”center” size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر تخصصی موبایل اچ تی سی

تعمیر موبایل اچ تی سی نیازمند دانش و مهارت و همچنین بهره مندی از ابزارآلات مدرن می باشد. لذا جهت تعمیرات تخصصی گوشی های این برند ، استفاده از تعمیرکاران مبتدی و عام صدمات جبران ناپذیری به موبایل های اچ تی سی  وارد خواهد نمود.

تعمیر اچ تی سی  در مراکز غیر مجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد، بلکه صدمات جدی به دیگر بخش‌های دستگاه وارد خواهد کرد و هزینه گزافی را به  شما تحمیل خواهد کرد.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

چرا گوشی اچ تی سی به وای فای وصل نمی شود؟

ممکن است به هر دلیلی گوشی موبایل اچ تی سی به وای فای وصل نشود. یا با وجود وصل بودن نوسان داشته باشد، برای پیدا کردن دلیل اینکه چرا گوشی اچ تی سی به وای فای وصل نمی شود، ابتدا گوشی خود را ریست کنید، این کار ممکن است مشکل را حل کند. اگر مشکل حل نشد در مرحله بعد به تنظیمات گوشی رفته و در قسمت وای فای شبکه‌ای که می‌خواهید، به آن متصل شوید را پیدا کنید و مجدد سعی کنید با آن اتصال برقرار کنید.

در صورت تداوم خرابی در مرحله بعد شما برای رهایی از این مشکل باید نام شبکه را حذف کنید و دوباره شبکه اینترنت را روی گوشی خود تعریف کنید و مجدد رمز عبور بدهید و بعد وای فای خود را یک بار روشن و خاموش کنید. بعد از چند ثانیه به شبکه مورد نظر خود وصل شوید. اگر با انجام دادن همه این کارها مشکل همچنان وجود داشت، می‌توانید کارشناسان تعمیر موبایل اچ تی سی کمک بگیرید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

خاموش شدن ناگهانی گوشی اچ تی سی

خاموش شدن ناگهانی گوشی اچ تی سی از متداول ترین مشکلات این برند محسوب می شود. بسیار پیش آمده که دارندگان این گوشی در هنگام استفاده از آن با مشکل خاموش مواجه شده اند. برای رفع این مشکل بهتر است ابتدا گوشی به حالت تنظیمات کارخانه باز گردد این کار موجب می شود تمام تغییراتی که روی گوشی اعمال شده به حالت اولیه خود باز گردد.

اگر بعد از انجام این مراحل همچنان مشکل تداوم داشت بهتر است یک آنتی ویروس مطمئن روی گوشی خود نصب کنید چرا که احتمال دارد این مشکل خاموش و روشن شدن به خاطر تاثیر یک بد افزار باشد. راه حل دیگری که برای حل این مشکل می توان ارائه داد برگرداندن سیستم عامل به نسخه قبل از آپدیت است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

پایین بودن سرعت گوشی اچ تی سی

 پایین بودن سرعت گوشی یکی از عوامل کلافگی صاحبان این وسیله هوشمند محسوب می شود. این مشکل می تواند علت های مختلفی اعم از مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری داشته باشد. حال اگر گوشی شما سرعت پایینی دارد، برای رفع این مشکل بهتر است اولین اقدام بررسی حافظه گوشی باشد تا از میزان پر بودن حافظه اطلاع کافی پیدا کنیم و در صورت لزوم آن را تخلیه کنید.

در مرحله بعد به سراغ فایل‌ها و نرم افزارهای نصب شده روی گوشی  رفته و آنها را بررسی کنید. اگر مشکل تداوم داشت، باید دستگاه گوشی را روت و نرم افزارهای آن را دوباره آپدیت کرد. با انجام دادن این روش ها به احتمال زیاد مشکل گوشی حل خواهد شد اما در صورت عدم رفع مشکل بهتر است به نمایندگی رسمی تعمیر گوشی اچ تی سی مراجعه فرمایید. کارشناسان ما همه روزه آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما عزیزان هستند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

آنتن‌دهی پایین گوشی اچ تی سی

 از متداول ترین مشکلات گوشی‌های هوشمند مانند گوشی اچ تی سی آنتن‌دهی ضعیف و یا عدم آنتن‌دهی است که برای بسیاری از صاحبان گوشی هوشمند در زمان های حساس استفاده از آن پیش آمده است. اولین اقدام در این زمینه می تواند جابه جایی و رفتن به محلی باشد که آنتن دهی بهتر انجام شود. بعد از اینکه با تغییر محل هم مشکل حل نشد، به تنظیمات شبکه گوشی بروید و تنظیمات آن را بررسی نمایید. از علت های اصلی آنتن‌دهی پایین گوشی‌های اچ تی سی به هم ریختن تنظیمات پیش فرض گوشی است برای رفع مشکل آنتن‌دهی گوشی تنظیمات آن را بررسی کنید.

برای این کار، می‌توانید دستورالعمل تنظیمات مدل گوشی خود را در اینترنت سرچ کنید. سپس با استفاده از این دستورالعمل، تنظیمات گوشی خود را به حالت پیش فرض برگردانید. در صورتی همچنان مشکل ادامه داشت، گوشی را به تنظیمات اولیه و وبازگشت به تنظیمات کارخانه برگردانید( این کار اطلاعات موجود در گوشی شما را پاک می کند).

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های واحد تعمیر موبایل اچ تی سی

هزینه ی مناسب و ارائه خدمات با کیفیت از مزیت های این مرکز می باشد. خدمت ‌رسانی به مشتریان و پیگیری مشکلات آن‌ها در نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی، به شدت مورد تأیید و کنترل مدیریت است و یکی از اهداف و آرمان های مرکز می باشد. کارشناسان بخش فروش و تعمیر اچ تی سی ملزم به ارائه تخصصی ترین خدمات پس از خرید و نصب هر محصول هستند. این موارد سبب می شود اطمینان خاطر مشتری از کیفیت محصولات htc و خدمات پس از فروش آن حاصل شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

خدمات تخصصی تعمیر موبایل اچ تی سی

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • برطرف کردن مشکل هنگ و ریست در گوشی
  • تعمیر معایب میکروفن، تعمیر موبایل اچ تی سی
  • تعمیر عدم کارکرد دوربین موبایل
  • تعمیرات مموری کارت تعمیر موبایل
  • تعمیر عدم کارکرد ویبره، تعمیر موبایل اچ تی سی
  • تعمیر موبایل در صورت عدم کارکرد تاچ
  • تعمیر عدم کارکرد ال سی دی موبایل
  • تعمیر عدم کارکرد بلوتوث موبایل
  • تعمیر موبایل در صورت عدم کارکرد USB
  • تعمیر مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل
  • مشکل عدم خواندن سیم کارت در گوشی

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • تعمیر و رفع ایراد مشکلات بلوتوث موبایل
  • رفع ایراد مشکلات سیم کارت
  • رفع ایراد مشکل ویبره، تعمیر موبایل اچ تی سی
  • رفع ایراد مشکل پرش صفحه نمایش موبایل
  • رفع ایراد مشکل باطری، تعمیر موبایل اچ تی سی
  • رسوب زدایی موبایل با تینر فوری
  • رسوب زدایی موبایل با اولتراسونیک
  • شوک دادن باطری، تعمیر موبایل اچ تی سی
  • تست تغذیه قطعات، تعمیر موبایل اچ تی سی
  • تست افت ولتاژ تعمیر موبایل
  • تست صدای اسپیکر تعمیر موبایل

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نگاهی به تاریخچه ی اچ تی سی

Htc مخفف عبارت  High Tech Computer Corporation  یک شرکت تایوانی است که در سال ۱۹۹۷ توسط چروانگ و پیتر چو پایه گذاری شد . فعالیت های اولیه ی این شرکت در زمینه ی ساخت نوت بوک ها بود . اما از سال ۱۹۹۸ وارد بازار تلفن همراه شد و به ساخت گوشی ها ی هوشمند و لمسی پرداخت .  در سال  ۲۰۰۰ ،  اولین تلفن هوشمند اچ تی سی عرضه شد .

این گوشی یکی از اولین موبایل های لمسی دنیا محسوب می شود. در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ نیز به ترتیب نخستین گوشی Smart Music مبتنی بر سیستم عامل موبایل مایکروسافت و نخستین دستگاه با سیستم عامل مایکروسافت و پشتیبانی از نسل سوم مخابرات توسط شرکت اچ تی سی ساخته و روانه بازار شد .

در سال ۲۰۰۵، اولین تلفن همراه ۳G برپایه ویندوز موبایل توسط این شرکت تولید شد. این تلفن ، یک انقلاب در زمینه تولید گوشیهای هوشمند بحساب می آمد و تمامی کمپانی های ساخت گوشیهای همراه نیز در این زمینه سرمایه گذاری کردند . از سال ۲۰۰۸،   HTC Dream  به عنوان اولین تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید ، به بازار عرضه شد.

در سال ۲۰۱۱، کنگره ی جهانی موبایل اچ تی سی را به عنوان تولید کننده ی برتر سال معرفی کرد .  در آوریل ۲۰۱۱ این شرکت از نظر سهم بازار تلفن‌های همراه (هوشمند و غیرهوشمند) بعد از اپل و سامسونگ در رده ی  سوم قرار گرفت. از سال ۲۰۱۰ منازعات حقوقی برسرحق اختراع برخی فن آوری ها بین دو شرکت اچ تی سی و اپل در گرفت . این منازعات در سال ۲۰۱۲ پس از امضای یک توافق ده ساله بین دو شرکت پایان یافت .

می توان گفت ؛ شرکت اچ تی سی از جمله شرکت هایی است که در سی سال اخیر در زمینه ی صنعت موبایل پیشرفت بسیاری داشته و خیلی سریع  به عنوان یکی از غول های بازار موبایل  تبدیل شده است . این شرکت با روی آوردن به گوشی های اندرویدی توانست مشتریان بسیاری را جذب کند .  این روزها   HTC   تلفن های همراه خوبی را می سازد و هرسال یک تلفن به بازار عرضه می کند . اکنون  تلفن همراه HTC One M8 بهترین گوشی این برند محسوب می شود .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” type=”vc_default” bg_color_value=”#f2f2f2″][vc_column][vc_column_text]

مشکلات موجود در موبایل اچ تی سی

پیشرفت علم همواره در جهت رفاه بشر بوده است و  گوشی های هوشمند نتیجه ی  بخشی ازتلاش بشر بوده اند. این وسایل ارتباطی با تمام قابلیت هایی که دارد ، گاهی ممکن است ، دچار مشکل شود. در این بخش به ذکر برخی از خرابی ها و مشکلاتی که ممکن است برای گوشی تلفن اچ تی سی  پیش بیاید اشاره می کنیم .

گوشی های عادی:  گوشی اگر از نوع ساده یا به بیان عامیانه دکمه ای باشد ممکن است در کارکرد دکمه ها با مشکلات حادی مواجه شود. این مشکلات معمولا در صفحه کلیدها به دلیل استفاده زیاد رخ می دهد. مشکل در سوکت ها، عدم شارژ درست، بهم ریخته شدن برنامه ها را می توان جزء سایر مشکلات گوشی های عادی نام برد.

گوشی های هوشمند: در مورد گوشی های هوشمند اچ تی سی  علاوه بر مشکلات ذکر شده می توان به مشکلات مربوط به صفحه تاچ، عدم اتصال به اینترنت، اجرا نشدن برنامه های موجود، بد افزارها و ویروس ها و بسیاری از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دیگر اشاره کرد. این توضیحات نشان می دهد که گوشی های هوشمند بیشتر از گوشی های عادی در معرض خرابی می باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

بررسی دو مدل از گوشی های اچ تی سی

 شرکت اچ تی سی در جهان به عنوان  تولید کننده ی موبایل، شناخته شده است و معمولا از این شرکت را به عنوان تولید کننده ی موبایل یاد می شود . این در حالی است که این شرکت تبلت نیز تولید می کند . علاوه بر موبایل و تبلت  شرکت اچ تی سی  به سفارش شرکت های دیکر محصولاتی با برند آن ها نیز تولید می کند . از معروف ترین موبایل های تولید شده توسط این شرکت می توان به ، سری موبایل های HTC one  اشاره کرد . از میان تبلت های این برند ، تبلت HTC Nexus را می توان به عنوان پرطرف دارترین محصول در بین تبلت های این شرکت معرفی کرد . ONE X و ONE S   اولین گوشیهای سری ONE اچ تی سی هستند .

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

HTC ONE S

این گوشی  در بین موبایل های شرکت اچ تی سی ،  در میان محصولات  میان رده به حساب می آید . از مشخصات این گوشی  می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • استفاده از دو پردازنده پیشرفته .
  • دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED.
  • ضخامت  ۸ میلیمتر :  همین باریکی   HTC ONE S آن را به عنوان محصولی متمایز مطرح نموده است .
  • گیرنده GPS .
  • دوربین دوم به همراه امکان تماس تصویری و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی .

[/vc_column_text][vc_column_text]

HTC ONE X

محصولی  دیگراز سری گوشی های اچ تی سی است که  تفاوت چشمگیری با مدل های قبلی ندارد.از ویژگی های آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • پروفایل باریک و بدنه یک تکه پلی کربناتی
  • یک پردازنده چهار هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی
  • حافظه ی ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت .
  • از لحاظ دیگر امکانات تفاوت چندانی با ONE S ندارد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

HTC ONE

 گوشی های  HTC ONE X و HTC ONE S  بازار چندان موفقت آمیزی نداشتند . به همین دلیل شرکت اچ تی سی تمامی توان خود را برروی ساخت یک گوشی جدید متمرکز کرد و با تولید گوشی  HTC ONE  توانست تاحدودی انتظارات را برآورده کند . ویژگی های این موبایل در ذیل ذکر می شوند :

  • استفاده از بدنه ی فلزی که دوام و زیبایی محصول را دوچندان کرده است .
  • استفاده از پردازنده ۴ هسته ای ، با چهار هسته ۱٫۷ گیگاهرتزی .
  • گرافیک ۳۲۰ Adreno .
  • صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با تراکم و رزولوشن بالا .
  • طول عمر باتری مناسب به واسطه ی باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری .

[/vc_column_text][vc_column_text]

HTC ONE MAX  و HTC Desire

این دو مدل ، در مقایسه با  HTC ONE از کیفیت پایین تری برخوردارند و  محصولاتی بین تبلت و موبایل هستند که با عنوان فبلت از آن ها یاد می شود . فبلت های (اچ تی سی)  توانستند نظر بسیاری از علاقمندان به گوشی های هوشمند بزرگ را به خود جلب نمایند .  زیرا علاوه بر نمایشگر بزرگ  و طول عمر باتری ، برای گوش دادن به موسیقی و دیدن فیلم بسیار مناسب هستند . سری دیزایر اچ تی سی ، عموما فبلت های میان رده محسوب می شوند. صفحه نمایش بزرگ ، اسپیکرهای با کیفیت ، ساختار محکم، دوربین ضعیف از مشخصاتی است که شامل اغلب گوشی های سری دیزایر اچ تی سی می شود.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل ، انجام کلیه ی امور مربوط به فروش ، تعمیرات و خدمات پس از فروش برندهای تلفن همراه  را بر عهده دارد . مرکز تعمیر موبایل اچ تی سی ، جهت افزایش تمرکز تعمیرکاران خود ، اقدام به پارت بندی بخش تعمیرات نموده است. هر کدام از محصولات این شرکت ، در پارت تخصصی خود ، عیب یابی و تعمیر می گردد .مرکز تعمیرات موبایل ، مفتخر است که با تعهد کاری بالای کارکنان خود ، توانسته اعتماد شما کاربران گرامی را در طول سالها فعالیتش به دست آورد .  در صورتی که مایل به آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات موبایل  هستید ، وارد صفحه ی مربوط شده و خدمات را مطالعه نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

لینک های مفید

 تعمیرات موبایل / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل اچ تی سی / تعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل بلک بری / تعمیر موبایل نوکیا / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل موتورولا / تعمیر موبایل مایکروسافت / تعمیر موبایل ایسوس / تعمیر موبایل ایسر / نمایندگی دل / بازار موبایل در ایران / پرفروش ترین گوشی تلفن همراه / تعمیر موبایل آیفون / تعمیر موبایل / تعمیر تخصصی موبایل /  نمایندگی تعمیر موبایل

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]