تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ از جمله خدمات تخصصی است که در صورت بروز مشکل در عملکرد تاچ گوشی انجام می شود. دارندگان گوشی های تلفن همراه می توانند در صورت مواجه با مشکل کار نکردن تاچ پد گوشی تلفن همراه شان به مرکز تعمیرات تاچ موبایل مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازند. تاچ و ال سی دی گوشی های برند سامسونگ معمولا به هم چسبیده اند و در زمان آسیب دیدگی  تاچ ال سی دی، کل نمایشگر باید تعویض شود. 

برای تعمیر و تعویض تاچ گوشی ، به مرکز تعمیرات موبایل اعتماد کنید. این مرکز به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات تمامی برندهای موبایل در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران تلفن های همراه ارائه نموده است.

مجهز بودن این مرکز به مرکز پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تست، کالیبراسیون و کنترل کیفیت تلفن همراه، مسئولیت پذیری بالای کارشناسان و کارمندان در قبال نگهداری صحیح قطعات گوشی و در نهایت حفظ و امانتداری اطلاعات مشتریان سبب گشته. این مجموعه در طول سالهای اخیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر روی نیاز به دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات موبایل سامسونگ گشته اند.

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ با گارانتی

نشانه های خرابی تاچ گوشی سامسونگ

چطور باید بدانیم که نیاز به تعمیرات تاچ موبایل است؟ برای این منظور باید نشانه های خرابی تاچ را بشناسید. مهم ترین نشانه های خرابی تاچ گوشی سامسونگ عبارتند از :

شکستگی یا ترک خوردگی نمایشگر

اگر گوشی شما ضربه خورده و شکستگی ها و ترک خوردگی هایی روی نمایشگر ایجاد شده اند، احتمالا تاچ آسیب دیده است. در این شرایط باید با گوشی کار کنید؛ اگر تاچ کار نکرد، به معنی آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی بوده و نیاز به تعمیر و تعویض این بخش می باشد.

کار نکردن تاچ

مهم ترین نشانه خرابی تاچ گوشی سامسونگ و هر برند دیگری، کار نکردن این بخش است. وقتی فرمان های لمسی اجرا نمی شوند، تاچ ایراد دارد. البته ممکن است ایراد نرم افزاری باشد و یا ناشی از خرابی ال سی دی گوشی یا دیجیتایزر باشد.

روشن نشدن صفحه نمایش

روشن نشدن صفحه نمایش گوشی می تواند نشان دهنده آسیب دیدگی تاچ باشد. البته این وضعیت ممکن است مربوط به خرابی قطعات برد و مدارهای آن، مدار پاور و شارژ، باتری و … باشد. به همین دلیل پیش از تعمیر تاچ موبایل سامسونگ ، این بخش ها نیز بررسی و عیب یابی می شوند. اگر مسئله مربوط به تاچ و ال سی دی باشد، این بخش تعویض می شود.

به وجود آمدن هاله یا خطوط رنگی روی صفحه نمایش

گاهی مشاهده خطوط رنگی یا هاله هایی روی نمایشگر هم می تواند نشان دهنده خرابی تاچ باشد. اگر با این مشکل مواجه شده اید، بهتر است برای عیب یابی و تعمیر و تعویض تاچ گوشی سامسونگ خود از تعمیرکاران مجرب و ماهر کمک بگیرید.

این مطلب جذاب را از دست ندهید : آموزش فعال سازی حریم خصوصی در موبایل سامسونگ

دلیل کار نکردن تاچ پد موبایل سامسونگ

کارنکردن تاچ پد موبایل اشکالی است که گاه به ویژه در موقعیت های اضطراری- دردسرساز خواهد بود. در این بخش راهکارهایی جهت رفع مشکل کار نکردن تاچ پد موبایل که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل گردآوری گشته اند با شما به اشتراک گذاشته می شود. در صورت عدم رفع این مشکل می توانید به این مرکز مراجعه کرده و با حضور در واحد تعمیرات تاچ موبایل تخصصی ترین سرویس های مرتبط را دریافت نمایید.

  • گوشی را خاموش نمایید. در صورتی که دکمه پاور گوشی تان نیز غیرفعال شده با فشردن همزمان دکمه اور و کلید زیاد کردن صدا به مدت ۱۰ ثانیه  سیستم را مجدداً راه اندازی کنید.
  • در صورتی که با استفاده از روش فوق، امکان راه اندازی مجدد گوشی خود را نداشتید، باتری دستگاه خود را جدا وپس از حدود ۱۰ ثانیه مجدداً سر جای خود بازگردانید و دستگاه را روشن نمایید.
  • اگر قفل شدن دستگاه موبایل تان در زمان کار با برنامه خاصی اتفاق می افتد بهتر اسن آن برنامه را پاک نمایید.
  • در صورتی که از طریق هیچ یک از راه حل های بالا گوشی شما از حالت قفل (هنگ) خارج نشد، لازم است تا آن را به تنظیمات ابتدایی کارخانه برگردانید. توجه داشته باشید که با این کار تمامی اطلاعات موجود در حافظه گوشی از دست خواهد رفت.
  • کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل، واحد تعمیرات تاچ موبایل آمادگی ارائه تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دارا هستند.

حل مشکل ضعیف شدن تاچ گوشی سامسونگ 

اگر در طول روزهای اخیر متوجه این موضوع شده اید که صفحه نمایش موبایل یا همان تاچ پد گوشی تان در پاسخگویی به فرمان ها کند عمل می کند می توانید این مشکل را با فعال سازی GPU 2D Rendering مرتفع سازید. این راهکار را می توانید در گوشی هایی با سیستم عامل اندرویدی پیاده سازید و شاهد رفع مشکل کار نکردن تاچ پد گوشی تان باشید. برای فعال کردن این گزینه مسیر Settings → Developer Options را طی کنید. در صورتی که این بخش را مشاهده نمی کنید ابتدا باید Developer Options را فعال نمایید.

برای فعال کردن Developer Options می بایست مسیر Settings->About Phone را طی کنید و روی گزینه Build number هفت مرتبه ضربه بزنید. استفاده از GPU 2D Rendering انتقال فرمان ها را سریع تر می کند و سبب میشود ضربه ها و لمس های کاربر روی صفحه نمایش یا تاچ اسکرین اندروید سریع تر ثبت شود. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره های تخصصی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل واحد تعمیرات تاچ موبایل تماس بگیرید.

حل مشکل ضعیف شدن تاچ گوشی سامسونگ

تعمیر کار نکردن تاچ موبایل samsung

امروزه  تاچ یا صفحه نمایش لمسی ، جایگزین صفحه کلید شده است . استفاده از تاچ به جای دکمه در کنار مزیت هایی که دارد ممکن است با مشکلاتی نیز همراه باشد . یکی ازین مشکلات که مکررا ، توسط کاربران گوشی های لمسی گزارش شده است ، توقف عملکرد تاچ یا صفحه  نمایش لمسی است .  این مشکل دلایل مختلفی دارد ؛   نصب یک نرم افزار جدید ، بالا بودن حجم برنامه ها و یا ویروسی شدن و .. از عواملی است که درفرایند  قفل شدن گوشی و عمل نکردن تاچ ، موثر است .

اگر تاچ  گوشی شما کار نمی کند مطالب ذیل را مطالعه کنید :

  • گوشی را خاموش کنید . این کاررا با نگه داشتن دکمه پاور انجام دهید . اگر دکمه  ی پاور کار نمی کند با فشردن همزمان دکمه پاور و کلید زیاد کردن صدا به مدت ۱۰ ثانیه  سیستم را مجددا راه اندازی کنید.
  • اگر با استفاده از روش بالا موفق به راه اندازی مجدد گوشی خود نشدید، باتری دستگاه خود را جدا وپس از حدود ۱۰ ثانیه مجدد سر جای خود قراردهید و دستگاه را روشن نمایید.
  • اگر هنگام استفاده از برنامه خاصی دستگاه شما قفل می کند، آن برنامه را پاک نمایید.
  • در صورتی که از طریق هیچ یک از راه حل های بالا گوشی شما از حالت قفل (هنگ) خارج نشد، لازم است تا آن را به تنظیمات ابتدایی کارخانه برگردانید . در این حالت کلیه ی  اطلاعاتی را که در داخل حافظه گوشی دارید از دست خواهید داد.

اگر تاچ موبایل شما کار نمی کند ، جهت بررسی و رفع مشکل ، با کارشناسان تعمیر موبایل تماس بگیرید . مرکز سخت افزار ایران ، مجهز به پیشرفته ترین امکانات  و با به کارگیری بهترین متخصصین در زمینه ی تعمیر موبایل ، آماده ی خدمت رسانی به هم میهنان  گرامی  می باشد .

تعویض تاچ ال سی دی موبایل سامسونگ

همان طور که اشاره کردیم در صورتی که بعد از شکستگی یا ضربه خوردن گوشی ، عملکرد آن متوقف شود، لازم است تاچ و ال سی دی که به هم چسبیده ای کامل تعویض شوند. تعویض تاچ ال سی دی موبایل سامسونگ هزینه ی بالاتری نسبت به تعویض گلس داشته و لازم است در نمایندگی تعمیرات موبایل و با ابزار ویژه ی این کار انجام شود.

بیشترین خرابی های گوشی  و آمار تعمیرات در مراکز تعمیرات موبایل  مربوط به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌های هوشمند است. شکستن صفحه نمایش گوشی ، معمولا در اثر بی دقتی در حمل گوشی و افتادن موبایل از دست کاربر اتفاق می افتد. لذا توصیه می کنیم حتما از گلس ها و کاورهای محافظ ال سی دی استفاده کنید.

تعویض-تاچ-ال-سی-دی-موبایل-سامسونگ

خدمات تخصصی واحد تعمیرات تاچ موبایل

  • تعویض تاچ و ال سی دی انواع گوشی و تبلت
  • تعمیرات کلیه گوشی های نوکیا سری N به بالا
  • تعویض قاب و فرم انواع گوشی و تبلت در واحد تعمیرات تاچ موبایل
  • تعمیرات کلیه گوشیهای سونی اکسپریا (EXPRIA)
  • تعمیرات موبایل تعویض تاچ و ال سی دی انواع ایفون
  • تعمیرات و تعویض تاچ و ال سی دی اپل د رواحد تعمیرات تاچ گوشی
  • تعویض تاچ و ال سی دی گوشی های ایسوس
  • تعویض تاچ و ال سی دی گوشی های موتورولا
  • تعویض تاچ و ال سی دی هواوی
  • تعویض تاچ و ال سی دی اپل در واحد تعمیرات تاچ موبایل
  • تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ
  • تعویض تاچ و ال سی دی سونی تعویض تاچ و ال سی دی هوآوی
  • تعویض تاچ و ال سی دی اچ تی سی
  • تعویض تاچ و ال سی دی بلک بری در واحد تعمیرات تاچ موبایل
  • تعویض تاچ و ال سی دی گوشی های سامسونگ

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

مرکز تعمیرات موبایل در تلاش است تا با بکارگیری پیشرفته ترین متدها و تجهیزات تعمیر، برترین کیفیت و خدمات را به کاربران گوشی های تلفن همراه ارائه نماید. دارندگان کلیه گوشی های تلفن همراه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تلفن همراه تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط را دریافت نمایند. برخورداری این مرکز از آرشیو جامع تمامی قطعات جانبی گوشی های تلفن همراه، همکاری با برترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، حذف واسطه های تأمین قطعات و مواردی از این دست سبب گشته است.

تا مراجعان به مرکز تعمیرات گوشی های تلفن همراه برترین کیفیت خدمات را با کمترین هزینه ممکن دریافت نمایند. تعمیرات تاچ موبایل، تعمیرات عدم آنتن دهی گوشی، تعمیرات صفحه نمایش موبایل و … برخی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل است. شایان ذکر است تمامی هزینه های شده در این مرکز بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران محاسبه و دریافت می گردد. سایر واحدهای تعمیرات این مرکز در بخش زیر معرفی می گردد.

 

2 پاسخ

  1. با سلام و احترام.
    سوالی داشتم خدمتتون خواهشا راهنمایی کنید،
    تبلت سامسونگ گلکسی تب آ (SM-T515) با رم ۲ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگ و رزولوشن 1200×1920 HD و پردازنده ۸ هسته و GPU Vendor Arm و برد Exynos 7904 و پردازنده گرافیکی G-Mali 71 دارم، اکثرا بازیهای معروف و رو بدون لگ و مشکلی با سرعت عالی اجرا میکنه، فقط تنها ایرادش اینه که در اکثر بازیها بعضاً بازیهای کم حجم ۵۰ تا دویست مگا بیت، تصویر دچار نویز و آشفتگی میشه و کیفیت بدی پیدا می‌کنه.
    در صورتی که همان بازی روی گوشیهای دیگه با کیفیت عالی نمایش داده میشه.
    خواهشاً راهنمایی کنید مشکل از کجاست و راه حل چیه؟

    در ضمن تبلت رو ریست فکتوری کردم و همچنین به اندروید ۱۱ آپدیت کردم مشکل پابرجا بود و هیچ فرقی نکرد، دوباره به اندروید ۱۰ دانگرید کردم که مشکل همچنان پابرجاست و اصلا حل نشده.

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز این دستگاه اقتصادی تولید شده و ضعیف هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شانزده =