انفجار آیفون ۸ پلاس در تایوان

انفجار آیفون ۸ پلاس در تایوان ، گزارش شد . خبرها حاکی از این است که یک زن تایوانی در هنگام شارژ گوشی آیفون ۸ پلاس با مشکل انفجار موبایل مواجه شده است. این  دومین گزارش منفی پس از معرفی و عرضه ی این گوشی می باشد .

اولین خبرها حاکی از مشکلات مربوط به نویز در هنگام مکالمه بود که کمپانی اپل اعلام کرد این مشکل با به روز رسانی نرم افزاری حل خواهد شد. اما آنچه امروز طرفداران گوشی های اپل را نگران کرده است ، انفجار آیفون ۸ پلاس در تایوان می باشد. این حادثه یاد آور مشکلاتی است که در سال ۲۰۱۷ برای فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ به وجود آمده بود. در قسمت بعد به بررسی جزییات خبر می پردازیم.

شرح خبر انفجار آیفون ۸ پلاس در تایوان

انفجار آیفون ۸ پلاس در تایوان بدین شرح است که ، در زمان عرضه آیفون ۸ پلاس   ، خانم wu  یک آیفون ۸ پلاس  ۶۴ گیکابایتی به رنگ طلایی خریداری کرد . این گوشی به مدت شش روز بدون هیچ مشکلی کار می کرد . تا این که روز ششم زمانی که باتری دستگاه ۷۰ درصد شارژ داشت او اقدام به شارژ دوباره آن با شارژر و کابل اصلی نمود . پس از مدتی کوتاه یعنی  ۳ دقیقه دستگاه منفجر شد. شدت انفجار به حدی بوده که پنل نمایشگر از بدنه جدا شد. گوشی مذکور جهت انجام بررسی های لازم به کارخانه ارسال شده است.

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل پیشگام در تعمیرو فروش انواع برندهای تلفن همراه ، سال هاست به ارائه ی خدمات به کاربران موبایل می پردازد. این مجموعه تواناترین  و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش ، تعمیرو آموزش تعمیرات موبایل را  به همکاری فراخوانده است. اکنون  نمایندگی موبایل به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده و موفق به ارائه ی بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است. نمایندگی موبایل با کادری منسجم و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در دو حوزه ی فروش و تعمیر محصولات موبایل پاسخگو باشد.

نمایندگی موبایل و کارشناسان فنی آن دارنده‌ی مدارک بین‌المللی در زمینه‌های مذکور می‌باشند. نمایندگی موبایل بر این نکته واقف است که همواره حق با مشتری است و رضایت تک تک مشتریان از این مجموعه برای مدیریت نمایندگی موبایل بسیار حایز اهمیت می باشد. از همین رو در صورت بروز کوچکترین مشکل و یا نارضایتی مشتری از روند تعمیرات مراتب به دقت بررسی و رسیدگی می گردد. جهت آشنایی با خدمات ما در هر یک از واحدهای تعمیرات موبایل روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول را سایر صفحات پیگیری نمایید.