گلکسی اس ۸ smartgirl

سامسونگ نسخه ی جدیدی از گلکسی اس ۸ را جهت استفاده ی خانم ها معرفی نموده است.بی شک با گوشی گلکسی S8 سامسونگ آشنایی دارید. این گوشی در رنگ های متفاوت، مدتی است که به بازار عرضه شده است. اما شرکت سامسونگ، طبق سنت همیشگی خود، به مرور زمان نسخه های دیگر از پرچمدارانش را با رنگ های جدید، تولید و به بازار عرضه می نماید. چند روز پیش این شرکت، نسخه ای ویژه از پرچمدار جدیدش را به دنیای گوشی های هوشمند معرفی کرد. نسخه ی گلکسی اس ۸ smartgirl به صورت محدود عرضه خواهد شد. در ادامه، به بررسی بیشتر این خبر می پردازیم.

گلکسی اس ۸ smartgirl

گلکسی اس ۸ smartgirl برای خانمها

نسخه ی گلکسی اس ۸ smartgirl ، به صورت ویژه برای بانوان طراحی شده است. سامسونگ در اول دسامبر، این محصول را به طور رسمی عرضه کرد. انتظار می رود که کاربران و به ویژه خانم ها، از این گوشی استقبال کنند.

نسخه ی گلکسی اس ۸ smartgirl ، دارای رنگ صورتی متالیک است؛ طراحی این گوشی به شکلی است که رنگ زیبای آن، در پس زمینه ی یک طراحی گل دار و براق مورد استفاده قرار گرفته است. لازم به ذکر است که طبق گفته ی مدیران شرکت سامسونگ، محدود به ۷۰۰۰ واحد می باشد.

تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری مدل جدید گلکسی اس ۸

گفته می شود که نسخه ی SMARTgirl گوشی Galaxy S8+، از نظر سخت افزاری و نرم افزاری، هیچ تفاوتی نسبت به نسخه های قبلی خود ندارد. تنها در نوع بسته بندی و طراحی (Case Swarovski)، تغییراتی اعمال شده است. از نظر سخت افزاری و نرم افزاری، هیچ تفاوتی نسبت به نسخه های قبلی خود ندارد. تنها در نوع بسته بندی و طراحی (Case Swarovski)، تغییراتی اعمال شده است.

قیمت و زمان عرضه ی گوشی  smartgirl

طبق اعلام سامسونگ، در اول دسامبر امسال (همزمان با ۱۰آذر) ،گلکسی اس ۸ smartgirl در بازار اسپانیا عرضه شده است. این محصول دارای قیمت ۹۴۹ دلاری بوده و در مورد عرضه ی آن در سایر نقاط جهان، هنوز صحبتی نشده است. به نظر می رسد که شرکت سامسونگ، برنامه ی ویژه ای برای عرضه ی محصول جدیدش به بازار های جهانی خواهد داشت.

نمایندگی موبایل و دیگر واحدهای تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل کلیه ی خدمات مربوط تعمیر و ترمیم تلفن همراه را به کاربران گرامی ارائه می نماید. این مرکز، ضمن عمل به شعار مشتری مداری در کلیه ی بخش ها، همواره مورد اطمینان و رضایت کاربران گرامی بوده است. کارشناسان بخش های فروش و تعمیرات نمایندگی گوشی ضمن ارائه ی خدمات حضوری، پاسخگوی کلیه ی سوالات شما کاربران گرامی به صورت تلفنی نیز می باشند. در صورت وجود هرگونه پرسش در مورد خدمات ارائه شده در این مرکز، می توانید با کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل تماس گرفته و از خدمات تخصصی این مرکز بهره مند شوید.

جهت مطالعه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات سایت مارا همراهی نمایید.