معرفی گوشی اچ تی سی U12 لایف

اچ تی سی در چند ماه اخیر با رکود فروش محصولات خود رو به رو شده و بسیاری از کارکنان خود را اخراج کرده است. با این وجود اما از تولید محصول جدید صرف نظر نکرده و به معرفی گوشی اچ تی سی U12 لایف با “شعار زندگی را تصور کن” به بازارهای جهانی پراخت خواهد کرد. در مورد برون سپاری تولید گوشی U12 لایف با هدف نجات این برند htc  صحبت هایی شده است اما هنوز نام شرکتی که تولید این محصول را برعهده دارد فاش نشده است.

اما بالاخره کمپانی اچ تی سی در صفحه ی توییترش اعلام کرد که در 8 شهریور 1397 برابر با 30 آگوست 2018 جدیدترین مدل گوشی سری U خود را به نمایش خواهد گذاشت. کمپانی اچ تی سی اعلام کرده است که در این تاریخ زیبایی و قدرت، ملاقات خواهند کرد. در ادامه عنوان شده است که شایعات مبنی بر برون سپاری حقیقت داشته و قرار نیست این مدل گوشی وسیله ی شرکت اچ تی سی ساخته شود.

معرفی گوشی اچ تی سی U12 لایف

مشخصات گوشی HTC U12 Life

گوشی HTC U12 Life با سیستم عامل اندورید 8.1 اوریو وارد بازار خواهد شد. کمپانی نمایشگر 6 اینچی با نسبت 18 به 9 برای این محصول در نظر گرفته در حالی که تاچ ندارد. وضوح تصویر این گوشی 1080 در 2160 می باشد. این محصول دوربین دوگانه در پشت گوشی دارد با قدرت 16 و 5 مگاپیکسل و دروبین جلوی موبایل 13مگاپیکسل می باشد.

برای بالا رفتن قابلیت های گوشی U12 کمپانی باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت برای آن در نظر گرفته است. از جمله ویژگی های دیگر این گوشی می توان به حافظه ی رم 4 گیگ و حافظه ی داخلی 64 گیگابایت اشاره کرد. البته این حافظه تا حد مورد نیاز کاربر نیز می تواند به وسیله ی استفاده از حافظه ی جانبی، افزایش پیدا کند. در ضمن چیپست موبایل U12 لایف اسپندراگون 636 بوده و خود آن نیز ضد آب می باشد. در ادامه معرفی گوشی اچ تی سی U12 لایف با ما همراه باشید.

رونمایی از آداپتور بی سیم مخصوص هدست های وایو

جدای از گوشی U12 لایف خبر دیگری که از کمپانی اچ تی سی به گوش رسیده است، رونمایی از آداپتور بی سیم مخصوص هدست های وایو می باشد. واقعیت مجازی حوزه ی خوش نام این کمپانی می باشد. اچ تی سی وایو، اچ تی سی وایو پرو از جمله هدست های واقعیت مجازی این کمپانی است که برای آن ها آداپتور بی سیم یا وایرلس طراحی شده است. در مقاله های بعد در مورد این آداپتور با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تعمیرات موبایل در کرج

نمایندگی موبایل در کرج با سابقه طولانی توانسته است عمده نیاز های کاربران را شناسایی کرده و نهایت تلاش خود را در جهت رفع آنها انجام دهد. این نمایندگی مجربترین کادر فنی را گرد خود آورده تا در سه بخش مجزا و مستقل فروش، تعمیر و مشاوره خدمت رسانی کنند.

کاربران گرامی می توانند اطلاعات کافی و لازم را با مراجعه به بخش مشاوره دریافت کرده سپس برای تهیه دستگاه اورجینال مورد نظر به واحد فروش رفته و با بهره از بهترین شرایط خرید از قبیل: گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش مانند تعمیر و تعویض و عیب یابی، سرویس در محل برخوردار گردنند.بخش پرطرفدار و حرفه ایی  تعمیرات موبایل در کرج واحد تعمیرات است که به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز شده است تا آمادگی برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف انواع موبایل در مدل های متنوع را دارا باشند.

نمایندگی HTC

نمایندگی اچ تی سی با رویکردی مردم دار، در تلاش است تا به روز ترین فناوری های تولید شده در کمپانی اچ تی سی را وارد بازار ایران کند. تقسیم بندی واحدهای مختلف این مرکز به منظور خدمت رسانی سریع و جامع صورت گرفته است. کاربران عزیز می توانند هر دانشی که برای انتخاب، خرید و تعمیر انواع تولیدات اچ تی سی نیاز دارند را در این نمایندگی بیابند. کارشناسانی که در این مرکز مشغول به کار اند دوره های علمی تخصصی، در سطح بین الملل را گذرانده و در آن ها بالاترین نمرات را کسب کرده اند.

اگر به دنبال خرید محصولات اصل با خدمات پس از فروش مطمئن، همچنین سرویس در محل با کمترین هزینه ی ممکن می باشید، گزینه ای بهتر از نمایندگی تعمیرات موبایل نخواهید داشت. تیم حرفه ای این مجموعه سال هاست که صداقت و درستی خود را در مشاوره ی بی طرف، فروش و تعمیرات موبایل اچ تی سی به کاربران نشان داده اند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است