ضربه خوردن گوشی htc

ضربه خوردن گوشی htc یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات سخت افزاری در گوشی های ساخته شده در کمپانی htc  می شود. یک گوشی در صورتی به عملکرد درست خود ادامه می دهد که مراقبت های اولیه و مخصوص آن به درستی انجام بگیرد. اگر گوشی ضربه بخورد یا از ارتفاع سقوط نمایند، قطعا در قطعات مختلف آن مشکل ایجاد خواهد کرد. انتخاب یک تکنسین ماهر دیگر وظیفه ی کاربر می باشد برای مراقبت از گوشی. مشکل در عملکرد دوربین، میکروفن، اسپیکر، آنتن، شکستگی گلس، تاچ، صفحه نمایش و … از جمله اختلالات ایجاد شده در اثر ضربه خوردن گوشی htc می باشد. در این مقاله با بررسی این مشکل دلایل و راه حل های رفع آن ها را در گوشی مورد بررسی قرار می دهیم.

ضربه خوردن گوشی htc

دلایل ایجاد مشکل ضربه خوردن گوشی

گوشی htc یکی وسایلی است که کاربران زیادی، بیشتر وقت خود را با کار کردن با آن می گذرانند. گوشی ها، تحت عواملی مختلفی نظیر سقوط از ارتفاع، اصابت به یک شی، تحمل وزن بیش از حد، دریافت ضربات شدید و … دچار ضربه خوردگی خواهند شد. تهیه ی یک محافظ محکم یا انتخاب یک گلس، به طور حتم از صدمات احتمالی جلوگیری خواهد کرد. اگر صفحه نمایش روشن نشد یا سیاه بود، برنامه ی دوربین کار نکرد یا امکان عکس برداری و فیلم برداری وجود نداشت، اگر مشکل در ضبط و پخش صدا ایجاد شد یا دستگاه فرمان های دریافتی را اجرا نکرد و …  مطمئن باشید ضربه کار خود را کرده است؛ اما شدت و ضعف آن هنوز مشخص نیست. در این وضعیت تنها یک تعمیرکار تواناست که قادر خواهد بود مشکلات کوچک و بزرگ حادثه ی ایجاد شده را حل کند. در ادامه به رفع مشکلات ضربه خوردن گوشی htc می پردازیم با ما همراه باشید.

تعمیر موبایل اپل خود را به ما بسپارید

رفع مشکلات ضربه خوردن گوشی

همانطور که گفته شد ضربه خوردن گوشی مشکلات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری را برای دستگاه ایجاد می کند. در هر صورت اگر تحت عوامل گوناگون، با ضربه خوردن گوشی htc مواجه شدید بهترین کار چک کردن عملکرد گوشی یعنی تست صفحه نمایش، تاچ، دوربین، میکروفن، اسپیکر، ولوم های صدا و … می باشد. برای تعمیر موبایل اچ تی سی خود با ما تماس بگیرید.

  • تست صفحه نمایش: در صورت سلامت صفحه نمایش، امتحان کنید که آیا بعد از ضربه خوردن گوشی htc صفحه نمایش لمسی تمام فرامین شما را اجرا خواهد کرد یا نه! با کم و زیاد کردن نور هم می توانید به سلامت صفحه نمایش پی ببرید. اگر متوجه اشکال در نور و رنگ دستگاه شدید بهتر است که به نمایندگی تعمیر گوشی htc مراجعه فرمایید.
  • داغ کردن گوشی: از معمول ترین اتفاق هایی که پس از ضربه خوردن گوشی htc ایجاد می شود داغ کردن گوشی است. در این وضعیت به طور حتم پردازنده دچار مشکل شده و توانایی تامین انرژی مورد نیاز قطعات را ندارد..
  • اجرا نشدن برنامه ها: اگر برنامه ها پس از دریافت فرامین اجرا نشدند به احتمال زیاد سخت افزار دستگاه مشکل پیدا کرده است. برای مقابله با این مشکل بهتر است رام دستگاه موبایل خود را دوباره دانلود کرده و نصب نمایید.
  • هنگ کردن گوشی: ایجاد مشکل هنگ کردن بعد از ضربه خوردن گوشی htc چندان دور از ذهن نیست. برای مقابله با این مشکل بهتر است که موانع درست عمل کردن گوشی را از بین ببرید تا مشکل برطرف شود.
  • اطمینان از سلامت باتری: در زمان ضربه، چه باتری جدا شده باشد چه نه، ممکن است باتری تحت ضربه، دچار مشکل شده باشد. پس ابتدا از سلامت باتری گوشی خود اطمینان حاصل فرمایید.
  • خاموش روشن کردن: در صورت کند شدن سرعت گوشی بهتر است که گوشی را خاموش کرده و باتری را از آن جدا نمایید، در ادامه پس از مدت کوتاهی آن را روشن کنید.
  • بازگشت به تنظیمات کارخانه: از دیگر اقداماتی که بعد از ضربه خوردن گوشی htc تاثیر گذار خواهد بود بازگشت به تنظیمات کارخانه است. این کار بعد از انتقال فایل های گوشی یا پشتیبان گیری از آن ها باید صورت بگیرد.
  • اتصال به شارژر: اتصال به شارژ دیگر راهی است که می توان از آن به عنوانی یک شوک یاد کرد. البته اگر سریعا گوشی روشن نشد بهتر است اتصال برق را قبل از صدمه های بیشتر به برد قطع نمایید.
  • شکستن صفحه نمایش: اگر صفحه نمایش شکسته باشد، هیچ کدام از فرامین کاربر اجرا نخواهد شد. بهتر است که تعمیرکاری توانا برای جایگزینی این قطعه با نمونه ای اصل و اورجینال آن وارد عمل شود.

نمایندگی تعمیر گوشی htc

نمایندگی تعمیر htc برترین مرکز تعمیراتی و فروش امن است مورد تایید مشتری است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به واحدهای مختلفی این مرکز مشغول خدمات مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند. در واحد فروش این مرکز شرایطی فراهم شده که کاربران علاوه بر بهره مندی از جدید و قدیمی ترین محصولات موبایل و تبلت htc، از تمام خدماتی که در کمپانی htc ارائه می شود نیز برخوردار گردند. واحد مشاوره که خود به دو بخش فروش و تعمیرات تقسیم شده، مشاوره های قبل و بعد از خرید و تعمیر به مراجعه کنندگان ارائه می شود تا حقوق مشتریان تمام و کمال رعایت گردد. 

اگر گوشی اچ تی شی شما مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری دارد حتما به نمایندگی htc مراجعه نمایید چرا که از برترین و مدرن ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر استفاده می کنند و مشکلات مختلف را در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت برطرف می نمایند. در روند تعمیرات اگر گوشی نیاز به تعویض قطعه داشته باشد آرشیو قطعات اورجینال تنها گزینه ی پیش روی تعمیرکاران است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.