با پیام درخواست مکرر ورود رمز اپل آیدی در آیفون‌ چگونه برخورد کنیم

کاربران محصولات آیفون برای کار با محصولات این کمپانی نیاز به اپل آیدی دارند. در این بین بعضی از کاربران بعد از ساخت و فعال سازی این آی دی با پیام درخواست مکرر ورود رمز اپل آیدی مواجه می شوند. اما برای رفع این پیام چه باید کرد؟

اپل آیدی یک نام کاربری برای استفاده از امکانات اپل است. با استفاده از این برنامه امکان دانلود برنامه از AppStore را می یابید. با استفاده از این آی دی امکان استفاده از iCloud، خرید آنلاین، ارتباط با وب سایت پشتیبانی شرکت اپل فراهم می شود. یک اپل آیدی با استفاده از ایمیل و رمز عبور به سرویس های اپل دسترسی پیدا می کند. 

ساخت اپل آیدی با استفاده از ورود مشخصات، ایمیل و و رمز عبور است. این آیدی برای فعال سازی به مدت زمانی احتیاج دارد. روش دیگر فعال سازی اپل آیدی خرید آن است. این آیدی قبلا ساخته شده است و برای فعال سازی نیازی به سپری شدن زمان ندارد.  کاربران محصولات اپل در صورت مواجه با مشکلات مختلف در محصولات اپل می توانند به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کنند.

با پیام درخواست مکرر ورود رمز اپل آیدی در آیفون‌ چ

رفع مشکل پیام درخواست مکرر ورود رمز اپل آیدی

گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید

هنگامی که با پیام درخواست مکرر ورود رمز Apple ID مواجه می شوید ممکن است راه حل های مختلفی به ذهن شما خطور کند. اما در بعضی از مواقع ممکن است ساده ترین راه، راه حل مشکل شما باشد. این راه، راه اندازی مجدد دستگاه است. در این حالت با ریست دستگاه از شر مشکل پیام درخواست رمز Apple ID رهایی یابید. البته یک راه حل موثر برای راه اندازی مجدد نگه داشتن دکمه های پاور و هوم به مدت چند ثانیه است. بنابراین بجای استفاده از روش های دیگر در ابتدا این روش را امتحان کنید.

به روز رسانی ها را بررسی کنید

اگر روش های فوق جواب نداد و پیام درخواست مکرر ورود رمز اپل آیدی از بین نرفت به بخش App Store  رفته و Purchased Apps را بررسی کنید مشکلات دانلود و پیغام خطا در این بخش را بررسی کنید. به روز رسانی برنامه ها نیز در این بخش بررسی شود. اگر به تازگی به روز رسانی داشته باشید ممکن است مشکل مربوط به آن باشد. این مشکل ممکن است با حذف اپلیکیشن رفع شود.

به روز رسانی ها را بررسی کنید

از حساب کاربری اپل خارج شده و مجددا وارد شوید

در قدم بعدی هنگام مواحه با پیام درخواست مکرر ورود رمز اپل آیدی وارد بخش Settings و iTunes & App Store شوید. در این بخش از حساب کاربری اپل آیدی خارج شوید. سپس مجددا مجددا ورود کنید. در این حالت اگر نتوانستید دوباره وارد حساب خود شوید، مشکل به اپل آیدی شما بر می گردد.

از حساب کاربری اپل خارج شده و مجددا وارد شوید

تنظیمات دستگاه را ریست کنید

اگر روش قبلی جواب نداد و پیام درخواست مکرر ورود رمز اپل آیدی مجددا ظاهر شد، تنظیمات دستگاه خود را ریست کنید. در تنظیمات گوشی گزینه reset setting وجود دارد. بعد از ورود به بخش تنظیمات به بخش General وارد شوید. سپس به بخش Reset بروید. با استفاده از گزینه Reset All Settings عمل ریست را انجام دهید.

تنظیمات دستگاه را ریست کنید

سیستم عامل خود را به روز رسانی کنید

برای اطلاع از بروز رسانی های سیستم عامل به بخش Software Update وارد شوید. در این هنگام به اینترنت وصل بود و به روزرسانی را بررسی کنید.برای از بین بردن پیام درخواست مکرر ورود رمز اپل آیدی بعد از بروز رسانی از iCloud خروج کنید. پس از اتمام فرآیند ریست مجددا وارد بخش iCloud گوشی شوید و مشخصات حساب کاربری خود را وارد کرده و دوباره ورود کنید.

سیستم عامل خود را به روز رسانی کنید

سایر بخش‌هایی گوشی آیفون خود را بررسی کنید

بخش‌هایی مانند iCloud، iMessage و iFaceTime را بررسی کنید. در بخش iCloud حساب کاربری موجود را حذف کنید. همچنین تنظیمات iMessage و iFaceTime را در گوشی آیفون بررسی کنید. هنگام غیرفعال بودن این دو سرویس مشکل پیام درخواست مکرر ورود رمز اپل آیدی را بررسی کنید.

نمایندگی مجاز اپل

نمایندگی مجاز اپل با ارائه جدیدترین محصولات این شرکت از مجرب ترین نمایندگی های این شرکت است. شما علاقه مندان محصولات اپل با مراجعه به نمایندگی مجاز اپل از مشاوره از کارشناسان نمایندگی قبل از خرید محصول خود بهره مند شوید.  از واحدهای مستقر در نمایندگی اپل، نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون است. کارشناسان این نمایندگی با بهره مندی از بهترین ابزارآلات تعمیر مشکلات شما را در خصوص محصولات اپل در کمترین زمان ممکن حل خواهند کرد.