تعمیر موبایل مایکروسافت

فعالیت اصلی شرکت مایکروسافت؛ طراحی، توسعه، ساخت و صدور مجوز پشتیبانی و ارائه ی خدمات نرم افزاری است. علاوه بر سیستم عامل و نرم افزارهای  اداری در زمینه‌های دیگر نیز چون شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی”MSNBC”، سایت اینترنتی «ام‌اس‌ان» و دانشنامه ی چندرسانه‌ای انکارتا فعالیت می کند.

 شرکت مایکروسافت در زمینه ی سخت افزار رایانه نیز، تولیداتی دارد و به ساخت محصولاتی مانند موشواره و نیز سرگرمی‌های خانگی، از جمله ایکس‌باکس، ایکس‌باکس ۳۶۰ و زون(zune) نیز پرداخته است. در سال ۲۰۱۴ مایکروسافت با خریداری شرکت نوکیا وارد عرصه ی تولید موبایل شد و گوشی های تلفن همراه با نام لومیا توسط شرکت مایکروسافت وارد بازار شدند.

تعمیر-موبایل-مایکروسافت

تعمیر گوشی مایکروسافت

اختلالات نرم افزاری گوشی، بخشی از مشکلات رایج در گوشی های مایکروسافت را شکل می دهد. توجه به این موضوع توسط تعمیرکاران مبتدی در هنگام بروز مشکل در دستگاه نادیده گرفته می شود و هزینه های زیاد را برای تعمیرات سخت افزاری به همراه دارند. متخصصان مرکز تعمیرات موبایل مایکروسافت با علم و آگاهی از سیستم گوشی های مایکروسافت و سیستم عامل آنها، در صورت بروز هر گونه مشکل، ابتدا اختلالات نرم افزاری را مدنظر قرار داده تا با کمترین هزینه مشکل دستگاه برطرف شود. پس از آن اگر امکان رفع مشکل از این طریق وجود نداشته باشد، اقدام به تعمیر سخت افزاری دستگاه می کنند. این موضوع سبب شده تا در بسیاری از مواقع، کاربران با هزینه مناسب تری، مشکلات گوشی خود را برطرف کنند.

تعمیر ویبره موبایل مایکروسافت

تمامی گوشی های تلفن همراه، مجهز به موتور ویبره هستند. این قطعه با به لرزش درآوردن تلفن همراه در هنگام زنگ خوردن، کاربران را از تماس آگاه می کند. گاهی ممکن است ویبره دستگاه تلفن شما کار نکند. این امر می تواند به چند دلیل اتفاق افتاده باشد: خاموش بودن قابلیت ویبره در گوشی، از کار افتادن ویبره در اثر بروز رسانی سیستم عامل دستگاه، و از کار افتادن موتور ویبره. در صورتی که دلیل مشکل ناشی از دو عامل نخست باشد، با انجام تنظیمات مربوط به ویبره و به روز رسانی نرم افزارها، مشکل برطرف می شود. اما اگر ویبره گوشی با انجام این اقدامات فعال نشود، احتمالاً بخش سخت افزاری آسیب دیده و باید تعمیر شود. این کار توسط متخصصان باتجربه تعمیر موبایل انجام می شود و ممکن است برای رفع مشکل دستگاه، موتور ویبره را تعویض کنند.

تعمیر میکروفون موبایل مایکروسافت

به واسطه وجود میکروفون در موبایل، (که در اصطلاح عامیانه به آن دهنی گفته می شود) کاربر می تواند با مخاطبین خود مکالمه داشته باشد. ممکن است به دلایل مختلف از قبیل ؛ ضربه خوردن ، ورود گرد و غبار ، آب و یا سایر مواد خارجی  به داخل دستگاه، میکروفن با اختلال مواجه شده و به درستی کار نکند. در این صورت تعمیرات میکروفون موبایل میکروسافت انجام می گیرد. 

در شرایطی که میکروفون خراب باشد مشکلات مختلفی در شنیدن صدا توسط فرد مخاطب به وجود خواهد آمد. برای مثال صدا خیلی ضعیف می شود، صدا همراه با نویز بوده و یا اصلا صدای شنیده نمی شود. کارشناسان تعمیر موبایل برای رفع مشکل میکروفون، آن را بررسی کرده و با توجه به مشکل به وجود آمده و آسیب وارد شده به میکروفون، آن را تعمیر یا تعویض می کنند.

تعمیر سوکت شارژ موبایل مایکروسافت

یکی از مهمترین کارهایی که باعث خرابی سوکت شارژ تلفن همراه می شود، استفاده نامناسب از شارژر و جا زدن غیراصولی کابل به سوکت می باشد. این امر به تدریج باعث خرابی سوکت و احتمالاً شل شدن آن خواهد شد. با معیوب شدن این سوکت، کاربر نمی تواند گوشی را شارژ کرده یا آن را به وسایل دیگر مانند کامپیوتر متصل کند. در این صورت باید سوکت شارژ تعمیر و یا تعویض شود. در شرایطی که مشکل سوکت، شل شدن پایه های آن باشد در این صورت با تعمیر کردن و محکم کردن پایه ها، مشکل برطرف می شود اما اگر سوکت به طور کلی از کار افتاده باشد، در این صورت باید تعویض شود.

تعویض ال سی دی موبایل مایکروسافت

شکسته شدن صفحه ال سی دی، ترک خوردن آن و پیکسل مردگی بخش هایی از آن، مهمترین مشکلاتی هستند که تعویض ال سی دی را به همراه دارند. ال سی دی از قسمت های اصلی تلفن همراه محسوب می شود که البته بخش زیادی از ارزش آن را در بر می گیرد (حدود 50 تا 60 درصد ارزش گوشی). تعویض ال سی دی موبایل با هزینه زیادی همراه است. از این نظر در صورت خرابی های متعدد در آن، کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل مایکروسافت تلاش می کنند با تعمیر ال سی دی گوشی مشکل را برطرف کنند تا کاربران متقبل هزینه کمتری شوند. با این حال در صورت مشکلاتی نظیر شکستگی ال سی دی و پیکسل سوختگی، امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید تعویض شود.

موبایل مایکروسافت

در سال ۲۰۱۴ مایکروسافت شرکت تولید تلفن همراه نوکیا را به مدت ده سال خریداری کرد و  بدین ترتیب تولید گوشی‌های تلفن همراه توسط شرکت نوکیا برای ده سال به مایکروسافت واگذار شد. پس از این تاریخ نوکیا بر خدمات نرم‌افزاری، نقشه‌کشی، شبکه‌سازی و پیشبرد فناوری متمرکز شد. تلفن‌های همراه نوکیا پس از ورود گوشی‌های هوشمند به ویژه سامسونگ و آیفون، به سرعت از رده خارج شدند.

سپس شرکت مایکروسافت از اولین گوشی مستقل خود که برند نوکیا از آن حذف شده به نام لومیا ۵۳۵ رونمایی کرد. این گوشی یک گوشی هوشمند با نمایشگر پنج اینچی و دوربین جلویی پنج مگاپیکسلی است. این گوشی اولین گوشی مستقل شرکت مایکروسافت است که برند نوکیا از  آن حذف شده و مایکروسافت جانشین آن شده است. همچنین این شرکت، برند خود را در قاب پشتی گوشی نیز درج کرده است.

ابتدا لومیا ۵۳۵ در دو نسخه ۳G تک سیم کارت و دو سیم کارته عرضه شد که هر دو از سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ بهره می برند. سپس مدل های جدیدی از گوشی لومیا وارد بازار شدند از جمله؛ لومیا ۶۳۰ و لومیا ۶۳۵ -لومیا ۷۳۰ و لومیا ۷۳۵ و… که از نظر طرح و کیفیت بهتر از مدل اولیه بودند. به نظر می رسد سری گوشی های لومیا سود خوبی نداشته اند و شرکت مایکروسافت قصد دارد با توجه به عملکرد خوب سرفیس ها،  گوشی با نام sureface  phone  به بازار عرضه کند.

تاریخچه مایکروسافت

کار این شرکت با همکاری دو دوست با نام های بیل گیتس و پل جی آلن آغاز شد . آن ها کار خود را با ساخت و فروش مفسر زبان برنامه نویسی بیسیک Basic interpreters شروع کردند. شرکت مایکروسافت یک شرکت چندملیتی آمریکایی است و دفتر این شرکت در شهر ردموند قرار دارد. درسال  ۱۹۹۴ مایکروسافت انکارتا را به راه انداخت که نخستین دانشنامه قابل اجرا روی کامپیوتر بود. درسال  ۱۹۹۷ اینترنت اکسپلورر ۴ همراه ویندوز به بازار آمد و در سال ۱۹۹۸ ویندوز ۹۸ به همراه اکسپلورر SP۴/۰ SP۱ و FAT۳۲ به عنوان فایل سامانه عرضه گشت.

از سال ۲۰۰۰ ، مایکروسافت اهداف تجاری و خانگی را هم زمان نشانه رفته بود. در سال ۲۰۰۱ ، این شرکت با هدف رقابت با سونی و نینتندو، با سرمایه‌گذاری میلیاردی و تولید و پخش ایکس باکس وارد عرصه ی بازی‌های کامپیوتری شد. در نوامبر ۲۰۰۵، این شرکت، ایکس باکس ۳۶۰ را به بازار عرضه کرد. ایکس باکس ۳۶۰، تقریباً یک سال زودتر از پلی استیشن ۳ و نینتندو Wii  که رقبای اصلی آن بودند، به بازار عرضه شد. این ایکس باکس، نسبت به کنسول های قبلی پیشرفت‌های زیادی داشت و علاوه بر قدرت سخت‌افزاری، دارای طراحی فوق‌العاده زیبایی می‌باشد.

تعمیر موبایل مایکروسافت

تعمیر تخصصی انواع موبایل / تعمیر تخصصی تغذیه موبایل / تعمیر موبایل مایکروسافت / تعمیر تخصصی موبایل / تعمیر تخصصی گوشی موبایل / تعمیر تلفن همراه / تعمیر حرفه ای موبایل / تعمیر حرفه ای گوشی / تعمیر موبایل / تعمیر پاور موبایل / تعویض آی سی های چسبی / تعویض ال سی دی موبایل / تعویض برد گوشی / تعویض تاچ و ال سی دی گوشی / تعویض قاب پشت موبایل / تعمیر موبایل مایکروسافت /

تعویض قطعات موبایل / تعویض میکروفون / تعویض هارد موبایل / تعویض هارد گوشی / تعویض هارد گوشی هوآوی / حل مشکل آب خوردگی گوشی / حل مشکل بوتوث موبایل / حل مشکل دوربین پشت / تعمیر موبایل مایکروسافت / حل مشکل دوربین گوشی / حل مشکل روشن خاموش شدن گوشی / حل مشکل سوت کشیدن موبایل / تعمیر موبایل مایکروسافت / حل مشکل شکستگی فرم گوشی /

حل مشکل نویز در صدا / حل مشکل وای فای موبایل / حل مشکل ویروسی شدن گوشی / حل مشکل کند کار کردن گوشی / حله مشکل هنگ کردن گوشی / خاموش شدن گوشی / خرابی میکروفون گوشی / خود به خود گوشی خاموش می شود / تعمیر موبایل مایکروسافت / داغ شدن موبایل / دکمه ولوم کار نمی کند / دیر شارژ شدن گوشی / رسوب زدایی موبایل با اولتراسونیکرسوب /  گرفتگی دکمه های گوشی /

رفع مشکل آنتن دهی نرم افزاری / رفع مشکل ریست شدن گوشی / رفع مشکل عدم آنتن دهی / سرویس اسپیکر موبایل / سوختن هارد گوشی / سوکت شارژ موبایل / تعمیر موبایل مایکروسافت / سیم کارت را شناسایی نمی کند / شوک دادن باطری موبایل / عدم توانایی در انتقال اطلاعات از گوشی به کارت حافظه / عیب یابی مشکلات تصاویر گوشی / فروش هارد گوشی / فلش نرم افزاری گوشی / تعمیر موبایل مایکروسافت /

لایت قطع و وصل می شود / مشکلات بلوتوث / مشکلات خاموشی گوشی / مشکلات خاموشی گوشی موبایل / موبایل هنگام خاموشی فقط شارژ می شود / پرش آنتن گوشی / کار نکردن تاچ گوشی / گوشی روشن می شود اما بالا نمی آید / گوشی شارژ نگه نمی دارد / گوشی های ضربه خورده / گوشی گرم میشود و باتری خالی میکند / تعمیر موبایل مایکروسافت