تعمیر تاچ موبایل ایسوس

تعمیر تاچ موبایل ایسوس ، یکی از خدمات تخصصی واحد تعمیرات موبایل در نمایندگی ایسوس است. مشکلات تاچ از جمله عیوب رایج در تلفن های همراه است. مرکز تعمیرات موبایل، تعمیر تاچ موبایل ایسوس را به شکل کاملا تخصصی ارائه می دهد.  کاربران محترم گوشی های تلفن همراه می توانند در صورت بروز مشکل کار نکردن تاچ پد گوشیشان به مرکز تعمیر موبایل مراجعه نموده و از خدمات تعمیر تاچ موبایل ایسوس در جهت رفع مشکل خود، بهره مند شوند.

آرشیوی جامع از قطعات در واحد تعمیرات گوشی ایسوس فراهم گشته است. از این رو در صورت نیاز به تعویض تاچ از قطعه ی اصل و اورجینال بهره خواهیم گرفت. همچنین این مرکز مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات جهت تعمیر، تست، کالیبراسیون و کنترل کیفیت است . مسئولیت پذیری پرسنل مجموعه در قبال نگهداری صحیح قطعات و به تبع آن، حفظ و امانتداری اطلاعات مشتریان، موجب استقبال کاربران از نمایندگی ایسوس شده است.

تعمیر تاچ موبایل ایسوس

اقدامات اولیه جهت تعمیر تاچ موبایل ایسوس

در صورت بروز مشکل در صفحه نمایش لمسی گوشی ، اقدامات زیر را دنبال نمایید. در صورت تداوم مشکل با متخصصین ما در مرکز تعمیر تاچ موبایل ایسوس تماس بگیرید. در مرکز تعمیر موبایل، واحد تعمیر تاچ موبایل ایسوس ، کارشناسان حرفه ای برای ارائه ی تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش ازدستگاه، آماده ی خدمات رسانی به کاربران گوشی های تلفن همراه می باشند.

  • از طریق مسیرsettings -> Developer options گزینه ی GPU 2D Rendering را فعال کنید تا مشکل کار نکردن تاچ پد گوشی شما بر طرف گردد.
  • اگر این بخش را مشاهده نکردید ، ابتدا گزینه ی Developer options را به روش زیر فعال کنید، از طریق مسیر .. About phone روی گزینه ی Build number هفت بار ضربه بزنید.
  • استفاده از Gpu 2D Rendering باعث تسریع در انتقال فرمان ها شده و سریع تر ثبت شدن ضربه ها و لمس های کاربر بر روی صفحه نمایش یا تاچ اسکرین اندروید را ممکن می سازد.
  • اگر روش اول مشکل را حل نکرد، باطری را درآورده و پس از ده ثانیه دوباره جا بیندازید و دستگاه را روشن کنید.
  • اگر تنها هنگام کار کردن با یک برنامه خاص این مشکل پیش می آید، آن برنامه را از سیستم گوشی خود پاک کنید.
  • اگر هیچ کدام از روش های ذکر شده مشکل را حل نکرد باید گوشی شما به تنظیمات کارخانه باز گردانده یا اصطلاحا ریست فکتوری شود که البته در این صورت همه ی اطلاعات شما از روی گوشی پاک خواهند شد.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس در زمینه تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ایسوس فعالیت می نماید. کاربران محترم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات ایسوس خود به مرکز تعمیرات ایسوس مراجعه نموده و با اطمینان از اورجینال بودن کلیه ی قطعات این مرکز نسبت به تعمیر دستگاه ایسوس خود اقدام نمایند.

واحد تعمیرات ایسوس با پارت های تفکیک شده نیز راه اندازی شده است. واحد تعمیرات ایسوس در این پارت های مجزا با استفاده از تجهیزات پیشرفته ، اقدام به تعمیر و ترمیم محصولات ایسوس توسط کارشناسان با تجربه و حرفه ای مرکز تعمیرات ایسوس می نماید. تعمیر تاچ موبایل ایسوس در واحد تعمیرات گوشی ایسوس انجام می گردد. کاربران محترم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات ایسوس خود به مرکز تعمیرات ایسوس مراجعه نموده و با اطمینان از اورجینال بودن کلیه ی قطعات این مرکز نسبت به تعمیر دستگاه ایسوس خود اقدام نمایید.

جهت مطالعه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ایسوس در سایر صفحات ما را همراهی نمایید.

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی/ تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / مرکز تعمیر موبایل / تعمیرات گوشی /تعمیر گوشی / نمایندگی تعمیرات گوشی