نگاهی به تعمیرات گوشی چینی و راهکارهای مربوط به آن

مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری از گذشته گریبان گیر گوشی های اندرویدی بوده و هست. این گوشی ها در زمانی که دچار مشکل می شوند به سختی تعمیر می گردند. در هنگام تعمیرات گوشی چینی لازم است به این نکته توجه داشته باشید که مشکلات نرم افزاری گوشی های اندوریدی و بخصوص گوشی های چینی بسیار پیچیده می باشد و ممکن است با نصب رام اشتباه و نحوه ی فعال کردن آن سبب آسیب به سخت افزار موبایل شوید. در نتیجه بهتر است برای تعمیرات گوشی چینی حتی الامکان از نمایندگی های این نوع از گوشی ها استفاده نمایید و اقدام به برطرف کردن مشکل گوشی خود کنید.

تعمیرات-گوشی-چینی

مشکلات نرم افزاری گوشی های چینی

معمولا در نمایندگی ها مشکلات نرم افزاری از طریق باکس های مربوطه انجام می گیرد و تکنسین های متخصص در حوزه ذکر شده اقدام به حل خطای پیش آمده می نمایند. مشکلات نرم افزاری این نوع از گوشی ها معمولا به دلیل آسیب توسط یک ویروس یا حجم بالای دیتای نصب شده بر روی گوشی حادث می شود.

مشکلات سخت افزاری موبایل های چینی

در تعمیرات گوشی چینی علاوه بر موضوع نرم افزاری مشکلات سخت افزاری نیز پیش می آید. مانند مشکلاتی که درال سی دی های این گوشی ها و یا اسپیکر های انها به وجود می آید. گوشی های چینی معمولا از تاچ ضعیفی برخوردار هستند و به مرور زمان دچار مشکل دراین ناحیه می گردند. به گونه ای که یک سمت از گوشی دیگر حساسیت لازم را برای فعالیت ندارد. از طرفی اسپیکر های بکار رفته در گوشی های چینی دارای قدرت کا فی برای استفاده طولانی مدت را ندارد و معمولا بعد از چند ماه استفاده مداوم از قدرت و کیفیت آن کاسته می شود.

عواملی که باید در تعمیر گوشی های چینی رعایت شود

در تعمیرات گوشی چینی لازم است به این نکته توجه شود که مشکلات مربوط به تاچ و ال سی دی این نوع از گوشی ها که یکی از شایع ترین مشکلات گوشی های اندرویدی می باشد قابل حل است و باید در نمایندگی ها و توسط متخصصین مربوطه انجام گردد. بارها مشاهده شده است که افرادی آماتور اقدام به تعمیر این نوع از گوشی ها کرده اند و مشکلات بیشتری برای موبایل های چینی بوجود آورده اند.

شارژر گوشی

شارژر گوشی ها یکی دیگر ازدلایلی است که سبب بروز اختلال در باتری های گوشی های چینی می شود. در صورتی که از شارژر مخصوص نوع گوشی خود که متناسب با نوع ولتاژ باتری گوشی شماست استفاده نکنید ، باتری به شدت دچار آسیب می شود.

باتری گوشی

نکته بعدی در بحث تعمیرات گوشی چینی به باتری مربوط می باشد که اغلب به دلیل عدم شارژ صحیح و یا استفاده مکرر از گوشی ها دچار مشکل می شود و کارایی خود را از دست می دهد. برای این مشکل لازم است که از باتری های اورجینال و اصلی خود گوشی خود استفاده نمایید و به هیچ وجه از باتری های عمومی استفاده نفرمایید.

مشکلات گوشی های چینی

از مشکلات و معایب استفاده از گوشی های چینی عدم پشتیبانی توسط شرکت مربوطه می باشد .این امر سبب می شود که تعمیرات گوشی های چینی با اختلال مواجه شود. برای حل این مشکل کافیست از نمایندگی های برندهای مطرح گوشی سامسونگ و اچ تی سی و هواوری استفاده نمایید که تقریبا از پلتفرم های مشابه با سایر گوشی ها استفاده می نمایند. در تعمیرات گوشی چینی لازم است به چند نکته دقت شود.

  • برای گوشی خود از محافظ ژله ای استفاده نمایید
  • از نصب رام اشتباه روی گوشی خود به شدت پرهیز نمایید
  • بعد از تعمیر حتما از یک آنتی ویروس قدرتمند برای محافظت از گوشی خود استفاده کنید
  • از نمایندگی های معتبر استفاده نمایید
  • سعی کنید از اجناس با کیفیت و اصل استفاده کنید
  • به هیچ وجه از سایر وسایل مربوط به نسخه های دیگر موبایل ها استفاده نکنید
  • در هنگام مراجعه به تعمیرکار حتما از صحت مدارک حرفه ای تعمیرکار مطلع شوید

سخن آخر

در هنگام بروز مشکلات بر روی گوشی چینی خود حتی الامکان سعی نمایید از اطلاعات مهم خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید. یک بار دیگر رام مربوط به گوشی خود را نصب کنید. گوشی خود را یک بار با آنتی ویروس چک نمایید و اگر مشکل هنوز پا بر جا بود به نمایندگی تعمیرات موبایل مراجعه نموده  و از قطعات اصلی استفاده کنید. به هیچ وجه به افراد اماتور مراجعه نکنید. این افراد علاوه براینکه سبب بروز مشکلات جدیدتری برای گوشی شما می شوند، هزینه های گزافی را نیز از شما مطالبه می کنند. گوشی های چینی معمولا از کیفیت کمتری نسبت به سایر برندهای مطرح دنیای موبایل برخوردار هستند ، درنتیجه بهتر است ما با افزایش مراقبت خود از گوشی ها از سرعت زیاد استهلاک آنها بکاهیم.

نمایندگی گوشی و واحدهای تعمیرات گوشی

در این صفحه به بررسی نکات مهم تعمیرات گوشی چینی پرداختیم . در ادامه به معرفی نمایندگی گوشی و واحدهای تعمیرات آن می پردازیم. نمایندگی گوشی در زمینه ی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات گوشی های موبایل فعالیت می نماید. نمایندگی موبایل ، همواره در صدر انتخاب مشتریان قرار داشته است. انتخاب کادرفنی از بین برترین اساتید این حوزه، بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات ، مشتری مداری ، تلاش مستمر، تصمیم گیری های صحیح مدیریت مرکز، پشتکار پرسنل و… از مهم ترین دلایل موفقیت این شرکت می باشند.

هدف مرکز تعمیر موبایل خدمات رسانی به مشتریان بوده و در جهت رضایت مشتریان گرامی گام برمی دارد. متخصصین نمایندگی موبایل ، پس از گذراندن دوره های فوق تخصصی و بین المللی تعمیرات موبایل  به این مرکز راه یافته اند. علاوه براین، کارشناسان نمایندگی موبایل ، ملزم به گذراندن دوره هایی هستند که جهت به روز رسانی اطلاعات و بهره گیری از دانش روز برگزار می گردد. لذا بهترین و به روزترین خدمات درنمایندگی موبایل  در خدمت کاربران انواع برندهای تلفن همراه  قرار خواهد گرفت. جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات موبایل وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

تعمیر موبایل / تعمیر گوشی / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی / تعمیر موبایل ایسوس / تعمیر موبایل ایسر / تعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل فوجیتسو /تعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیک / تعمیر موبایل کیوسرا /

 نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی /  تعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ /  تعمبرگاه مرکزی موبایل / تعمیرگاه مرکزی تبلت / تعمیرگاه مرکزی دستگاه کپی

7 پاسخ

  1. با سلام ایا گوشی invens مدل v12 رو هم تعمیر میکنید؟
    گوشی همچنین مشکل باتری دارد

  2. سلام گوشی نوت ۲۰ طرح وقتی روشنش میکنم تو صفحه اصلی نمیره یعنی وقتی کامل خاموش هست و روشنش میکنم مینویسه ولکام و رو همین ولکام میمونه دیگه نه خاموش میشه نه چیزی
    باید چیکار کنم

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز متاسفانه تعمیرات گوشی های طرح انجام نمیدیم

  3. سلام گوشی نوت ۲۰ طرح وقتی روشنش میکنم تو صفحه اصلی نمیره یعنی وقتی کامل خاموش هست و روشنش میکنم مینویسه ولکام و رو همین ولکام میمونه دیگه نه خاموش میشه نه چیزی
    باید چیکار کنم

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز متاسفانه تعمیرات گوشی های طرح انجام نمیدیم

  4. میرزاخانی گفت:

    سلام گوشی گالکسی اس ۸طرح فقط شیشه اش شکسته وهمه دستکاه خوب کارمی کندایامی شودباهزینه کم شیشه ان راعوض کرد

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز برای اطلاع از هزینه ها با شماره 02154114 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =