تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی

تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی از تخصصی ترین سرویس هایی است که نمایندگی اچ تی سی برای ارائه آن برنامه های ویژه ای دارد. با توجه به کاربرد بسیار این وسیله، هر لحظه این احتمال وجود داردکه به ناگاه تبلت به زمین بیفتد و ضربات سختی به آن وراد شود؛ تاچ از حساس ترین قسمت هایی است که با وارد شدن ضربات سخت دچار آسیب می شود، از همین رو است که تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی جزء برنامه های ویژه نمایندگی اچ تی سی است، زیرا خرابی تاچ عملا کار با دستگاه را غیر ممکن می کند و دستگاه را از کار می اندازد.

تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی

نحوه تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی

برای تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی روش هایی بسیاری وجود دارد که در زیر به تعدادی از آنها شاره می کنیم، در صورتی که با اعمال راه کارهای زیر تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی شما حاصل نشد، ناچارا باید تاچ را تعویض کنید؛

  • مصرف رم را بررسی کنید

شاید مصرف بیش از حد رم با نصب برنامه های مختلف دلیل اصلی کند شدن و از کار افتادن تاچ تبلت اچ تی سی باشد.

  • GPU 2D Rendering را فعال کنید

استفاده از GPU 2D Rendering انتقال فرمان ها را سریع تر می کند و سبب می شود ضربه ها و لمس های کاربر روی صفحه نمایش یا تاچ اسکرین اندروید سریع تر ثبت شود.اگر مشکل همین مورد باشد، می توانید تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی را شخصا انجام دهید.

  • Ambient Display را غیر فعال کنید

با وجود فوایدی که برای Ambient Display مطرح شده است، این نوآوری سبب کندی در اجرای فرمان های لمسی اندروید می شود.

  • صفحه نمایش را کالیبره کنید

تاچ اسکرین بعد از مدتی با دریافت تاچ های اشتباه کند می شود. کالیبره کردن صفحه نمایش امکان جدیدی است که به اندروید اضافه شده است و تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی را برای کاربر بدون نیاز به تعمیرکار ممکن می کند. نرم افزارهای زیادی برای کالیبره کردن صفحه نمایش وجود دارد و خود کاربر نیز می تواند به صورت دستی این کار را انجام دهد.

  • با تست مولتی تاچ اندروید مشکل تاچ را بررسی کنید

تبلت های اچ تی سی حدود ۵ تا ۱۰ نقطه لمس همزمان را پشتیبانی می کنند که با استفاده از نرم افزار MultiTouch Tester می توانید سلامت این نقطه ها را بررسی کنید.

  • شارژر را بررسی کنید

اگر از شارژر اصل تبلت اچ تی سی استفاده نمی کنید یا اینکه کابل شارژر شما به خوبی به آداپتور متصل نمی شود، تاچ اسکرین تبلت با مشکل مواجه خواهد شد و باید به فکر تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی باشید. منبع تغذیه شارژر نیز اهمیت دارد؛ مثلا اگر تبلت اچ تی سی را با برق مستقیم در قطار شارژ می کنید امکان ایجاد نویز و بی نظیمی در جریان برق و شارژ رسانی به باتری وجود خواهد داشت. شارژر ها بر اساس ولتاژ عبوری مناسب خود درجه بندی می شوند. تنها از شارژر هایی با امتیاز +۵V استفاده کنید.

  • با بوت اندروید در حالت امن تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی را انجام دهید

در حالت ایمن(safe mode) فقط برنامه های سیستمی اندروید اجرا می شوند. یعنی اگر برنامه های نصب شده و غیرسیستمی سبب از کار افتادن تاچ تبلت اچ تی سی باشند، به سادگی متوجه می شوید.

  • تبلت اچ ت سی را restart نمایید

اگر در حال کار با تبلت هستید، ناگهان لمس صفحه نمایش از کار می افتد، توصیه می‌کنیم که آن را ری‌بوت کنید تا شاید با این کار برای تعمیر تاچ تبلت اچ تی سی تعمیرکار لازم نشوید. این راه به‌ احتمال ۸۰ درصد جواب می‌دهد. برای این کار دکمه پاور را به‌ مدت ۱۰ ثانیه نگه‌ دارید تا دستگاه خاموش شود. پس از یک یا دو دقیقه، دستگاه را مجددا با دکمه پاور روشن نمایید.

گاهی اوقات پیش می‌آید که دکمه پاور هم کارایی‌اش را از دست می‌دهد. در این شرایط توصیه می‌شود سیم کارت و کارت حافظه را از تبلت‌ جدا نموده و سپس باتری را در صورت امکان برای چند ثانیه دربیاورید. اگر با اجرای این راه حل ها تعمیر تبلت اچ تی شما ممکن نشد، باید به یک مرکز معتبر و مجهز مراجعه کنید.

تعمیر تبلت اچ تی سی

تعمیر تبلت اچ تی سی در نمایندگی اچ تی با ابزارآلات تخصصی و پیشرفته انجام می گردد. مرکز تعمیرات اچ تی سی با کادر مجرب و متخصص تمامی خدمات مورد نیاز کاربران اچ تی سی را پشتیبانی می کند. این مرکز با دسترسی به تجهیزات تعمیراتی مدرن و پیشرفته و در اختیار داشتن آرشیوی قوی از قطعات جانبی مورد نیاز توانسته است کارایی همه دستگاه های اچ تی سی را حتی پس از اعمال تعمیرات سخت و پیچیده، به حالت اول بازگرداند.

نمایندگی اچ تی سی و واحدهای تعمیرات

مرکز رسمی نمایندگی اچ تی سی درگاه امن و مطمئنی است برای کاربرانی است که قصد خرید هر یک از تولیدات این کمپانی را دارند. در این مرکز تمامی حقوق مصرف کننده ارج نهاده می شود و همواره تلاش بر این است که رضایت مشتری در هر زمینه ای حاصل شود. این مرکز مجاز تمام قوانین جدید در حوزه ارتباطات کشور را رعایت می کند و احتمال بروز مشکلات احتمالی را به صفر می رساند. در صورتی که  مایل هستید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات اچ تی سی مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =