بازیابی اطلاعات تبلت htc

بازیابی اطلاعات تبلت htc ، خدمت دیگری است که توسط نمایندگی htc به مخاطبان ارائه می گردد. از آنجا که ریکاوری اطلاعات امری بسیار حساس بوده و نیازمند تخصص و تجربه بالا در این زمینه است، مهندسین ارشد این حوزه انجام آن را بر عهده دارند. همچنین به دلیل استفاده از ابزار پیشرفته  نظیر pc 3000 و جدیدترین روش های روز دنیا، فرآیند بازیابی اطلاعات در  نمایندگی اچ تی سی به صورت تخصصی انجام شده و کاربران می توانند مجددا از اطلاعات خود استفاده نمایند. برای آشنایی بیشتر شما مخاطبین گرامی با نکات بازیابی اطلاعات تبلت htc ، مقاله امروز را به این موضوع اختصاص داده ایم.

بازیابی اطلاعات تبلت htc

روش های بازیابی اطلاعات تبلت htc

از آنجا که ریکاوری اطلاعات تبلت htc در گروه تعمیرات نرم افزاری این دستگاه قرار دارد، روش های انجام آن به استفاده از برنامه هایی محدود می شود. به عبارت دیگر، برای ریکاوی از طریق روت کردن دستگاه از نرم افزار Undeleter استفاده می شود. در صورت تمایل به روت کردن در فرآیند ریکاوری اطلاعات تبلت htc نیز می توان از نرم افزار recuva کمک گرفت. در ادامه، نحوه کار با این نرم افزارها را به اطلاع شما کاربران گرامی می رسانیم:

بازیابی اطلاعات تبلت htc بدون روت کردن

نرم افزار recuva را می توان به عنوان اصلی ترین برنامه در بازیابی اطلاعات تبلت htc بدون روت کردن در نظر گرفت. روش کار این نرم افزار بدین صورت است که پس از نصب آن در کامپیوتر، باید نوع فایلی که قصد بازیابی آن را دارید (به عنوان مثال فیلم، عکس، سند و …) را مشخص کنید. پس از نمایش فایل های ریکاوری شده، باید فایل های بازیابی شده را در درایوی به جز درایوی که هم اکنون آن را ریکاوری کرده‌اید، ذخیره نمایید. در غیر این صورت، ادامه روند بازیابی اطلاعات تبلت htc دچار مشکل خواهد شد. با اجرای صحیح مراحل گفته شده، اطلاعات مورد نظر شما بازیابی شده و می توانید مجددا از آنها استفاده نمایید.

بازیابی اطلاعات تبلت htc از طریق روت کردن

همانطور که اشاره کردیم، یکی از نرم افزارهای مورد استفاده برای بازیابی اطلاعات تبلت htc از طریق روت کردن، Undeleter می باشد. برای استفاده از این برنامه، ابتدا باید محل ذخیره سازی فایل های از دست رفته را انتخاب کنید. پس از طی این مرحله، نرم افزار Undeleter شروع به جستجو و اسکن کردن حافظه ی انتخابی می نماید. این مرحله ممکن است بین ۲ تا ۱۰ دقیقه زمان ببرد که با توجه به میزان حافظه ی دستگاه متفاوت است. مزیت این نرم افزار این است که پس از اتمام مراحل، فایل های بازیابی شده را در تب های مختلفی دسته بندی می کند.

نکته ی قابل ذکر این است که ، نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به تنهایی قادر به بازیابی اطلاعات تبلت htc  نیستند  و تنها می توانند برخی از فایل ها را بازگردانند. اما کارشناسان ما در نمایندگی اچ تی سی تمامی اطلاعات را  به کمک دستگاه pc3000 بازیابی کرده و هیچ گونه دغدغه ای در ارتباط با بازیابی اطلاعات ازدست رفته ی تبلت اچ تی سی نخواهید داشت.

پیشگیری از حذف شدن اطلاعات تبلت htc

لازم است عنوان کنیم که عموما پاک شدن اطلاعات تبلت، در اثر مواردی همچون ویروسی شدن دستگاه، فلش کردن تبلت، نصب برنامه های ناسالم و مشکلات سخت افزاری رم اتفاق می افتد. برای پیشگیری از حذف شدن اطلاعات تبلت htc، بهتر است برنامه های مورد نظر خود را از سایت های معتبر دانلود کنید. همچنین با نصب یک آنتی ویروس قدرتمند، دستگاه خود را در برابر حمله انواع ویروس ها ایمن سازی کنید.

اما ارجح تر از همه موارد توصیه شده، بهتر است همواره از اطلاعات تبلت خود یک بک آپ تهیه کرده و در کامپیوتر یا هاردتان ذخیره نمایید. در این صورت، حتی اگر با حذف اطلاعات دستگاه مواجه شوید، نیازی به طی پروسه بازیابی اطلاعات تبلت htc نخواهید داشت.

واحد تعمیرات تبلت htc

واحد تعمیر تبلت  htc، یکی از مراکز مجاز و معتبر ترمیم این محصول به حساب می آید. وجود کارشناسان متخصص و با تجربه و نیز تجهیز این مرکز به آخرین وسایل تعمیراتی روز دنیا، موجب تمایز این مرکز از سایر واحد های تعمیرات تبلت شده است. بازیابی اطلاعات تبلت اچ تی سی در این واحد، توسط مهندسین زبده ی نرم افزار انجام می گردد. لازم به ذکر است که در این واحد، همکاران ما ضمن توجه به خصوصی بودن اطلاعات، نهایت امانتداری را در بازیابی آنها به کار برده و تحت هیچ شرایطی به اعتماد کاربران خیانت نمی کنند.

خدمات واحد تعمیرات تبلت htc

از جمله اصلی ترین خدماتی که در واحد تعمیرات تبلت htc به کاربران عرضه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع مشکلات مدارRX تبلت htc
  • رفع مشکلات مدارTX تبلت htc
  • رفع مشکلات مدار پاور و تغذیه تبلت htc
  • حل مشکلات تبلت های htc  که دوربین آنها از کار افتاده
  • برطرف کردن مشکل شناسایی نشدن سیم کارت در تبلت های htc
  • حل مشکل ضربه خوردن  و روشن نشدن تبلت htc
  • رفع مشکل تبلت های htc که  ضربه خورده و تصویر ندارند
  • احیاء انواع چیپست CHIPSET تبلت htc
  • برطرف کردن انواع مشکلات نرم افزاری در مرکز تعمیرات تبلت htc
  • رفع عدم کارکرد دوربین تبلت htc
  • رفع عدم کارکرد مموری کارت تبلت htc
  • رفع عدم کارکرد ویبره تبلت htc
  • رفع عدم کارکرد تاچ تبلت htc
  • حل مشکلات ال سی دی تبلت htc
  • رفع عدم کارکرد بلوتوث تبلت htc
  • رفع عدم کارکرد USB تبلت htc
  • رفع عدم کارکرد و شناسایی سیم کارت تبلت htc
  • رفع مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه تبلت htc

نمایندگی htc

نمایندگی htc، سالهاست که به فروش و تعمیر محصولات این شرکت می پردازد. خدمات ارائه شده در این مرکز، به واسطه ی حضور کارشناسان خبره و مجرب از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند. مدیریت این نمایندگی، مشتری مداری را به عنوان شعار اصلی، سرلوحه ی کار کارکنان کلیه ی بخش ها قرار داده و تاکید ویژه بر آن دارد. از جمله ویژگی های بارز نمایندگی اچ تی سی می توان به ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات به صورت تلفنی و حضوری اشاره نمود. برای این منظور مشاورانی در نظر گرفته شده اند که دانش فنی بالایی در خصوص تولیدات این کمپانی داشته و قادرند سوالات کاربران را به خوبی پاسخ دهند.

واحدهای تعمیرات htc

کارشناسان مجرب حوزه ی تعمیر در واحدهای تعمیرات موبایل به بررسی و تعمیر این محصولات می پردازند. انجام عملیات تعمیر با استفاده از به روزترین ابزار و روش های روز دنیا، خدمات این واحدها را به طرز قابل توجهی ارتقاء داده است. چنانچه گوشی، تبلت، تجهیزات جانبی و هریک از محصولات htc شما دچار مشکل عملکردی شد، با مراجعه به واحدهای تعمیرات htc می توانید از تعمیر تخصصی آنها اطمینان حاصل نموده و شاهد فعالیت مجدد دستگاه خود باشید.

تعمیرات مجاز تبلت هوآوی / تعمیرات مجاز تبلت سامسونگ / تعمیرات مجاز تبلت ایسوس / تعمیرات مجاز تبلت سونی / تعمیرات مجاز تبلت ال جی / تعمیرات مجاز تبلت اپل /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =