نکات عکسبرداری با گوشی آیفون

با توجه به پیشرفت چشمگیر فناوری های استفاده شده در گوشی آیفون و در عین حال دوربین این گوشی، میتوان عکس های فوق العاده ای بدون نیاز به داشتن دانش عکاسی گرفت. اگر شما از کاربران گوشی آیفون هستید و علاقه به عکس برداری با گوشی آیفون دارید، مطالب زیر را بخوانید تا بتوانید مانند یک فرد حرفه‌ای عکاسی کنید.

شما با خواندن این مطلب ترفندهایی که کیفیت تصویر برداری با گوشی آیفون را افزایش می دهد را می آموزید. کارشناسان نمایندگی اپل با بررسی دستگاه های این برند ویژگی های منحصر به فرد این محصولات را بررسی و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربران گرامی قرار می دهند. اگر شما از کاربران علاقمند به محصولات اپل هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی های موبایل اپل به روزترین اطلاعات را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

نکات عکس برداری با گوشی آیفون

ترفندهای عکس برداری با گوشی آیفون

از هندزفری به عنوان شاتر برای عکس برداری با گوشی آیفون استفاده کنید

کاربران این گوشی برای عکس برداری با گوشی آیفون نیاز به شاتر جداگانه ندارند. آنها می‌توانند از هندزفری ایرپاد استاندارد اپل به ‌عنوان شاتر استفاده کنند. برای این کار هنگامی که دوربین گوشی فعال است، هندزفری را به گوشی متصل کنید. سپس یکی از دو کلید تنظیم صدای ایرپاد را فشار می دهید تا عکس برداری انجام شود.

عکس برداری پارانوما

برای عکس برداری با گوشی آیفون  با حالت پارانوما در منوی دوربین این حالت را فعال کنید. همچنین می توان به صورت اسکرول به سمت راست گوشی خود حرکت کنید و پارانوما را پیدا کنید. برای گرفتن عکس پس از ضربه زدن رو شاتر گوشی خود را به آرامی به چپ یا راست حرکت دهید. پس از عکس برداری مجددا روی شاتر ضربه بزنید تا عکس برداری تمام شود.

هنگام عکاسی با گوشی آیفون روی سوژه فوکوس کنید

به وسیله قابلیت فوکوس خودکار قبل از عکس گرفتن نقطه‌ی فوکوس را انتخاب کنید. برای این کار سوژه‌ی مورد نظر را روی صفحه‌نمایش با لمس انتخاب کنید. البته اگر شما سوژه خود را دستی انتخاب نکنید دوربین به صورت خودکار هنگام  عکاسی با گوشی آیفون و از روی حدس سوژه‌ای را انتخاب و فوکوس می کند.

استفاده از ترکیب‌بندی با استفاده از گرید

به تنظیمات دوربین خود بروید و گرید را فعال کنید. با این کار یک گرید ۳ در ۳ فعال می شود. این گرید برای مناسب بودن ترکیب‌بندی عکس هنگام عکس برداری با گوشی آیفون استفاده می شود.

از Burst Mode برای ثبت حرکات سریع استفاده کنید

هنگامی که نیاز به عکاسی از صحنه های پرتحرک مانند صحنه های ورزشی یا بازی دارید از Burst Mode استفاده کنید. به وسیله این حالت مطمئن هستید که هیچ لحظه ای را از دست نمی دهید. برای استفاده از این حالت انگشت خود را روی شاتر نگه‌ دارید. راه دیگر عکس برداری با Burst Mode نگه‌داشتن دکمه‌های تنظیم صدای آیفون یا هندزفری ایرپاد است. یک شمارشگر تعداد عکس‌های گرفته شده را روی صفحه‌ نشان می‌دهد. با رها کردن دکمه‌ی شاتر عکاسی‌ متوقف می شود.

نمایندگی اپل

کارشناسان نمایندگی تعمیرات اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات قادر به رفع تمامی عیوب محصولات اپل هستند. تلاش کارشناسان نمایندگی تعمیرات اپل در تعمیر قطعات اورجینال دستگاه های اپل می باشد تا نیازی به تعویض قطعات اصلی دستگاه نباشد. از دیگر خدمات نمایندگی اپل عرضه لوازم جانبی محصولات اپل مانند لوازم جانبی آیپد، لوازم جانبی آیپاد ، لوازم جانبی اپل واچ و لوازم جانبی آیفون است.