تعویض گلس گوشی اچ تی سی

تعویض گلس گوشی اچ تی سی و نکات مهم در تعویض گلس موضوعی است که می خواهیم آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. گلس و تاچ گوشی های هوشمند را می توان جزء حساس ترین قطعات گوشی برای جلوگیری از خط و خش و شکستگی دستگاه نام برد تا با استفاده از آن تاچ و ال سی دی گوشی در اثر ضربه, آب خوردگی و اتفاقات ناگوار دیگر دچار کمترین مشکل شوند. می توان گفت گلس، تاچ و ال سی دی گوشی های اچ تی سی جزء آسیب پذیر ترین قطعات این گوشی ها محسوب می شوند.

تعویض-گلس-گوشی-اچ-تی-سی

مراقبت از گلس گوشی اچ تی سی

جهت پیشگیری از بروز مشکل و تعویض گلس گوشی اچ تی سی ، مراقبت از صفحه نمایش تاچ و ال سی دی اچ تی سی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. از همین رو باید به آن توجه ویژه داشته باشیم و تمهیدات لازم را برای حفظ آن در نظر بگیریم؛ مثلا برای گوشی یک محافظ یا یک کیف تهیه کنید. در هر صورت و با رعایت نکات یاد شده نیز گلس، تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی ممکن است با خرابی و شکستگی مواجه شود. تشخیص میزان خرابی به همین سادگی ممکن نیست و به بررسی موشکافانه مهندسان و کارشناسان متخصص نیاز دارد.

این مقاله برای شما مفید است : بهترین گوشی های اچ تی سی

تعویض گلس گوشی اچ تی سی و اهمیت آن

اگر در نهایت خوش شانسی ضربه وارد شده به گوشی اچ تی سی خیلی جدی نباشد، در این صورت تنها بخش آسیب دیده گوشی، گلس خواهد بود. اگر مشکل فقط در همین سطح خلاصه شود، می توانید با هزینه ناچیزی گلس گوشی HTC را تعویض کنید. به یاد داشته باشید که این کار از حساسیت بالایی برخوردار است و ممکن است هنگام تعویض گلس گوشی اچ تی سی ، آسیب جدی به تاچ و ال سی دی وارد شود. قبل از هر گونه اقدامی نیز باید کاملا صحت و سلامت تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی تایید شود.

مشکلات رایج در صفحه نمایش گوشی اچ سی دی

وجود لکه های تیره یا تار عنکبوتی : وقتی ضربه ای به دستگاه شما وارد می شود، ممکن است با این مشکل رو به رو شوید. در این صورت چاره ای جز تعویض ال سی دی ندارید.

پیدا شدن رگه های جوهر روی ال سی دی : وقتی پیکسل گوشی شما خراب شده باشد، با این مشکل رو به رو خواهید شد و ناچارا باید به فکر تعویض ال سی دی باشید.

تصویر تار ال سی دی : در صورت تاری و تاریکی ال سی دی، اگر با تعمیر بک لایت، عملکرد ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز نگشت؛ بازهم مجبور به تعویض ال سی دی خواهید بود.

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی

تاچ مقاومتی، همان فناوری و  تکنولوژی است که در تاچ گوشی های لمسی قدیمی مورد استفاده قرار می گرفت. تاچ مقاومتی حالا و در تکنولوژی های مدرن امروزی جای خود را به صفحه لمسی خازنی داده است. اگر تاچ دستگاه خراب شده باشد با وجود داشتن تصویر در صفحه نمایش، نمی توانید دستوری به پردازشگر گوشی بدهید و این عملا به معنی پایان عمر تاچ گوشی اچ تی سی شماست.

آن طور که در بالا به آن اشاره کردیم، در اکثر موارد مجبور به تعویض ال سی دی دستگاه خود خواهید بود. این نکته را همواره به یاد داشته باشید که بسته به مدل های مختلف گوشی اچ وتی سی، تاچ گوشی به همراه ال سی دی تعویض خواهد شد.

تعمیر گوشی اچ تی سی

تعویض گلس اچ تی سی در واحد تعمیرات گوشی اچ تی سی با حضور برترین مهندسین و متخصصین کشور انجام می گردد. گلس قطعه ای بسیار حساس در گوشی بوده و با قطعه ای که در بین عوام برای محافظت از گوشی استفاده می شود متفاوت است. تمامی امکانات لازم جهت تعویض گلس گوشی اچ تی سی در این مرکز فراهم گشته است و مهندسین و متخصصین زبده جهت انجام این عملیات آماده ی ارائه ی خدمات به هم وطنان گرامی هستند.

این مقاله را از قلم نیندازید : تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی

نمایندگی htc، با در اختیار داشتن پارت های تخصصی جهت تعمیرات اچ تی سی و به مدد مهندسان دوره دیده خود، به راحتی قادر خواهد بود مشکلات گوشی های اچ تی سی را در بخش گلس، تاچ و ال سی دی حل و فصل کند. این مرکز به سادگی و در اسرع وقت مشکلات گوشی شما را تشخیص می دهد و در جهت تعمیرات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

پر واضح است که با تقسیم بندی وظایف و مسئولیت ها، در کیفیت خدمات ارائه شده شکی باقی نمی ماند. این تقسیم بندی همان رازی مگویی است که در مرکز سخت افزار ایران موجبات موفقیت های پی در پی و رضایتمندی مشتریان عزیز را به دنبال داشته است.

تعمیرات اچ تی سی

مرکز تعمیرات اچ تی سی با هدف قرار دادن رضایتمندی مشتریان به عنوان ارجح ترین اهداف مرکز، پیوسته تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته است تا کاربران گرامی با رضایت و خشنودی پس از تعمیر دستگاه خود از این مرکز یاد کرده و آوازه مرکز را سینه به سینه به همه افراد جامعه منتقل نمایند. این روش بهترین و موثرترین روش برای شناساندن خود به تیم هدف خواهد بود. در صورتی که مایل به مطالعه ی خدمات ما هستید می توانید روی لینک مورد نظر خود در بخش ذیل کلیک نمایید.