تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی

تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی توسط مهندسین و متخصصین تعمیرات موبایل در نمایندگی htc انجام می پذیرد. کادرفنی تعمیرات موبایل پس از بررسی مشکل و عیب یابی صحیح مراحل تعمیرات را آغاز خواهند نمود. در صورتی که طبق تشخیص کارشناسان مشکل صفحه نمایش لمسی ، نرم افزاری باشد. کادرفنی نسبت به تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی  اقدام خواهند نمود. در صورتی که شما یکی از کاربران موبایل های اچ تی سی می‌باشید در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال گشته بهتر است با حضور در مرکز تعمیرات موبایل اچ تی سی ، از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی اچ تی سی انجام می گردد.

کارشناسان تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی برترین و بزرگترین آرشیو محصولات را در اختیار دارند و به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های htc  مسلط هستند . تمامی مشکلات موجود در صفحه نمایش لمسی گوشی htc  توسط متخصصین این مجموعه رفع خواهد شد.

تعمیر-تاچ-گوشی-اچ-تی-سی

تعویض تاچ گوشی اچ تی سی

تاچ یا صفحه نمایش لمسی ، قطعه ای است  که روی ال سی دی گوشی قرار دارد . اگر تاچ گوشی آسیب ببیند و یا بشکند ، تعویض آن به دقت و مهارت بسیاری نیاز دارد . تعویض تاچ یک فرآیند تخصصی است که باید توسط متخصصین و با دستگاه مخصوص انجام شود . این کار باید توسط روبوت و در محیطی  بدون گرد و غبار صورت بگیرد و اگر به صورت دستی انجام شود ، تصویر آن کیفیت لازم را نخواهد داشت. اگر تاچ گوشی شما شکسته است ، باید با نمایندگی و تعمیرگاه مجاز جهت تعمیر آن تماس بگیرید .

نمایندگی اچ تی سی از جمله مراکزی است که تعویض تاچ گوشی را ،  به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می دهد . متخصصین تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی از دانش و مهارت بالا جهت تعمیرات گوشی برخوردارند . لذا بدون هیچ گونه نگرانی می توانید تعویض تاچ گوشی  htcرا به کارشناسان ما بسپارید .

عدم کارکرد صفحه نمایش لمسی گوشی

گاهی پیش می اید که صفحه نمایش لمسی گوشی، نسبت به دستورات لمسی بی تفاوت است و عملیاتی انجام نمی دهد. برای رفع این مشکل مراحل زیر را به‌ترتیب دنبال نمایید. در صورت تداوم مشکل ، تماس با متخصصین جهت تعمیرتاچ گوشی اچ تی سی ضروری می باشد.

اقدامات اولیه جهت تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی

گوشی هوشمند خود را ریستارت نمایید.

 اگر هنگامی که در حال کار با گوشی هوشمند خود هستید، لمس صفحه نمایش از کار افتاد، توصیه می‌کنیم که آن را ری‌بوت کنید؛ این راه به‌ احتمال ۸۰ درصد جواب می‌دهد. برای این کار دکمه پاور را به‌ مدت ۱۰ ثانیه نگه‌ دارید تا دستگاه خاموش شود. پس از یک یا دو دقیقه، دستگاه خود را روشن نمایید.اگر مشکل لمس صفحه نمایش با این راه برطرف شد، احتمالا نرم‌افزارها سبب شده‌اند تا لمس نمایشگر با مشکل روبه‌رو شود.

از هارد ریست کمک بگیرید

اگر راه‌های بالا جواب نداد و مشکل با چندبار ریست همچنان پابرجا بود، توصیه می‌شود جهت تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی ، هارد ریست را امتحان نمایید. ابتدا به سایت www.hardreset.info مراجعه کرده و سپس به دنبال مدل گوشی هوشمند خود بگردید. بعد از آن دستگاه خود را  طبق دستور العملی که در این سایت خواندید، وارد ریکاوری مود نموده و “wipe data/factory reset” را انتخاب کنید. در نهایت، گوشی خود را ریبوت نمایید.

در صورتی که از قاب‌های هوشمند استفاده می‌کنید، آن را خارج کنید

قاب‌های هوشمند از دستگاه در برابر ضربه یا خراش محافظت می‌نمایند، اما ویژگی روشن/ خاموش کردن خودکار آن‌ها گاها باعث نقص در عملکرد تلفن همراه‌ خواهد شد. توصیه می‌کنیم که این قاب ها از گوشی درآورید و سپس گوشی را ریستارت نمایید.

سیم‌کارت و کارت حافظه را خارج کنید

گاهی اوقات پیش می‌آید که دکمه پاور هم کارآیی‌اش را از دست می‌دهد. در این موارد توصیه می‌شود سیم کارت و کارت حافظه را از گوشی خارج نموده و سپس، باتری را در صورت امکان برای چند ثانیه دربیاورید

نمایندگی اچ تی سی و واحدهای تعمیرات اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی  جهت حمایت از محصولات این کمپانی بزرگ به ارائه ی خدمات مختلف به کاربران گرامی می پردازد. تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی تنها یکی از خدمات این مجموعه می باشد. کاربران همواره به دنبال مکانی مطمئن جهت خرید هستند. همچنین پس از خرید هر محصول مهم ترین دغدغه یافتن مکانی معتبر جهت تعمیر محصولات می باشد. در همین راستا نمایندگی htc خدمات خود را درچند بخش  ارائه می دهد .

خدمات  فروش در فروشگاه مرکزی اچ تی سی ، تعمیرات در واحد تعمیرات اچ تی سی و آموزش در مرکز آموزش تعمیرات اچ تی سی انجام می پذیرد. همچنین در واحدهای تعمیرات htc  کارگاه های مجزا جهت تعمیرات در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی واحدهای تعمیرات اچ تی سی می پردازیم.