تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی

گوشی های اچ تی سی همواره یکی از گوشی های با کیفیت در بازار ایران بوده اند. این محصولات به دلیل کیفیت تصویر بسیار بالایی که دارند محبوب کاربران ایرانی می باشند. وضوع و کیفیت تصویر گاهی ممکن است دچار مشکل شود. گاها دیده شده است که ال سی دی های گوشی های HTC دچار مشکل شده اند. کاربران برای رفع این مشکل به تعمیراتی های کوچه و بازار مراجعه می کنند. این مورد سبب می شود علاوه بر آسیب به ال سی دی اچ تی سی، خازن های گوشی نیز مورد صدمه قرار گیرد. در این مطلب قصد داریم تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم. تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی باید در نمایندگی و مرکز معتبر تعمیرات موبایل اچ تی سی انجام گردد.

تعویض-ال-سی-دی-گوشی-اچ-تی-سی

راهکارهای تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی

برای تعویض ال سی دی حتما از نمایندگی های معتبر استفاده نمایید. این قطعه از گوشی اچ تی سی بسیار مهم و کاربردی می باشد . استفاده از اجناس نامرغوب صدمه به گوشی اچ تی سی را سبب خواهد شد. صد البته با استفاده از اجناس نامرغوب اال سی دی هرگز کیفیت گذشته را نخواهد داشت و ممکن است مشکلات دیگری نیز در گوشی ایجاد گردد.تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی یک کار تخصصی می باشد و تنها افرادی که دارای مدارک و تجهیزات تخصصی از نمایندگی های رسمی اچ تی سی می باشند اجازه ی  تعمیر آن را دارند.

هزینه ی کم یا صدمه ی زیاد؟

گاهی ممکن است افراد به دلیل پرداخت هزینه تعمیر کمتر به تعمیرکاران مبتدی  مراجعه نمایند. در صورت بروز اختلالات بیشتر آیا آن تعمیرکار مسئولیت جبران خسارت را بر عهده می گیرد؟ مسلما آسیب های جدی که پس از تعمیرات توسط این افراد بر دستگاه وارد می شود.

شما را متحمل هزینه های دوچندان جهت تعمیرات خواهد نمود. در مرکز و نمایندگی اچ تی سی این موضوع صادق نیست و افراد می توانند تا لحظه ی اخر فرایند تعمیر و تعویض ال سی دی  گوشی اچ تی سی را پیگیری نمایند.

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

همان گونه که اشاره نمودیم نمایندگی اچ تی سی یک واحد تخصصی جهت تعمیرات موبایل اچ تی سی در نظر گرفته است. تعمیرات موبایل اچ تی سی در نمایندگی تعمیرات اچ تی سی ،  بر اساس استانداردهای جهانی و اصول تعریف شده از سوی کمپانی اچ تی سی صورت می‌پذیرد. به منظور پشتیبانیِ از کادر فنی فعال در مرکز تعمیر گوشی اچ تی سی، دوره‌های تخصصیِ تعمیر از سوی مدیریت این مرکز و با حضور اساتید بین‌المللی این رشته در سیکل‌های مختلف برگزار می‌گردد.

این امر به منظور به‌روزرسانی اطلاعات مهندسان این مرکز و نیز بهره‌‌مندی آنان از جدیدترین مِتُدهای پیشرفته جهانی صورت می‌گیرد. تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی با مجهزترین دستگاه های موجود در دنیا و چسب OCA انجام می‌ شود و پس از تعمیر، ال ‌سی‌ دی گوشی به کیفیت اولیه ی  خود باز خواهد گشت.

نمایندگی اچ تی سی و واحدهای تعمیرات اچ تی سی

نمایندگی معتبر اچ تی سی علاوه بر تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات اچ تی سی سعی در آموزش رفع این مشکلات دارد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز آموزش تعمیرات محصولات اچ تی سی را دریافت نمایید. علاوه بر این موارد نیز می توانید گوشی موبایل خود را در کمترین زمان و با قیمت مناسب برای تعمیرات به مرکز سخت افزار ایران تحویل دهید.

پس از زمان مشخصی می توانید گوشی خود را دریافت نمایید. زمان کم، هزینه مقرون به صرفه و کیفیت بالا راز ماندگاری نمایندگی اچ تی سی می باشد. در صورت تمایل می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات اچ تی سی مطالعه نمایید.