تعمیر و تعویض تاچ تبلت htc

تعمیر و تعویض تاچ تبلت htc  یکی از خدمات  مرکز  تعمیرات موبایل و تبلت اچ تی سی است. این مشکل از جمله مشکلاتی است که احتمالا بسیاری از کاربران تبلت با آن مواجه شده اند. قطعا گاهی برای شما هم پیش آمده است که هنگام کار کردن با گوشی و یا تبلت خود، به مشکلاتی نظیر این مورد برخورد کرده اید  و تاچ یا همان صفحه لمسی گوشی شما دچار اختلال شده است. در اینجا به بررسی اجمالی این مسئله خواهیم پرداخت.

تعمیر و تعویض تاچ تبلت htc

آموزش تعمیر و تعویض تاچ تبلت htc

همانطور که در بالا اشاره کردیم، در برخی موارد پیش می اید که هنگام کار کردن با تبلت و یا گوشی هوشمند، صفحه لمسی  یا تاچ اسکرین آن از کار می افتد وبه کلی عملکرد دستگاه مختل میشود. به طوری که هیچ کاری نمیتوانید با دستگاه خود انجام دهید. با به کار گیری چند ترفند ساده که در اینجا آموزش میدهیم در بسیاری از موارد ممکن است بتوان این مشکل را برطرف ساخت.

اگر هنگام کار کردن با گوشی یا تبلت خود، در صفحه لمسی یا تاچ آن به مشکل برخورد کردید، پیش از اینکه به تعمیرکار مراجعه کنید، چند اقدام ساده بر روی آن پیاده سازید. ما در اینجا به تعدادی از این اقدامات ساده اشاره خواهیم کرد. دقت نمایید که این روش‌ها، صرفا برای صفحات لمسی تبلت یا گوشی‌های هوشمند میتواند جوابگو باشد.

اقداماتی که در زیر به آنها میپردازیم را به ترتیب و مرحله به مرحله طی کنید.

ریستارت کردن گوشی

برای تعمیر و تعویض تاچ تبلت htc در ابتدا دیوایس هوشمند خود را ری استارت نمایید. توصیه ما این است که اگر در هنگام کار با تبلت یا گوشی هوشمند ، لمس صفحه نمایش آن از کار افتاد که آن را ری‌بوت کنید؛ با انجام این کار به احتمال ۸۰ درصد مشکل تاچ گوشی یا تبلت شما حل خواهد شد. اما سوالی که در اینجا پیش می آید این است که در هنگام از کار افتادن لمس صفحه نمایش چگونه میتوان این عمل را انجام داد؟

با نگه داشتن دکمه پاور به‌ مدت ۱۰ ثانیه نگه‌ دارید دستگاه را خاموش کنید. پس از یک یا دو دقیقه، به کمک دکمه پاور، دستگاه خود را مجددا روشن نمایید. اگر با استفاده از این روش مشکل لمس صفحه نمایش گوشی یا تبلت شما رفع شد، احتمالا نرم‌افزارها باعث شده‌اند تا لمس نمایشگر با مشکل روبه‌رو شود؛ پس در این موارد، موضوع نگران کننده ای وجود ندارد.

ضربه زدن روی صفحه نمایش

اقدام بعدی ضربه زدن بر روی صفحه میباشد. هر چند که این روش توصیه نمی‌شود و فقط وقتی میتواند مفید باشد که هیچ کدام از راههای قبل به حل مشکل کمک نکرده است. زیرا ممکن است منجر به آسیب دیدن دستگاه شما و یا بدتر شدن مشکل شود. به‌هر حال اگر تمایل داشتید این روش را امتحان کنید ، مراحل زیرا را دنبال کنید:

در صورت استفاده از ضد خش برروی تبلت یا گوشی هوشمندتان، آن را جدا نمایید.سپس بر گوشه‌های صفحه نمایش، ضربه بزنید. تمامی این موراد روشهای ساده ای بودند که در ابتدای مواجهه با اختلال در عملکرد تاچ گوشی و یا تبلت، میتوانید خودتان امتحان کنید . در برخی موارد این اقدامات می تواند راه گشا باشد . اما اگر با این روشها مشکل تاچ دستگاه شما حل نشد، جهت تعمیر و تعویض تاچ تبلت htc با متخصصین ما در نمایندگی اچ تی سی تماس بگیرید.

کمک گرفتن از هارد ریست

کمک گرفتن از هارد ریست نیز روش بعدی در رفع اختلال در عملکرد تاچ گوشی یا تبلت htc شما خواهد بود. اگر روشهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، جوابگوی حل مشکل شما نبودند و مشکل با چندبار ریست حل نشد، توصیه می‌شود هارد ریست را امتحان نمایید. ابتدا به سایت www.hardreset.info مراجعه کنید. سپس به دنبال مدل تبلت یا گوشی هوشمند خود بگردید. بعد از آن دستگاه خود را مطابق با دستور العمل موجود در این سایت ، وارد ریکاوری مود نموده و “wipe data/factory reset” را انتخاب کنید. در مرحله پایانی، گوشی یا تبلت خود را ری‌بوت نمایید.

کنار گذاشتن کیس هوشمند

 در صورت استفاده از کیس هوشمند، آن را کنار بگذارید. هر چند میتوان گفت به‌طور کلی قاب‌های هوشمند بد نیستند و از ضربه یا خراش دستگاه شما جلوگیری می‌نمایند، اما ویژگی روشن/خاموش کردن خودکار آن‌ها گاهی باعث میشود در عملکرد تبلت یا تلفن همراهتان نقص و اختلال رخ دهد. بنابراین توصیه میشود که در صورتیکه مشکلی در گوشی یا تبلت شما پیش آمد،این کیس‌ها را کنار گذاشته و سپس دیوایس خود را ریستارت نمایید.

خارج کردن سیم کارت و کارت حافظه

در روش بعدی تعمیر و تعویض تاچ تبلت htc شما باید سیم‌کارت و کارت حافظه را خارج کنید. در برخی موارد ممکن است حتی دکمه پاور هم کارآیی‌اش را از دست بدهد. در این موارد توصیه می‌شود سیم کارت و کارت حافظه را از گوشی یا تبلت‌تان جدا کرده و سپس، باتری را در صورت امکان برای چند ثانیه بیرون بیاورید.

واحد تعمیر تبلت htc

واحد تعمیر تبلت htc با بهره مندی از کادری مجرب و متخصص، تمامی اقدامات لازم در جهت کلیه خدمات مورد نیاز کاربران htc را انجام میدهد. مسائلی که در نمایندگی htc همواره به آنها توجه میشود سرعت ، دقت و کیفیت در ارائه ی خدمات بوده که در همین راستا میتوان گفت شعار اصلی نمایندگی htc، رعایت اصل مشتری مداری میباشد. تعمیر و تعویض تاچ تبلت htc از جمله خدماتی است که مهندسین نمایندگی اچ تی سی به آن می پردازند.

واحد تعمیر تبلت htc کلیه ی خدمات تخصصی مربوط به تعمیرات تبلت را با بالاترین سطح کیفی ارائه میدهد. همچنین خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی بوده که مدت گارانتی آن بسته به نوع مورد تعمیراتی متفاوت است.

نمایندگی htc و واحدهای تعمیرات htc

در نمایندگی htc خدمات تخصصی مربوط به محصولات htc در دو بخش تعمیرات موبایل و تعمیرات تبلت ارائه می گردد در این نمایندگی، جهت بالا بردن سطح کیفیت خدمات و انجام اقدامات بر اساس استانداردهای جهانی، کلیه خدمات تعمیراتی می بایست به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد. قابل ذکر است که واحد ارتباط با مشتریان ( CRM)، تمامی خدمات را به دقت مورد بررسی و کنترل قرار داده و اگر کوچکترین مشکلی در  روند تعمیرات وجود داشته باشد، با گزارش به مدیریت، در جهت رفع مشکل مورد نظر به سرعت اقدام خواهد شد.

در نمایندگی htc ، هیچ دستگاهی قبل از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، به صاحب دستگاه تحویل داده  نخواهد شد. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی نمایندگی htc در ایران ارجاع داده می شود. واحدهای تعمیرات اچ تی سی در بخش ذیل معرفی می شوند.