تعمیرات موبایل ایسوس

تعمیرات موبایل ایسوس در نمایندگی تعمیرات موبایل، به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد. اگر کاربرموبایل ایسوس هستید و جویای مرکزی مطمئن جهت تعمیرات این برند می باشید. نمایندگی ایسوس را به شما پیشنهاد می کنیم. با حضور در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس، می توانید از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تعمیرات موبایل، در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ایسوس صورت می‌پذیرد. لذا با اطمینان خاطر می توانید تعمیرات موبایل خود را به کارشناسان این مرکز بسپارید.

در این جا این سوال مطرح می شود که تعمیر کار مجرب و متعهد چه کسی است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در پاسخ به این سوال باید گفت : موبایل نیز چون سایر لوازم الکترونیک ممکن است ، در معرض آسیب های مختلف قرار بگیرد. در این صورت مراجعه به تعمیرگاه های مجاز ومتخصصین مجرب جهت رفع مشکل ضروری است.  تعمیر کار متخصص و مجرب  کسی است که :به دانش الکترونیک مسلط باشد. دوره های مربوط به تعمیر موبایل را گذرانده باشد. تجربه ی لازم در تعمیرات موبایل asusداشته باشد. دانش لازم در خصوص مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه را داشته باشد.

مشخصات نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس

نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر مراکز متمایز می سازد. هدف نهایی مرکز تعمیرات موبایل ترمیم و تعمیر قطعات و اختلالات دستگاه می باشد و حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ خودداری می نماید. اما در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، توجه داشته باشید که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی مطلوب برخوردار هستند و از قطعات اورجینال و اصل در تعمیر موبایل استفاده می گردد.

فارغ از مدارک و گواهینامه‌های موجود در یک مرکز تعمیرات موبایل ، مشاهده برخی عوامل می‌تواند قوت‌ قلبی برای اعتماد به آن مرکز باشد؛ برخی از این نشانه‌ها و عوامل عبارتند از:

  • کارشناسان فعال در  مرکز تعمیر موبایل مجرب و دارای مدارک بین‌المللی و فنی این کار هستند.
  •  مرکز مجاز  تعمیر موبایل  پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر را نیز بر اساس استانداردهای بین‌المللی در اختیار متخصصین خود قرار داده است.
  • نمایندگی تعمیر گوشی  حتی‌الامکان از تعویض قطعات دستگاه خودداری می ورزد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.
  • مرکز مجاز تعمیرات گوشی نسبت به تمامی خدمات ارائه شده متعهد بوده و خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیر خویش را گارانتی و ضمانت نماید.
  • در یک مرکز مجاز، پیش از اقدام به تعمیرات موبایل -به‌ویژه اگر نیاز به تعویض برخی از قطعات دستگاه و یا اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری باشد- می‌بایست تمامی عملیات مورد نیاز به اطلاع مشتری رسانده شود و عملیات تعمیر پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه آغاز گردد.
تعمیر موبایل ایسوس در محل با گارانتی

نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس

گوشی های موبایل ایسوس پس از معرفی به بازار ، حجم بالایی از فروش را به خود اختصاص دادند. چرا که علاوه بر تنوع و کیفیت، از قیمت مناسب تری نسبت به سایر گوشی های موبایل، برخوردار بودند. هر چند هیچ دستگاهی کامل نیست و پرچم دار ترین نسخه هم بدون عیب نمیباشد و برخی ایرادات به گوشی های ایسوس وارد شده است. البته این مشکلات شاید برای همه ی گوشی ها رخ ندهد، اما آگاهی از این نکات را به کاربران گوشی های موبایل ایسوس، توصیه میکنیم. در صورت اختلال در هر یک از نسخه های موبایل ایسوس با مراجعه به نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس مشکل را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 یکی از مشکلاتی که برخی کارشناسان با بررسی عملکرد این گوشی ها، مطرح کرده اند، وجود نقاط ضعف در کارایی کیبورد میباشد چرا که گاهی ممکن است قسمت بالای صفحه نمایش، لمس ها را به خوبی دریافت نکند. در چنین مواقعی آپدیت نرم افزار، گزینه ی نخستی ست که لازم است مورد بررسی قرار گیرد. اما اگر باز هم مشکل به قوت خود به جا ماند، لازم است کاربر، از کیبورد های دیگری مثل گوگل کیبورد استفاده کند. دیگر انتقاداتی که به گوشی های موبایل ایسوس وارد است، وجود اختلال در عملکرد بلوتوث آن ها میباشد.

این اختلال سبب تعلل در اتصال به بلوتوث میشود. در مواقعی که چنین مشکلی رخ میدهد، اگر با ریستارت کردن تنظیمات، مشکل همچنان باقی ماند، لازم است کاربر برای حل آن، به نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس ، مراجعه کند. نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس با شناخت بالا نسبت به ساختار نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی های موبایل، قادر است تعمیر موبایل ایسوس را در زمینه های مختلف، به بهترین نحو به انجام برساند.

تعمیرات موبایل ایسوس در تهران

اگر از طرفداران برند ایسوس هستید و یا به دنبال مرکز مطمئن جهت ارائه خدمات پس از فروش محصولات ایسوس می گردید. ما به شما نوید این را می دهیم که  شعب نمایندگی موبایل ایسوس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شما کاربران گرامی می باشد. نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس از معتبر ترین مراکز جهت تعمیرات موبایل است. زیرا این مجموعه از تیم فوق تخصص در زمینه تعمیرات تشکیل شده است و کلیه تعمیرکاران این مجموعه دوره های تخصصی تعمیرات این برند را گذرانده اند و با جدیدترین متدهای تعمیر موبایل آشنا هستند. از برتری های دیگر نمایندگی تعمیرات موبایل استفاده از قطعات اصلی موبایل است.

تعمیر موبایل ایسوس در کرج

اگر از کاربران موبایل ایسوس و ساکن استان البرز هستید در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه می توانید به نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران در کرج مراجعه کنید. نمایندگی ایسوس دارای سابقه طولانی در حوزه تعمیرات موبایل ایسوس است و قادر به رفع تمامی اختلالات در گوشی های ایسوس است.

از برترین ویژگی های نمایندگی ایسوس حضور تکنسین های مجرب و کار کشته است که بر ساختار محصولات ایسوس مصلت بوده و قادر به عیب یابی دستگاه در کمترین زمان هستند. عیب یابی که از مهمترین مراحل تعمیر است باید با دقت بالایی صورت گیرد که این کار توسط مهندسین خبره نمایندگی موبایل ایسوس با بالاترین دقت و در کمترین زمان صورت می گیرد.

تعمیرات موبایل ایسوس در تهران، کرج و شهرستانها

خدمات تعمیر گوشی ایسوس

تعمیر هارد موبایل ایسوس

هارد گوشی های هوشمند امروزی پس از مدتی استفاده، مملو از اطلاعات با ارزش کاربر خواهد شد. یک اختلال جزیی در هارد گوشی ایسوس و یا سایر برندهای موجود در بازار دسترسی به دیتاهای ثبت شده در دستگاه را غیرممکن می نماید. علاوه بر این مشکلاتی چون گیر کردن گوشی بر روی لوگو، ری استارت شدن پی در پی موبایل، خاموشی ناگهانی موبایل و پیدایش ارورهای مختلف نیز در اثر خرابی هارد دیده می شود. با حضور در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس می توانید طی مدت زمان کوتاهی شاهد رفع کلیه ی عیوب ریز و درشت هارد گوشی های ایسوس باشید.

تعمیر سی پی یو گوشی ایسوس

سی پی یو موبایل ایسوس حکم فرمانروای اصلی دستگاه را دارد. هر آنچه در نمایشگر گوشی حضور می یابد؛ به لطف عملکرد صحیح سی پی یو است. خرابی سی پی یو گوشی مساوی است با خاموشی کلی گوشی. فراموش نکنید که نباید برای رفع مشکل خاموشی گوشی به بدنه ی آن ضربه بزنید. این کار می تواند باعث افزایش خرابی های دستگاه شود و در قطعی مدارهای مین برد سیستم نقش داشته باشد. نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس پس از اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه کارایی سی پی یو معیوب گوشی را بازیابی می کند.

تعمیر ویبره ی گوشی های ایسوس

ویبره یک موتور کوچک و ظریف است که برای اطلاع رساندن تماس ها و پیام های گوشی کاربرد دارد. اگر از آن دسته از افراد باشید که مرتبا گوشی خود را سایلنت کنند، خرابی ویبره ی گوشی برایتان دردسرساز خواهد شد. گاهی اوقات یک تداخل نرم افزاری جزیی باعث نزدن ویبره ی موبایل می شود. در چنین شرایطی کافی است موبایل ایسوس خود را ری استارت کنید. اگر اختلالات ویبره پس از ری استارت کردن دستگاه ادامه داشت؛ به یکی از شعب نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس مراجعه نمایید. در صورت نیاز تعویض قطعه با نمونه ی اورجینال مشابه صورت می پذیرد.

تعمیرات تاچ موبایل ایسوس

ما در این مطلب قصد داریم چند راه کار برای تعمیرات نرم افزاری تاچ موبایل ایسوس را توضیح دهیم. اگر تاچ پد گوشی شما کار نمی کند باید وارد تنظیمات شوید گرینه ی Developer options را انتخاب کنید سپس  GPU 2D Rendering را انتخاب کنید. این گزینه در انتقال سریع فرمان ها موثر است.

 اگر با روش اول مشکلات حل نشد می توانید باتری موبایل خود را در آورده و پس از ده ثانیه دوباره جا بیندازید و دستگاه را روش کنید. گاهی ممکن است تنها هنگام کار با یک برنامه خاص تاچ گوشی ایسوس شما عملکرد خوبی نداشته باشد. برای حل این مشکل، برنامه را از گوشی خود پاک کنید. در صورتی که همچنان با مشکل تاچ موبایل ایسوس مواجه بودید وارد تنظیمات شوید و گزینه ی بازگذشت به کارخانه یا ریست فکتوری را انتخاب کنید. در صورت تداوم تعمیر تاچ موبایل ایسوس را کارشناسان تعمیر موبایل بسپارید.

شارژ نشدن گوشی های asus

برای حل مشکلات شارژ نشدن گوشی های ایسوس، ابتدا باید به بررسی دلایل آن بپردازیم. علل مختلف در شارژ نشدن گوشی ایسوس موثر است. یکی از این مشکلات پورت یو اس بی است که ممکن است بر اثر ضربه، دچار جا به جایی شده باشد. برای حل این مشکل میتوانید از یک خلال دندان زائده درون پورت یو اس بی را کمی جا ‌به‌ جا کنید و مجدداً و شارژر را وصل کنید.

آلوده بودن پورت یو اس بی  شارژر نیز، باعث شارژ نشدن گوشی می شود که می توانیم با استفاده از قوطی هوای فشرده آلودگی را خارج کنیم. کالیبره نبودن باتری گوشی، رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام شارژ، عمر محدود باتری موبایل و وجود مشکل در شارژر از دیگر مشکلات شارژ نشدن گوشی است. کارشناسان پس از عیب یابی گوشی مشکل شارژ نشدن موبایل ایسوس را برطرف می نمایند.

تعمیر اسپیکر گوشی ایسوس

 اسپیکر یکی از قطعه ی حساس در گوشی ایسوس است که ممکن است با مرور زمان یا در اثر ضربه دچار مشکل شود. اولین مرحله برای تعمیر اسپیکر گوشی ایسوس عیب یابی است. تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده ابتدا به بررسی مشکلات نرم افزاری اسپیکر گوشی می پردازند و در مرحله بعد مشکلات سخت افزاری را مورد بررسی قرار می دهند. این قطعه وظیفه ی پخش صدا را برعهد دارد و زمانی که دچار اختلال عملکرد شود، پخش صدا، ارتباط تلفنی و ضبط صدا دچار مشکل می شود. آب خوردگی، گرد و خاک، سقوط از ارتفاع، ضربه، بهم خوردن تنظیمات یا حملات ویروسی و نرم افزاری از عوامل ایجاد کننده ی اختلال در اسپیکر است.

ایرادات به وجود آمده در اسپیکر را می توانید با پخش آهنگ بدون هدفون، یا ارسال پیام صوتی و گوش دادن به آن تشخیص دهید. اگر صداهای موجود در این آزمایش ها بدون مشکل به گوش شما رسید. اسپیکر از نظر سخت افزاری مشکل ندارد و برای حل مشکل تنظیمات اسپیکر گوشی خود را روی حالت پیش فرض قرار دهید. اما درصورتی که بعد از انجام آزمایش های مذکر باز با مشکل صدا مواجه بودید. حتما به مراکز معتبر تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

رفع مشکل شناسایی نشدن سیم کارت در موبایل ایسوس

یکی از مشکلات رایجی که کاربران بسیاری از آن شکایت دارند، مشکل شناسایی نشدن سیم کارت است. این مشکل دارای دلایل کلی و جزیی متعددی است. اگر سیم کارت شما فرسوده باشد و یا به اشتباه پانچ شده باشد، مسلما گوشی ایسوس قدرتی در شناسایی اپراتور مرتبط با آن نخواهد داشت. هنگام پیدایش مشکل شناسایی نشدن سیم کارت در گوشی ایسوس ابتدا سیم کارت را از موبایل بیرون بکشید و پس از تمیز کردن ساختار تشکیل دهنده ی سیم کارت با دستمال بدون پرز، یک بار دیگر آن را به درون گوشی منتقل سازید.

ممکن است ذرات گرد و غبار مانع برقراری ارتباط سیم کارت و گوشی شده باشند. فلش کردن گوشی، رجیستر نشدن دستگاه، خرابی جایگاه سیم کارت گوشی، تعویض رم موبایل با جنس نامرغوب و موقعیت نامناسب گوشی برای آنتن دهی نیز از دیگر عواملی هستند که در ظهور مشکل شناسایی نشدن سیم کارت نقش دارند. اگر از قدرت آنتن دهی اپراتور سیم کارت و وضعیت ساختاری آن اطمینان دارید، برای بررسی گوشی ایسوس به نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس مراجعه نمایید.

تعمیر دوربین گوشی ایسوس

یکی از قابلیت های ویژه ی گوشی ایسوس، دوربین با کیفیت آن است. عدم عملکرد مناسب دوربین گوشی ایسوس برای کاربران خوش آیند نیست و ما در این مطلب قصد داریم نحوه پیشگیری از تعمیر دوربین موبایل ایسوس را مرحله به مرحله آموزش دهیم.

1.باتری موبایل را جدا کنید:

برای حل مشکل نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی از این روش استفاده می شود. بیشتر مواقع این روش به حل مشکل گوشی ما کمک می کند.

2.خالی کردن کش دوربین:

برای عملکرد بهتر گوشی می توانید وارد منوی Settings > Applications > Application Manager را نتخاب کنید و تمامی برنامه های  All Apps دوربین را از منوی کشویی انتخاب کنید و در نهایت گزینه Storage> Clear Cacheرا انتخاب کنید.

دستگاه را factory Reset کنید: با انجام این اطلاع تمام برنامه های گوشی پاک می شود و تنظیمات آن به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانده می‌شوند. اگر برای تعمیر دوربین گوشی ایسوس خود قصد انجام این عملیات را دارید بهتر است. اطلاعات ضروری گوشی خود را بردارید.

3.برنامه‌های دوربین جانبی را پاک کنید:

ممکن است اپلیکیشن‌های دوربین دیگر را بر روی گوشی نصب کرده باشید بهتر است این برنامه ها را حذف کنید.

4.فورس ریستارت کردن موبایل ایسوس:

برای انجام این کار دکمه کاور و کاهش صدا را به طور هم زمان فشار دهید. این راه حل در بیشتر مواقع نتیجه مناسبی داشته است.

تعمیر گوشی ایسوس زنفون

سری زنفون از گوشی های ایسوس را میتوان یکی از موفق ترین خانواده از گوشی های موبایلی دانست که تا کنون کمپانی ایسوس اقدام به طراحی و تولید آن نموده است. تعمیر گوشی ایسوس زنفون 2 ، زنفون 3 ، تعمیر زنفون 4 مکس ، تعمیر گوشی زنفون 5 و دیگر مدل های موبایل ایسوس در نمایندگی ایسوس انجام می شود.

این گوشی های موبایل علی رغم کیفیت قابل توجه شان همچنان ممکن است با اشکالات متعددی مواجه شوند. اختلالات دوربین، هنگ کردن و فریز شدن مداوم، آلودگی فضای دستگاه به ویروس و بد افزار، مشکلات باتری، خرابی و شکستگی تاچ اسکرین و ال سی دی، خرابی سوکت شارژ، مشکلات آنتن دهی و … را میتوان برخی از این مشکلات دانست. پیچیدگی ساختار این تجهیزات ، از تعمیر آن ها فرایندی تخصصی و حساس ساخته است. تعمیرات موبایل ایسوس زنفون همچنین نیازمند تجهیزات و ابزار به روز و تطابق با استانداردهای تعریف شده از سوی کمپانی ایسوس است.

رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ایسوس

مشکلاتی که برای موبایل‌ها بوجود می‌آیند به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. برخی مشکلات نرم افزاری ممکن است  به سادگی رفع شوند. اما برخی از آن ها احتیاج به تخصص ویژه دارند. به عنوان مثال ؛  گاهی با یک ریست کردن ممکن است مشکل نرم افزاری موبایل حل شود. اما گاهی مشکلات نرم افزاری پیچیده هستند و رفع آن ها احتیاج به تخصص و مهارت دارد . متخصصین تعمیرات موبایل ایسوس  در مرکز سخت افزار ایران با تسلط به نرم افزارهای موبایل ، تعمیر نرم افزار تلفن همراه را در اسرع وقت انجام خواهند داد.

تعمیرات سخت افزار گوشی ایسوس

تعمیرات سخت افزار موبایل ایسوس، به مراتب دشوارتر از تعمیر نرم افزار آن می باشد.  انتخاب تعمیرکار مجرب و کاردان جهت تعمیر سخت افزار ضروری است ، چرا که این کار نیاز به تخصص بالای الکترونیکی دارد. به طور خلاصه امروزه با  پیشرفته شدن قطعات موبایل، کار کردن با آن ها  نیاز به تخصص بیشتری دارد و باید با دقت انجام شود. اگر تعمیر یا تعویض سخت افزار توسط شخص مبتدی انجام شود ممکن است سایر قطعات در معرض آسیب قرار بگیرند .

نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس ، دارای تیم متخصص و مجرب جهت  تعمیرات انواع مدل های موبایل ایسوس  است. متخصصین تعمیرات ایسوس آشنایی لازم را با انواع قطعات تلفن همراه دارند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی تعمیر و یا تعویض سخت افزارهای موبایل خود را به کارشناسان این مرکز بسپارید.

سوالات متداول کاربران نمایندگی تعمیر موبایل Asus

چرا موبایل ایسوس هنگ می کند؟

هنگ کردن یکی از رایج ترین مشکلاتی است که گریبانگیر گوشی های موبایل می شود. هر موبایل دارای ظرفیت مشخصی از لحاظ سیستماتیک و حافظه است. زمانی که به قدرت گوشی و میزان حافظه ی خالی دستگاه دقت نشود، پیدایش مشکل هنگ کردن، امری کاملا طبیعی است.

عامل دیگری که در شکل گیری معضل هنگ کردن موبایل ایسوس تاثیرگذار می باشد، باگ های سیستم عامل مصرفی دستگاه است. بنابراین دقت داشته باشید که علاوه بر خالی نگه داشتن 40 درصدی حافظه ی موبایل، سیستم عامل نصب شده را هم به موقع آپدیت کنید. اگر پس از آپدیت نیز موبایل ایسوس همچنان هنگ می کند؛ به نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس مراجعه نمایید تا ریشه ی اصلی مشکل شناسایی شده و برطرف شود.

چرا موبایل ایسوس شارژ نمی شود؟

مشکل شارژ نشدن موبایل ایسوس دارای علل جزیی و کلی بسیاری است. در ابتدا باید سیم شارژر دستگاه را بررسی کنید. فرسودگی های موجود در شارژر و آداپتور مربوط به آن، در شارژ نشدن گوشی دست دارد. این مسئله با یک تعویض شارژر برطرف خواهد شد. به خاطر داشته باشید که تنها از نمونه های اورجینال و مرغوب شارژر استفاده کنید. خریداری شارزرهای تقلبی و نامرغوبی داغی باتری و در نتیجه خرابی آن را به دنبال خواهند داشت. این مسئله خود بعدها باعث بروز مشکل شارژ نشدن گوشی می شود. در واقع خرابی باتری یکی از دلایل فنی و اصلی شارژ نشدن موبایل است. علاوه بر این ها امکان دارد اختلالی در ساختار سوکت شارژ دستگاه دیده شده باشد. به هر حال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس قابل حل است.

علت کند شدن عکس العمل های موبایل ایسوس چیست؟

کند شدن سرعت پردازش ها و واکنش های موبایل ایسوس و یا هر برند دیگری مشکل رایجی می باشد که ممکن است در اثر دلایل متعددی رخ دهد. اصلی ترین و در عین حال پیش پا افتاده ترین دلیل وقوع این اتفاق پر بودن حافظه ی دستگاه است. بنابراین همواره باید سیستم نرم افزاری گوشی موبایل های امروزی را در حجم متناسبی از حافظه قرار دهید تا اختلالی در گوشی به وجود نیاید.

وجود باگ های سیستم عامل مصرفی، نصب بدافزارهای مخرب، اجرای همزمان نرم افزارهای سنگین، نبستن برنامه های پس زمینه و ایرادات ساختاری باتری نیز از دیگر مسائلی هستند که در ظهور مشکل کند شدن عکس العمل های موبایل ایسوس نقش دارند. اگر با حذف برنامه های مشکوک، بستن برنامه های حجیم و آپدیت سیستم عامل موبایل همچنان با مشکل کندی دستگاه رو به رو هستید؛ به نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس مراجعه نمایید.

چرا شارژ باتری موبایل ایسوس خیلی سریع خالی می شود؟

خالی شدن شارژ باتری موبایل دارای دلایل سخت افزاری و نرم افزاری متعددی است. اگر از قابلیت های بسیاری در پس زمینه ی گوشی استفاده می کنید، بهتر است هر چه زودتر عادت کنید که این برنامه های پس زمینه را ببندید. استفاده ی همزمان از گزینه هایی چون وای فای، بلوتوث و لوکیشن نیز در خالی شدن سریع باتری نقش دارند.

خرابی شارژر هم عامل دیگری برای پیدایش این مشکل است. استفاده از شارژرهای تقلبی می تواند مانعی برای شارژ کامل باتری گوشی باشد. به هر حال بهتر است جهت رویارویی با مشکل خالی شدن سریع باتری گوشی به نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس مراجعه کنید تا اگر اختلالی در باتری وجود دارد، تعمیر و یا تعویض آن بدون فوت وقت انجام شود. فراموش نکنید که تداوم استفاده از باتری معیوب آسیب های فراوانی را برای گوشی به ارمغان می آورد.

آیا ترک ها و شکستگی های ال سی دی موبایل ایسوس تعمیر می شوند؟

اصابت ضربه و یا افتادن گوشی از ارتفاع مشکل متداولی است که باعث خرابی ها و شکستگی های بسیاری در گوشی می شود. یکی از اولین اجزایی که به هنگام افتادن گوشی دچار آسیب می شود، ال سی دی است. خرابی این قسمت از موبایل ایسوس با پیدایش خطوط ریز و درشت درهم بر روی صفحه ی گوشی نمایان می شود.

البته گاهی امکان دارد خرابی ال سی دی با تاریکی سطح صفحه ی نمایشگر همراه شود و هیچ خط و خطوط اضافه ای مبنی بر شکستگی ال سی دی دیده نشود. در این حالت ممکن است ال سی دی بدون نیاز به تعویض بازیابی شود. اما اگر شاهد خطوط شکستگی بر روی صفحه نمایش دستگاه هستید، تعویض و جایگزینی ال سی دی در راستای استفاده ی دوباره از گوشی الزامی است.

فراموش نکنید که به تعویق انداختن تعمیر و یا تعویض ال سی دی موجب سرایت خرابی از ال سی دی به تاچ سیستم نیز خواهد شد. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس کلیه ی مراحل مرتبط با ترمیم و بازیابی ال سی دی را در بالاترین سطح کیفی ممکن انجام می دهد.

آیا تعمیر مشکل آب خوردگی پس از خشک شدن و روشن شدن گوشی ایسوس هم لازم است؟

آب خوردگی گوشی موبایل نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که در اثر بی احتیاطی کاربران به وقوع می پیوندد. برای مقابله با این مشکل به سرعت باید گوشی را خاموش کنید و توسط پنبه ای آب باقی مانده بر روی سطح دستگاه را پاک کنید. پس از این کار دستگاه مورد بحث را در کیسه ی برنج خشک دفن کنید و اجازه دهید آب درون سیستم با گذشت 24 ساعت جذب برنج شود. نکته ی حائز اهمیت در این پروسه مراجعه به مراکز تعمیراتی پس از 24 ساعتی که گفته شد، می باشد.

شاید تصور کنید با روشن شدن گوشی آبخورده، دیگر نیازی به تعمیر سیستم نیست. اما این روشن شدن دستگاه دلیلی برای سالم ماندن آن نیست. ممکن است پس از گذشت مدتی اتصالی های بسیاری در اثر آب جذب شده رخ دهد. بنابراین به نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس مراجعه کنید تا کارشناسان ما با استفاده از تجهیزات فنی پیش رفته آب باقی مانده در دستگاه را دفع کنند.

تعمیرات موبایل ایسوس و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ایسوس

مرکز تعمیرات موبایل ایسوس ضمن بهره گیری از کارشناسان توانا و متعهد، تمامی کارمندان خود را ملزم  به اجرای اصولِ مشتری‌مداری، نموده است. تمامی کادر مشغول به کار در این مجموعه، خود را ملزم به ارائه‌ی بهترین سطحی کیفی خدمات می‌دانند. کادر فنی تعمیرات موبایل ایسوس در راستای رسیدن به این اهداف، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات ایسوس را با گارانتی ارائه نماید. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت می‌پذیرد.

این مرکز همواره مورد اعتماد مشتریان گرامی بوده است. در این مرکز تعمیرات موبایل و تیلت در واحدهای مجزا انجام می گردد. در هر واحد تجهیزات مورد نیاز در اختیار متخصصین قرار داده شده و از کارشناسان و تعمیرکاران محصول مورد نظر بهره گرفته ایم. واحدهای تعمیرات ایسوس در این مرکز عبارتند از واحد تعمیرات موبایل ایسوس و واحد تعمیرات تبلت ایسوس که در این سایت به شرح خدمات هر یک از آن ها می پردازیم. جهت آشنایی با خدمات هر واحد وارد لینک واحد مورد نظر شوید.

جدیدترین محصولات نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس، با توجه به افزایش روز افزون کاربران این برند به ویژه موبایل های ایسوس، اقدام به راه اندازی واخد تعمیرات مویایل ایسوس کرده است. کمپانی ایسوس در سال ۲۰۰۶  برای اولین بار به سمت تولید اولین گوشی های موبایل پیش رفت و موفق به ساخت اولین گوشی با برند ایسوس شد.کیفیت و زیبایی که دو اصل مهم درتمام تولیدات ایسوس بودند در موبایل ایسوس نیز در نظر گرفته شدند. گوشی های موبایل ایسوس در سایزهای ۴ ، ۵ و ۶ اینچ وارد بازار شده اند.

موبایل ایسوس شامل سه دسته کلی Zenfon – PadFone – Fonepad با رنگهای متنوع می باشد. کارشناسان نمایندگی ایسوس، قادر به رفع مشکلات به وجود آمده در تمامی مدل های موبایل ایسوس هستند. در این قسمت به معرفی جدیدترین و قدیمی ترین موبایل ها و تیلت های ایسوس می پردازیم . کاربرانی که علاقه مند به آشنایی با محصولات مختلف هستند و یا قصد خرید یک محصول جدید را دارند، مطالعه ی این قسمت را از دست ندهند.

سوالات متداول، اخبار و مقالات تعمیرات موبایل ایسوس

نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس پیشرو در ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی می باشد. متخصصین نمایندگی ایسوس با توجه به پرسش های متعدد کاربران محصولات ایسوس، بخش پاسخگویی به سوالات متداول را راه اندازی نموده است. کارشناسان جهت پاسخگویی به پرسش ها، رایج ترین پرسش های کاربران را برگزیده و به آن ها پاسخ خواهند داد.

در این قسمت می توانید در جریان تازه ترین اخبار کمپانی ایسوس قرار بگیرید. اخبار این بخش توسط کارشناسان تولید محتوا و از بین تازه ترین و مفید ترین اخبار گردآوری شده و در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. کاربران ایسوس دیگر نیازی به سرچ های متعدد جهت مطالعه ی اخبار کمپانی ایسوس نخواهند داشت و با مراجعه به بخش اخبار مرکز تعمیرات مویایل ایسوس می توانند اخبار کمپانی ایسوس را به راحتی مطالعه نمایند. جهت مطالعه ی اخبار با ما همراه باشید.ت

در بخش معرفی مقالات ، متخصصین مرکز تعمیرات موبایل ایسوس در صدد هستند تا مقالات کاربردی را  از بین صدها مقاله ی ارائه شده در کنفرانس ها در خدمت کاربران گرامی قرار دهند. از آن جا که مخاطبین مرکز تعمیرات  ایسوس، شامل کاربران عمومی و کاربران تخصصی هستند. مقالات در دو بخش تخصصی و عمومی ارائه خواهد شد. مقالات عمومی شامل مقالاتی هستند که جهت استفاده ی بهتر و بهینه تر از محصولات ایسوس ارائه می شوند.

معرفی محصولات ایسوس / معرفی محصولات ایسر / معرفی محصولات اپل / معرفی محصولات کانن / معرفی محصولات دل / معرفی محصولات فوجیتسو / معرفی محصولات اچ پی / معرفی محصولات کویکا مینولتا / معرفی محصولات لنوو / معرفی محصولات ال جی / معرفی محصولات ریکو / معرفی محصولات سامسونگ / معرفی محصولات شارپ / معرفی محصولات سونی / معرفی محصولات توشیبا / معرفی محصولات زیراکس / معرفی محصولات پاناسونیک / / معرفی محصولات کیوسرا /

آخرین محصولات ایسوس / آخرین محصولات ال جی / آخرین محصولات اچ پی / آخرین محصولات اپل / آخرین محصولات دل / آخرین محصولات پانسونیک / آخرین محصولات سامسونگ / آخرین محصولات لنوو / آخرین محصولات ایسر / آخرین محصولات توشیبا / آخرین محصولات سونی / آخرین محصولات شارپ / آخرین محصولات کونیکا مینولتا / آخرین محصولات ریکو / آخرین محصولات برادر / آخرین محصولات کانن  آخرین محصولات زیراکس/  آخرین محصولات فوجیتسوآخرین محصول موبایل / آخرین محصول ایسوس / آخرین محصول اپل /  آخرین محصول اچ تی سی / آخرین محصول ال جی / آخرین محصول سامسونگ / آخرین محصول سونی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 8 =