آموزش تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون

گوشی های هوشمند این روزها با نرم افزارهای مختلف قابلیت های گوناگونی را ارائه می دهند. حتما برای شما هم پیش آمده است که در منزل چند ساعتی را به دنبال کنترل یا ریموت تلویزیون بگردید. اگر از قبل گوشی خود را با استفاده از نرم افزارهای خاصی به کنترل تبدیل کنید، چنین مشکلی به راحتی حل می شود. در ادامه شما را با نحوه ی تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون آشنا می سازیم.

آموزش تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون

روش های تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون

تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون برای افراد میانسال خانواده که قدرت چندانی در حرکت ندارند، گزینه ی خوبی است. این کار بسیار ساده است. کافیست از میان روش های زیر انتخاب خود را انجام دهید و گوشی ال جی را به کنترل تلویزیون تبدیل سازید. برای اتصال موبایل به تلویزیون این مطلب را بخوانید.

تبدیل موبایل به ریموت تلویزیون توسط مادون قرمز

یکی از راهکارهای کاربردی تبدیل موبایل به تلویزیون نصب یک برنامه ی مخصوص مادون قرمز است. برای این منظور پیشنهاد می کنیم نرم افزار AnyMote Smart Remote را بر روی گوشی نصب کنید. نرم افزار AnyMote Smart Remote یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مادون قرمز است. خوشبختانه طراحی کاربری آن با چند بار استفاده قابل درک خواهد بود. برای استفاده از AnyMote Smart Remote باید حداقل اندروید 4.4 روی گوشی نصب باشد. این برنامه قدرت هماهنگی با بسیاری از دستگاه های خانگی را دارد. ساب وافر، کولرگازی، دوربین های DSLR و هر آنچه با مادون قرمز ست شود، توسط AnyMote Smart Remote قابل کنترل است.

استفاده از کاربری سه بعدی اپلیکیشن ASmart Remote IR

اپلیکیشن ASmart Remote IR نیز یکی دیگر از گزینه های ایده آل برای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون است. اصلی ترین امتیاز این اپ کاربری سه بعدی و جالب آن است که بسیار شبیه به دکمه های واقعی طراحی شده است. از این رو برای استفاده ی افراد ناتوان و میانسال هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. جالب است بدانید که تلویزیون برندهای محبوبی چون ال جی، سامسونگ، سونی و … یک بخش مجزا داخل این اپ دارند.

اپلیکیشن با ثبات IR Universal Remote

نرم افزار IR Universal Remote فرآیند تبدیل گوشی به ریموت را با ثبات بالایی انجام می دهد. قطعی ناگهانی به هیچ عنوان در این اپ دیده نمی شود. با خیال آسوده آن را به دست افراد میانسال بسپارید و مطمئن باشید هیچ مشکلی رخ نخواهد داد. البته نسخه ی رایگان IR Universal Remote گاهی با تبلیغ های ویدیویی همراه می شود که باید کمی صبور باشید. 

اما دکمه های کم و زیاد کردن صدا کاملا در معرض دید قرار گرفته و شما می توانید به جای ریموت از قابلیت های ساده ی اپ مذکور استفاده کنید. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان اپ های تبدیل موبایل به کنترل تلویزیون را از وب سایت های نشان نصب نکنید. ممکن است با این کار گوشی آلوده به ویروس های متعددی شود.

اگه تلویزیونت مشکل داره برای مشاوره رایگان بیا اینجا : مشاوره تعمیرات تلویزیون