تولید گوشی با دوربین دوگانه

عدم برخورداری از دوربین دوگانه (دوربینی با دو لنز) در دو پرچمدار جدید اچ تی سی :  «اچ تی سی یو ۱۱» و «اچ تی سی یو ۱۱ پلاس» ، کمی عجیب به نظر می‌رسد. با توجه به همین مسئله، اچ تی سی عنوان کرده که در حال حاضر مشغول کار بر روی تولید گوشی با دوربین دوگانه می‌باشد.

رئیس اچ تی سی آقای چیالین چانگ (Chialin Chang)اعلام نمود ، به دنبال راهی است تا بتواند سیستم دوربین دوگانه گوشی‌های خود را کاملاً متمایز از رقبا، طراحی و ارائه نماید. اما توضیحات بیشتری از بازگشت اچ تی سی به دنیای دوربین دوگانه  ارائه نشده و تنها به ذکر این خبر اکتفا نموده است.

تولید گوشی با دوربین دوگانه

آزمون و خطای اچ تی سی در تولید گوشی با دوربین دوگانه

اچ تی سی با Evo 3D در موارد متعددی دست به آزمون و خطا زد و به عنوان نمونه تلاش نمود تا با طراحی یک سیستم دوربین دوگانه، امکان ثبت عکس‌های سه بعدی را فراهم کند. صفحه نمایش این گوشی نیز به شکلی طراحی شده بود که اجازه عکس‌ها به صورت سه بعدی نمایش داده شوند، اما به هر حال گوشی Evo 3D نتوانست موفقیت چندانی کسب کند.

اچ تی سی در وان ام ۸   (One M8) نیز از سیستم دوربین دوگانه استفاده کرد، اما این بار این سیستم برای اضافه کردن قابلیت‌هایی نظیر افکت بوکه (تار و محو کردن پس زمینه عکس‌ها) به کار گرفته شده بود. گوشی «وان ام ۹ پلاس» (One M9 Plus) هم که در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شد، دارای دوربینی با دو لنز بود، اما پس از آن بود که شرکت تصمیم گرفت تا تنها از یک لنز در دوربین اصلی گوشی‌های هوشمند خود استفاده کند.

فاصله گرفتن از دنیای دوربین دوگانه و بازگشت مجدد

زمانی که اچ تی سی تولید گوشی با دوربین دوگانه را رها کرد ، به صورت شگفت انگیزی کمپانی های بزرگ به تولید گوشی با دوربین دوگانه پرداختند . این سیستم دوربین بر روی پرچمدارهای بیشتر و بیشتری مورد استفاده قرار گرفت و امروزه نیز به یکی از ویژگی‌های رایج اکثر گوشی‌های رده بالای بازار تبدیل شده است. از آن جمله می توان آیفون ۷ پلاس  را نام برد . این ویژگی، تأثیر به سزایی  در محبوبیت این گوشی ها داشته است .

اما گوشی‌هایی مانند گلکسی نوت ۸، ال جی جی ۶، ال جی وی ۳۰ و … هم بر رونق بازار گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه افزوده‌اند. هریک از کمپانی های موجود در بازار ایده ای خاص جهت تولید گوشی با دوربین دوگانه داشته اند. در این میان اچ تی سی نیز اعلام کرده که قرار است گوشی های جدید خود را با دوربین دوگانه به بازار عرضه نماید.

نمایندگی اچ تی سی و واحدهای تعمیرات اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی  ، با بهره گیری ازکادری منسجم و متخصص، تمامی نیازهای مشتریان خود را در سه  حوزه ی تعمیرو فروش و آموزش تعمیرات اچ تی سی  برطرف می کند. این مرکز خدمت رسانی همراه با تعهد را شعار اصلی خود می داند. تمرکز اصلی شرکت اچ تی سی  تولید گوشی های تلفن همراه  می باشد. نمایندگی htc ، در بخش فروش به عرضه ی انواع گوشی ها و تبلت ها ی HTC  می پردازد. همچنین مواد مصرفی و تجهیزات جانبی محصولات اچ تی سی دراین بخش عرضه می گردند.

 در واحد تعمیرات اچ تی سی ، شاهد استفاده از مجهزترین امکانات هستیم. در صورت نیاز به تعویض هریک از قطعات، از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده خواهد شد.علاوه براین، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت می باشد. در این بخش لازم می دانیم جهت آشنایی کاربران با واحدهای تعمیرات اچ تی سی به ذکر نام این واحد بپردازیم . در صورتی که مایل به مطالعه ی خدمات ما در واحدهای تعمیرات اچ تی سی هستید با کلیک روی لینک وارد صفحه ی مورد نظر خود شوید.

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی / نمایندگی تعمیرات گوشی