آیفون تاشوی اپل

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

اپل به عنوان یک  شرکت چند ملیتی آمریکایی فعال در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر است که با هدف رقابت با گلکسی X سامسونگ برنامه تولید اعجوبه ای  تاشو را در دست گرفته است. اخیرا مستنداتی از یکی از پتنت‌های شرکت ال جی رسانه ای شده که گویی مربوط به ساخت و تولید آیفون تاشوی اپل است. LG Innotek مسئولیت توسعه صفحه مدار چاپی انعطاف‌پذیر این مدل را بر عهده داشته و LG Display نیز نمایشگر قابل انعطاف آن را تولید خواهد کرد. این پتنت در ۲۹ مارس ۲۰۱۷ توسط LG Display ثبت شد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”32374″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate” type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های ظاهری آیفون تاشوی اپل

طراحی و ساخت این آیفون تاشوی اپل ، بسیار خاص و ویژه است؛ به گونه ای که اگر به تولید انبوه و گسترده برسند، ال جی و اپل قادر خواهند بود بدون افزایش ابعاد فیزیکی صفحه نمایش گوشی‌های خود، به کاربران این اجازه را بدهند که در آن واحد از در اختیار داشتن یک گوشی و یک آیپد نهایت لذت را ببرند. آنچه در تصاویر منتشر شده مربوط به این محصول می بینیم اینگونه است که برای اتصال دو بخش صفحه نمایش از لولا استفاده شده ؛ بنابراین بعد از باز کردن این گوشی تاشو، با دستگاهی به اندازه یک آیپد رو به رو خواهیم بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

رقابتی تنگاتنگ برای تولید گوشی تاشو

پر واضح است که گویی موج جدید رقابتی میان ابر قدرت های تکنولوژی خصوصا سامسونگ و اپل بالا گرفته ؛ این در حالی است که بسیاری از صاحب نظران این حوزه معتقدند سامسونگ بیشتر برای انحراف افکار عمومی از رویداد رونمایی از محصولات اپل، در رونمایی این پدیده پیش قدم شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate” type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

تاریخ عرضه آیفون تاشوی اپل

همکاری ال جی دیس پلی با  اپل برای تولید پنل‌های اولد از سال ۲۰۱۹ میلادی کلید زده خواهد شد. آنگونه که آمارها نشان می دهند پنل‌ها و صفحه‌های نمایش مورد نظر اپل، از سال ۲۰۲۰ وارد خط تولید خواهند شد و این امر نشان از  به تعویق افتادن برنامه معرفی آیفون تاشوی اپل و عقب افتادن از گوی رقابت با سامسونگ است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی اپل

ما، به عنوان مرکز اپل ایران، برای اطلاع رسانی درست و مبتنی بر دانش روز، مسئولیت ویژه ای داریم؛ لذا بی وقفه تلاش می کنیم که از  مشتریان خود پشتیبانی کرده و آنها را حمایت کنیم. خدمات ما در سه بخش تعمیرات ، آموزش تعمیرات اپل و فروش محصولات اپل به کاربران گرامی ارائه می گردد. نمایندگی اپل جهت ارائه ی خدمات با بهترین کیفیت برترین کارشناسان را در بخش های مختلف این مجموعه به همکاری فراخوانده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل با بهره گیری از تجهیزات و فناوری های الکترونیکی نو ،کارآمد و به روز جهانی و با بهره گیری از مهندسان و متخصصان زبده و کاربلد، نهایت تلاش خود برای ارائه  بهترین خدمات در حوزه تعمیرات را به کار می گیرد و مفتخر است تا در کوتاه ترین زمان ممکن  و با صرف حداقل هزینه، مشتریان خود را تمام و کمال راضی نگه دارد؛ با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید و از این اعتماد لذت ببرید.لازم می دانیم این نکته را یادآور شویم که به دلیل سیستم و ساختار پیچیده‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تولیدات اپل، تعمیر محصولات این شرکت توسط افراد مبتدی و ناکارآمد قطعا عملکرد اولیه دستگاه شما را خدشه دار می کند و صدمات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][us_carousel post_type=”services” items_quantity=”3″ items_layout=”1286″ columns=”3″ overriding_link=”post” image_background=”false” header_size=”h4″ number=”3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اخبار  و خواندنی ها ی مرکز تخصصی اپل

امیدواریم مطالعه ی خبر آیفون تاشوی اپل برای خوانندگان گرامی جذاب بوده باشد. برای اطلاع از تازه ترین اخبار و رویدادهای گوناگون شرکت اپل، مرکز ایران اپل را دنبال کنید. در این بخش از تازه ترین رویدادهای مرکز اپل ایران و تولیدات این کمپانی مطلع خواهید شد. این بخش گزیده ای از پربازدیدترین اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول مرتبط با کمپانی اپل است که با همت کارشناسان ارشد حوزه الکترونیک در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

[/vc_column_text][us_carousel taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” items_quantity=”2″ items_layout=”blog_side_image”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

لینک های مفید

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / مرکز تعمیر موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]