• خانه
  • اخبار
  • آپدیت اندروید ۸ و پایان انتظار کاربران گوشی های پرچمدار htc

آپدیت اندروید ۸ و پایان انتظار کاربران گوشی های پرچمدار htc

Htc بالاخره به انتظار کاربران خود در مورد عرضه و آپدیت اندروید ۸ پایان داد. شرکت htc یکی از تولیدکنندگان گوشی های تلفن همراه هوشمند است. این شرکت در سال ۲۰۱۷، چند پرچمدار با کیفیت را به بازارهای جهانی عرضه کرد. در حالی که اخیرا سیستم عامل اندروید، به نسخه ی ۸ ارتقاء پیداکرده است، پرچمداران htc و کاربران آنها، مدت نسبتا زیادی را منتظر بهره مندی از این آپدیت بودند. طی اخبار جدیدی که از این کمپانی منتشر شده است، ارائه ی اندروید ۸ برای پرچمداران htc به زودی محقق خواهد شد. تیم تحقیقاتی ما با توجه به تعداد بالای کاربران این برند از گوشی های هوشمند و گوشی های جدیدش، برآن شدند که اطلاعات کامل تری را پیرامون این خبر در اختیار کاربران گرامی قرار دهند؛ با ما همراه باشید.

آپدیت اندروید ۸ برای پرچمداران htc در تایوان

یکی از اولین پرچمداران ۲۰۱۷ اچ تی سی که به زودی آپدیت اندروید ۸ را دریافت می کند، گوشی اچ تی سی  U11 است. این گوشی در ابتدا، یک آپدیت ۱٫۳۳ گیگابایتی را دریافت کرده است. این آپدیت در واقع حاوی جدیدترین نسخه ی اندروید می باشد. جالب است بدانید که در آپدیت اندروید ۸ برای پرچمداران htc، گوشی اچ تی سی U11 این شرکت، از قابلیت  VoWifi پشتیبانی می کند. این فناوری، که از آن با عنوان مکالمه روی وای فای نیز یاد می شود، در حال حاضر فقط برای مشترکین اپراتور CHT تایوان فعال می باشد. کاربران تایوانی می توانند آپدیت اندروید ۸ برای این پرچمدار htc را به صورت OTA دانلود نموده و از آن استفاده کنند.

اندروید ۸ در دیگر گوشی های htc

آپدیت اندروید ۸ برای پرچمداران htc، در مورد گوشی U11Plus کمی زودتر ارائه شده است؛ اندروید ۸ در هنگام خرید این گوشی در دسترس کاربران قرار می گیرد. همچنین آپدیت اندروید ۸ برای اچ تی سی یو ۱۱ آلترا و نیز اچ تی سی ۱۰، بعدا ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است که شرکت htc، در مورد زمان دقیق آپدیت اندروید ۸ برای این دو مدل، اطلاعاتی ارائه نکرده است. انتظار می رود در آپدیت اندروید ۸ برای پرچمداران htc، اندک تغییراتی در رابط کاربری اچ تی سی صورت بپذیرد اما قابلیت های اندروید ۸ از جمله تصویر در تصویر، اموجی های جدید و منوی تنظیمات را بازهم شاهد خواهیم بود.

نمایندگی htc و واحدهای تعمیرات htc

کلیه ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات اچی تی سی را می توانید از نمایندگی htc دریافت نمایید. این مرکز، ضمن عمل به شعار مشتری مداری در کلیه ی بخش ها، همواره مورد اطمینان و رضایت کاربران گرامی بوده است. کارشناسان بخش های فروش و تعمیرات نمایندگی htc ضمن ارائه ی خدمات حضوری، پاسخگوی کلیه ی سوالات شما کاربران گرامی به صورت تلفنی نیز می باشند. در صورت وجود هرگونه پرسش در مورد خدمات ارائه شده در این مرکز، می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات موبایل htc مطالعه نمایید.

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی / نمایندگی تعمیرات گوشی