نمایندگی موبایل اچ تی سی

نمایندگی موبایل اچ تی سی در جهت انجام و ارائه ی خدمات فروش و  خدمات پس از فروش این محصولات احداث گردیده است. نمایندگی گوشی اچ تی سی به صورت فعال در دو حوزه ی اصلی فروش موبایل اچ تی سی و ارائه ی خدمات پس از فروش آن، در خدمت تمامی کاربران و مشتریان گرامی خود میباشد. نمایندگی گوشی اچ تی سی پس از سال ها تجربه ی موفق فروش و تعمیر این محصولات، حالا با افتخار به یکی از کارآمدترین نمایندگی های فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سطح کشور بدل شده است.

همانطور که میدانید کمپانی اچ تی سی هر ساله محصولات بسیار متنوع و گسترده ای از گوشی های موبایل و سایر تجهیزات را طراحی و روانه ی بازار میکند. گستردگی دامنه ی تولیدات این برند بسیار متنوع است و به همین خاطر، با تنوع سرویس و خمدات نیز روبرو هست. از همین رو مهندسان ومتخصصان فراوانی درمرکز نمایندگی موبایل اچ تی سی مشغول به کار هستند و این مرکز از بخش های زیادی تشکیل شده است.

نمایندگی موبایل اچ تی سی

خدمات تخصصی نمایندگی موبایل اچ تی سی

خدمات تخصصی نمایندگی گوشی اچ تی سی دارای هیچ گونه محدودیت و حد و مرز خاصی نبوده و انواع گوشی های جدید و قدیم  ساخت اچ تی سی را در بر می گیرد. تعمیرات نرم افزاری موبایل، تعمیر و تعویض برد آسیب دیده، تعویض گلس ال سی دی گوشی، فروش آخرین نسخه های موبایل htc ، ارائه مشاوره های تخصصی فروش، تعمیر باتری موبایل ، تعمیر تاچ گوشی ، تعمیرات نمایشگر، تعویض باتری آسیب دیده، تعویض مدارها و خازن های معیوب، تعمیر آی سی تغذیه گوشی، تعمیر و تعویض هارد و رم، رفع اختلالات مرتبط با بروز رسانی سیستم عامل، فلش نرم افزاری گوشی، ویروس کشی و … برخی از عمده ترین خدمات نمایندگی مجاز موبایل اچ تی سی هستند که به بهترین شیوه ی کاری ممکن ارائه می گردند.

تعمیرات سخت افزاری موبایل اچ تی سی

تعمیرات سخت افزاری موبایل های گوناگون اچ تی سی  یکی از سرویس های ویژه ای است که در کارگاه های مجهز نمایندگی گوشی اچ تی سی شکل گرفته و به همراه گارانتی ارائه می شود. تمامی گوشی های همراه از جمله موبایل های اچ تی سی دارای قطعات و بخش های متعددی هستند که ممکن است در اثر عوامل مخربی چون آب خوردگی و یا حتی استهلاک دچار ناکارآمدی شوند.

واحد تعمیر نمایندگی رسمی موبایل اچ تی سی در بخش سخت افزار به دلیل دسترسی به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی قادر به رفع تمامی مشکلات سخت افزاری موبایل اچ تی سی می باشد. تکنسین های این واحد تعمیراتی جهت ارتقا سطح کیفی فرآیند تعمیر موبایل اچ تی سی از ابزار و دستگاه های پیشرفته و سازگار با ساختار این دستگاه استفاده کرده و کیفیت بی نقصی از دستگاه را عرضه می دارند. تعمیر و تعویض گلس، برد، تاچ، ال سی دی، اسپیکر، ویبره و… برخی از عمده ترین تعمیرات سخت افزاری موبایل های اچ تی سی می باشند که با حضور در نمایندگی رسمی این برند قابل دریافت هستند.

تعمیرات نرم افزاری موبایل اچ تی سی

گاهی اوقات اختلالات موبایل ریشه در ناکارآمدی بخش نرم افزار آن دارد. در چنین مواردی تعمیرات اشتباه و ناشیانه ی تعمیرکاران مبتدی ممکن است تا تعویض قطعات سخت افزاری ادامه پیدا کند. این امر تنها به افزایش هزینه های تعمیراتی انجامیده و حتی می تواند باعث افزایش آسیب دیدگی موبایل مورد بحث شود.

کارشناسان ما در نمایندگی گوشی اچ تی سی با اعمال مراحل ریزبینانه ی عیب یابی ابتدا صحت نرم افزاری گوشی را تست کرده و سپس به سراغ تعمیرات سخت افزار آن می روند. مواردی چون ویروس کشی و نصب و راه اندازی آنتی ویروس مناسب، فلش کردن گوشی، بازیابی تنظیمات صحیح، تعمیر مشکل هنگ کردن گوشی، رفع مشکلات آنتن دهی، تعمیر اختلالات مرتبط با اتصال گوشی به اینترنت و … نیازمند تعمیرات نرم افزاری گوشی می باشند. با حضور در یکی از شعب متعدد نمایندگی موبایل اچ تی سی می توانید این دسته از تعمیرات تخصصی را در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید.

بازیابی اطلاعات هارد گوشی اچ تی سی

بازیابی اطلاعات موبایل اچ تی سی یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل اچ تی سی است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000 انجام می‌پذیرد. متقاضیان این سرویس ها می‌توانند با مراجعه به نمایندگی اچ تی سی و حضور در پارت مربوطه خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کارشناسان ما با توجه به پارامترهای استاندارد و به روزترین تکنیک های ریکاوری حجم بالایی از اطلاعات از دست رفته ی گوشی های اچ تی سی را در سطح کیفی بی نظیری بازیابی می نمایند. لازم به ذکر است که نرم افزارهای مخصوص ریکاوری اطلاعات زمانی از کیفیت ساختاری متوسطی برخوردار بوده استفاده از این نرم افزارها تنها در شرایطی پیشنهاد می‌شود که اطلاعات حذف شده اهمیت چندانی برای کاربر نداشته باشند.

ویژگی های موبایل اچ تی سی

گوشی های اچ تی سی همواره جز پر فروش ترین گوشی ها در سراسر جهان بوده اند. این برند به خوبی توانست جای خود را در کشور هایی نظیر آمریکا نیز باز کند. اما چه ویژگی های مثبتی در فروش بالای این محصولات نقش داشته اند؟ متخصصان و کارشناسان مرکز نمایندگی گوشی اچ تی سی بر این عقیده اند که، گوشی های موبایل اچ تی سی در مقابل کیفیتی که ارائه میدهد ، قیمت مناسبی هم دارد. این کیفیت شامل کیفیت ساخت، رزولوشن مناسب تصویر، کیفیت سخت افزار، استحکام بدنه، ظاهر زیبا، کیفیت لوازم جانبی و بسیار از ویژگی های دیگر میباشد.

نمایندگی فروش موبایل اچ تی سی

یکی از مهم ترین و تخصصی ترین خدمات ارائه شده از سوی مرکز نمایندگی گوشی اچ تی سی فروش محصولات این برند میباشد. واحد فروش موبایل اچ تی سی، خدمات عرضه ی تمامی محصولات این کمپانی را به عهده دارد. این مرکز با هدف ارائه ی خدماتی با کیفیت اقدام به جذب کارشناسان ارشد فروش کرده است. متقاضیانی که قصد خرید هر یک از گوشی های موبایل اچ تی سی را دارند، میتوانند با مراجعه و یا تماس با خطوط مرکز نمایندگی موبایل اچ تی سی ، از راهنمایی های مشاوران فروش این مرکز بهره مند شوند.

مشاوره های تخصصی و عمومی با کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی این محصولات موجب میگردد، اطلاعات کاربران نسبت به گوشی های موبایل اچ تی سی افزوده شود ، به این ترتیب کالای مورد نظر متناسب با نیاز های مشتری و بودجه ی مورد نظر او، انتخاب میشود.

نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی

نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی، بخش فعال در مجموعه ی اصلی نمایندگی گوشی اچ تی سی میباشد. این مرکز تمامی تلاش و امکانات خود را به کار بسته است تا خدماتی متمایز و با کیفیت را به کاربران عزیز خود ارائه دهد. 

اگر گوشی سامسونگ شما دچار خرابی شده، برای تعمیرات گوشی سامسنوگ خود با تکنسین های متخصص نمایندگی موبایل سامسونگ تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی موبایل اچ تی سی در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به روز خود را به استاندارد های جهانی این حوزه نزدیک تر سازد و بالاترین خدمات را در زمینه ی پشتیبانی های پس از فروش به کاربران خود ارائه دهد. ویژگی قابل توجه نمایندگی گوشی اچ تی سی، ضمانت و گارانتی تعمیر و تمامی خدمات پس از فروش میباشد. مرکز تعمیرات گوشی های اچ تی سی همواره خدماتی منحصر به فرد را در اختیار کاربران خود میگذارد.

نمایندگی موبایل اچ تی سی در تهران و شهرستان ها

با در نظر داشتن این که گوشی های موبایل اچ تی سی جزو محبوب ترین و پر فروش ترین گوشی های موبایل در بین مردم ایران میباشد. بر آن شدیم تا با احداث واحدهای نمایندگی گوشی اچ تی سی در تهران و شهرستان ها، تمامی سرویس های پشتیبانی از این محصول را به مشتریان عزیز علاوه بر تهران، در شهر های مختلف، ارائه دهیم. نمایندگی اچ تی سی در تهران و شهرستان ها، در زمینه ی تعمیرات گوشی های موبایل اچ تی سی، طی سال ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش، قادر است به خوبی تمامی مشکلات پیش روی این گوشی ها را برطرف سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =