زشت ترین گوشی های تاریخ

قبل از اینکه طراحی گوشی های هوشمند تنها به یک صفحه نمایش محدود شود اغلب سازندگان در تلاش بودند تا گوشی هایی با شمایل عجیب و غریب طراحی کنند. این گوشی ها در گروه زشت ترین گوشی های تاریخ قرار گرفتند ، زیرا هیچ شباهتی به یک گوشی موبایل نداشتند. تلاش بیش از حد کمپانی های سازنده ی موبایل بر آن شد تا زشت ترین موبایل های تاریخ تولید شوند. در ادامه به بررسی چند مدل از عجیب و غریب و در عین حال زشت ترین گوشی ها در طول تاریخ تکنولوژی می پردازیم.

زشت ترین گوشی های تاریخ

چند نمونه از زشت ترین گوشی های تاریخ

زیمنس Xelibri 6

در سال 2003 کمپانی زیمنس دست به خلاقیتی جدید زد و گوشی زیمنس Xelibri 6 را تولید کرد. شرکت زیمنس به امید اینکه این گوشی یکی از پرفروش ترین ها خواهد بود آن را به شکل قاب پنکیک طراحی کرد، تا شاید بتواند توجه خانم ها را به زیمنس Xelibri 6 جلب کند. با این حال کلید های طراحی شده برای این گوشی به شکل عجیبی به صورت دایره وار چیده شده بودند که این نوع چیدمان سبب شد تا نوشتن پیام با این دستگاه بسیار دشوار باشد.

علاوه بر این مشکل،  گوشی زیمنس Xelibri 6 از صفحه نمایش بسیار کوچکی بهره مند است که باعث عدم موفقیت این گوشی شد و نتوانست توجه طرفداران را به خود جلب کند. با توجه به دلایل ذکر شده زیمنس Xelibri 6 به یکی از زشت ترین گوشی های تاریخ تبدیل شد. رنگ های در نظر گرفته برای این گوشی دو ترکیب رنگ قهوه ای/ نقره ای و صورتی / نقره ای بود که ترکیب جذابی نداشت و حتی از بابت رنگ هم نتوانست توجه کاربران را جلب کند.

موتورولا V100

گوشی موتورولا V100 در سال 2010 تولید شد و هیچ طراحی جذابی نداشت. در نگاه اول ظاهر این گوشی شما را به یاد ماشین حساب می اندازد. تنها نقطه قوت این گوشی برخورداری آن از صفحه کلید  QWERTY می باشد که نوشتن پیام را برای کاربر بسیار آسان کرده است. ضخامت ۲.۵ سانتی‌متری،  طرح های عجیب در اطراف صفحه نمایش از عواملی هستند که موتورولا V100 را به یکی از زشت ترین گوشی های تاریخ تبدیل کرده اند. قسمت دوم زشت ترین گوشی های تاریخ را مقاله ی بعدی ما مطالعه نمایید.

گوشی موتورولا V100 در سال 2010 تولید شد و هیچ طراحی جذابی نداشت. در نگاه اول ظاهر این گوشی شما را به یاد ماشین حساب می اندازد. تنها نقطه قوت این گوشی برخورداری آن از صفحه کلید  QWERTY می باشد که نوشتن پیام را برای کاربر بسیار آسان کرده است. ضخامت ۲.۵ سانتی‌متری،  طرح های عجیب در اطراف صفحه نمایش از عواملی هستند که موتورولا V100 را به یکی از زشت ترین گوشی های تاریخ تبدیل کرده اند. قسمت دوم زشت ترین گوشی های تاریخ را در اینجا مطالعه نمایید.

Goldvish Le Million

گوشی Goldvish Le Million توسط یک طراح معروف به نام Emmanuel Gueit   طراحی شده است. همان طور که مشاهده می کنید این گوشی ظاهر جذابی ندارد ولی با این وجود یکی از گران ترین گوشی های دنیا و در عین حال زشت ترین گوشی های تاریخ به شمار می رود. گوشی Goldvish Le Million از طلای 18 عیار و 1800 الماس تشکیل شده است. جالب است بدانید به هنگام شارژ این گوشی باید بخش پایینی را از دستگاه جدا کنید. شاید برایتان قابل باور نباشد اما این گوشی در فستیوال کن در سال 2006 به عنوان لوکس ترین گوشی موبایل در دنیا معرفی شد.

توشیبا G450

طراحی توشیبا G450 قبل از آنکه شما را به یاد یک گوشی بیندازد بیشتر یادآور ریموت کنترل کولر بود. این گوشی از سه قسمت دایره ای تشکیل شده که بخش اول در بالای گوشی صفحه نمایش بوده و دو بخش پایین مربوط به صفحه کلید و اعداد است. این نوع ساختار علاوه بر آنکه باعث شد توشیبا G450 یکی از زشت ترین گوشی های تاریخ باشد، نوشتن پیام با این گوشی را نیز به مراتب برای کاربر دشوار تر کرد.

Bang & Olufsen Serene

گوشی Serene توسط یک شرکت دانمارکی به اسم Bang & Olufsen طراحی شد و ساخت آن را شرکت سامسونگ بر عهده گرفت. طراحی Bang & Olufsen Serene به شکل یک گوشی تاشو است و در بخش پایینی آن کلید ها به صورت دایره وار چیده شده اند. دوربین این گوشی در بخش کناری آن جای گذاری شده بود. جالب است بدانید برای دسترسی به باتری و سیم کارت در این گوشی باید با استفاده از پیچ گوشتی که در جعبه ی آن جای گذاری شده بود دستگاه را باز می کردید.

نمایندگی تعمیر موبایل

نمایندگی تعمیر موبایل در راستای ارائه ی بهترین خدمات به کاربران در تلاش است تا کلیه ی خدمات مورد نیاز آنان را ارائه کند. خدمات ارائه شده در این نمایندگی در دو بخش فروش و تعمیرات موبایل تقسیم بندی شده است. کاربران می توانند به منظور خرید اورجینال انواع موبایل های هوشمند در برند های معتبری مثل اپل، سامسونگ، ال جی ، سونی، موتورولا، نوکیا و … به نمایندگی موبایل مراجعه کنند. همچنین دریافت کلیه ی خدمات ذکر شده در ضمانت نامه ی موبایل با مراجعه به نمایندگی رسمی تعمیر موبایل امکان پذیر است .تعمیرات انواع موبایل در برند های گوناگون در نمایندگی تعمیر موبایل توسط کادر فنی مجرب انجام می شود. همچنین در صورتی که دستگاه شما به تعویض قطعات نیاز داشته باشد جایگزینی قطعات آسیب دیده با نمونه های اورجینال انجام می شود. کلیه ی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر موبایل برای کاربران تضمین می شود.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول مربوط به موبایل را پیگیری نمایید.