تعویض گلس تبلت اچ تی سی

تعویض گلس تبلت اچ تی سی مفهومی دو پهلو دارد. باید دقیقا مشخص شود که منظور از گلس کدام قطعه است. مفهوم گلس در اصطلاح عموم و اصطلاح تخصصی کاملا از هم متفاوت هستند، هر چند که فقط به علت تشابه اسمی در بسیاری از مواقع به اشتباه جایگزین هم می شوند.

تعویض گلس تبلت اچ تی سی

منظور از تعویض گلس تبلت اچ تی سی چیست؟

گلس بخش جدا نشدنی از تبلت است که در قالب یک شیشه از تاچ و ال سی محافظت می کند. این بخش خود نیز به محافظت نیاز دارد. برای حفاظت از این بخش دوباره به پوششی به نام گلس نیاز داریم که البته با گلس اصلی دستگاه متفاوت است. این پوشش شیشه ای در قالب یک برگه نازک – گاه پلاستیکی و گاه حرارتی – به همان شیشه بیرونی دستگاه می چسبد تا دستگاه را از آسیب های احتمالی و خط و خش حفظ کند. در تعویض گلس تبلت اچ تی سی جداسازی این دو مفهوم لازم و ضروری است.

اهمیت تعویض گلس تبلت اچ تی سی

تعویض گلس تبلت اچ تی سی راهی برای ارتباط دوباره کاربر با دستگاه است. باید همواره این نکته را به یاد داشته باشیم که ، کوچکترین سهل انگاری در تعویض گلس تبلت اچ تی سی به تاچ و ال سی دی آسیب های جبران ناپذیری وارد خواهد کرد. تا جایی که مجبور خواهید بود از تاچ و ال سی دی اوریجینال خود خداحافظی کنید.

مزایای تعویض گلس تبلت اچ تی سی

تعویض گلس تبلت اچ تی سی با استفاده از دستگاه های جدید گلس اورجینال وچسب OCA امکان پذیر است. با این نوع تعمیر گلس گوشی به حالت اولیه خود باز می گردد. از جمله مزایای این روش می‌توان به دقت بالا در صافی و مسطح بودن صفحه لمینت و ال سی دی و ایمنی بالای آن اشاره نمود.

به علاوه با تعویض گلس تبلت اچ تی سی در مراکز مجاز و معتبر و به دست کارشناسان خبره به راحتی در هزینه های احتمالی صرفه جویی کرده اید، زیرا هزینه تعویض و تعمیر گلس گوشی به مراتب بسیار پایین تر از هزینه تعویض ال سی دی است.

چگونگی تعویض گلس تبلت اچ تی سی

تعویض گلس تبلت اچ تی سی با فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه و چسب OCA انجام می‌شود و پس از تعمیر ، کیفیت ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز خواهد گشت. با این روش از ال سی دی اوریجینال گوشی خود با کیفیت کما فی السابق استفاده خواهید کرد. با تعویض گلس و باقی ماندن ال سی دی اورجینال دستگاه ، عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد حفظ خواهد شد.

این نکته را پیوسته به یاد داشته باشید که هنگام تعویض گلس تبلت اچ تی سی در مراکز نامعتبر ممکن است حین جداسازی گلس، ال سی دی دچار شکستگی و ترک گردد. احتمال این اتفاق اگر تعویض گلس به کمک کارشناسان انجام شود ، بسیار کم است.

نحوه تعویض گلس تبلت اچ تی سی

در این بخش منظور ما از تعویض گلس تبلت اچ تی سی ، همان پوششی است که برای محافظت روی دستگاه کشیده می شود.

  • محافظPET
  • محافظTPU
  • محافظ TG

در هنگام تعویض گلس تبلت اچ تی سی باید به یاد داشته باشید که هر یک از این محافظ ها ساختار و ویژگی های خاص خود را دارند. بهترین نوع محافظ، محافظ TG است که به صورت فشرده و در ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر گوشی شما را برابر خراش و چربی گریزی و شوک های ضربه ای کاملا حفظ می کند.

تعمیر تبلت اچ تی سی

متخصصان ما در واحد تعمیر تبلت اچ تی سی  در واحدی مجزا ، مشکلات دستگاه شما را  به درستی پیدا می کنند و برای رفع و رجوع آن تمام دانش خود را به کار می گیرند. در این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته  اختلال در هر یک از دستگاه های اچ تی سی قابل تعمیر خواهد بود و جای هیچ نگرانی برای کاربر باقی نخواهد ماند.

نمایندگی اچ تی سی و واحدهای تعمیرات اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و متعهد تمامی اصول مربوط به فروش را با دقت بسیار رعایت می کنند. این نمایندگی با احترام به قوانین جدید در قالب طرح ریجستری در ایران، این اطمینان را به مشتری می دهد که همه دستگاه های وارد شده در این مرکزی، تماما از مبادی قانونی و اصلی کشور بوده و قوانین گمرکی ایران را به هیچ وجه مختل نکرده است. 

کارشناسان ما در نمایندگی اچ تی سی برای ارائه مشاوره های حضوری و تلفنی جهت هدایت مشتری به مسیر درست و انتخاب درست آمادگی کامل دارند. واحدهای تعمیرات اچ تی سی به صورت مجزا راه اندازی شده است در صورتی که مایل هستید خدمات ما را در این واحدها پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 5 =