تعویض گلس تبلت ال جی

تعویض گلس تبلت ال جی نیاز به توانایی و تخصص بالایی دارد. گلس در دو نوع کلی در بازار موجود است: نوع اول آن شیشه ای بوده و در کارخانه، توسط تولید کننده روی ال سی دی نصب می شود و نوع دوم آن که غالبا پلاستیکی می باشد به عنوان لوازم جانبی، در هنگام خرید تبلت یا موبایل، از فروشنده خریداری می گردد. در هر صورت گلس به عنوان محافظی قوی و کاربردی، ال سی دی و تاچ  تبلت را از حادثه، صدمات و ضربات احتمالی و مخرب حفظ می کند.

انتخاب گلس مناسب به همان اندازه مهم  بوده که انتخاب تعمیرکار توانا مهم است. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم که از تخصص بالای تکنسین های نمایندگی تعمیر تبلت lg استفاده نمایید که دوره های مختلف آموزش تعمیرات تبلت lg را با کسب اعتبارنامه های بین المللی گذرانده اند. در ادامه به نحوه ی تعویض گلس تبلت ال جی می پردازیم با ما همراه باشید.

تعویض گلس تبلت ال جی

انواع گلس

همانطور که در مطلب قبل گفته شد گلس در دو نوع شیشه ای و پلاستیکی در بازار موجود است. نوع شیشه ای آن برای حفاظت از ال سی و تاچ در کارخانه روی صفحه نصب می شود و نوع پلاستیکی آن که برای حفاظت صفحه از خش وخط و تاثیر اشیا نوک تیز و … از فروشنده ی لوازم جانبی گوشی خریداری می شود. در هر صورت انتخاب درست هر کدام نقش مهمی در حفاظت تبلت دارند.

انتخاب گلس در تعویض گلس تبلت ال جی نقش مهمی در حفاظ این دستگاه دارد. تولید کنندگان لوازم جانبی با شرایط و ویژگی ها مختلف گلس های پلاستیکی را در انواع: گلس خیلی سخت و محکم، گلس خیلی ضخیم، گلس نیمه سخت، گلس پلاستیکی وینیل طراحی کرده اند تا کاربران خود بر اساس ویژگی هر کدام اقدام به خرید نمایند. پس بهترین کار قبل از انتخاب و خرید دریافت مشاوره، از کارشناس خبره در این زمینه است.

توجه به تعویض گلس تبلت ال جی

تعویض گلس پلاستیکی تبلت lg کار چندان دشوار و شاقی نیست. اگر به صورت فردی می خواهید به تعویض گلس تبلت ال جی بپردازید، حتما مدلی را انتخاب کنید که برای تبلت شما ساخته شده است. گلس وظیفه ی محافظت دارد، اگر درست نصب نشود یا کوچکتر و یا بزرگتر باشد، به درستی کار خود را انجام نخواهد داد و در مدت کوتاه، شما را محتمل هزینه های گزاف خواهد کرد.

انتخاب محیط مناسب و عاری از گرد و خاک بسیار حایز اهمیت است. همچنین در روند تعویض به مطابقت درست گلس و تبلت توجه داشته باشید. برای تعویض گلس شیشه ای حتما باید از تکنسینی خبره کمک بگیرید که دانش و دستگاه لمینیت مورد نیاز را دارا باشد. در ادامه ی مطلب طریقه ی تعویض این مدل گلس را به صورت اجمالی بیان خواهیم کرد.

طریقه ی تعویض گلس ال سی دی

ابتدا بهتر است به واحد تعمیرات نمایندگی تعمیر تبلت lg مراجعه کنید زیرا این مرکز دستگاه لمینیت و چسب OCA را برای رفع نیاز مشتریان تهیه کرده است. توجه داشته باشید که اگر گلس شیشه ای، به ال سی دی یا تاچ ضربه ای وارد نکرده باشد عملکرد اولیه دستگاه با تعویض گلس تبلت ال جی باز خواهد گشت. اما اگر با شکستن گلس، ال سی یا تاچ ترک خورده یا شکسته شده باشد تعویض گلس تاثیری در بازگشت عملکرد اولیه دستگاه نخواهد داشت. پس هم در مسیر تعویض گلس تبلت ال جی مراقب باشید و هم پیش از قرار دادن گلس روی ال سی دی از سلامت تاچ مطمئن گردید. اگر قصد تعویض گلس را  با استفاده از دستگاه دارید به مراحل زیر مراجعه فرمایید.

  • بعد از تهیه ی نمونه ی اورجینال گلس که مطابق با تبلت lg باشد، دستگاه لمینیت را روشن کنید.
  • دکمه ی شروع را برای تعویض گلس تبلت ال جی زده سپس به چرخاندن دکمه ی ایست اضطراری در جهت عقربه های ساعت پرداخته تا زمانی که دکمه به بالا بپرد.
  • پنل استارت را فشار دهید و دستگاه لیمینت را تا دمای 40 درجه ی سانتی گراد و در زمان 180 ثانیه، و زمان وکیوم را روی 15 ثانیه تنظیم کنید.
  • دکمه ی تایید را فشرده، در پایان دکمه ی بازگشت را برای تعویض گلس تبلت ال جی انتخاب کنید
  • به صفحه ی نخست باز گشته و فشار لیمینت را روی 3 صدم مگاپاسکال قرار دهید.
  • ال سی دی را تمیز کرده و چسب OCA را روی آن کشیده با ضربه ی انگشت سبابه آن را روی تمام ال سی دی پخش نمایید.
  • ال سی دی را روی سینی و تانک لیمینت قرار داده و در آن را ببندید
  • دکمه ی استارت را تا زمانی که مکش شروع شود و کار تعویض انجام گیرد، فشار دهید.
  • درب وکیوم با پایان گرفتن زمان تنظیم شده به صورت اتوماتیک باز شده و کار تعویض گلس تبلت ال جی پایان می یابد.

نمایندگی تعمیر تبلت ال جی

نمایندگی تعمیرات تبلت ال جی به دلیل خدمات شایسته ای که به کاربران ارائه می دهد به بهترین مرکز تعمیراتی و فروش مورد تایید مشتریان تبدیل شده است. این مرکز با واحدبندی تخصصی که برای واحدهای فروش و تعمیرات خود ایجاد کرده موجب سهولت کار مشتریان شده است. مشتریان می توانند با مراجعه به واحد فروش از جدیدترین تولیدات تبلت کمپانی ال جی بهره مند شده و گارانتی های معتبر و مدت دار آن را نیز دریافت نماید.

خدمات تعمیراتی تبلت ال جی در واحدی مجزا و مستقل با استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی  و تعمیر زیر نظر کارشناسان برجسته ی ایران انجام می گیرد. به این طریق هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه برطرف خواهد شد. روند تعویض قطعه تنها با استفاده از آرشیو قطعات اورجینالی که مدیران شایسته ی این مرکز تهیه کرده اند انجام می گیرد. در نتیجه ی این خدمت صادقانه عملکرد اولیه ی دستگاه به راحتی باز خواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهارده =