تعمیرات تبلت ال جی

تعمیرات تبلت ال جی از جمله خدمات اصلی نمایندگی ال جی می باشد . گسترش روزافزون وسلیل ارتباطی و افزایش نیاز کاربران برای تعمیر ، ما را بر آن داشت تیمی تخصصی در عرصه ی تعمیرات تشکیل دهیم . در نمایندگی ال جی کلیه ی امور مربوط به تعمیر تبلت های تولید شده توسط این کمپانی صورت می گیرد .

این مرکز با بهره گیری از روش های نوین علمی و دانش و مهارت کارشناسان زبده ی خود به بهترین شکل ممکن به تعمیر دستگاه معیوب شما کاربر گرامی می پردازد . به همین دلیل مشتریان گرامی لزومی برای مراجعه به سایر مراکز نمی بینند . به جرات می توان گفت ، تجربیات و تکنیک های به کارگرفته شده توسط مهندسین این مرکز باعث پیشرفت و قرار گیری نمایندگی ال جی در موقعیت و جایگاهی رفیع شده است .

لازم به ذکر است در این مرکز روش های تعمیراتی به دو شیوه انجام می شود : تعمیر در محل مورد نظر شما و تعمیر در مرکز . بدیهی است کاربران گرامی با استفاده از امکان سرویس در محل لازم نیست وقت خود را در خیابان های شلوغ شهر بگذرانند ، همچنین به میزان قابل توجهی می توانند هزینه ی خود را کاهش دهند .

کادر حرفه ای و توانای  این مرکز با به کارگیری راهکارهای اصولی و علمی با بهترین کیفیت ممکن به تعمیرات  تبلت ال جی ، شما مشتریان محترم می پردازند.

تعمیرات-تبلت-ال-جی

خدمات تخصصی تعمیر تبلت ال جی

ارائه مشاوره های تخصصی، تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیرات برد، تعویض خازن های آسیب دیده، تعمیر آی سی تغذیه، تعمیر ویبره، رفع مشکلات آنتن دهی، تعمیر قاب، تعمیر و تعویض میکروفن و اسپیکر، تعمیرات تاچ، تعویض گلس، رفع مشکلات نرم افزاری، بروز رسانی برنامه ها، فلش نرم افزاری، ویروس کشی و …، بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر تبلت ال جی هستند. فرایند تعمیرات تبلت ال جی به دو شکل نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. پس از عیب یابی تبلت و شناسایی ریشه مشکلات دستگاه، تکنسین اقدامات نرم افزاری یا سخت افزاری مورد نیاز را انجام می دهد.

تعمیر تاچ تبلت lg

بسیاری از کاربران از خرابی تاچ تبلت خود و کار نکردن آن شکایت دارند. اگر مساله با اقدامات نرم افزاری نظیر ریست فکتوری، ویروس کشی و … برطرف نشد، نیاز به تعمیر تاچ به صورت سخت افزاری می باشد. معمولا وقتی نیاز به تعمیر یا تعویض تاچ است که نمایشگر شکسته باشد. با توجه به این که تاچ و ال سی دی در بیشتر تبلت ها به هم متصل هستند، شکستن صفحه نمایش باعث از کار افتادن تاچ می شود. بنابراین برای تعمیر تاچ تبلت lg در این شرایط، ال سی دی تعویض می شود. اما گاهی مساله نرم افزاری است و مشکلاتی مثل ویروسی شدن باعث مختل شدن عملکرد تاچ هستند. تعمیرات تبلت ال جی در این شرایط راحت تر است و معمولا با خاموش و روشن کردن دستگاه یا حذف برنامه های معیوب، مشکل برطرف می شود.

تعمیر باتری تبلت ال جی

از سوالات متداولی که برای بسیاری از کاربران گوشی ها و تبلت ها مطرح است موضوع عمر باتری دستگاه است. این افراد این سوال را هنگام مراجعه به نمایندگی ال جی دارند که چرا عمر باتری تبلت به اندازه ی کافی نیست؟ در جواب این عزیزان باید بگیم که عامل اصلی کم شدن عمر باتری لیتیومی به کار رفته در تبلت ها چگالی انرژی باتری است. چگالی انرژی باتری لیتیومی معمولی در حدود ۱۵۰ وات در هر کیلو گرم است. عمر مفید باتری ها به صورت تدریجی و با هر استفاده کاربر و شارژ دوباره کم خواهد شد.

با پایان عمر باتری نیاز به تعمیر و تعویض باتری تبلت پیدا خواهید کرد. در مواقعی نیز خرابی باتری بسیار شدید خواهد بود که موجب تورم باتری خواهد شد. هنگام مشاهده تورم و بادکردگی تبلت خودتون هر چه سریع به نمایندگی تعمیر تبلت ال جی مراجعه کنید. این آسیب در مواقعی موجب آسیب به دیگر اجزای تبلت و حتی شکستگی ال سی دی تبلت منجر خواهد شد. خدمت تعویض و تعمیر باتری تبلت ال جی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه خواهد شد.

تعویض باتری تبلت ال جی

باتری به عنوان تامین کننده انرژی مورد نیاز تبلت، قطعه مهمی است. خرابی این قطعه باعث بروز مشکلاتی همچون شارژ نشدن یا روشن نشدن تبلت می شود. معمولا امکان تعمیر باتری تبلت وجود ندارد و باید آن را تعویض کرد. به خصوص اگر شاهد بادکردگی باتری یا سولفاته شدن آن بودید، باید در اولین فرصت اقدام به تعویض این قطعه کنید. تعویض باتری تبلت ال جی در مدلهای قدیمی بسیار راحت است. می توانید درب پشتی را باز کرده و به راحتی باتری جدید را جایگزین کنید. اما درب تبلت های جدید با ابزار مخصوصی باز می شوند و برای دسترسی به باتری باید برخی قطعات دیگر را هم باز کرد. برای تعویض باتری می توانید از تکنسین های تعمیرات تبلت lg کمک بگیرید. همکاران ما این کار را به بهترین شکل و بدون کمترین خطا و اشتباه انجام می دهند.

تعمیر دوربین تبلت ال جی

مرکز تعمیرات تبلت ال جی، تعمیر دوربین تبلت ال جی را نیز انجام می دهد. شناخت همه قسمت های این دستگاه الکترونیکی برای اجرای صحیح این سرویس تعمیراتی واجب است. تعمیر دوربین تبلت ال جی در دو بخش مجزای سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود. وجود خط و خش در لنز دوربین، عدم لود شدن دوربین، عدم فوکوس دوربین، سیاه بودن صفحه دوربین، قفل شدن دوربین بعد از عملیات فلش و از تنظیم خارج شدن دوربین تنها نمونه هایی از خرابی هایی است که ممکن است برای دوربین تبلت شما حادث شود.

در صورتی که آسیب وارد شده به دوربین شدید و عمیق باشد، فقط باید تعویض شود. قبل از هر اقدامی برای تعمیر دوربین تبلت ال جی مطمئن شوید که آخرین ورژن دوربین تبلت ال جی را نصب کرده اید. تنظیمات را به شکل صحیح اجرا کنید و از نبود مشکلات نرم افزاری مطمئن شوید.

تعمیر ال سی دی تبلت ال جی

تعمیر ال سی دی تبلت ال جی نمونه ای از خدمات مرکز تعمیرات تبلت ال جی است. این بخش از دستگاه بیشتر از هر بخش دیگری در معرض آسیب های فیزیکی است. شکستگی، آبخوردگی و ورود ضربات سنگین از جمله مواردی است که باعث آسیب به ال سی دی تبلت می شود. از آنجا که ال سی دی پل ارتباطی کاربر با دستگاه است، خرابی آن در حقیقت کل عملکرد دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد.

وجود لکه های تیره و ترک های تار عنکبوتی در ال سی دی، وجود خطوطی شبیه به ریخته شدن جوهر، تراوش جوهر از تبلت و صفحه تیره و تاریک ال سی دی نشانه های رایج خرابی ال سی دی تبلت است که نیاز به تعویض ال سی دی تبلت ال جی را نشان می دهند.

تعویض صفحه نمایش تبلت ال جی

اگر نمایشگر تبلت شکسته باشد یا فلت های تصویر سوخته باشند، امکان ترمیم آن وجود ندارد. در این صورت باید اقدام به تعویض صفحه نمایش تبلت ال جی کرد تا امکان استفاده مجدد از این دستگاه فراهم شود. تعمیرکار برای تعویض نمایشگر، گلس را با ابزار مخصوصی بر میدارد و فریم ال سی دی را جدا می کند. در بیشتر تبلت ها تاچ و ال سی دی به هم وصل هستند و با هم تعویض می شوند. پس از جدا کردن lcd معیوب، نمایشگر جدید با جای آن نصب شده و تمام اتصالات بسته می شوند.

البته این کار به این راحتی نیست و نیاز به ابزار و تجهیزات ویژه ای دارد. همچنین نمایشگر جدید باید اورجینال باشد، در غیر این صورت در مدت کوتاهی مجددا از کار می افتد و هزینه ای که بابت تعویض آن پرداخت کرده اید هدر می رود. تیم تعمیرات تبلت ال جی تنها از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند تا تبلت و نمایشگر آن بهترین عملکرد را داشته باشند.

عیب یابی تبلت ال جی

داغ شدن تبلت

داغ شدن تبلت مساله ای نسبتا رایج است که گاهی نگران کننده می شود. اگر چندین برنامه به صورت همزمان در حال اجرا هستند یا تبلت پس از کار زیاد داغ می شود، زیاد جای نگرانی نیست. اما تداوم این وضعیت می تواند منجر به خرابی قطعات و آسیب دیدگی شدید دستگاه شود. ویروسی شدن تبلت و خرابی باتری، مهم ترین عواملی هستند که موجب افزایش دمای تبلت و گوشی های هوشمند می شوند. تعمیرات تبلت ال جی که ویروسی شده چندان سخت نیست و به راحتی قابل انجام است. اما اگر خرابی باتری دلیل داغ شدن تبلت ال جی باشد، باید در اولین فرصت باتری را تعویض کنید.

روشن نشدن تبلت

یکی دیگر از مشکلات نسبتا رایج تبلت، روشن نشدن آن است. این مساله دلایل مختلفی دارد که از خرابی باتری تا ایرادهای نرم افزاری و سخت افزاری را شامل می شود. اگر با این مشکل مواجه شدید، اول تبلت را شارژ کنید تا مطمئن شوید که علت روشن نشدن آن، شارژ نداشتن نیست. اگر باز هم تبلت روشن نشد، ممکن است پاور ایرادی داشته باشد. خرابی مین برد هم می تواند باعث بروز این مشکل شود. در نهایت، خرابی باتری جزء دلایل اصلی روشن نشدن تبلت است که باید به سرعت بررسی شود. برای تعمیر تبلت ال جی که روشن نمی شود، پاور، باتری و مین برد بررسی شده و در صورت نیاز، تعمیر یا تعویض می شوند.

شارژ نشدن تبلت

گاهی ممکن است تبلت را به شارژر وصل کنید اما هیچ تغییری در درصد باتری آن مشاهده نکنید. شارژ نشدن باتری دلایل زیادی دارد. ممکن است سیم یا آداپتور شارژر ایراد داشته باشند. خرابی سوکت شارژ هم می تواند مانع از شارژ شدن تبلت یا موبایل شود. مشکلات نرم افزاری همچون ویروسی شدن نیز بعضا منجر به شارژ نشدن تبلت ال جی و دیگر برندها می شوند. از خرابی باتری هم نباید غافل شد چرا که فرسودگی یا خرابی این قطعه باعث بروز مشکلاتی در روند شارژ تبلت می شود. اگر مساله به درستی ریشه یابی شود، تعمیرات تبلت ال جی هم به شکل درست انجام می شود.

هنگ کردن تبلت

هنگ کردن تبلت مشکلی نسبتا رایج است که تقریبا تمام کاربران آن را حتی برای یک بار تجربه می کنند. در این حالت دستگاه کاملا فریز شده و هیچ یک از برنامه ها اجرا نمی شوند. دلیل این اتفاق هم عواملی مثل به روز نبودن برنامه ها یا سیستم عامل، ویروسی شدن، معیوب بودن اپلیکیشن ها و ایرادهای نرم افزاری است. در واقع به ندرت پیش می آید که تبلت به دلیل مشکلات و معایب سخت افزاری هنگ کند. برای تعمیر تبلت ال جی یا دیگر برندها، اقداماتی مثل ریست فکتوری، ویروس کشی، آپدیت کردن برنامه ها و فلش نرم افزاری موثر هستند.

تعمیرات نرم افزاری تبلت ال جی

یکی دیگر از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر تبلت lg، تعمیر نرم افزاری این دستگاه است. برخی از ایرادات تبلت های اندرویدی ناشی از خرابی قطعات نیستند و به مشکلات و ایرادهای نرم افزاری بر می گردند. یعنی در سیستم عامل و یا برنامه های دستگاه ایرادی وجود دارد که منجر به مختل شدن عملکرد دستگاه می شود. برای برطرف کردن چنین مشکلاتی نیاز به ترمیم نرم افزاری دستگاه است.

گاهی باید برنامه ها اصلاح شوند و گاهی هم نیاز به ویروس کشی است. فلش نرم افزاری هم اقدام دیگری است که مسائلی مثل هنگ کردن دستگاه، کاهش سرعت، نصب یا اجرا نشدن برنامه ها و … را برطرف می کند. تعمیرات نرم افزاری تبلت ال جی شامل اقداماتی همچون بازیابی اطلاعات، نصب و به روزرسانی سیستم عامل، ویروس کشی، فلش کردن، رفع مشکلات برنامه های معیوب، ریست فکتوری و مواردی از این دست می شود.

نمایندگی تبلت ال جی

نمایندگی تبلت ال جی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این نمایندگی اختصاصا تبلت های ال جی را هدف قرار داده و تنها این محصول ال جی را ساپورت می کند. نمایندگی تبلت ال جی در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات تبلت ال جی خدماتی ارزنده و مفید ارائه می دهد. دنیای امروزی تبلت ها در ثانیه در حال تغییر است. امروز دیگر فقط تبلت های اندرویدی تولید نمی شوند، بلکه ویندوز هم خود را وارد سیستم عامل تبلت ها کرده است و هستند تبلت هایی که با سیستم عامل ویندوز کار کنند.

بد نیست همین جا یادی از تبلت های هیبریدی هم کنیم. تبلت هایی که با عملکرد دوگانه خود هم تبلت هستند و هم لپ تاپ. انتخاب یک تبلت برای خرید صرف نظر از بودجه ای که برای آن در نظر گرفته ایم، وابسته به نوع و شکل نیاز ما هم هست. نمایندگی تبلت ال جی تلاش کرده است با تدارک سرویس های ویژه خرید و فروش و سپس ارائه خدمات پس از فروش شرکتی و تسهیلات تکمیلی، هم بخش فروش و هم بخش تعمیرات تبلت ال جی را حمایت و پشتیبانی کند. همه خدمات تضمین شده و همراه با ضمانت نامه های معتبر هستند.

نمایندگی تعمیر تبلت ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی  با بهره گیری از تجهیزات نوین و پیشرفته و تشکیل کادری حرفه ای و متخصص و ماهر اقدام به ارائه ی خدمات به شما عزیزان می نماید . کسب رضایت مشتری مهمترین هدف نمایندگی تعمیر تبلت ال جی می باشد. لذا ، پرسنل مجموعه تعمیر تبلت ال جی به بهترین نحو اقدام به ارائه ی خدمات می نمایند .

کیفیت خدمات نمایندگی تعمیر تبلت ال جی به گونه ای است که ، همواره به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده است. همین امر گویای موفقیت این مجموعه می باشد . لازم به ذکر است ، این مرکز کلیه ی خدمات مربوط به فروش ، تعمیر و تعویض دستگاه های تولید شده توسط کمپانی ال جی را به کاربران گرامی ارائه می نماید .  لازم به ذکر است تمامی هزینه های اخذ شده در تعمیر تبلت ال جی منصفانه و با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه متفاوت می باشد.

سوالات متداول کاربران نمایندگی تعمیر تبلت ال جی

چرا تبلت ال جی سیم کارت را نمی خواند؟

حضور سیم کارت با وجود پیشرفت قابلیت های مرتبط با وای فای همچنان در تبلت و گوشی های هوشمند حائز اهمیت است. خوانده نشدن سیم کارت در تبلت ال جی و یا سایر برندهای موجود در بازار می تواند تا بلااستفاده شدن دستگاه پیش برود. فراموش نکنید که به عنوان اولین راهکار برای رفع مشکل خوانده نشدن سیم کارت یک بار تبلت را خاموش و روشن کنید.

ریستارت کردن گاهی جوابگوی مشکلات نرم افزاری دستگاه های دیجیتال است. البته در این میان سلامت ساختار سیم کارت نیز موثر است. اگر خمیدگی یا شکستگی خاصی در سیم کارت مورد استفاده ی خود مشاهده می کنید، بهتر است آن را تعویض کنید. وضعیت جایگاه سیم کارت هم باید تحت نظر کارشناسان بررسی شود. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان نمایندگی تعمیرات تبلت ال جی در مدت زمان بسیار کوتاهی جایگاه سیم کارت تبلت را تعمیر می نمایند.

چرا صدای تبلت ال جی به گوش نمی رسد؟

اسپیکر قطعه ی بسیار حساس و آسیب پذیر تبلت های هوشمند ال جی است. این بخش از تبلت در اثر عواملی چون اصابت ضربه و نفوذ مایعات از عملکرد اصلی خود دور می شود. ضعیف شدن اسپیکر باید مورد توجه کاربر قرار گیرد، زیرا در صورت تداوم به از کار افتادگی کامل آن می انجامد.

به طور کلی دلایل خرابی اسپیکر تبلت های ال جی به دو دسته ی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند. تداخلات سیستماتیک، ویروس بدافزارها و نصب برنامه های حجیم و ناسازگار با حافظه ی دستگاه از مهم ترین دلایل نرم افزاری قطع شدن صدای تبلت هستند که با اندکی دستکاری برطرف می شوند. اما اگر سخت افزار اسپیکر دچار اختلال شده باشد، عموما تنها با تعویض می توان دوباره صدای تبلت را شنید. نمایندگی تعمیرات تبلت ال جی فرآیند تعویض قطعات معیوب را با نمونه های اورجینال مشابه انجام می دهد.

علت وصل نشدن تبلت به وای فای چیست؟

حتما تا حالا با مشکل وصل نشدن وای فای گوشی ها و تبلت های هوشمند روبه رو شده اید. در اکثر موارد مشکل وصل نشدن تبلت ال جی به وای فای براساس راهکارهای ساده ای قابل حل است و نیازمند تعمیرات تخصصی نیست. یکی از کارآمدترین روش‌های رفع مشکل وصل نشدن تبلت ال جی به وای فای، فعال سازی حالت پرواز سیستم است. پس از گذشت 5 ثانیه حالت پرواز را خاموش کنید و اتصال به وای فای را چک کنید. این راهکار ساده موجب کشش دوباره ی امواج وای فای به سمت دستگاه مورد نظر می شود. اما گاهی اتصالی هایی در مدارهای درونی دستگاه رخ می دهند که موجب از کارافتادگی قابلیت وای فای می شوند. چنین اتصالی هایی در نمایندگی تعمیرات تبلت ال جی قابل حل و بازیابی هستند.

چرا تبلت ال جی ناگهان خاموش می شود؟

خاموش شدن ناگهانی و ریستارت شدن مداوم تبلت را می توان سر دسته ی مشکلات رایج این تجهیزات هوشمند دانست. این مشکل امکان دارد بر اثر اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی به وجود آید که در این میان حمله ی ویروس های بدافزارها نقش پر رنگ تری دارد. برای رفع چنین مشکلی اپلیکیشن های مشکوک به بدافزار را از روی تبلت پاک کرده و سیستم را ریست فکتوری نمایید. به طور کلی بد افزارها باعث و بانی اختلالات بسیاری در تبلت ها هستند. باید دقت کنید که حتما از فروشگاه های معتبر برای نصب نرم افزارهای مورد نیاز خود بهره بگیرید.

جهت رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی تبلت باید سلامت مین برد نیز چک شود. خرابی بسیار جزیی مین برد با خاموش شدن چند دقیقه ای تبلت همراه می شود. تعمیر مین برد یکی دیگر از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات تبلت ال جی است که در بالاترین سطح کیفی ممکن ارائه می گردد.

تعمیرات تبلت ال جی و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی به منظور رفع ایراد پیش آمده در دستگاه شما عزیزان به اقدام جدیدی دست زده است . این مرکز کارگاه های تعمیراتی خود رابه صورت تفکیک شده طراحی کرده است . این کارگاه ها مجهز به ابزارآلات مدرن و به روز می باشد . مهندسین این مرکز در هر کارگاه تنها به ، تعمیر یک دستگااه خاص می پردازند .

لذا کاربران محترم برای تعمیرات تبلت ال جی خود می بایست ، به واحد مرتبط با همان محصول مراجعه نمایند . جهت مشاهده ی اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به لینک نمایندگی ال جی و واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی ، مراجعه نمایید . در این صفحه توضیحات کاملی در ارتباط با تعمیرات تبلت ال جی در اختیار کاربران گرامی قرار گرفت. جهت آشنایی با خدمات تعمیرات موبایل ال جی می توانید وارد صفحه ی مربوط به تعمیرات موبایل ال جی شوید.

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی ال جی

متخصصین نمایندگی ال جی معتقدند پیش از خرید محصول مطالعه ی مشخصات آن کمک شایان ذکری در انتخاب درست آن خواهد نمود. در بخش زیر به بررسی مشخصات جدیدترین محصولات کمپانی ال جی می پردازیم . از جمله این محصولات می توان به تبلت و موبایل اشاره کرد . مدیریت این مرکز با در نظر گرفتن کارشناسانی خبره ، تمامی تلاش خود را به منظور برطرف کردن تردید شما کاربران محترم در رابطه با خرید محصول به کار گرفته است .

واضح است که شما عزیزان با مشورت گرفتن از پرسنل این بخش می توانید ، به راحتی دست به انتخاب کالای موردنظر خود بزنید . جهت مشاهده ی اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید به لینک نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی ، مراجعه فرمایید .

سوالات متداول، مقالات و اخبار تعمیرات تبلت ال جی

مرکز تعمیرات ال جی  بخش سوالات متداول تعمیرات تبلت ال جی  را در سایت راه اندازی نموده است. این نمایندگی در راستای رضایت مشتریان با استفاده از کادری مجرب ، همواره پاسخگوی سوالات و مشکلات دستگاه های معیوب و تعمیر شده ی شما عزیزان می باشد. کاربران محترم می توانند با مراجعه به لینک تعمیرات ال جی و سوالات متداول تعمیرات تبلت ال جی، وارد بخش مذکور گردند .

 نمابندگی ال جی در این بخش در نظر دارد  تا مقالات تعمیرگاه تخصصی ال جی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به بخش زیر مقالات تعمیرگاه تخصصی ال جی  را دریافت و مشاهده نمایند.

مرکز تعمیرات ال جی در این بخش اخبار مرکز تخصصی ال جی را در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد داد. کادر حرفه ای این نمایندگی ، تازه ترین اخبار مربوط به تعمیرات تبلت ال جی را فراهم کرده است . کاربران فرهیخته ی مجموعه با مطالعه ی این خبرها می توانند سطح آگاهی خود را در رابطه با تعمیرات این محصول افزایش دهند . با لمس لینک تعمیرات ال جی و اخبار مرکز تخصصی ال جی ، می توانید به شرح این خبرهای تخصصی دسترسی پیدا نمایید .