تعویض باتری آیفون 7

آیفون 7 یکی از گوشی های محبوب و پر فروش اپل می باشد که دارای قابلیت های دیجیتال گوناگونی است. استفاده از این قابلیت های دیجیتال در گرو کارایی صحیح باتری گوشی است. همان طور که می دانید باتری هر گوشی هوشمند دارای عمر مشخصی است و پس از استفاده ی چند ساله از عملکرد اصلی خود دور می شود. در چنین شرایطی پروسه ی تعویض باتری آیفون 7 جهت استفاده ی دوباره از گوشی حائز اهمیت است. در ادامه شما را با دلایل خرابی باتری گوشی iphone 7 اپل و روند کلی تعویض آن آشنا می سازیم. اگر از کاربران آیفون 7 هستید، این مقاله برای شماست. توصیه میشود مقاله کاهش مصرف باتری موبایل با چند ترفند ساده را مطالعه کنید.

تعویض باتری آیفون 7

علائم فرا رسیدن زمان تعویض باتری گوشی iphone 7 اپل

زمان تعویض باتری آیفون 7 با قدیمی شدن گوشی شما فرا می رسد. باتری های لیتیوم یونی که امروزه در تمام گوشی های موبایل از جله گوشی های آیفون 7 اپل دیده می شوند، دارای عمر محدودی هستند. این باتری ها پس از طی کردن سیکل های شارژ متعدد با مشکل افت کیفیت ساختار تشکیل دهنده ی خود رو به رو خواهند شد. برای مثال اگر سال پیش می توانستید از قابلیت های گوشی بدون نیاز به شارژ استفاده کنید، امسال احتمالا مدت زمان شارژدهی دستگاه به 5 الی 6 ساعت تغییر کرده است. اما این مشکل با استفاده ی نادرست کاربر از گوشی نیز شدت می یابد.

دلایل اصلی خرابی باتری آیفون 7

همان طور که اشاره شد، استفاده ی نادرست از باتری گوشی آیفون 7 می تواند به روند تدریجی کاهش ظرفیت باتری را سرعت ببخشد. اگر از آن دسته از افراد هستید که مرتبا از گوشی در حال شارژ استفاده می کنید، خرابی باتری آیفون 7 طی مدت زمان نسبتا کوتاه، امری طبیعی است. از طرفی باید به حضور برنامه های در حال اجرا دقت داشته باشید. گاهی اوقات ممکن است کاربر برنامه های پس زمینه ی گوشی را فراموش کند. این کار فشار زیادی به باتری و همچنین سی پی یو سیستم گوشی شما وارد خواهد کرد. از طرفی استفاده از شارژرهای تقلبی نیز می تواند منجر به عبور ولتاژهای غیر استاندارد شود و ساختار تشکیل دهنده ی باتری گوشی iphone 7 اپل را به خطر بیاندازد. برای تشخیص شارژر اصلی آیفون از تقلبی کلیک کنید.

هزینه ی تعویض باتری گوشی iphone 7 اپل

هزینه ی ترمیم و بازیابی کارایی باتری آیفون 7 بسته به شدت خرابی آن تعیین می شود. گاهی اوقات ممکن است تکنیک های نرم افزاری باعث بازیابی عملکرد باتری گوشی آیفون 7 شوند. بدافزارهای موجود در گوشی و یا حتی باگ های مرتبط با سیستم عامل های قدیمی می توانند در خرابی باتری گوشی نقش پر رنگی داشته باشند. مسلما هزینه ی ترمیم نرم افزاری گوشی با تعویض کلی باتری یکسان نخواهد بود. اما جای نگرانی نیست. نمایندگی تعمیرات موبایل، بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی امکان پذیر عرضه می نماید. لازم به ذکر است که در صورت ضرورت یافتن پروسه ی تعویض، نمایندگی تعمیر موبایل؛ به طور حتم از باتری اورجینال اپل استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =