تعمیر باتری موبایل سامسونگ

عمر باتری و میزان کارکرد آن از مسائل مهمی است که دارندگان گوشی بسیار نسبت به آن حساس هستند. این موضوع یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید. باتری موبایل از اجزایی است که داراری عمر محدودی است و پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهد. باتری موبایل پس از استفاده مداوم کیفیت اولیه خود را ندارد. بر اثر شارژ و دشارژ مداوم گوشی، باتری ضعیف می شود و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می کند. باتری ضعیف شده در صورت امکان نیاز به احیا دارد. نمایندگی موبایل سامسونگ امکان احیا و تعمیر باتری موبایل سامسونگ را برای شما فراهم می کند.

 شما می توانید با احیا باتری گوشی، باتری به اصطلاح مرده گوشی خود را به کیفیت مطلوب برگردانید. عمر باتری شما بیانگر میزان طول عمر باتری با یک بار شارژ است. سلامت باتری میزان عمر باتری است که با گذشت زمان مشخص می شود. شما کاربران محترم در صورت بروز مشکل در گوشی خود می توانید به نمایندگی سامسونگ مراجعه فرمایید. این نمایندگی دارای امکانات پیشرفته در خصوص تعمیر باتری موبایل و دیگر اجزای گوشی می باشد. این نمایندگی با بهره گیری از واحد های مجزا به منظور تعمیرات تخصصی ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می فرماید.

تعمیر باتری موبایل سامسونگ

تعویض یا تعمیر باتری موبایل سامسونگ

در صورت عدم توجه به مصرف گوشی از باتری و استفاده نامناسب باتری گوشی شما آسیب خواهد دید. رعایت توصیه های کارشناسان نمایندگی سامسونگ به افزایش عمر باتری گوشی کمک خواهد کرد. برای رعایت سلامت باتری توجه به نکاتی مانند شارژ باتری، زمان شارژ آن و غیره بسیار کارساز است. در صورت بروز مشکل در باتری گوشی شما امکان تعویض یا تعمیر باتری موبایل سامسونگ وجود دارد. ترمیم باتری و تعمیرات گوشی سامسونگ شامل روش های خاص برای احیا باتری می باشد.

می توان در باتری های لیتیوم یونی با یک شارژ و دشارژ کامل مشکل تخلیه باتری را به طور کامل رفع کرد. در این روش پس از تخلیه کامل شارژ گوشی، باتری را به طور پیوسته تا 48 ساعت به شارژ متصل نگه دارید. این روش برای افزایش سلامت باتری گوشی به میزان یک بار در ما توصیه می شود.

در روش دیگر می توان با یک سیم یو اس بی و لپ تاپ تعمیر باتری موبایل سامسونگ و تبلت سامسونگ را انجام داد. در این روش قسمت کوچکر سیم یو اس بی را برش دهید. پس از برش یک سیم مشکی و یک سیم قرمز مشاهده خواهید کرد. سیم قرمز قطب مثبت سیم و سیم مشکی قسمت منفی سیم می باشد. پس از جدا کردن باتری از گوشی، قطب های هم نام سیم و باتری را به یکدیگر متصل کنید. سر دیگر سیم یو اس بی را به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کنید. با این کار احتمالا پس از مدتی باتری گوشی شروع به شارژ می کند.

تعویض باتری گوشی سامسونگ

تشخیص خرابی باتری موبایل سامسونگ

در صورت بروز اشکال در باتری گوشی خود از کجا بفهمیم باتری موبایل دچار خرابی شده است؟ نشانه های خرابی باتری گوشی چیست؟ بعضی از نشانه های خراب شدن باتری را می توان به راحتی تشخیص داد اما برخی از نشانه ها دشوار و برخی دیگر قابل تشخیص نیست. رعایت برخی نکات می تواند به افزایش عمر باتری گوشی کمک کند و شما را از مراجعه به مراکز تعمیراتی به منظور تعمیر باتری موبایل سامسونگ خلاص کند.

از این نشانه ها می توان به خاموش شدن موبایل، روشن ماندن گوشی تنها هنگام شارژ، داغ شدن گوشی موبایل، متورم شدن باتری یا گوشی و … اشاره کرد. در صورت بروز برخی از نشانه ها به دفعات کم نمی توان گفت که باتری گوشی دچار مشکل شده است. این نشانه ها در صورتی دردسر ساز خواهد بود که تکرار شود. در هر صورت با بررسی چنین نشانه هایی از خرابی باتری خود جلوگیری کنید.

باتری ها دارای عمر همیشگی نیستند. در صورتی که مدت زیادی است از گوشی خود استفاده می کنید احتمالا عملکرد باتری شما ضعیف شده است و نیاز به تعمیر باتری موبایل سامسونگ ایجاد می شود. اگر عمر باتری شما از دو سال بیشتر باشد و در شارژ گوشی شما اختلال وجود دارد احتمالا عمر باتری شما رو به پایان است. از دیگر نشانه های خرابی باتری تورم آن و نشت مایعی از باتری است. برای بررسی این موضوع در گوشی هایی که باتری آن جدا می شود، می توان قسمت پشت دستگاه را از آن جدا و باتری را بررسی کرد.

در مورد گوشی های با باتری غیر قابل جدا شدنی می توان گوشی را بر روی سطح صاف و به پشت قرار داد. سپس گوشی را بچرخانید تا تشخیص دهید گوشی دارای برآمدگی هست یا نه. گوشی های برآمده هنگام چرخش به مشکل بر می خورند. در صورتی که قادر به تشخیص این مشکلات در گوشی خود نیستید به تعمیرگاه مجاز سامسونگ مراجعه نمایید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با بهره گیری از پارت های تخصصی تعمیرات پاسخگوی نیازهای تعمیراتی شما عزیزان می باشد. این نمایندگی دارای پارت های تعمیرات موبایل و تبلت سامسونگ می باشد. این واحد ها با بهره گیری از ابزار های تخصصی تعمیرات توانسته اند کیفیت بالای تعمیرات را به شما عزیزان ارائه دهد. هر یک از این واحد ها با بهره گیری از متخصصین ماهر توانسته است رضایت کاربران گرامی را جلب نماید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ دارای آرشیوی از قطعات اورجینال گوشی ها و تبلت ها و دیگر محصولات این شرکت است. در صورتی که قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد با اطلاع رسانی به مشتری و در صورت رضایت وی، تعویض صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به تعمیر گوشی سامسونگ یا تبلت سامسونگ با مراجعه به نمایندگی تعمیرات سامسونگ از خدمات منحصر به فردی بهره مند شودید.