آی او اس یا اندروید ؟

آی او اس یا اندروید ؟ این سوالی است که اغلب افراد هنگام خرید موبایل و تبلت با آن مواجه میشوند . در این مطلب سعی داریم پاسخگوی این پرسش باشیم . سیستم عامل اندروید و آی او اس تقریبا هم رده هستند . هر دوی آنها با قدرت درحال فاصله گرفتن از رقبا میباشند . از این رو دامنه انتخابهای ما را کاملا به خودشان محدود کرده اند . به همین دلیل هنگام خرید باید به این نکات توجه کنید و مناسبترین خرید را انجام دهید . در متن ذیل به برخی از مزایا و معایب هریک از این سیستم عامل ها می پردازیم.

آی او اس یا اندروید ؟

نقش هزینه در انتخاب آی او اس یا اندروید

آی او اس یا اندروید ؟ سیستم عامل اندروید ، ارزانتر و راحت تر است . این سیستم عامل برای خرید نیز ، لیست گزینه های زیادی به وجود می آورد . درعوض باگها ، هنگ کردن های بی موقع و عدم نوآوری و زیبایی نیز در آن به چشم میخورد . دستگاههای iOS همگی جزو گرانقیمت ترین محصولات بازار هستند . دیوایس های مذکور برای نصب برنامه محدودیت دارند . ظرفیت ذخیره سازی آنها ثابت است و قابل افزایش نیست .

در مقابل کیفیت فوق العاده بالایی در طراحی و کارایی دارند . درواقع ابزارها و برنامه هایی هستند که تنها برای آنها عرضه شده است . لذا برای کاربرانی که به دنبال هزینه ی مناسب هستند ، سیستم عامل اندروید مزیت دارد .

تنها دیوایسهایی که از سیستم عامل آی او اس استفاده میکنند محصولات خود اپل هستند . قیمت این دستگاهها نسبتا بالاست . ضمنا بدلیل محدودیت نصب برنامه و بازی ، کاربر باید هزینه زیادی را در این زمینه متقبل شود . مگر اینکه دیوایس خود را جیلبریک کنید و از برنامه ها و بازیهای کرک شده استفاده نمایید .

از نظر هزینه اندروید کاملا برتر است . برای خرید یک دیوایس اندرویدی ، انتخابهای بسیار گسترده ای پیش روی کاربران است . درنتیجه میتوانید مناسب با بودجه خودتان ، یک دیوایس را خریداری و برنامه و بازیها را بطور رایگان بر روی آن نصب کنید .

مشکلات نرم افزاری آی او اس بیشتر است یا اندروید

آی او اس یا اندروید ؟ می توان گفت :  سیستم عامل آی او اس از اندروید قوی تر است. به همین دلیل در هنگام استفاده از ios  با مشکلات نرم افزاری کمتری مواجه خواهید شد. این سیستم عامل بر پایه ی رابط کاربری مستقیم(Concept of Direct Manipulation) یعنی چند لمسی طراحی شده است و به حرکات دست اعم از تغییر جهت در ۳ بعد و یا تکان دادن دست عکس العمل نشان می دهد.

سیستم عامل iOS از چهار قسمت مجزا تشکیل شده که عبارتند از: لایه اصلی که هسته سیستم عامل است، لایه خدمات، لایه رسانه ها و لایه رویی که لایه لمسی می باشد. ios  مجهز به سیستم ساخت پوشه است  که بسیار ساده و کار آمد است.

اما سیستم عامل IOS  در کنار تمام قابلیت هایی که دارد، معایبی دارد که مطالعه متن ذیل شما را درشناخت این معایب راهنمایی خواهد کرد: ios در زمینه ی شخصی سازی از دیگر رقبا عقب است و محیط بسته‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند، تعداد بازی ها و برنامه های رایگان آیفون بسیار کم است.

سرویس کلاد که  امروزه به بخش مهمی از گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و به شما در مدیریت فضای گوشی کمک می کند ، در سیستم های موبایل  به نام آی کلاد است که تنها ۵ گیگابایت فضای رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد و برای داشتن فضای ۵۰ گیگابایتی باید سالانه ۱۰۰ دلار پول پرداخت کنید.

نمایندگی موبایل و واحد های تعمیرات موبایل

در این صفحه به بررسی  پرسش آی او اس یا اندروید ؟ پرداختیم . کاربران گرامی باید با توجه به نیاز خود ، همچنین آگاهی از مزایا و معایب هریک از این سیستم عامل ها دست به انتخابی هوشمندانه بزنند. نمایندگی موبایل ، واحد های تعمیرات موبایل را بصورت مجزا طراحی کرده است . این مرکز با طراحی پارتهای تفکیک شده تخصصی ترین تعمیرات را به کاربران ارائه می دهد . طراحی واحدهای تعمیر به شکل مجزا موجب گشته کارشناسان در هر پارت تعمیرات مربوط به یکی از برندهای موبایل  را انجام دهند .

بدیهی است تمرکز بر تعمیر یک برند سبب افزایش راندمان کار مهندسین می گردد . به دلیل مجزا بودن واحدهای فنی این مرکز کاربران برای دریافت انواع سرویس و تعمیر دستگاه خود باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نمایند .

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی / نمایندگی تعمیرات گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =