تعمیرات موبایل هوآوی

تعمیرات موبایل هواوی، که یکی از بهترین گوشی های چینی موجود در بازار است، به دلیل ظرافت و فناوری به کار رفته در آن، به مهارت و دقت بالایی نیاز دارد. گوشی شما ممکن است به هر دلیلی مانند افتادن از دست، سقوط بر روی زمین یا هر جسم سخت، ضربه خوردن، آب خوردگی، استفاده از شارژر نامناسب، فشار به سوکت شارژ و موارد دیگر، دچار شکستگی ال سی دی یا آسیب به قطعات دیگر شود.

مهم ترین کار در این شرایط، اقدام فوری برای تعمیرات موبایل هواوی است، چون بر اثر گذشت زمان، ممکن است به قطعات دیگر نیز آسیب برسد. خوشبختانه در بسیاری از موارد، امکان تعمیر گوشی هواوی و قطعات آن وجود دارد، اما در صورت شدید بودن آسیب ها، ممکن است ناچار به تعویض بعضی از قطعات شوید.

تعمیرات موبایل هوآوی

تعمیر موبایل هواوی در تهران

در تهران، شما می‌توانید از خدمات تعمیر موبایل هواوی در نمایندگی تعمیر موبایل هواوی که یک مرکز  تخصصی و مجاز است بهره مند شوید. تمامی قطعات مورد استفاده در این مرکز از قطعات اصلی موبایل هواوی است. این مرکز در نقاط مختلف تهران فعالیت کرده و تیم‌های مجرب و متخصص دارد.

تعمیرات موبایل هواوی در کرج

در شهر کرج نیز می‌توانید از خدمات تعمیر موبایل هواوی استفاده کنید. مرکز تعمیر مجاز هواوی در کرج با ارائه خدمات با کیفیت و نصب قطعات اصلی، تلاش می‌کند تا مشتریان خود را راضی نگه دارد. لازم به ذکر است که قبل از تعمیر در مرکز، می توانید از مشاوره ی تلفنی رایگان بهره مند شوید.

تعمیر موبایل هواوی در مشهد

اگر در شهر مشهد سکونت دارید، می‌توانید به مرکز تعمیر موبایل هواوی مراجعه کنید. این مرکز با استفاده از تیم‌های حرفه‌ای و متخصص، تعمیرات لازم را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌دهد و بهترین خدمات را به شما ارائه می نماید. لازم به ذکر است که اطلاعات دقیق درباره آدرس تعمیر موبایل هواوی در مشهد و هزینه تعمیر موبایل هواوی در این شهر را می توانید از طریق تماس با مرکز تماس ما کسب نمایید.

هزینه تعمیر موبایل هواوی

هزینه تعمیر موبایل هواوی می‌تواند بسته به نوع خرابی و مدل دستگاه متفاوت باشد. این هزینه شامل هزینه قطعات یدکی و هزینه کارکرد تعمیرکار است. برای دریافت دقیق‌ترین اطلاعات درباره هزینه تعمیر، توصیه می‌شود قبل از تعمیرات تماس گرفته و مشکل خود را گزارش دهید. بعد ازعیب یابی توسط تکنسین تعمیرات موبایل هواوی هزینه ی دقیق تعمیرات موبایل هواوی مشخص می شود.

مرکز تخصصی موبایل هوآوی

گوشی های موبایل هوآوی معمولا، ممکن است با آسیب های متداول سخت افزاری و نرم افزاری روبرو شوند. از آن جا که این گوشی های موبایل در کشورمان کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده اند، وجود مراکز تخصصی موبایل هوآوی جهت رسیدگی به مشکلات این گوشی ها، امری ست که هر روز به اهمیت آن افزوده میشود. علاوه بر آسیب دیدگی هایی که بر اثر حادثه و ضربه و تماس با آب رخ میدهد، معمولا این گوشی ها میتوانند به دلایل فراوانی دچار به اختلالاتی نظیر داغ شدن بیش از حد، عدم کارایی صحیح باتری، خرابی سوکت های شارژ، عدم کارآیی میکروفون و بسیاری از مشکلات نرم افزاری مثل کند شدن سرعت گوشی و مشکلات نصب اپلیکیشن ها اشاره کرد.

چنانچه از کاربران گوشی های موبایل هوآوی هستید و متوجه هر گونه اختلال در قسمت های مختلف گوشی خود شده اید، میتوانید با مراجعه به هر یک شعب تعمیرگاه موبایل هوآوی و ارجاع به بخش تخصصی در نظر گرفته شده ، از تعمیر صحیح و تضمینی آن، اطمینان حاصل کنید.

تعمیر گوشی هواوی

خدمات تخصصی تعمیر موبایل هواوی

 تعویض تاچ ال سی دی موبایل هوآوی

ال سی دی، تاچ یا دیجیتایزر، چراغ ال سی دی، پنل ال سی دی و فریم یا قاب گوشی، پنج قطعه تشکیل دهنده صفحه نمایش گوشی هواوی و گوشی های هر برند دیگری هستند. آسیب دیدگی و خراب شدن هر کدام از این قطعات، کاربران را با مشکل مواجه می کند. فشار، ضربه و آب خوردگی، از اصلی ترین دلایل خرابی این قطعه از گوشی هستند که چاره ای به جز تعویض ندارند.

در صورت قدیمی بودن گوشی، فرسوده بودن قطعات هم دلیل دیگر خراب شدن تاچ و ال سی دی و تعویض آن است. هزینه این مورد از تعمیرات موبایل هواوی و تعویض تاچ و ال سی دی، با توجه به ظرافت آن، بسیار بالا است، بنابراین کاربران باید بسیار در نگهداری گوشی خود دقت کنند.

تعویض سوکت شارژ میکروفن و اسپیکر گوشی هوآوی

قطع شدن صدای اسپیکر معمولا به دلیل ضربه به آن و ایجاد مشکل برای این قطعه یا سوکت آن به وجود می آید. اگر مشکل از سوکت شارژ میکروفن و اسپیکر باشد، این قطعه باید تعمیر یا در صورت لزوم تعویض شود. تعویض اسپیکر هواوی یا سوکت آن در شرایطی انجام می ‌شود که این قطعه کاملا از کار افتاده باشد یا صدای خروجی از آن کیفیت لازم را نداشته باشد. برای تعویض سوکت اسپیکر هواوی، باید این قطعه از گوشی، جدا شود و به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. بنابراین با تعمیر ساده ‌ای رو به رو نیستید.

تعویض باتری موبایل هوآوی

چنان چه گوشی موبایل شما خیلی زود و به سرعت شارژ خالی می کند، فقط وقتی که به شارژر متصل است روشن می ماند، بدنه گوشی و یا باتری آن بیش از حد داغ می شود و باتری گوشی بسیار بزرگ و متورم شده باشد، باید برا تعویض باتری گوشی هواوی خود اقدام کنید. معمولاً هرچه ظرفیت باتری یا مدل تلفن جدیدتر باشد، خرید و تعویض باتری گران تر است. بنابراین، هزینه های تعویض باتری گوشی زیاد نیست، چون تعرفه خاصی برای آن در نظر گرفته شده است،  اما قیمت باتری بسته به مدل و وضعیت گوشی می تواند قیمت آن را افزایش دهد.

تعمیر موبایل HUAWEI

برداشتن هواوی اکانت

برای حذف کردن هواوی اکانت یا شناسه هواوی ، باید به تنظیمات گوشی بروید و در بخش شناسه HUAWEI، گزینه مرکز حساب را انتخاب کنید. در قسمت مرکز حساب، به بخش مرکز حریم خصوصی بروید. در این بخش می توانید با زدن گزینه حذف حساب کاربری، هواوی اکانت خود را حذف کنید. اگر گزینه حذف شناسه HUAWEI در صفحه گوشی شما نشان داده نمی‌ شود، باید به مرکز حساب هواوی اکانت خود بروید و وارد قسمت تنظیمات شوید. سپس به قسمت بررسی به‌ روزرسانی ‌ها بروید و در بخش HMS Core یا Huawei Mobile Services  را به جدیدترین نسخه به ‌روزرسانی کنید.

بعد از اینکه شناسه HUAWEI  شما حذف شد، همه داده ‌های مرتبط با آن پاک می‌شود و قابل بازیابی نیست. بنابراین نمی ‌توانید از این شناسه برای دسترسی به خدمات Huawei، برنامه ‌های شخص ثالث یا بازی ‌ها استفاده کنید و همه داده ‌های مربوط به اطلاعات شخصی شما، فایل‌های آپلود شده، تاریخچه تراکنش شما حذف می شود. اگر در برداشتن هوآوی اکانت به مشکل خوردید می توانید از خدمات مرکز تعمیر موبایل بهره مند شوید.

برداشتن frp و فلش گوشی هوآوی

معمولا کاربران گوشی های هواوی و دیگر گوشی های اندرویدی، بعد از ریست فکتوری کردن گوشی خود، برای اثبات هویت خود در اکانت گوگل خود دچار مشکل می شوند و نمی توانند وارد برنامه هایی شوند که از طریق اکانت گوگل کار می کنند. این فرایند به دلیل سیاست امنیتی شرکت هواوی که به FRP معروف است، اتفاق می افتد. بنابراین، یکی از بدون دردسر ترین روش ها حذف کردن اکانت های گوگل فعال از گوشی، قبل از ریست فکتوری کردن آن است. برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد منوی تنظیمات یا Settings  گوشی خود شوید و گزینه Accounts را انتخاب کنید.
  • گزینه Google را بزنید و اکانت گوگل خود را انتخاب کنید.
  • نماد منوی سه نقطه در گوشه بالای صفحه را بزنید و گزینه Remove را انتخاب کنید.
  • در پنجره پاپ آپی که نمایش داده می شود، گزینه Remove Account را انتخاب کنید.

به این صورت اکانت گوگل یا همان جیمیل شما از گوشی حذف می ‌شود و می ‌توانید با خیال راحت گوشی را ریست فکتوری کنید. بنابراین، بعد از ریست فکتوری کردن گوشی، با مشکل وارد شدن به اکانت گوگل رو به رو نمی شوید. برداشتن frp و فلش گوشی هوآوی در مرکز تعمیر موبایل انجام می شود.

رفع مشکل هنگ کردن موبایل هوآوی

گوش های هواوی ممکن است به دلایل مختلفی هنگ کنند و عملا از کار بیفتند، چون در این حالت، عملکرد کل دستگاه تحت تاثیر قرار می گیرد. از مشکلاتی که منجر به هنگ کردن گوشی های هواوی می شوند، می توان به مشکل کارت حافظه گوشی، ویروسی شدن در اثر اتصال به دستگاه های مختلف، دانلود فایل ویروسی، مشکلات مربوط به رم و حافظه داخلی و پر شدن حافظه، اتصال دائمی به اینترنت و کار کردن با شبکه های اینترنتی مختلف به صورت مداوم، فشار بیش از اندازه به رم گوشی، نصب اپلیکیشن های مشکل دار و دانلود از سایت های نامعتبر و مشکلات مربوط به  CPU اشاره کرد. در صورت بروز این مشکلات، در صورتی که این ایرادها با خاموش و روشن کردن گوشی برطرف نشد، باید برای تعمیر گوشی هواوی خود، از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

رفع مشکل تخلیه شارژ گوشی Huawei

دلایل بسیاری می توانند باعث خالی شدن سریع شارژ گوشی هواوی و گوشی های دیگر شوند. اما عواملی مانند برنامه ها و ابزارهای غیر ضروری، زیاد بودن نور صفحه، فعال بودن مدام Wi-Fi و داده تلفن همراه، فعال بودن بلوتوث و لوکیشن، خرابی باتری، استفاده بیش از حد از برنامه های گوشی، مشکلات سخت افزاری، تصاویر متحرک در پس زمینه و موارد دیگر، از رایج ترین دلایل زود خالی شدن باتری هستند.

برای حل این مشکلات، به صورت کلی می توانید از روش هایی مانند کاهش دادن نور صفحه، کاهش مدت زمان نمایش صفحه، استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف برق، بررسی به روز بودن سیستم گوشی، حذف کردن برنامه های غیرضروری، حذف کردن ابزارک ها از صفحه اصلی، به روز رسانی سیستم عامل، خنک نگه داشتن گوشی و استفاده نکردن از پس زمینه متحرک استفاده کنید. در غیر این صورت، باید برای تعمیرات موبایل هواوی و تعویض باتری آن اقدام کنید. 

  • تعمیر مشکلات آنتن دهی گوشی هوآوی
  • تعمیر پرش آنتن گوشی هوآوی
  • برطرف کردن قطع و وصلی سیگنال آنتن گوشی هوآوی
  • برطرف کردن مشکل در دسترس نبودن گوشی هوآوی
  • رفع مشکل افت سیگنال در نقاط کور گوشی هوآوی
  • تعویض تاچ گوشی تعمیرات موبایل هوآوی
  • تعویض ال سی دی گوشی هوآوی
  • تعمیر تخصصی مادربرد موبایل هوآوی
  • تعمیرات تخصصی وای فای موبایل هوآوی
  • عیب یابی مشکلات شارژر موبایل هوآوی
  • رفع مشکل هندزفری موبایل هوآوی
  • رفع مشکل اسپیکر موبایل هوآوی
  • تعویض هارد گوشی تعمیرات موبایل هوآوی
  • تعمیر کلیه گوشی های آبخورده هوآوی
  • تعمیر کلیه گوشی های ضربه خورده هوآوی
  • تعویض قاب گوشی هوآوی
  • رفع مشکل خاموشی ناگهانی گوشی هوآوی
  • رفع مشکل تخلیه شارژ باطری موبایل هوآوی
  • اپدیت و  به روز رسانی سیستم عامل اندروید و IOS
  • رفع مشکلات نرم افزاری و هنگ کردن گوشی هوآوی
  • رفع مشکل ریست شدن گوشی هوآوی
  • برطرف کردن داغ شدن گوشی هوآوی
  • رفع هنگ گوشی تعمیرات موبایل هوآوی
  • تعمیر هارد گوشی تعمیرات موبایل هوآوی
  • تعویض قطعات معیوب موبایل هوآوی
  • عیب یابی و تعمیر گوشی هایی که قبلا تعمیر شده است

واحدهای مرکز تعمیرات موبایل

واحد های تعمیر ات موبایل در مرکز تعمیرات موبایل ،  برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال موبایل را دارا بوده و  به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول مسلط هستند. در صورت امکان،  موبایل  شما را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد. کارشناسان حاضر در این بخش علاوه بر ارائه‌ی تمامی خدمات تخصصیِ تعمیرات موبایل ، قادر به انجام برخی از خدمات جانبی دیگر نظیر بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست‌رفته‌ی گوشی‌های تلفن همراه و حافظه‌ی آن‌ها می‌باشند.

واحد های مرکز تعمیرات موبایل متشکل از واحدهایی هستند که تعمیرات موبایل را در برندهای مختلف به عهده دارند. با توجه به این که انجام تعمیرات اصولی و موفق نیازمند حضور کارشناسان خبره و مسلط به برند مورد است. کارگاه های مجزا جهت تعمیر موبایل های هر برند در نظر گرفته شده است. در این کارگاه ها از کارشناسان و متخصصین محصول مورد نظر بهره گرفته ایم و تجهیزات مورد نیاز جهت تعمیرات در هر یک از واحدهای تعمیراتی فراهم شده است. در این صفحه به شرح خدمات مرتبط با تعمیرات موبایل هوآوی  پرداخته ایم. جهت آشنایی با خدمات مرتبط با سایر برندهای موبایل به صفحع ی مربوط به آن مراجعه نمایید.

 

مقالات و اخبار موبایل هوآوی

در این قسمت مقالات تخصصی و کاربردی دنیای موبایل در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. مقالات این بخش از بین مقالات ارائه شده در همایش های ملی و بین المللی انتخاب شده است. باما همراه باشید.

از جمله خدمات واحد تعمیر ات موبایل هوآوی ، شرح اخبار این حوزه می باشد.  علاوه براین ، طیف وسیعی از کاربران علاقه مند به مطالعه ی اخبار مرتبط با تکنولوژی و فن آوری های نوین در ارتباط با موبایل ها و تلفن های همراه هستند.  مرکز تعمیرات موبایل در قسمت از سایت را جهت معرفی اخبار در نظر گرفته است. تازه ترین خبرها از بین رویدادهای مختلف هوآوی  در این قسمت استخراج شده و در خدمات کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

6 پاسخ

  1. سلام گوشی من هواوی پی اسمارت۲۰۱۸هستش‌هم‌هنگی‌داره‌وهم‌باطریش‌خرابه‌تاالان۱بارباتریش‌روعوض‌کردم‌یکی‌ازتعمیرکاران‌حرفه‌ای‌گفت‌امکان‌داره‌ازآی‌سی‌شارژمم‌باشه‌

  2. سلام وقتتون بخیر صحفه گوشی از ال‌سی‌دی جدا شده باتری گوشیم هیچ مشکلی نداره میشه بگین مشکل از کجا هس و چجوری درست میشه

  3. سلام. وقت بخیر
    من یه دونه میت 10 معمولی دارم ال سی دی و تاچ شکست و اصلش گيرم نیومد.و من تاکنون تعویض نکردم. من دقیقا اصلش رو با مشخصه های oem میخوام باشه یا همون رزولوشن و کیفیت رنگی و hdr و اینکه باطری هم ورم کرده
    آیا موجود دارید؟
    قیمت؟
    کرمان هم تعمیرگاه دارید یا بفرستم تهران؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز بله موجود هست. با شماره 02154114 تماس بگیرید راهنماییتون میکنند.

  4. سلام گوشی هواوی Y7 2019 من حین کار ناگهان خاموش میشه. دلیل این اتفاق چیه؟ میشه راهنمایی کنید.

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      این موضوع مهمیه که نادیده گرفتن اون می تونه خسارت های زیادی به گوشی شما وارد کنه. این موضوع می تونه به دلایل مختلفی رخ بده مثلا نصب برنامه های نامطمئن روی گوشی، خارج شدن باتری در اثر ضربه یا تکان، داغ شدن بیش از حد گوشی و … .
      کارشناسان مرکز تخصصی تعمیر موبایل هواوی پاسخگوی سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =