• خانه
  • مقالات
  • با گوشی های پرطرفدار ساخت کشورهای آسیایی آشنا شوید

با گوشی های پرطرفدار ساخت کشورهای آسیایی آشنا شوید

در حال حاضر حدود ۳ میلیارد گوشی های پرطرفدار هوشمند در جهان فعال است. براساس گزارش های منتشر شده از سایت نیوزو، از بین این 3 میلیارد گوشی ۲۷۸ میلیون کاربر در آمریکای شمالی، ۸۳۰ میلیون کاربر در چین و ۴۵۶ میلیون کاربر در هند قرار دارند. این تعداد کاربران علاقه مند به گوشی، رقابت سختی بین تولید کنندگان گوشی هوشمند را به وجود آورده است. با گسترش این گوشی ها کاربران به داشتن اطلاعات جامعی از سازندگان این گوشی ها نیاز دارند. مطالعه ی مقالات نمایندگی سامسونگ به شما اطلاعات جامعی از سازنده گوشی های پرطرفدار این شرکت می دهد. شما کاربران گرامی با مراجعه به بخش مقالات نمایندگی سامسونگ بهترین و به روزترین اطلاعات را از کارشناسان ما دریافت خواهید نمود.

با گوشی های پرطرفدار ساخت کشورهای آسیایی آشنا شوید

گوشی های پرطرفدار چینی

کشور چین از کشورهایی است که نقش اصلی را در تولید تلفن های هوشمند دارد. فعالیت گسترده شرکت های چینی در صنعت گوشی های پرطرفدار هوشمند بسیار گسترده است. از بهترین شرکت های سازنده گوشی های پرطرفدار در چین می توان به هوآوی، OPPO، میزو، وان پلاس، شیائومی، و ZTE اشاره کرد.

هواوی

دفتر اصلی شرکت هواوی در شهر شنژن است. این شرکت دارای حدود ۲۰ مؤسسه تحقیق و توسعه در دیگر کشور ها است.

اوپو

OPPO تولید کننده وسایل الکترونیکی در گوانگدونگ می‌باشد. تاسیس این شرکت به سال 2004 برمی گردد.

میزو

میزو در سال 2003 تاسیس شد. این شرکت در ۲۰۱۱ در هنگ کنگ برای کشف بازار جهانی شعبه خود را راه‌اندازی کرد.

وان پلاس

وان‌ پلاس شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی در سال ۲۰۱۳ در شهر شنزن تأسیس شد. در حالی که اعلام شده است وان‌پلاس یکی از شرکت‌های تابعه اوپو است اما مسئولان این شرکت اعلام کردند که خود را از شرکت OPPO جدا می کنند.

شیائومی

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. شرکت شیائومی با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل  خود درآورد و در بازارهای مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد.

زد تی ای

شرکت ZTE یک شرکت چندملیتی چینی در زمینه ارائه تجهیزات مخابراتی است که در شنژن قرار دارد. زدتی‌ای، چهارمین شرکت بزرگ سازنده تلفن همراه است.

کشور ژاپن خاستگاه کیوسرا و سونی

بسیاری از تکنولوژی های جدید در کشور ژاپن از کیفیت بالاتری برخوردارند. سرزمین آفتاب تابان یکی از پیشگامان تولید گوشی های پرطرفدار است.

کیوسرا

موبایل های تولید ژاپن، می توان به Kyocera اشاره کرد. شرکت کیوسرا یک شرکت چندملیتی تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی در منطقه فوشیمی-کو، شهر کیوتو، ژاپن است.

سونی

کمپانی سونی بزرگ ترین تولیدکننده اسمارت فون در ژاپن است. سونی شرکت چندملیتی است که در سال ۱۹۴۶ تأسیس شد. دفتر مرکزی سونی در شهر میناتو، توکیو است. این شرکت در کنار سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا، هیتاچی و ال‌جی در تولید وسایل الکترونیکی در جهان در حال رقابت است.

سامسونگ و ال جی از کره جنوبی در حال رقابت میان گوشی های پرطرفدار هستند

طبق گزارش بانک جهانی کره جنوبی چهاردهمین اقتصاد قوی در سطح جهان است. در حال حاضر کره جنوبی از نظر نوآوری، رقیب دو همسایه های خود یعنی چین و ژاپن هستند.

سامسونگ

از بزرگترین شرکت های تولید کننده گوشی های پرطرفدار در کره جنوبی سامسونگ است. گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در قالب شرکت بازرگانی تأسیس شد. دفتر مرکزی شرکت در شهر سامسونگ سئول است. بیشتر محصولات شرکت سامسونگ در کشور  ویتنام تولید می شود که باعث می شود سهم تولید کشور کره جنوبی در تولید این دسته محصولات بسیار کاهش یابد.

ال جی

ال جی رقیب سامسونگ، از دیگر شرکت های بزرگ این کشور است. دفتر مرکزی ال‌جی در برج دوقلوی ال‌جی شهر سئول است.

نمایندگی سامسونگ

شما کاربران گرامی محصولات سامسونگ با مراجعه به نمایندگی های سامسونگ مهارت کارشناسان در عیب یابی صحیح و سرعت روند تعمیرات را مشاهده خواهید کرد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با بهره‌مندی از دانش به روز و ابزار پیشرفته با توجه به به‌روزرسانی‌های سریع در محصولات سامسونگ تمام گوشی های شما را به بهترین نحو تعمیر خواهند کرد. نمایندگی سامسونگ در راستای رفع نیاز مشتریان گرامی خدمات خود را به بهترین روش ارائه می دهند. احترام به حقوق مشریان از ویژگی های کارمندان نمایندگی تعمیرات سامسونگ است. اعتماد شما به این مرکز انگیزه ی ما را جهت ارائه ی خدمات بیشتر می نماید.