گوشی جدید ایسوس در بنچمارک

گوشی جدید ایسوس در بنچمارک با شماره مدل X018D در دیتابیس GFXBench حاضر شد. در همین خصوص اطلاعاتی در رابطه با آن مشخص شده که از جمله می ‌توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ اشاره کرد. پردازشگر MT6750T مدیاتک قلب تپنده این گوشی است . پردازشکر مذکور قدرتی معادل با اسنپدراگون ۶۲۵ شرکت کوالکام دارد . به همین دلیل می ‌توان این مدل را یک گوشی میان ‌رده دانست.

این پردازشگر ۶۴ بیتی دارای ۸ هسته از نوع A53 بوده و از حداکثر فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز بهره می ‌برد . پردازشگر گوشی جدید ایسوس در بنچمارک از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند . البته قابلیت افزایش با کارت حافظه را دارد.

گوشی جدید ایسوس در بنچمارک

ویژگی های گوشی جدید ایسوس در بنچمارک

ویژگی های گوشی جدید ایسوس در بنچمارک بدین شرح است :

گوشی جدید ایسوس در بنچمارک(X018D  ) تنها از یک سیم ‌کارت پشتیبانی می‌ کند . این نشان‌ دهنده آن است که محصول موردنظر برای عرضه در بازارهای چین و هند، که بیشتر گوشی ‌های اندروید موجود دو سیم‌ کارته هستند، ساخته نشده است. دوربین اصلی این موبایل، ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلاش و با قابلیت ‌هایی چون فوکوس خودکار، تشخیص چهره و پشتیبانی از HDR است. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم ‌برداری فول اچ‌ دی و همچنین گرفتن تصاویر ۴K است.

گوشی جدید ایسوس در بنچمارک تمامی حسگرهای معمول گوشی‌ های هوشمند را دارا می باشد .موبایل مذکور تنها فاقد نشان ‌دهنده ضربان قلب و چیپ NFC است . گوشی جدید ایسوس در بنچمارک دارای اندروید نوقا است.

نمایندگی ایسوس و واحد های تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ، واحد های تعمیرات ایسوس را مجزا راه اندازی کرده است . از این رو کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه کنند. نمایندگی ایسوس با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدارانه به ارائه خدمات ریکاوری می پردازد . مهندسین مجموعه با بکارگیری مدرنترین تجهیزات بهترین خدمات تعمیر گوشی ایسوس و تبلت را ارائه می کنند . همین امر موجب می گردد کیفیت عملکرد پرسنل قابل مقایسه با سایر تعمیرگاه ها نباشد .

مدیریت تعمیرگاه مجاز ایسوس با ورود ابزارآلات مدرن به کشور به خریداری آن می پردازد . سرعت و کیفیت ارائه خدمات در نمایندگی ایسوس در تهران کاربران بسیاری را مایل به تعمیر دستگاه خود در این مرکز کرده است . کاربران گوشی جدید ایسوس در بنچمارک می توانند درصورت افت عملکرد دستگاه به نمایندگی اصلی ایسوس مراجعه کنند .