گلکسی نوت ۸

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

گلکسی نوت ۸ ، پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ اولین گوشی این کمپانی  است که از دوربین دوگانه بهره خواهد برد. دوربین اصلی این گوشی از دو لنز ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده که زوم اپتیکال ۲ برابری نیز دارد. حافظه داخلی ۶۴ گیگ و رم ۶ گیگابایت از دیگر مشخصات گلکسی نوت ۸ می‌باشد. پرچمدار جدید سامسونگ در دو در رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. گلکسی نوت ۸ از گلکسی اس ۸ الگو برداری کرده است.

 این گوشی از نظر طراحی بسیار به اس ۸ شبیه خواهد بود و بیشتر مانند این می‌ماند که نوت ۸ مدل بزرگ‌تر و کشیده‌تر اس ۸ باشد. البته یکسری تغییرات را در ظاهر گوشی جدید سامسونگ می‌توان مشاهده کرد. مثلا لبه‌های صفحه نمایش کمی‌ تیزرتر شده‌اند . و آن گردی صفحه نمایش اس ۸ را ندارند. این موضوع باعث شده که فضای بیشتری برای نشان دادن مضامین مختلف روی گوشی وجود داشته باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”2173″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate” type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

گلکسی نوت ۸ ، پرچمدار جدید سامسونگ

گلکسی نوت ۸  پرچمدار جدید سامسونگ ، موفق به کسب امتیاز ۱۷۹۰۰۰ در بنچمارک آنتوتو شد. امتیاز کسب شده توسط گلکسی اس ۸ در این بنچمارک ۲۰۵۰۰۰ بود! گلکسی نوت ۸ با پردازنده اگزینوس عملکرد بهتری نسبت به نسخه اسنپدراگون ۸۳۵ داشت و توانست امتیاز بالاتری هم در بخش تک هسته‌ای و هم در بخش چند هسته‌ای کسب کند.

مشخصات کامل گلکسی نوت ۸ در بخش محصولات نمایندگی سامسونگ مورد بررسی قرار خواهد گرفت . در این قسمت به ذکر مشخصات صفحه نمایش منحصر به فرد این محصول سامسونگ می پردازیم.

سامسونگ با ساخت صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه گلکسی اس ۸ فصل جدیدی را در دنیای صفحه نمایش گوشی‌های موبایل به وجود آورد. اس ۸ از صفحه نمایشی به اسم Infinity Display بهره می‌برد که از نسبت تصویر ۱۸٫۵:۹ برخوردار بود. صفحه نمایشی که لبه‌های خمیده دارد و بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با هدف تولید و فروش محصولات سامسونگ راه اندازی شده است. این مرکز با استعانت از الطاف پروردگار و با تلاش مستمر توانسته است به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح گردد.  نمایندگی سامسونگ علاوه بر بهره گیری از برترین متخصصین، پیشرفته ترین تجهیزات را جهت تعمیرات سامسونگ به کار گرفته است.

 در دنیای امروز شرکت هایی موفق هستند که خلاقیت ونوآوری را شعار خود قرار داده و در مقابل تغییرات و پیشرفت تکنولوژی انعطاف داشته باشند. متخصصین نمایندگی سامسونگ، همواره مطابق با دانش روز به تعمیرات سامسونگ پرداخته  و از برترین فن آوری های روز بهره گرفته اند. همچنین جهت سهولت در امر خدمات رسانی و کیفیت در تعمیرات ، خدمات تعمیرات سامسونگ در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می گردد. جهت آشنایی با خدمات ما در هر واحد وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][us_grid post_type=”services” items_quantity=”2″ items_layout=”1175″ columns_number=”2″ image_background=”false” icons_size=”28″ header_size=”h4″ content_size=”small” overriding_link=”post”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

لینک های مفید

نمایندگی تعمیرات گوشی / تعمیرات گوشی ایسوس / تعمیرات گوشی اپل / تعمیرات گوشی ال جی / تعمیرات گوشی سامسونگ / تعمیرات گوشی سونی / تعمیرات گوشی هواوی /نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی /

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]